Page 1 of 2 12 LastLast
Results 1 to 25 of 45

Thread: [15.02.12] Sniarn, formerly known as Soultrane. Ansøgning om social / casual member i WOW.

Forum Recruit Sniarn's Avatar

Default [15.02.12] Sniarn, formerly known as Soultrane. Ansøgning om social / casual member i WOW.

Navn, alder og by:

Mit navn er Jesper er 31 år og kommer fra københavn.

Har du læst vores 5 værdier:

Ja jeg har læst dem og accepterer dem og jeres regler. Jeg kan jo kun være enig, opskriften på en god og rar guild.

Beskriv dig selv:

Jeg kommer fra København, Ama`r hvor jeg har boet det meste af mit liv. Til Hverdag hygger jeg mig for tiden på dagpenge men håber snart at få gang i et lille firma jeg har med en god ven, hvor vi laver stort set alt indenfor bygge branchen men tiderne har desværre ikke været så gode så vi har sat det lidt på standby til vi har kunder nok til at det hele kan løbe rundt.
    Ellers hygger jeg med venner og familie prøver at komme op i trænings centeret og få rørt mig lidt i den kolde vinter tid som man helt sikker helst vil nyde foran computeren inde i varmen.
    Lige for tiden har jeg en del fritid så der bliver gamet og hygget en del men nu er det også vinter jo. Om sommeren spiller jeg Amerikansk fodbold på hyggeplan med en masse venner noget vi har holdt fast i en del år efterhånden det mega hyggeligt og man får brændt en masse krudt af samtidig, men kan godt mærke man ik er helt ung mere.
    Jeg har altid haft en kærlighed for computerspil men WoW var nok det mmo spil som fangede mig mest og jeg har da også spillet det siden beta og regner med at jeg vil spille det et godt stykke tid endnu.

Lidt om mig selv ingame:

Jeg har i hele min wow tid spillet på Ravencrest hvor i også kommer fra dog som alliance i en guild som hedder Serenity der har jeg en night elf hunter ved navn Aimer som jeg stadig spiller på og raider da også 2 gange om ugen.
    Jeg har en del sjove minder med Semper Danica kan huske vi stødte altid på hinanden inden vi skulle på raid i MC og BWL også var der ellers krig for alle pengene holdt kæft det var sjovt, kan huske folk skreg af grin på vt som i sikkert også gjorde. Ellers er jeg da blevet campet lidt af HolgerDk og Fiskerdin i gamle dage hvor vi samlede et par stykker også gik den vilde jagt ellers igang for at fange jer, hehe gode tider.
    Men for tiden raider jeg kun på Ravencrest og synes der skulle ske lidt mere og jeg er tit blevet spurgt om jeg ikke kom til Tarren Mill og hyggede. Så jeg har lavet en goblin warlock som jeg tonser rundt med, den er godt nok kun lvl 30 men han bliver stærkere for hver dag der går. Jeg har også en 85 orc rogue som jeg flytter her over.

Hvad forventer / ønsker du af Semper Danica:

Jeg ved i er god, social og en seriøs guild som har været her i mange år efterhånden og det er lige det jeg søger, en guild hvor man kan hygge på ventrilo og evt få lidt hjælp det er min første warlock så er lidt blank på det område, men det er rart at vide du ikke er alene i Azeroth. Også kan jeg godt lide at det er en dansk guild, der er ikke noget værre end at høre på en gebrokken finne.

Hvad kan du tilbyde Semper Danica:

Jeg kommer altid med godt humør og er altid klar på en hyggelig snak mens vi flækker en HC eller lign. Jeg går en del op i mine characters og jeg kan godt lide at forbedre mit spil hele tiden og blive bedre til at spille min toon så jeg er engageret i det jeg laver. Jeg er altid klar på at give en hånd med en quest eller andre sjove achievements etc. I vil få en positiv og hjælpsom spiller som altid er klar på den værste.

Kender du nogen i Semper Danica:

Jeg kender Najsen som jeg har spillet en del med på Ravencrest. Tror ikke jeg kender flere de er vidst stoppet. Så skulle det da lige været smagen af HolgerDks våben som tæver mig.

Lige til sidst:

Glæder mig til at høre fra jer, håber min application er god nok ellers må i bare spørge hvis i vil vide noget mere.

Med venlig hilsen. Soultrane - Jesper.
    Last edited by Sniarn; 03-02-2012 at 22:57.

SD Medlem Forum Senior Huntnez's Avatar

Hej soultrane
    Rigtig god ansøgning og super sjovt at du kan huske @HolgerDK :P
    Er sikker på @Marwen snart kigger forbi og giver mere Info. Gl og god ansøgning

//Hunt

SD Medlem Forum Elder Najsen's Avatar

Det var på tide sveske
    Hvis du vil gøre folk opmærksom på at du nævner dem i en tråd, laver du et @ foran deres navn (uden mellemrum dog).
    Nå men udover det kan jeg jo kun sidde og nikke til alt det Jesper skriver, han er SUPER sød, altid hjælpsom, fyldt med godt humør, og en fed humor.
    Der er ingen tvivl om at han på ALLE måde vil passe perfekt ind i SD, og jeg giver ham med STOR glæde min

Officer Forum Apprentice Rune's Avatar

Hvis du hiver fadt i mig på VT så kan vi kører en dungeon eller 2 så jeg kan få en indtryk af dig. At du kender @Najsen er jo ikke just et PLUS

Velkommen på SD forum, god ansøgning glæder mig til at spille med dig
    [SIGPIC][/SIGPIC]

-----> Min Main <-----

Skal nok huske at bruge @ foran folks navne. Min rogue er os ankommet til tarren mill den hedder "Sniarn" det bliver nok den jeg kommer til at hygge med i starten indtil min lock er 85. Har også hygget mig lidt på ventrilo med et par af jer det har sgu været hyggeligt, mere af det tark.

SD Medlem Forum Disciple

Hej Jesper og velkommen til vores forum.

Jeg synes, at din ansøgning er rigtig god og giver et fint billede af dig som person, men vil dog lige tilføje, at ved et medlemskab i SD, så skal din main char være i SD. Så du kan ikke være casual hos os og så raide 2 dage om ugen på en anden server. Bare til info hvis guilden på Ravencrest betyder meget for dig, for jeg kan ikke lige læse ud fra din ansøgning, om du har intentioner om at flytte alle chars til Tarren Mill.

Vejen ind i SD er at gøre sig positivt bemærket og samle en masse anbefalinger. Husk at det ikke er din char eller din måde at spille på vi vurderer, men dig som person. Derfor har du mange muligheder for at gøre dig positivt bemærket. Du kan rende HC’s eller raids, men du kan også være hyggelig på vt, hjælpsom ingame, bruge forum eller fx deltage i et irl/ingame arrangement. Vigtigst er at du aktivt gør dit for at lære vores medlemmer at kende og jeg kan kun opfordre til, at du går i gang allerede nu, da vi vurderer hele din ansøgning lige fra du postede den.

Hvis du er til raids, så vil jeg umiddelbart foreslå dig at se nærmere på vores raidplaner. Dit login er det samme som på forum.

Måske er du at finde på vores vt eller laver en /join semperdanica ingame. SD kanalen kan være ret død, men det er en god mulighed for at gøre os opmærksom på, at du er derude, så det skal du ikke lade dig skræmme af.

Jeg lader din ansøgning stå en uges tid, hvor vores medlemmer har mulighed for at hilse på dig og vi får mulighed for at se, hvad du er for en starut ud fra din aktivitet og medlemmernes tilbagemeldinger. Derefter vil vi invitere dig til en vt samtale.

Hvis vi efter samtalen begge er enige om at fortsætte ansøgningen, så vil vi på dette tidspunkt gerne tilbyde dig en trial. Vi ser gerne at du samler 10+ anbefalinger i alt og du får derfor en ingame invite både for at gøre det nemmere for dig i den periode at vurdere guilden og samtidigt også nemmere kan samle grupper og være med hvor tingene sker.

Som Najsen har nævnt, så husk endelig at nævne for dem du snakker og spiller med, at du er ansøger og at de meget gerne må bevæge sig forbi din ansøgning og smide et par ord.

Skulle du have spørgsmål undervejs, så vil vores Regler eller Information som regel kunne svare på det meste og ellers er du meget velkommen til at kontakte mig eller @Marwen .

Ellers vil jeg ønske dig held og lykke med din ansøgning.

Venligst

Galicia

SD Medlem Forum Warden

Efter at have spillet en del League of Legends med Soultrane, så vil jeg sige han er en dygtig wow spiller.

Ej Soul virker som en super flink fyr, så ham vil jeg gerne have ind i guilden
    "Mana.... Hva fanden er det? Det lyder som en undskyldning for at slacke i raid!"
    - Oliria

I5 2500k @ 4,6GHz | MSI P67A-GD53 | Asus GTX 670 DirectCU II Top | 8gb Kingston HyperX T1 1600MHz | 128gb Crucial M4 | Barracuda 750gb 7200rpm | Asus Xonar DS | Antec Truepower New 650W

Hej @Galicia Mange tak for velkomsten

Dit spørgsmål om jeg flytter alle mine chars her over det tror jeg ikke da det er rimlig dyrt da de er alliance allesammen, men jeg har jo fået min rogue "Sniarn" her over og det er nok den jeg vil bruge som main for kan godt se det tager lidt tid at level min lock. Så jeg tænkte på om du kunne lave mit forum navn om til "Sniarn" hvis man kan det ?
    Kan godt se hvad du mener med at være main et andet sted og det har jeg heller ik tænkt mig jeg spiller minimalt på min alliance og vil primært spille på min rogue og warlock på Tarren Mill og jeg vil helt sikkert gerne med på jeres casual raids.
    Jeg har allerede fået fornøjelsen af at møde et par på ventrilo og var med til et hygge event med @Oliria som var mega sjovt, håber jeg kommer med på lørdag også Jeg vil prøve at være på de næste par aftener og se og jeg evt kunne løbe et par HCs med nogen af jer og lære flere at kende.

Hej Jesper og velkommen til.
    Kunne ikke lige lade være med at kommentere her, når navnet og alderen er nøjagtig samme som mig, så må de andre om det er en fordel eller ej...

Men mon ikke vi ses ingame før eller siden....
    "Last time I played a perfectly balanced game it was chess and I'm pretty sure one person started before the other one, so idk maybe it wasn't even perfectly balanced." - Kripperian

SD Medlem Forum Disciple

Hej Soultrane

Vi kan sagtens lave dit forum navn om ti Sniarn - det gør det også nemmere for vores medlemmer at huske hvem du er både ingame og på forum.
    @Obsequious

Ellers lyder det jo godt at du ligger lidt arbejde i at få spillet med lidt forskellige.

Gali

Paladin of the Board Jeoparty's Avatar

Kan godt ændre dit navn til Sniarn, Men hvis din plan er at spille din lock mest, så overvej om du vil beholde dens navn. For vi kan ikke ændre det hele tiden efter en ny main. Ens forumnavn er så vidt muligt det samme for evigt og ændres kun i meget få tilfælde.

Jeg vælger Sniarn som min main så da den har en del bedre gear og jeg har bedre mulighed for at tage med på raids og events så må min warlock blive en alt det er helt iorden.

Paladin of the Board Jeoparty's Avatar

Helt fair, ændrer dit navn med det samme Jeg noterer lige i dit topic at du hed soultrane og nu hedder Sniarn

Hej @Nidapmi

Det var da lidt sjovt. Det altid godt med en navne bror, hehe. Håber vi ses ingame.

Tak @Jeoparty

SD Medlem Forum Elder Marwen's Avatar

Åååh, Jeg husker skam godt Aimer fra Alliance siden! (Jeg var jo selv Alliance i ca 4-5 år på Ravencrest)! Jeg tror sågar jeg har spillet med ham nogle gange på min Rogue Marwen, (Jeg var Nooooam Rogue).. Jeg har jo selv spillet i The Danish Force, The Fellowship, Lunar Eclipse på Ravencrest, og har skam stødt ind i @Sniarn nogle gange. Jeg husker ham ikke for noget negativt!

Glæder mig til at spille med dig på Horde Siden! :-)

Held og lykke med din ansøgning!

Jaer lige præcis @Marwen dig kan jeg også godt huske cool fyr vi har da lavet lidt sjov sammen var du ikke osse i syntax error på et tidspunkt ?

SD Medlem Forum Elder Marwen's Avatar

Jo, jeg har været i SyntaxError i en kort periode med Terogon & Sweetangel!

Ja mente nok jeg snakkede nemlig med en del i den guild og mente nok vi var på raid sammen et par gange cool mate griner du her ovre.

Officer Forum Apprentice Rune's Avatar

Jeg har snakket en del med Sniarn og han er en super rar person thumbs up her fra
    [SIGPIC][/SIGPIC]

-----> Min Main <-----

Tak @Rune og lige over til dig. Dig og @Nastyboy har sgu underholdt mig godt på vt, hehe.

SD Medlem Forum Disciple

Hej Sniarn,

Vi holder samtaler på onsdag. Har du tid og lyst kl 19.30?

Galicia

Ja det passer fint med kl. 19.30 @Galicia.

SD Medlem Forum Adept Cuber's Avatar

Vil gerne give @Sniarn et
    Var i gruppe med ham til lørdagens Ironman event. Super fin fyr samt aktiv på VT.

Tak @Cuber for thumps up. Hyggede mig mega meget i lørdags og vi var jo SÅ tæt på at vinde