READ TOPIC
READ TOPIC
Omg! Nåede lige at se din overskrift hvorefter min gik igennem, men så ikke længere. Den loader ikke siden op...
Den når kun halvvejs igennem...
"Video games are a conduit for the soul. They expand our lives, channel our imagination, test our skillz. Games exist as a channel for the boundless energy of people all over the world."
-Largo, Megatokyo
men OMG det er slow.
Lige et tip, når i åbne et link på siden, så hold SHIFT nede, så i har det gamle window open i baggrunden, hvis den nye side skulle faile at loade
Update, nu gik den igennem... Could this be? Finally... I shall play?
"Video games are a conduit for the soul. They expand our lives, channel our imagination, test our skillz. Games exist as a channel for the boundless energy of people all over the world."
-Largo, Megatokyo
shift trick virker deværre kun på første side
min crasher i step 3 hvergang :/
Heh, jeg når ikke engang så langt... :roll:
-Largo, Megatokyo
heh ja damn det step 3![]()
Account Creation Pages Back Online
11/02/2005
The account creation pages are now back online! Players with Authentication Keys can now create an account and join online the players who registered before the downtime. Please accept our apologies for any inconvenience this service interruption may have caused. Thanks for your comprehension and continued support.
WHAT A JOKE !![]()
fååååg hvor vil jeg gerne have det klar når konen kommer hjem
ha det var sgu ligesom at pisse i bukserne. :shock:
Ja ellers har du jo ingen undskydning for ikke at tilbringe tid med hende![]()
Årh deres kværne har SERIØST travlt dernede
hvor langt er i kommet ?? jeg er stadig på step 3
glæder mig til at se step 1 >8)
lol en gang P.. fra deres side de er jo ik oppeeller så belaster 40sd'ere dem
hehe
Når ingen vegne.. kan ikke loade den første side.. Og når der er folk som nærmest står i kø i de sidste 5 timer for at komme ind, så er det klart man ikke kan noget..
Men har vundet 15 $ på poker imens.. plus har fået bagt en rigtig god kage![]()
Retired from mmorpgs, not coming back anytime soon
Living the wild life as an reallfe engineer.
Det gør jeg sq også...
-Largo, Megatokyo
bager en kage???
det bliver da på konen!!![]()
darn nu er http://en.wow-europe.com/ også nede
nej glem det
hmm, kan måske lige få lavet min account før den står på fadbamser - krydser fingre, er indtil videre nået til step 2
Flay
Torrick
Hmmm venter på at lave en:
Main: ENDJiNN
Troll Priest (tailor/enchanter)
Alt: FEERSUM
Tauren Shaman (herbalism/alcymism)
ku osse være najs med:
tert (tertiær karakter): COGS (cogwheel=tandhjul)
Ork hunter (mining/engeneering)
Niks, de har jo ikke lavet skidtet - fejler på billing, null pointer exception...
Flay
Torrick