Page 1 of 2 12 LastLast
Results 1 to 25 of 39

Thread: [15.03.12] Ansøgning - Krysten, Retri/Holy - casual spot

Forum Nestling Krysten's Avatar

Default [15.03.12] Ansøgning - Krysten, Retri/Holy - casual spot

Hej Sember Danica

Ansøgninger er ikke min stærke side men jeg prøver at gøre det bedste jeg har lært.

Jeg hedder Jacob. jeg er en yngre herre på 25 år og kommer fra København K pt. pt arbejder jeg i Vordinborg som soldat hvor jeg er igang med at gøre min lærling tid som FEKSER ( Resevedels ekspident )

P.T vil jeg søge som casual pga. jeg har haft en længere pause for WoW på ca. 2 år´s penge så skal lige igang med rutinerene igen. jeg er lige flytte på serveren fordi jeg ville gerne spille med nogle jeg kendte. nogle og nogle faktisk har jeg kun 1 " Irl ven " tilbage i wow og han spiller i jeres guild ( Jacob - Moonster ) samt har jeg læst lidt om SD og lyder satme at i har et godt fælleskab og det priortere jeg meget højt på.

Jeg kommer fra en server der hedder Laughing Skull og spilled i et guild der hed/hedder Hordealicious hvor at vi nåede en del raids spilled Holy Pala der.

Jeg er ikke lvl 85 i nu men er stille og rolig på vej der op af har spilled 3 dage og er lvl 83
    http://eu.battle.net/wow/en/characte...Krysten/simple - men bagrunden har jeg nu skal jeg bare lære rotationer og samle noget gear ind der er også sket lidt hvad man skal samle på siden man kun kunne være 80

Pga. jeg hedder Krysten er at jeg kom til at lave en stavefejl fra Kryster til Krysten

Well. her er jeg. hvad jeg kan byde på er værfald ikke den bedse classe i nu!. men jeg kan byde på en masse hjælp ved dungoens ( skal jeg også bruge selv ) jeg elsker at lave achievement hvis der er nogle som ka li sådan noget.
    jeg snakker af helvede til så hvis man ikke skal sove så kan jeg nemt holde en vågen.

Håber at i kan bruge mig. jeg kan værfald bruge et guild som jer såfrem vil jeg lade jer overveje der værfald

Mvh. Krysten

SD Medlem Forum Disciple

Hej Jacob,

Tak for din ansøgning .

Det er en ganske fornuftig ansøgning, og skulle du få lyst til at tilføje mere til den, så kunne jeg rigtig godt tænke mig at vide lidt mere om, hvem Jacob er? Har du hund, kat, kæreste, hus? Hvor kender du Moonster fra? Er du typen der spiller PVE eller PVP? osv osv :-)

Som du skriver, så har du gjort dit bedste og mere forlanger vi ikke, så hvis du har svært ved det, så må du bare knokle mere på vt .

Jeg lader din ansøgning stå en lille uges tid og så inviterer vi dig til en vt samtale, hvis du da ikke i mellemtiden er blevet skræmt væk. Du kan roligt gå i gang allerede nu med at lære vores medlemmer at kende, spille med dem, hoppe på vt osv. Det hele tæller med i sidste ende.

God fornøjelse med det hele og igen, velkommen til.

Galicia

Hej Jacob/Krysten

Jeg synes din ansøgning ser fin ud, men vil da gerne høre lidt mere om hvad du er for en fætter, hvad du laver i din fritid (udover at game) har du nogle sjove hobby'er eller andet du vil dele med os? Det er dig som person vi tager ind, og ikke din/dine toons så jo mere du kan fortælle om dig selv jo bedre

Der vil snart komme en rekrutteringsofficer forbi din ansøgning og sætte dig lidt mere ind i hvordan du kommer ind i SD, men indtil da, er det bare at gruppe med folk fra SD og ellers være aktiv på VT da det er der det hele sker

Elelrs vil jeg bare sige held og lykke med din ansøgning

/Renez

- Hun er sgu hurtig hende Galicia :P

SD Medlem Forum Disciple

2 sjæle 1 tanke :-)

SD Medlem Forum Acolyte Moonster's Avatar

Jeg har kendt Jacob siden 2008 og har blandt andet haft fornøjelsen af en 6 måneders "ferie" syd på (På JERES regning, hæ hæ), hvor vi dagligt sad og gamede sammen, når jeg ikke sad og sludrede og stjal hans kaffe på kontoret... -Oooh good times

Han er en rigtig flink gut og jeg kan KUN give ham mine varmeste anbefalinger! -Der er HELT sikkert herfra.

Mht. fritidsinteresser, så kan man vist ikke lave så meget andet end; Spille wow, ryge smøger, rykke jern/fjedder og drikke kaffe i Vordingborg -Det må @crissi vide...

/Moonster

Jeg vil da self. prøved at uddybe lidt mere om mig selv så.

Jeg har en kæreste som jeg har været sammen i mere end 7 år og hvor jeg har boede sammen med hende i de 5 af dem vi bor i Nyboder inde i KBH K
    hun har aldrig været helt med på at jeg har spilled computer men derfor kan jeg sagtens game hun skal sku ikke bestemme alt over mig

som Jacob var inde på har jeg været udsendt som soldat og håber på at komme afsted igen men som det ser ud nu er der ingen pladser til afghanistan før 2015 hvis vi ikke er ude til den tid.

Jeg spiller Amerikansk fodbold i hvor at det er blive mere sjovere at spille fordi vi er rykked op i National ligaen fra 1. div hvad man kan sammeligne det med i alm. fodbold kan jeg ikke udtale mig om da jeg overhovdet ikke ser sådan en blød sport

Jeg ryger af helved til og drikker sku også meget kaffe, det tror jeg skam er meget normalt i forsvaret som faglig - det er værfald mere unormal at ikke gøre det

inde i wow bruger jeg pt. tiden at komme op i level 85 senere er det klaregøring til at raide - dette indebære sikkert at man skal op i raputation, skaffe noget gold og self. at få gear samt kende sin main bedere end sin egen bukselomme

Btw. Moonster har 100 % ret i dette han skriver - ikke andet man kan fortage i Vordinhul

Quote Originally Posted by Krysten View Post
    Jeg vil da self. prøved at uddybe lidt mere om mig selv så.

Jeg har en kæreste som jeg har været sammen i mere end 7 år og hvor jeg har boede sammen med hende i de 5 af dem vi bor i Nyboder inde i KBH K
    hun har aldrig været helt med på at jeg har spilled computer men derfor kan jeg sagtens game hun skal sku ikke bestemme alt over mig

som Jacob var inde på har jeg været udsendt som soldat og håber på at komme afsted igen men som det ser ud nu er der ingen pladser til afghanistan før 2015 hvis vi ikke er ude til den tid.

Jeg spiller Amerikansk fodbold i hvor at det er blive mere sjovere at spille fordi vi er rykked op i National ligaen fra 1. div hvad man kan sammeligne det med i alm. fodbold kan jeg ikke udtale mig om da jeg overhovdet ikke ser sådan en blød sport

Jeg ryger af helved til og drikker sku også meget kaffe, det tror jeg skam er meget normalt i forsvaret som faglig - det er værfald mere unormal at ikke gøre det

inde i wow bruger jeg pt. tiden at komme op i level 85 senere er det klaregøring til at raide - dette indebære sikkert at man skal op i raputation, skaffe noget gold og self. at få gear samt kende sin main bedere end sin egen bukselomme

Btw. Moonster har 100 % ret i dette han skriver - ikke andet man kan fortage i Vordinhul
    Pas på hvad du siger, din rekrutteringsofficer aka @Galicia kommer derfra :P

SD Medlem Forum Elder Marwen's Avatar

Quote Originally Posted by Renezmae View Post
    Pas på hvad du siger, din rekrutteringsofficer aka @Galicia kommer derfra :P
    Det kan hun jo ikke gøre for ;-)

ON-Topic,

Tak for din opdatering og held og lykke med din ansøgning,
    Marwen

SD Medlem Forum Disciple

Tak for din opdatering Jacob, det giver utroligt mere baggrundsviden om dig.

... og så er der i hvert fald ingenting i vejen med Vordingborg ;-p En stille og fredelig by.

SD Trial Forum Elder Iznogood's Avatar

ååååååh Kulsbjerg husker det ALT for godt

Det er problemet med vordinborg.. hvis man slår en prut så er det sku i avisen næste dag ! det er ikke lige mig

SD Medlem Forum Disciple

Det er problemet med vordinborg.. hvis man slår en prut så er det sku i avisen næste dag ! det er ikke lige mig
    Haha DET har så meget ret i

Forum Convert Vejovis's Avatar

Hvis han kender @Moonster, så sætter jeg allerede min tvivl der
    Men velkommen til @Krysten - glæder mig til at fange dig ingame og på VT.
    <center></center>“You're the predator right up until you're prey.”

Quote Originally Posted by Vejovis View Post
    Hvis han kender @Moonster , så sætter jeg allerede min tvivl der
    Men velkommen til @Krysten - glæder mig til at fange dig ingame og på VT.

Lyder somom at @Moonster er berygtet... måske en fejl jeg satte ham som " hvem jeg kender "

SD Medlem Forum Acolyte Moonster's Avatar

Lyder somom at @Moonster er berygtet... måske en fejl jeg satte ham som " hvem jeg kender "
    Jeg vælger at se det som værende "Berømt", så det kan da KUN være en positiv ting

Paladin of the Board Jeoparty's Avatar

og han spiller i jeres guild ( Jacob - Moonster )
    Damn at tale om at skyde sig selv i foden fra start

Velkommen til

Tak. at have minus point fra starten er altid godt... så kan det jo kun gå frem af !!!

SD Medlem Forum Disciple

Hej,

Har du tid og lyst til en vt samtale torsdag kl 20 med Marwen og jeg?

Self. passer mig findt der.. såfrem i self vil andre tidspunkter så klare vi også den er sikkert på fra kl 3 og frem

Forum Greenhorn

Tog lige et par hurtige hc's .. og en hyggelig sluder på vt ... hyggeligt

SD Medlem Forum Neophyte

har kørt nogle hc med ham og han virker flink + han har styr på hva han laver så thumps op herfra metahut out

Officer Forum Warden Harpos's Avatar

Har løbet nogle HC's med Krysten og han virker som en flinker gut, er i hvert fald livlig på VT...

Så det må blive en stor

PS. og når Moonster siger god for dig, må der jo være noget om snakke.
    Last edited by Harpos; 20-03-2012 at 8:06.

SD Medlem Forum Elder Marwen's Avatar

Har lige løbet LFR med @Krysten og han var aktiv på VT som er vigtigt for mig. Tror han vil passe godt ind i SD - han får min tommel

Forum Initiate

Var med Krysten i LFR fin fyr

SD Medlem Forum Elder Breael's Avatar

Tog et par bgs og en enkelt wintergrasp (der er lidt halvtomt deroppe for tiden - men dejligt nostalgisk var det da). Du virker stille og rolig nede på jorden og tror nok du kommer til at passe godt ind i SD. herfra også selvom monster garanteret har forsøgt at præge dig med sit syge sind