Page 1 of 2 12 LastLast
Results 1 to 25 of 49

Thread: [11.04.12] Thranedk - Horde holy/disc priest trial anøsgning

Default [11.04.12] Thranedk - Horde holy/disc priest trial anøsgning

Hej alle sammen

Jeg vil godt smide en ansøgning op som raider i Semper Danica.

Lidt om mig
    Mit navn er Rasmus og jeg er 33 år gammel. Jeg bor sammen med min kone i Hørsholm. Jeg arbejder som projektleder i stort forsikringsselskab i København. Når jeg ikke spiller wow, elsker jeg at se film eller serier sammen med konen. Jeg forsøger at presse lidt fitness ind en gang i mellem eller hænge ud med hjemmedrengene.
    Jeg har altid spillet MMOs, helt tilbage i 90erne med UO og senere EQ, Daoc, Shadowbane og AC. Har dog spillet wow siden det var i beta i usa, men har holdt nogle pauser ind i mellem hvor jeg har spillet nogle andre mmos.

Jeg kan også godt lide at spille warhammer fantasy battle (tabletop game), som er en hobby jeg har taget frem efter næsten 15 år på hylden.

Jeg er meget analytisk anlagt og er og har altid være solid til at udarbejde taktikker til boss fights. Jeg er ikke noget matematisk geni på nogen måde, men jeg foretrækker at sætte mig ind i game mechanics i de spil jeg spiller.

Min karakter i wow
    Min main class er holy/disc priest - http://eu.battle.net/wow/en/characte...anedk/advanced
    Mine alts i 85 er pt. resto druid, combat rogue og fury warrior.
    Jeg er ved at få min holy paladin og resto shaman op fra 80. Har ikke fået dem levellet op endnu siden wolk, hvor jeg raidede med alle fire healing classes.

Min raid erfaring i wow
    Vanilla: Raidede hardcore 6 dage om ugen som rogue og afsluttede vanilla med et C'thun 40man kill. Min guild hed Unity og jeg var officer for melee DPS (rogues mest). Vi startede senere end de andre guilds på serveren, men indhentede dem i AQ40 og bag dem baghjul i Naxx40.