Page 1 of 2 12 LastLast
Results 1 to 25 of 49

Thread: [11.04.12] Thranedk - Horde holy/disc priest trial anøsgning

Default [11.04.12] Thranedk - Horde holy/disc priest trial anøsgning

Hej alle sammen

Jeg vil godt smide en ansøgning op som raider i Semper Danica.

Lidt om mig
    Mit navn er Rasmus og jeg er 33 år gammel. Jeg bor sammen med min kone i Hørsholm. Jeg arbejder som projektleder i stort forsikringsselskab i København. Når jeg ikke spiller wow, elsker jeg at se film eller serier sammen med konen. Jeg forsøger at presse lidt fitness ind en gang i mellem eller hænge ud med hjemmedrengene.
    Jeg har altid spillet MMOs, helt tilbage i 90erne med UO og senere EQ, Daoc, Shadowbane og AC. Har dog spillet wow siden det var i beta i usa, men har holdt nogle pauser ind i mellem hvor jeg har spillet nogle andre mmos.

Jeg kan også godt lide at spille warhammer fantasy battle (tabletop game), som er en hobby jeg har taget frem efter næsten 15 år på hylden.

Jeg er meget analytisk anlagt og er og har altid være solid til at udarbejde taktikker til boss fights. Jeg er ikke noget matematisk geni på nogen måde, men jeg foretrækker at sætte mig ind i game mechanics i de spil jeg spiller.

Min karakter i wow
    Min main class er holy/disc priest - http://eu.battle.net/wow/en/characte...anedk/advanced
    Mine alts i 85 er pt. resto druid, combat rogue og fury warrior.
    Jeg er ved at få min holy paladin og resto shaman op fra 80. Har ikke fået dem levellet op endnu siden wolk, hvor jeg raidede med alle fire healing classes.

Min raid erfaring i wow
    Vanilla: Raidede hardcore 6 dage om ugen som rogue og afsluttede vanilla med et C'thun 40man kill. Min guild hed Unity og jeg var officer for melee DPS (rogues mest). Vi startede senere end de andre guilds på serveren, men indhentede dem i AQ40 og bag dem baghjul i Naxx40.
    TBC: Raidede som mage og priest(shadow og healer) semi casual med irl venner indtil slutningen af tbc hvor jeg joinede Lokes list, som dengang var danmarks førende pve guild.
    Wolk: Startede en ny hardcore dansk guild op sammen med størstedelen af Lokes list og løse folk fra andre danske guild. Guilden hed Zen. Vi raidede 3 dage om ugen og formåede at nedlægge alt op til Lich King på HC25. Vi var DKs førende guild raid-wise og havde en rigtig solid kerne af gode og erfarne spillere. Desværre brækkede mange af dem nakken på LK-hc25 og selv vores lead-GM Oboke trak stikket ud og overlod ansvaret til mig og 2 andre officerer. Det blev sværere og sværere og finde gode nok folk til progress og til sidst besluttede vi for at der skulle ske noget drastisk. Vi mergede med en anden dansk guild for at danne Runic. Vi officerer arbejdede hårdt sammen for at få de to guilds til at blive til én, men det lykkedes aldrig rigtigt. Vi manglede kun LK hc25 kill, men det kom desværre aldrig. Jeg fungerede som co-gm og officer for begge guilds og udarbejdede taktikker til de fleste af vores kills. Vores ambition var top100 i verdenen med kun 3 raid dage om ugen, men det kunne vi ikke indfri på så kort tid. Vi tog Halion25HC ned som de første i DK, men ellers var der ikke meget at juble over desværre.
    Cata: Da Cata blev annonceret stoppede jeg med at spille- Jeg tog mig en pause fra wow og er nu så småt ved at være tilbage, men har ikke fået raidet det helt vilde endnu. Jeg har sammen med Listen (den guild jeg hænger ud i) taget 6/7 FL hc. Det var bare en af deres farm runs jeg kom med på. Jeg har ikke noget at vise fra denne expansion endnu.

Min rolle(r)
    Jeg er born-again healer og Jeg har healet på min priest siden tBC, og raidede også på resto shaman og holy paladin i wolk. Min main har dog altid været min priest. I cata har jeg nu også levellet min resto druide op.
    Jeg kender alle de stærke og svage sider ved alle healing classes og derfor har jeg også altid fungeret som officer for vores healers.
    I raids forsøger jeg at forbedre mit output raid for raid og hvis jeg ikke raidleader så går al min fokus mod det element.
    Som nævnt tidligere fungerer jeg ofte som officer eller GM for de guilds jeg er i, det ligger mig naturligt at lede og det gør jeg også til dagligt i form af mit arbejde. Det er dog ikke noget jeg går målrettet efter, men mere noget der kommer af sig selv.

Hvad kan jeg bidrage med i Semper Danica?
    - Jeg er seriøs omkring det jeg foretager mig
    - Jeg kommer altid forberedt
    - Jeg er sulten efter succes og brænder for at vise mit værd igen i wow.
    - Jeg har mange års erfaring med wow og raiding og har utrolig meget at bidrage med både inde og uden for raids.
    - Jeg er god til at få mennesker til at arbejde sammen og jeg trives rigtig godt med den følelse af tilfredshed når det hele bare klikker.

Hvorfor søger jeg ind hos jer?
    Et par af mine godes mates er i Semper Danica (denhvidepuma og Saks) og de taler rigtig godt om jer. De har været i jeres Swtor afdeling.
    Ud fra hvad jeg kan se, er SD en guild hvor niveauet er højt på raids og humøret endnu højere.
    Jeg kunne godt tænke mig at være i godt selskab når den nye wow expansion kommer, hvor jeg vil give den max gas igen.
    Last edited by Thranedk; 13-03-2012 at 14:15.

Forum Learner

STORT STORT herfra har gamet med Rasmus i mange år efterhånden, og har raidet meget med ham i WoW gennem årende + diverse andre spil. Super hyggelig fyr og helt bestemt SD materiale efter min mening, en fyr jeg virkelig håber vi tager ind.

Har desuden været til en del lan arrangementer med Rasmus, hvor der har været super fed stemning. En lille bonus info er at hans kone bager lækre pølsehorn til LAN

SD Medlem Forum Adept saks's Avatar

Thrane din gamle gris !

Godt at se dig igen

Lidt skuffet over du ikke nævner den dejlige tid i Weekend Warriors?

Har mødt manden RL 1 gang til Rift LAN hen over en weekend. Og selvom han ikke kunne komme sig over jeg mouseclicked nogle skills var han sq god griner.

Kan 200% stå inde for denne mand.

Fandme en dygtig healer, som har styr på den class han spiller.

Når både @Wyatt og @Thranedk er startet på WoW, er det lige før jeg skal have fundet min account frem igen

Forum Learner

Skal du have et ress saks, det gir en valgfri 80 + cataclysm + 7d playtime

Quote Originally Posted by Wyatt View Post
    Skal du have et ress saks, det gir en valgfri 80 + cataclysm + 7d playtime
    Skal lige finde alle info til min acc

SD Medlem Forum Elder Marwen's Avatar

Hejsa Rasmus, og velkommen!

Jeg kunne godt tænke mig at vide lidt mere om dig som person, som i hvilke hobbyer du har udover WOW, fitness og konen? Fisker du? Samler du på frimærker? Noget i den dur!

-Vejen ind i SD er at gøre sig positivt bemærket og samle en masse anbefalinger. Husk at det ikke er din char eller din måde at spille på vi vurderer, men dig som person. Derfor har du mange muligheder for at gøre dig positivt bemærket. Du kan rende HC’s eller raids, men du kan også hygge på vt, hjælpe ingame, bruge forum eller fx deltage i et irl/ingame arrangement. Vigtigst er at du aktivt gør dit for at lære vores medlemmer at kende og jeg kan kun opfordre til, at du går i gang allerede nu, da vi vurderer hele din ansøgning lige fra du postede den.

Du er velkommen på vores vt eller lave en /join semperdanica ingame. SD kanalen kan være ret død, men det er en god mulighed for at gøre os opmærksom på, at du er derude, så det skal du ikke lade dig skræmme af.

Jeg lader din ansøgning stå en uges tid, hvor vores medlemmer har mulighed for at hilse på dig og vi får mulighed for at se, hvad du er for en starut ud fra din aktivitet og medlemmernes tilbagemeldinger. Derefter vil vi invitere dig til en vt samtale.

Hvis vi efter samtalen begge er enige om at fortsætte ansøgningen, så vil vi på dette tidspunkt gerne tilbyde dig en trial.

Husk endelig at nævne for dem du snakker og spiller med, at du er ansøger og at de meget gerne må bevæge sig forbi din ansøgning og smide et par ord.

Skulle du have spørgsmål undervejs, så vil vores Regler eller Information som regel kunne svare på det meste og ellers er du meget velkommen til at kontakte mig eller @Galicia .

Held og lykke med din ansøgning,
    Marwen

SD Medlem Forum Disciple

Hej Rasmus,

Tak for din ansøgning og velkommen på vores forum.

Det er en rigtig fin ansøgning som du har lavet, men jeg mistænker dig lidt for ikke at have læst vores Ansøgningsinfo igennem . Du mangler at fortælle os om du kan acceptere vores 5 værdier og så har vi ingen mulighed for at tage dig ind som decideret raider. Vi tager dig ind som den person du er og med det du kan tilbyde vores guild. Derudover har du enhver mulighed for at opsøge raids, men det er ikke noget vi tager højde for eller ledelsesmæssigt kan tilbyde dig i ansøgningstiden. Der skal du ud og snakke med de forskellige raidleaders for at få et spot.

Da vi ikke kan garantere dig et raidspot, er du så stadig interesseret i at ansøge til vores guild?

Galicia

Tak for feedback!

Jeg forsøger at være på VT'en så meget som muligt og hjælpe så meget jeg kan derfra

Der er lige et par ting der skal falde på plads, før jeg begynder at flytte mine karakterer. Jeg har mange, så det koster

@Galicia - Jo, du kan tro jeg har læst jeres forum igennem inden jeg skrev til jer. Jeg står 110% inden for de værdier i har sat op. Beklager jeg ikke fik det med i min besked.
    Det er en anerledes og forfriskende måde i rekrutterer på. Det er meget nyt for mig og jeg er stadig ved at danne med en holdning til det Jeg har været mere vant til at de guilds jeg er i er fløjtende ligeglad med hvem du er og hvad du har af hobbyer uden for wow. Det eneste der tæller er dit output i raids. Hvis det er højt er du inde ellers er du ude.
    Det er enestående sådan som I gør det og jeg tror det er den helt rigtige måde at gøre det på, så selvfølgelig accepterer jeg at jeg selv skal snakke med Raidleaders når den tid kommer. Jeg forestiller mig, hvis SD tillader det, at jeg vil køre mit eget team indtil MoP udkommer.

@Marven - Angående hobbyer.. Jeg må tilstå at jeg er en "one hobby at a time" person. Jeg arbejder relativt meget, så når arbejdet er overstået, rep med konen er grindet og huset er ordnet er der ikke meget tid tilbage til andre hobbyer end wow. Hvis wow er lagt på hylden for en periode spiller jeg gerne lidt warhammer fantasy battle eller Starcraft2.
    Jeg elsker dog at fiske, men det er ikke så tit jeg får mulighed for det - jeg var dog ude én gang sidste år hvilket var fantastisk selvom jeg ikke fangende noget!

SD Medlem Forum Elder Breael's Avatar

Hej Rasmus og velkommen til. Jeg synes din ansøgning er spændende, og du virker både moden og veloplagt. Du nævner sidst i din ansøgning at SD holder et højt raidniveau og det er også rigtigt, men ikke hele sandheden. I SD forsøger vi at favne hele spillerskaren, fra casual til hardcore, så der raides skam også på hyggeplan og det er vigtigt at gøre sig klart, at i SD skal der være plads til det hele. Nu skriver jeg ikke dette, fordi jeg tror du har tunnel-vision eller noget - det er bare lige for at få det nævnt.

Udover det er alle velkomne til at stable hold på benene, så det er bare at give den gas med det. @Oliria startede, så vidt jeg husker, sit eget hold under sin ansøgningsperiode?

Nå, men egentlig ville jeg bare sige velkommen til, glæder mig til at lære dig bedre at kende.
    Last edited by Breael; 15-03-2012 at 19:37.

SD Medlem Forum Warden

Jo det er rigtigt @Breael jeg startede mit eget hold op mens jeg ansøgte. Nok om det, en spændende ansøgning du har lavet her. Vi er igang med at planlægge et 25 mands raidhold til MoP hvor vi gerne vil tage niveauet et "skridt opad" - så hvis du ellers er en person vi kan holde ud at snakke med, jamen så er du måske en sådan spiller vi søger.

Held og lykke med din ansøgning, jeg har lidt travlt weekenden over men ellers er du velkommen til at hive fat i mig angående raiding. Jeg vil mene jeg har ret godt styr på hvad der sker af raiding i SD.
    "Mana.... Hva fanden er det? Det lyder som en undskyldning for at slacke i raid!"
    - Oliria

I5 2500k @ 4,6GHz | MSI P67A-GD53 | Asus GTX 670 DirectCU II Top | 8gb Kingston HyperX T1 1600MHz | 128gb Crucial M4 | Barracuda 750gb 7200rpm | Asus Xonar DS | Antec Truepower New 650W

SD Medlem Forum Disciple

Hej Rasmus,

Der har ikke været så meget aktivitet de sidste par dage, men synes da at jeg har set dig online i hvert fald på vores VT. Får du spillet med folk og vigtigst - mindet dem om at skrive herinde?

Hvis du stadig er frisk på at fortsætte din ansøgning, så vil jeg høre om du har tid og lyst til en samtale i aften kl 21?

Galicia

Forum Learner

Hey Galicia

Jeg er Thranes wingman, han sagde i går lige inden han smuttede at han skulle i biografen i aften, han skulle vidst grinde lidt rep med konen. Kan kun opfodre de af jer der har siddet på vt med thrane, om at få skrevet herinde. Thrane er desuden med på mit nyopstartede raidhold, så på den måde skulle han gerne lærer flere at kende. Og derved få flere

SD Medlem Forum Disciple

Super - tak for info Wyatt.

Det er godt med en god wingman som Wyatt

Der var lige nogle ting der skulle falde på plads først, men jeg har flyttet chars over til TM i går. Så regner med at jeg den kommende uge vil komme til at game meget mere med nogle fra SD.

Som Wyatt skriver er jeg med til at starte et nyt raid team op sammen med SD, så mon ikke det giver nogle /likes snart :P

Ville ikke være glad for at have Wyatt som wingman

Forum Greenhorn

flinker fyr vi nuppede et pat hc's ... styr på sagerne

Jeg løb et par HCs med Thrane den anden dag og han virker som en fin fyr

SD Medlem Forum Disciple

Hej Rasmus,

Har du tid og lyst til en vt samtale torsdag kl 20.30?

Galicia

Ja, det kan du tro.

SD Medlem Forum Disciple

Hey Thranedk,

Min samtale buddy måtte desvære melde fra her til aften, så jeg må desværre aflyse. Men fortsæt det gode arbejde for det kommer dig tilgode i den sidste ende.

Galicia

Ok - vi finder en anden dag

Forum Learner

bump for ny samtale dato

Skal vi tage en snak i aften Galicia ?

Quote Originally Posted by Thranedk View Post
    Skal vi tage en snak i aften Galicia ?
    @Thranedk man skal smide @ foran navne for de laver en mention
    @Galicia