Page 1 of 2 12 LastLast
Results 1 to 25 of 39

Thread: [21.03.12] Ansøgning: Brassbolt, hunter - Social spot

SD Medlem Forum Convert Brassbolt's Avatar

Default [21.03.12] Ansøgning: Brassbolt, hunter - Social spot

Hejsa

Kim Stockholm, jeg er 31 og kommer fra Hedensted.

Jeg ansøger SD, om en social spot med min Goblin hunter Brassbolt. da mit liv som hardcore raider er ovre...
    Har natarbejder så det og raide om aftenen kan simpelthen bare ikke hænge sammen længere Ser mig selv som en holdspiller. og mine mange år som raider har nok præget mig. og nu nyder jeg bare og hygge mig med venner mens jeg spiller. ellers hygger jeg mig med at gear min Mors chars (hahaha ja min mor spiller wow) et par af hendes har lige så "godt" gear som mine. og i godt, mener jeg twillight hc og raid finder. for det er desværre det eneste jeg har tid til.
    ...min gametime er lidt on off, pga mit arbejde som hedder en uges arbejde(70timer) og en uges fri. er det sådan lidt... enten pæn meget online, eller så slet ikke

Jeg tilbyder høj humør, en hjælpende hånd og en at snakke med de sene nattetimer.

har siden lukket Beta spille som Alliance på Raven"crash", og gennem de sidste 5 år været medlem af Inquisitor ca 3 år som raidcore, hvis der er gamle SDer tror jeg godt i kender guilden selvom vi var ally har en samlet played på ravencrest med 550+, 8x 85 og 2x75... men har det sidste stykke tid spillet horde på Tarren 85hunter, 81pala. Fordi jeg har 2 gode venner der spiller der. og vis jeg nu skulle spille horde kunne det jo lige så godt være på deres server.

Mine forventninger til SD... Jeg forventer sammenhold, og kammerateri. Nogen at snakke med uden der random progger en nerdrage timer. folk der er modne nok til at behandle hinanden ordentligt, ting jeg selv sætter meget høj da jeg jo ønsker en ny horde familie. og så kunne det jo være sjovt og komme i guild med folk som Holgerdk og Fisker. som har givet mig mange pvp minder da jeg grindede Commander i vanilla på min hunter.

en rigtig go IRL ven Martin @Grevsen synes jeg skulle ansøge, selvom jeg kun kan tilbyde socialt spil. så her er jeg

live long and prosper...
    Kim Stockholm

Super at se du ansøger Kim. Jeg kan kun anbefale Kim, Super fyr, altid hjælpsom, og godt Humør.

Du får min

SD Medlem Forum Disciple

Hej Kim,

Velkommen til vores forum og tak for din ansøgning.
    Har du været inde og læse vores ansøgningsinfo og vores værdier?

Jeg kunne godt tænke mig at vide lidt mere om, hvem Kim Stockholm er ud over at du har natarbejde. Vil gerne vide hvem det er der gerne vil ind i vores guild :-)

Ellers er det bare igang med at lære flere af vores medlemmer at kende og få spillet lidt med dem.

Held og lykke med det hele.

Galicia

Hej

Ja jeg har selvfølgelig læst Jeres værdier.
    Jeg kan sagtens acceptere dem, og det I står for. ser det ikke som noget specielt for jeres guild. for mig er det lidt grund værdier og ideer for ethver funktionelt guild. værdier jeg altid har efterlevet...

Jamen hvem jeg er? tænkte jeg ville skåne dem der evt gad læse denne ansøgning for hele livshistorien. for mit liv er præsis lige så dagligdags kedeligt som alle andres Jeg ser jo selvfølgelig venner og familie så meget det nu kan lade sig gøre. hvilket mest sker hver anden uge hvor jeg har fri. ellers bor jeg i min egen lejlighed med min hundepige Freja, som er en snart 5 år ung Rottweiler kryds.

den tid der ikke går med arbejde, venner og min hund, er stort set kun wow og og alle min Amerikanske serier. Ser generalt alt for meget film og serier, ser sjældent det junk de sender i tvpakken. og ellers er jeg en hyppig biograf gænger. Er udlært elektrikker, har været maskinarbejder / CNC fræser en årrække og har nu fundet mit rigtige erhverv indenfor hotel. Den daglige kontakt med utrolig mange forskellige slags mennesker og de små opgaver det giver. er utrolig spændende.

jeg er altid ham der får de andre til at smile, og som jeg ser det... hellere grine af mig end slet ikke grine. mit avatar billed er fx taget på arbejde, just another day at work.

ydermer har @Grevsen sagt i har en general chat channel, så den har jeg joinet. og tænker i høre fra mig, jeg er altid fresh på en HC

Kim´s

SD Medlem Forum Disciple

Tak for din opdatering og jo vi vil meget gerne vil alt om din livshistorie, da det er dig som person vi vurderer mht et medlemsskab - og vi er meget nysgerrige ;-)

Din ansøgning lader vi står nogle dage, så vores medlemmer kan hilse på dig, men husk at alt tæller med i den sidste ende, så du kan roligt begynde at samle positive anbefalinger allerede nu. I næste uge inviterer vi til en vt samtale, så indtil da god fornøjelse :-)

Galicia

Har løbet et par hc's med Kim her til aften, det gik rigtig fint med hunteren - lidt stille på vt, men det kan sføli også være svært at få et ord indført når Obse og jeg snakker :d Du skal dog ikke være bange for at bryde ind, vi ka' ta' det

Kim virker som en fin fyr, men vil gerne spille lidt mere med dig inden jeg giver min thumbs

/Renez over and out

SD Medlem Forum Elder Najsen's Avatar

Hej Kim
    Lige et side spørgsmål, hvad hed du på Ravencrest?

Held og lykke med din ansøgning, fang mig gerne til en hc'

Mvh. Najsen

SD Medlem Forum Apprentice

Fik kørt en del HC med Brassbolt her til aften fra min side hyggelig runs og god snak på VT.

Fik kørt nogle HC's med Kim hertil aften. Virker som en stille og rolig flink fyr. En som jeg sagtens kunne se indenfor muren.
    Som Renez rigtigt siger, blev der mindre Vent snak, da Obse og hende gik igang. Men det kan man vist ikke klantre Kim for...

herfra...
    "Last time I played a perfectly balanced game it was chess and I'm pretty sure one person started before the other one, so idk maybe it wasn't even perfectly balanced." - Kripperian

Rådsmedlem Forum Elder Obse's Avatar

Var i et par hc's med Brass idag, virker som en fin fyr - herfra

PS: Du skal bare afbryde Renez og jeg når vi snakker, det gør alle de andre - tror det er det eneste der virker
    ​[uhb-see-kwee-uhs] –adjective

characterized by or showing servile complaisance or deference; fawning: an obsequious bow.
    servilely compliant or deferential: obsequious servants.
    obedient; dutiful.

@Najsen
    ...det er sådan lidt i Vanilla spillede jeg hunter Amroth(idag Cafpow) som nok er en af dem jeg har pvpet mest på. da jeg flittigt grindede hordes med folk som nelle, dahl, zahn, doki, obelix.
    ...da det blev tbc tid og Jeg Joinede Inquisitor startede jeg på min Shaman Draenejnej(heraf min profilnavn, fra dengang jeg oprettede min første "need horde help" tråd) og det var nok den jeg raidede mest på, men jeg sideløbende spillede på min dudu Coffee. som nok altid har været min lidt hygge char. fordi feral og tilfældig grind bare var så dejligt nemt. og de sidste måske 2 år har jeg ikke rigtig haft en main efter der endeligt blev stop med raid. forsøgte og få det til at fungere i 80 også med min shaman, men kunne simpelthen ikke virke så gamle mains må være Cafpow, Draenejnej og Coffee ca

så idag har jeg bare 9alts og en bank på Ravencrash. tror kun det er min hunter der er tilbage i Inquisitor. det sidste år har guilden været næsten inaktivt fordi alle skulle spille SWTOR osv. så de fleste af min er i min mors guild for hyggens skyld en hurtig opsumering af chars...
    85hunter Cafpow, 85Druid Coffee, 85Shaman Draenejnej, 85priest Coffs, 85pala Ravenzor, 85Rogue Moccamaster, 85warlock Demonicdoll, 75warrior Glaivestorm, 75Mage Coffeemaker, 75deathknight Demoniqe

...ellers har jeg spillet meget på min mors hunter Mayline, og hendes Paladin Buzzon, for at give hende lidt af de fine lilla ting

@Nidapmi @Obsequious
    jamen skal nok være bedre til at afbryde så. for generalt ser jeg egentlig ikke mig selv som stille stille det er nok bare almindeligt nye mennesker skridtet der skal overståes.

...ellers gør jeg hvad jeg kan for at joine vt, og køre alm hc med dem der gider så jeg kan danne mig et indtryk af dem jeg måske kommer til at spille en hel del mere med. havde også fornøjelsen og spille med @sapwood og @hechicero i søndags. og skal nok være så meget online som muligt her denne uge jeg arbejder, selvom jeg tager på job kl 21.30 hver aften indtil mandag igen... men såå er jeg også meget online i næste uge hvor jeg har fri igen
    og endnu en af de små fordele ved mit job, der er tid til jeg kan være afk i Ogrimmar og troll på forum :P

Ah okay, skulle bare liiiiiige tjekke om jeg kendte dig fra da jeg selv spilled på Ravencrest, det gjorde jeg ikke

Til info kan jeg sige at folks navne bliver blå når du får tagget dem rigtigt. Hechiro kan du ikke tagge fordi hans forum navn er @Manics

SD Medlem Forum Elder Marwen's Avatar

Sapwood er @Ashwood

Marwen er @Marwen :-)

characterized by or showing servile complaisance or deference; fawning: an obsequious bow.
    obedient; dutiful.

SD Medlem Forum Disciple

Hej Kim,

Jeg er lidt sent ude, men har du tid og lyst til en vt samtale i aften sammen med Rune og jeg kl 20.30?

Galicia

ja selvfølgelig har jeg lyst til det. bare jeg kan være klar til at køre på arbejde kl 21.30 ca... går i seng nu, men er sikkert online og på vt fra 17 og frem.

ses og godnat

SD Medlem Forum Disciple

Jo jo, det tager en 20-30 min.

Officer Forum Apprentice Rune's Avatar

Velkommen til guilden.

@Jeoparty vil du ikke ændre hans forum navn til Brassbolt
    [SIGPIC][/SIGPIC]

-----> Min Main <-----

Officer Forum Apprentice Rune's Avatar

Jeg har kørt raid med Brassbolt og han virker som en rigtigt hyggelig Person så helt sikkert thumbs up fra mig
    [SIGPIC][/SIGPIC]

-----> Min Main <-----

Quote Originally Posted by Rune View Post
    Velkommen til guilden.

@Jeoparty vil du ikke ændre hans forum navn til Brassbolt
    Jeo var for langsom denne gang .. ændret :-)

obedient; dutiful.

SD Medlem Forum Adept Cuber's Avatar

Har lige været i et par hcs med @Brassbolt Han virker som en flink fyr, hyggelig at snakke med på vt. Klart her fra

SD Medlem Forum Elder Marwen's Avatar

Har lige løbet en HC med @Brassbolt - meget stille på VT, men han kan spille sin class.

Forum Learner

Fin fyr der outdpser Grapfx Som Marwen siger lidt stille på vt, men okay han er ny og han sidder sammen med fire brøl aber.

Har lavet lfr med Brass, og han virker til at være en super behagelig mand, at han er stille på vt er vel at forvente når der sidder 10 andre skrappenden ænder
    Men en helt sikker fra mig.