Page 1 of 3 123 LastLast
Results 1 to 25 of 59

Thread: [29.05.12] Neen - Scoundrel

Forum Initiate Neen's Avatar

Default [29.05.12] Neen - Scoundrel

UDVIDET ANSØGNING:
    1 – 2 – 3 HOP……

Neen, smuggler, Scoundrel (scrapper, men vil gerne være Sawbones (healer).
    Jeg har besluttet mig for at udvide min ansøgning fra april-trial til en rigtig ansøgning hos SD. Og hvorfor så det? Jo, jeg kan godt lide at have et fast holdepunkt her i livet og på computeren. Bryder mig ikke ret meget om stilheden uden en guild der småsnakker ind imellem. Det bliver for ensomt! Dette er min første gang i en dansk guild. Hvorfor så SD? Jo, Rocks er en af vores bedste venner RL, og han var/er jo her hos jer. Havde derfor hørt godt om jer og tidligere besøgt jeres site. Nu har jeg prøvet jer i et par uger og er ikke skræmt væk. Så hvorfor ikke blive og få endnu mere ud af spillet?!

Jeg har 2 andre lvl 50 chars på andre servere. En på Bloodworthy (Zhira, Sith Sorc), hvor min mand spiller. Min første char (Zhora, mercenary) er på min søns konto, da jeg ikke mente at jeg skulle spille swtor, men fortsætte i WoW. Jeg spiller ikke på de andre chars i øjeblikket.

Hvem er hende bagved Neen så? Jeg hedder Kathrine og er 42 år gammel. Bor ved Hillerød i Nordsjælland. Jeg er gift med Claus som også spiller swtor (Bloodworthy) og andre spil. Vi har to drenge på hhv. 9½ og 8 år. De spiller begge alverdens computerspil så som Counter Strike, Black Ops, Minecraft o.s.v. Vi er nok ret nørdede i denne familie. Jeg arbejder som operationssygeplejerske og har skiftende vagter i ny og næ, dog mest i dagvagter. Min hverdag går for det meste med at arbejde, lave lektier med ungerne, lave mad og putte i seng. Herefter er det mor-tid, hvor jeg spiller med jer eller ser TV-serier. Vi har gang i flere TV-serier for tiden: Game of Thrones, Fringe og The Walking Dead. Jeg har spillet WoW i 3½ år i en international guild og været officer og GM på et tidspunkt. Jeg har mest spillet som healer, da det er der min force ligger. Jeg synes ikke selv, at jeg er specielt god til dps, men det går da lige an til at klare dagen og vejen. Jeg stoppede med WoW i starten af januar, da jeg var udbrændt og ikke orkede mere.

Her i spillet kender i mig ikke ret godt (endnu). Jeg har nisset rundt og levelleret Neen. Ikke spurgt om ret meget. Synes altid det har været svært, når andre er laaaangt foran og laver helt andre ting. Jeg prøver at hilse pænt på folk og sige pænt farvel. Mine ambitioner? Jaaaaa, jeg vil gerne geare op. Er påbegyndt dailies på Belsavis og Ilium og vil gerne løbe nogle Ops/FP, når jeg er klar til det. Åh ja, sproget her i swtor er helt nyt for mig og jeg skal lige lære, hvad der er flashpoints, HM, Ops o.s.v. Jeg forsøger at bruge google til at få mere viden, men mange sider er sørme…. under al kritik, så undskyld mig, hvis jeg spørger dumt nogle gange. Tidligere i WoW har jeg raidet 3 gange om ugen på fast tidspunkter. Det bliver svært for mig som tingene er i øjeblikket i RL. Jeg kan og vil ikke være slave af et spil igen, som jeg var det i WoW, hvor jeg SKULLE lave dailies HVER dag og alt mulig andet for at følge med i toppen. Det koster for meget på hjemmefronten. Men jeg vil godt deltage i ALT, hvad jeg kan, når jeg er her. Jeg vil hjælpe dem der har brug for det og lære en masse af jer. OG jeg vil have det sjovt!

Jeg har læst på jeres 5 værdier og har ikke noget at tilføje til dem. Jeg kan fint sætte mig ind i dem og kan følge dem. Synes det er et fantastisk godt, at i ikke vil være de bedste i PvP eller raids – kun i ånden! Det er nok det jeg har fundet vigtigst i min tid som tidligere GM og officer. Skrider ånden, så skrider guilden.
    Puha, det blev en lang smøre – undskyld! Spørg, hvis jeg har glemt noget………

/Neen

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Halløjsa
    Skønt påske-tilbud som jeg ikke kan sige nej til!
    Jeg hedder Kathrine og er pænt voksen...hmmmmffppt, skal vi snakke alder!? Bor i Nordsjælland med min mand og 2 skønne drenge på hhv. 9½ og 8 år.
    Har spillet WoW i over 3 år og har nu vendt snuden mod SWTOR istedet siden slut Januar. Har 2 lvl 50 chars (Mercinary og Sith Inquisitor) på Bloodworthy, men vil hellere spille her, da det er her i er Har også en IRL ven i jeres guild - Rockz/Rokz/Rocks/Roxx.
    Jeg savner en guild helt forfærdeligt da det sammenhold der kan være er med til at gøre spillet så meget bedre. Indtil videre har jeg været guildløs på denne server og bare nisset rundt med quests.
    Healing er min passion og det har jeg planer om at blive, når min scoundrel bliver lvl 50. Hun er lige nu lvl 39.
    Glæder mig til at høre fra jer.
    God påske,
    Kathrine
    Last edited by Neen; 27-04-2012 at 8:01. Reason: Udvidet ansøgning

Forum Senior Executie's Avatar

Velkommen til vi glæder os til at spille med dig

SD Medlem Forum Elder Marwen's Avatar

Hejsa Kathrine!

Velkommen til - held og lykke

-Marwen

Wall of of of of text Regent of the Board wOOOOt's Avatar

Hej Neen

Fin miniansøgning, jeg pm'er lige pw til dig, og så ses vi ingame her i påsken.

Mvh
    w
    Grundlægger af Semper Danica
    Forlod SD i okt 2015 - Men faldt i WOW Classic, og søgte ind igen.
    Pt. aktiv i WOW Classic og PUBG. - Elsker VR og har en HTC Vive - har du VR spørgsmål, så post eller pm.

SD Medlem Forum Knight Tristanas's Avatar

Velkommen til Neen

håber du falder godt til her i vores april tiltag i SD.. vi er rimelig nemme at omgås..
    Last edited by Tristanas; 05-04-2012 at 7:04.

WoW: Tristánas, Paladin Tank (MAIN) // Tristanas, Hunter
    Diablo 3: Tristanas#2716

Forum Elder Mortor's Avatar

Hej Neen

Velkommen til, håber at du vil hygge dig ingame med SD

God Påske

/Mortor

SD Medlem Forum Adept Blamage's Avatar

Velkommen :-)
    • Before you diagnose yourself with depression or low self-esteem, first make sure that you are not, in fact, just surrounded by assholes. :-)€

Paladin of the Board Jeoparty's Avatar

Vi da også lige hilse på og sige velkommen til. Håber du får en god tid med SD

SD Medlem Forum Disciple Moody's Avatar

Velkommen til. Lad mig vide hvis du render ind i noget du mangler hjælp til. Jeg har ingen characters i din level range men tropper gerne op med en af mine 50'ere og giver en hånd

/Moody - Marcy

Forum Convert Rockz's Avatar

Fedt at se dig i guiden. Kæmpe velkomst knus!

SD Medlem Forum Elder Panser Anden's Avatar

velkommen til Neen
    Death Star...I like the sound of that!

Tak allesammen
    Glæææder mig

Håber du falder godt til.

w
    Pt. aktiv i WOW Classic og PUBG. - Elsker VR og har en HTC Vive - har du VR spørgsmål, så post eller pm.

Forum Acolyte

Quote Originally Posted by Tristanas View Post
    .. vi er rimelig nemme at omgås..
    Det passer ikke. Vi er umulige at være sammen med, og opføre os som aber

Velkommen til, og håber du falder til og finder det du søger i en guild. Så kan du altid udvide din ansøgning
    For every action you take, there is a consequence.

-Articon

Så er det i dag jeg dinger 50 . Det er jo altid stort at nå enden på tallene op af.
    Indtil videre har jeg stadig "kun" nisset rundt med mine quests. Ikke deltaget i ret meget, da mit fokus har været fremad, opad, hurtigere . Det skal være slut nu, MEN jeg får brug for jeres hjælp!

Neen er min 3. char i swtor. Jeg spiller ikke på de andre pt., da de er på andre servere, aner ikke hvad jeg skal med dem, og jeg vil gerne blive her i SD. Jeg aner ikke ret meget om, hvad jeg skal, når jeg bliver 50. Ved at der er nogle dailies her og der, men må vist en stor tur omkring google. Savner virkelig dual-spec, da jeg ikke kan få livet som healer til at hænge sammen med quests Så pt. er der lidt frustrationer, som i måske kan hjælpe med.

Trial perioden ender jo meget snart, og jeg vil gerne blive her. Men i kender mig ikke meget endnu, og det skal laves om, så i ikke kan undvære mig hehe.

Forum Convert Rockz's Avatar

Neen er et skønt og dejligt menneske som jeg kun kan give min absolut største og varmeste thumbs up.

Selv er jer inde i en periode hvor RL isses gør at jeg ikke har lyst eller tid til at være ret meget in game.

SD Medlem Forum Elder Panser Anden's Avatar

Jamen så må du jo også igang med at skrive lidt mere hva @Neen?

Det er noget nemmere at finde grupper på lvl 50 ofc. og du skal da bare være ihærdig og hive fat i SDere når du er online
    Death Star...I like the sound of that!

@Panser Anden
    Jajajjaja, ska nok Jeg er nok bare lidt skabsjyde: har du ikke noget godt at sige så hold din kæft . Har været inde i en stor swtor-frustrationen de sidste 5-7 lvls. Måtte specce om 4 gange og endelig kom der gang i noget god dps (igen). Så det var ikke andet end eder og forbandelser der røg ud her i laaang tid på en rigtig tøse-irriterende måde.

Og jeg skal nok også bevise på Vent at jeg ikke er jyde (ikke at der er noget galt med det!!). Dvs. åbne munden og sige noget.
    Det hjælper nok altsammen på det hele!

Hvis du udvider din OP ansøgning lidt, og skriver du vil søge ind fast, så synes jeg det ser fornuftigt ud.
    Har jo også fået hilst lidt på dig i chatten, og mon ikke du passer meget godt ind i SD?
    Når du spiller med folk, så sørg for at bede dem gi dig en

Forum Learner

Trailblazer - Slacker - Afrodite er "næsten" altid til rådighed for en omgang dailies, hvis du vil se hvordan det fungerer

Quote Originally Posted by Trailblazer View Post
    Trailblazer - Slacker - Afrodite er "næsten" altid til rådighed for en omgang dailies, hvis du vil se hvordan det fungerer
    Fedt! Taaark for tilbuddet!!!
    Jeg trænger til at komme under nogle kærlige vinger mht. tiden efter levellering. Jeg er så småt kommet igang med dailies på Ilium, men det er så også det. Har haft rigeligt med RL arbejde i denne uge, så tiden har være knap.

Jeg er i gang med at lave en rigtig ansøgning, så det ville være fedt at løbe lidt runs med nogle af jer, så jeg forhåbentlig kan gøre muig fortjent til lidt thumbs-up.

Du siger bare til @Neen, så er jeg også frisk med Cowboy på dailys, altså hvis ikke jeg har været utålmodig lige den dag og lavet dem i forvejen . Jeg har snakket med Neen på vetrilo et par gange også. Jaja du siger ikke så meget, men DONT WORRY, det er der andre der gør . Nu er jeg meget ny herinde, men en får du. Held og lykke med ansøgningen..
    Lige børn leger bedst, men de skæve har det sjovest
    ........Cowboy, lvl 50 Scoundrel, Toejam lvl 50 Operative , Floyd lvl 50 Mauroder, Gangster lvl 50 Mercenary........

Forum Hatchling

Fik lavede belsavis dailys idag og snakkede en del sammen på vt syper hyggeligt. kan kun give en kæmpe

Så er min ansøgning udvidet til en rigtig ansøgning. Nyt info er at finde i det første post