Page 2 of 3 FirstFirst 123 LastLast
Results 26 to 50 of 61

Thread: [03.09.12] Diehard - Commando Medic

Forum Learner

Quote Originally Posted by Diehard View Post
    Nåede også lige at nappe worldboss's på Tat. sammen med Thoren og Trailblazer i går nat, og hvordan gik det gutter, fik I samlet nok til at tage Bantha'en?
    Jeg er ked af at sige det - men vi fik lige 3 nye folk ind efter du gik kold, og så røg han ned ca 10-15 mins efter du var smuttet, thoren fik sin title..

Snakkede med Diehard forleden nat , det var sgu vældig hyggeligt, det må helt sikkert være en herfra

SD Medlem Forum Elder Regio's Avatar

Fin ansøgning - jeg har fjernet "april trial" prefix fra den da det ikke længere er aktuelt. Hvis du er på almindelig trial skal den ansvarlige swtor officer lige gi dig det prefix istedet
    FindUser("Regio")->postCount++;

Regio - Level 100 bloodelf mage (dps)
    Regi - Level 100 undead deathknight (tank)
    Sylenced - Level 93 orc rogue (dps)
    Baalade - Level 90 bloodelf paladin (healer/tank)

SD Medlem Forum Elder Panser Anden's Avatar

Velkommen på fuld trial @Diehard!
    Death Star...I like the sound of that!

Forum Neophyte Diehard's Avatar

Klasse! Mange tak. :-)

For snefan da Trail! Nå men det er svært at være så rationel KL. 3 om morgenen.... =D

Paladin of the Board Jeoparty's Avatar

Hey. Husk vi kører Dette Event i uge 19 med start idag og resten af ugen. Dette er en super mulighed for at få mødt en masse SDere, og samlet Thumbs up!

SD Medlem Forum Convert

Hej Thomas

Kan se du ikke har været online på vores forum i et stykke tid og der har ikke været så meget gang i din tråd her.

Hvis du stadig interesseret i at blive en del af SD skal vi se lidt mere aktivitet.

Hejsa! Det er jeg selvfølgelig helt med på. Forklaringen er at jeg har haft nogle store leverancer på jobbet for nyligt, og sådan som det er skruet sammen vil der være peaks som tager fritiden. Men det er ved at være overstået og jeg kommer i hvert på i aften, så se vi der. Vh Thomas

Så har sommeren godt nok meldt sin ankomst og det er jo grejt! Jeg er meget ude af huset i denne tid, så puteren kører max et par timer nogle gange om ugen i øjeblikket, men det ser jo ud til at gælde mere eller mindre os alle at dømme efter antal OL. Jeg har dog ramt lvl 40 så lidt sker der da, og går også efter at få sat pslutspurten ind, når jeg kommer hjem fra første ferie som vi holder i Tyrkiet her fra d. 31/5 til 8/6. Iøvrigt må 1,3 gerne komme asap så jeg kan få overført pt forhåbentligt, og en lvl 30 sage også, det kunne være sweet! ;p God sommer til alle!

SD Medlem Forum Elder Panser Anden's Avatar

Du må ha dig en god ferie Diehard
    Death Star...I like the sound of that!

tak ilm!

Hey, har fået overført mine chars fra de andre servere, så det er guld! :-)

Men vil gerne have guildet min EMP PT, så hvis der er en sergeant på senere idag, som kan hjælpe? Pft!

Har haft en fed aften med pvp og heroic sammen med thomas, kan klart anbefales, så stort herfra, både hyggelig fætter at anakke med på vent og dugtig spiller der ved hvad han laver, og ja fed ansøgning :-)
    A dagger in the night, is worth a thousand blades in the morning

Quote Originally Posted by Sean View Post
    Har haft en fed aften med pvp og heroic sammen med thomas, kan klart anbefales, så stort herfra, både hyggelig fætter at anakke med på vent og dugtig spiller der ved hvad han laver, og ja fed ansøgning :-)
    Ja helt klart en rigtig hyggelig aften, og selv tak, det skal klart gentages!

Forum Trainee Wagnar's Avatar

Velkommen til, jeg håber bare at du også laver dig en lille sød Empire-Toon
    Half Human/half Zabrak - All Inquisitor and totally EVIL

hey Wagnar, tak skal du ha'! Jeg er allerede med på Emp siden med en BH PT som jeg lige har fået i lvl 50. -Tror dog ikke jeg laver flere toons til lvl inden for nærmeste - jeg skal lige prøve at være med i raids osv. først med en af mine 50 toons, som jeg stadig har til gode.

Hej ansøger

Vi har per dags dato valgt at nedgradere vores SWTOR afdeling, jævnfør denne tråd. For dig indebærer det ikke noget da du er SD Trial medlem, og derfor vil din ansøgning fortsætte som hidtil og vil forhåbentligt ende med du bliver fast SD medlem.

Skulle du, hvad vi dog ikke håber, have fortrudt din ansøgning set i lyset af at vi nedgraderer, så håber jeg du vil tage kontakt til Arantixe og få en snak om det. Vi ser ikke nedgraderingen som et tab for SWTOR, mere som en mulighed for at de der elsker spillet, får muligheden for det, og får nemmere ved at finde folk til at gruppe med.

Men ihvertfald vil jeg sige tusind tak for at du indtil videre har vist stor interesse for SD, og ser frem til at se dig med SD tag, hvis det er det du ønsker

Mvh Jeoparty

Hej Jeoparty,

Først fremmest tak fordi du personligt bruger tid på at opdatere min tråd med denne info, og dernæst mange tak til rådet for beslutningen om at lade os i trial fortsætte på lige vilkår som før - super fedt!

Jeg er naturligvis ærgerlig, ærgerlig over at jeg først kom til at lære jer at kende så sent, ærgerlig over at så mange SD'ere ikke kunne finde gejsten til at fortsætte, og mest af alt jo, ærgerlig over at spillet, endnu i hvert fald, ikke kunne indfri de forventninger som var bygget op på 7 år.

Men når det er sagt, så synes jeg stadig det er et af de bedste MMO's jeg har prøvet, og jeg er glad for den gruppe af super cool'e personer der fortsat logger på rigtigt tit og stort set dagligt, der også hurtigt får sat gang i aktiviteterne og skaber rigtigt meget liv omkring sig - Det er rigtigt fedt, og jeg håber det fortsætter!

Denne nye status er jo et udtryk for nuværende tilstand i spillet, og jeg håber på at det næste halve til hele år vil tilføre spillet bedre vilkår i form af voksende base og flere fede features, og at det summeret betyder at vi som bliver, bliver til endnu flere, og at der måske endda vil være tilbagevendende SD'ere deriblandt!

Så til slut, så er jeg stadig fuldt indstillet på en fast plads i SD, og jeg er på ingen måder skuffet over rådets beslutning - Så nu ser vi tiden an.

Super du stadig er glad for spillet og gerne vil give det en chance Har selv været helt hyped på SWTOR, men desværre fangede det aldrig interessen som jeg havde håbet på da PvP delen ikke befandt mig personligt godt. Vi håber dette tiltag kan give lidt mere ingame aktivitet og at der kommer nogle gode patches som kan hive folk tilbage så det på et tidspunkt måske kan opgraderes til et stort SD spil igen

Held og lykke med de sidste thumbs ups

Forum Learner

Hej @Diehard er du egentlig stadig trial eller member - hvis trial så hver gang du har været i kontakt med medlemmer - så lige opdate din tråd med en lille historie om hvad du har lavet og med hvem. og husk at bruge @ foran deres navn så de kan komme ind og sparke en thumps up afsted

Hey @Trailblazer, jo er stadig trial, og forhåbentlig ikke så meget længere. Men har faktisk også nogle at nævne for både @Moody og @Fimse har f.eks. Været med til at hjælpe mig i løbet af ugen, og har en stående aftale med Moody om at løbe nogle dailies når vi er på samtidigt, så måske i aften, nu ser vi. Men fedt at de gamle er klar på at hjælpe os andre!

Ellers tak for opdatering af tråden. Jeg skulle jo have været på igår, men blev optaget af arbejde til ret sent, og sådan kan det gå. Men håber ikke at det ødelagde chancen for at komme på 16 mands? For jeg det ville jeg være træt af..
    Last edited by Diehard; 22-08-2012 at 16:26.

SD Medlem Forum Disciple Moody's Avatar

Jeg er jo en glemsom kegle, du skulle jo ha haft en for længst. Men bedre sent end aldrig

måske er du glemsom, men du har 23d.gif!!!! Takker.

Flinke rødder de der trials. Så giver lige en finger til en som har været her længe Hyggelig aften på VT.

jeg takker og bukker - og selvfølgelig cool at få hilst på guildmasteren, du er også en flink rod... Nå men for at blive i sporet fra tidligere så vil jeg bevæge be7.gif i seng - godnat alle og tak for en fed aften hvor jeg langt om længe dingede 50 under mine første dailies - rigtigt cool!