Page 1 of 3 123 LastLast
Results 1 to 25 of 55

Thread: Cowboy(Zappa) - Cowboy-dps scoundrel ansøgning

Default Cowboy(Zappa) - Cowboy-dps scoundrel ansøgning

Hej igen SD. Jeg tænker jeg vil prøve igen. Jeg hedder Casper og er 41 år. Nu her 3-4 mdr efter stwor er kommet, har jeg efter 3 mdr som Empire spiller fundet mig til rette som republic. Jeg startede ellers som Empire, og lvet først en merc til 50, så en operative, og en mauroder. Min operative har jeg spillet som main og nydt det til fulde. Han er stort set fuld rakata gearet og har clearet alt på 16 mands hardmode, og grindet warzones til rank 67, (Toejam hedder han forresten). Men.... jeg ved ikke hvad, men det føltes "forkert" på empire siden, så jeg besluttede at lvle en rep i stedet for 2 uger siden, og har ikke logget mine Emp chars overhovedet siden, jeg nyder det "herovre" hehe. Han er nu 50, og jeg prøver så vidt muligt at geare ham i WZs og hardmode 5 mands instances/daily tokens.. Nå men til sagen, jeg vil stadig rigtigt gerne være en del af SD og det fællesskab og kammeratskab i står for. Jeg har skrevet en ansøgning tidligere hvor jeg har beskrevet mig selv og lidt om hvem jeg er, den håber jeg i kan finde hvis i har brug for det, ellers er i velkomne til at spørge løs, så vil jeg prøve at svare så godt jeg kan

Jeg håber at høre fra jer.. Med venlig hilsen Casper
    Last edited by Panser Anden; 25-04-2012 at 7:05.

Forum Convert Rockz's Avatar

Velkommen til, meget imponerende SWTOR CV
    /Rockz
    "The more you sweat in training, the less you bleed in battle"

Wall of of of of text Regent of the Board wOOOOt's Avatar

Har du læst om vores April Trial event? For det der er ok som en mini ansøgning til April, men ikke nok til en almindelig ansøgning ;o)

hvis du vil på April Trial så skriv det lige.

Mvh
    w

mvh
    w
    Grundlægger af Semper Danica
    Forlod SD i okt 2015 - Men faldt i WOW Classic, og søgte ind igen.
    Pt. aktiv i WOW Classic og PUBG. - Elsker VR og har en HTC Vive - har du VR spørgsmål, så post eller pm.

Forum Warden Dake's Avatar

Der var lidt her tidligere, men ellers så er en april trial da oplagt uanset om du allerede nu ved om du vil ansøge om permanent opholdstillalse

http://www.semperdanica.dk/showthrea...d-jer-m%E5-han
    http://www.semperdanica.dk/showthrea...353-Kan-i-lege
    Mvh Nikolaj

@Dake ingame i ESO

Ja jeg læste det lige, og har lavet en lille tråd me "April Trial" titel også..

Hilsen Casper/Cowboy

Luk den anden tråd, den her er fin til april trial.

Og hvis du vil opgradere senere til en mere almindelig SD ansøgning, så brug lidt tid på at kigge på andre gamle ansøgninger til SWTOR.

Jeg pm'er lige et pw, så du kan få april inv.

Mvh
    w
    Pt. aktiv i WOW Classic og PUBG. - Elsker VR og har en HTC Vive - har du VR spørgsmål, så post eller pm.

SD Medlem Forum Knight Tristanas's Avatar

satme et fornemt CV du har kørende der

velkommen til vores lille april event Zappa.

Håber du falder godt til..

// Trist

WoW: Tristánas, Paladin Tank (MAIN) // Tristanas, Hunter
    Diablo 3: Tristanas#2716

skal jeg bare fange dig ingame så wOOOOt?
    Lige børn leger bedst, men de skæve har det sjovest
    ........Cowboy, lvl 50 Scoundrel, Toejam lvl 50 Operative , Floyd lvl 50 Mauroder, Gangster lvl 50 Mercenary........

SD Medlem Forum Knight Tristanas's Avatar

Skriv sådan her Zappa (cowboy) @Tristanas (bare med wOOOOTs navn) , så ser han det med sikkerhed når du bruger mentions!
    Last edited by Tristanas; 06-04-2012 at 5:33.

WoW: Tristánas, Paladin Tank (MAIN) // Tristanas, Hunter
    Diablo 3: Tristanas#2716

SD Medlem Forum Adept Blamage's Avatar

Velkommen :-)
    • Before you diagnose yourself with depression or low self-esteem, first make sure that you are not, in fact, just surrounded by assholes. :-)€

Quote Originally Posted by Tristanas View Post
    Skriv sådan her Zappa (cowboy) @Tristanas (bare med wOOOOTs navn) , så ser han det med sikkerhed når du bruger mentions!
    You gotta be joking hehe.. De @wOOOOt mentions ser jeg kin 5% af. Der er jo ikke noget der popper op og slår mig i hovedet ;p
    Næ, en alm pm det virker hvis man vil fange mig, og det har Cowboy skam også benyttet sig af ;O)

Quote Originally Posted by Zappa View Post
    skal jeg bare fange dig ingame så wOOOOt?
    Ja, eller en anden SD'er, og spørg efter en som kan invite, der er der mange sgt's der kan.

w

Default Cowboy-Trial ansøgning

Dette er ikke en ansøgning til påske -trial som jeg allerede har fået, men derimod en mere direkte ansøgning til trial. Jeg har før prøvet at søge ind hos jer, det var sammme tid som release tilbage midt i december. Så jeg har copypastet lidt af texten fra min gamle ansøgning, så nu vil jeg prøve igen.
    Jeg hedder Casper og er 41 år. Nu her 3-4 mdr efter stwor er kommet, har jeg efter 3 mdr som Empire spiller fundet mig til rette som republic. Jeg startede ellers som Empire, og lvet først en merc til 50, så en operative, og en mauroder. Min operative har jeg spillet som main og nydt det til fulde. Han er stort set fuld rakata gearet og har clearet alt på 16 mands hardmode, og grindet warzones til rank 67, (Toejam hedder han forresten). Men.... jeg ved ikke hvad, men det føltes "forkert" på empire siden, så jeg besluttede at lvle en rep i stedet for 2 uger siden, og har ikke logget mine Emp chars overhovedet siden, jeg nyder det "herovre" hehe. Han er nu 50, og jeg prøver så vidt muligt at geare ham i WZs og hardmode 5 mands instances/daily tokens.. Nå men til sagen, jeg vil stadig rigtigt gerne være en del af SD og det fællesskab og kammeratskab i står for. Jeg har skrevet en ansøgning tidligere hvor jeg har beskrevet mig selv og lidt om hvem jeg er,(har copypastet lidt fra den gamle) den håber jeg i kan finde hvis i har brug for det, ellers er i velkomne til at spørge løs, så vil jeg prøve at svare så godt jeg kan

Mine erfaringer med mmo er ret begrænsede, ikke forstået sådan at jeg ikke har spillet ret meget for det har nogle gange endda været måske lidt for meget Jeg har selv spillet wow siden det udkom i 2005, og clearet stort set alt inden for samme expansions der har været, med undtagelse af military q og Cthun tilbage før TBC (vanilla) som nogle kalder det..Min main char er (rogue) Charlisangel/aggramar server-eu... Men nu efter 7 år har jeg ligesom mange af jer andre, set frem til SWTOR, endelig noget nyt under solen som man siger, og jeg må sige jeg er super glædeligt overrasket.. Derfor kunne jeg godt tænke mig at finde nogle nye "legekammerater" og jeg vil derfor gerne søge ind i Semper.. Jeres 5 værdier er jeg 100% enig i, specielt ærlighed og loyalitet og respekt for andre, selvom de andre 2 ikke duer uden de første 3.

Jeg hedder casper og er 40 år, bor i Hillerød og arbejder som jord-beton arbejder. jeg er gift, vi har en datter på 15 og 2 hunde. Mit RL liv kræver ikke ret meget af min fritid da min hobby er mmo, så min onlinetid vil ca være 5 hverdagsaftener om ugen 20-24, og ellers indenfor normal fritid/weekends. Lige for tiden går jeg arbejdsløs, efter den sidste byggesag firmaet jeg er i sluttede, og går derfor hjemme og venter på at noget nyt skal starte op hos os. Havde ellers en skøn sommer og efterår/vinter på Fr-Berg hvor vi byggede den nye retsbygning. Viuff hedder firmaet, hvis nogle skulle kende det. Jeg har arbejdet som jord/betoner de sidste 20 år og er vant til at tiderne skifter, så jeg nyder påsken og fritiden i stedet for.

Jeg kender ikke nogen i SD og kan derfor ikke referere til nogle medlemmer, men jeg vil være online og prøve at gruppe med dem som har lyst.

Nu her efter 3 dage som påske trial har jeg haft fornøjelsen af at bruge SD ventrilo. De få jeg har talt med alle været meget imødekommende må jeg sige. Det har været Black Phoenix, Panser Anden og "Priest", samt Fimse. Jeg havde også et par sjove WZs sammen med Haddock, Slacker og Articon, den første dag jeg "legede" med. Jeg synes jeg har fået et rigtigt godt indtryk, og følt mig meget velkommen allerede og ser frem til den "hygge" operation jeg har signet op til i aften.

Hilsen Cowboy

........Cowboy, lvl 50 Scoundrel, Toejam lvl 50 Operative , Floyd lvl 50 Mauroder, Gangster lvl 50 Mercenary........

Forum Nestling

Nu nævner du jo selv SD's værdier, nærmere bestemt ærlighed, loyalitet og respekt.

Så kunne det måske være du skulle fortælle din nuværende Empire guild, hvorfor du ikke har været logget på i 2 uger, i stedet for at skrive på vores forum at det er fordi du er AFK for at lave IRL ting.

Må sige jeg ærlig talt er lidt skuffet over, at en voksen mand, kan behandle os på den måde, hvorved du bare er smuttet republic, uden at sige noget. Medmindre du selvfølgelig regner med at skulle være medlem af 2 danske guilds, en på hver side.

Det kan jeg så fortælle dig at det sker ikke, jeg har kicket alle dine characters fra vores guild og fjernet dine medlems rettigheder på vores hjemmeside.

Forsat god påske.

Jeg skrev til dig/guilden for 3 uger siden, og fortalte jeg ville være væk/afk pga RL ting, hvilke håber jeg ikke jeg skal forklare. Jeg følte ikke på det tidspunkt jeg kunne dedikere mig selv til hardcore nightmare mode raiding, og samtidigt få styr på de ting der var/er påkrævet af RL. Det har jeg gjort, men det betyder ikke jeg ikke har været online fra tid til anden. For at "være i fred" spillede jeg for sjov på min Rep spiller i stedet for, og da det så blev påske og jeg blev orienteret om de her "påske trials hos SD, meldte jeg mig til. Jeg synes ikke jeg på nogen måde har ført jer bag lyset. Jeg loggede på i går nat kl 4 eller lidt efter men der var ingen online, og jeg vil ikke leave en guild i nattens mulm og mørke. Da jeg så prøvede at lave en post, og klikkede post opdagede jeg at jeg åbenbart var slettet på jeres forum og derfor ingen mulighed havde for at forklare mig.. Nu har jeg her til aften fået det at vide, og jeg skynder mig derfor at skrive så hurtigt som muligt for at forklare dig og de Sd medlemmer der måtte finde det forkert, ligesom det lyder i første omgang. Jeg føler jeg fik fortalt jer at jeg havde brug for en pause, og helt ærligt, jeg har været hos jer ?... spillet er nyt, og det var så kort tid så jeg ikke engang nåede med på en ops før jeg fik brug for den omtalte pause. Så jeg synes at det at jeg skriver for 3 uger siden, og så forklarer det her bør være nok.. Jeg håber ikke det har ført til nogle gener for jer, at jeg ikke har været til stede de sidste 3-4 uger før dette. Mvh Casper
    Last edited by Cowboy; 08-04-2012 at 21:30.

Forum Nestling

Der er så mange ting i din historie der ikke hænger sammen. Men lad nu det ligge.

Der er som sådan no hard feelings herfra. Vi nåede jo aldrig at lære dig at kende.
    Hvis det er republic du gerne vil spille, skal du da have lov til det.

God vind fremover, ses i optikken som vi siger i forsvaret (Det må så være ses for enden af min lyssværd? lol i swtor)

Det er jeg glad for at høre. Jeg forstår bedre nu så hvorfor der ingen var online i nat, da jeg åbenbart var guildløs, kiggede oppe i hjørnet og der stod ikke noget hvor der normalt står hvor mange der er online..
    Hilsen Casper.
    Last edited by Cowboy; 08-04-2012 at 22:33.

Forum Nestling

Personligt vil jeg mene at loyalitet overfor sin guild og guildmembers er begyndelsen og enden. Er du, Casper, ikke et sted i din personlige og gaming-mæssige udvikling, hvor du er villig til at give os det, skal du selvfølgelig ikke være en del af vores roster. Uden at bære noget nag, vil jeg dog opfordre dig til for fremtiden, at være ærlig over for din guild, da ærlighed og åbenhed mellem officerer og medlemmer binder en guild sammen og forhindrer splittelser og klikedannelser. Havde Prosyri ikke læst den her ansøgning, havde vi stemplet dig som inaktiv, hvilket ifølge eget udsagn er så langt fra sandheden som man kommer. Vi ønsker at have glade members i Ace of Danes, som for så vidt muligt lever i symbiose med hinanden, og du har ikke givet os en oprigtig chance for at opnå dette. Men ingen galde herfra. Mit indtryk var, at du var en dygtig spiller, og en meget omgængelig person, og det har den her misere ikke ændret på! Ønsker dig alt det bedste i SD Casper.
    Jimmy aka. Infantil

Hey Cowboy

Tak for den udvidede ansøgning.
    Du er allerede ingame på April-Trial, så vi ses ingame, og så kigger vi løbende på udviklingen i din tråd her.

Mvh
    wOOOOt

Hej Cowboy

Lige for at følge op på din historik med AoD, så har vi holdt møde med deres ledelse.
    Det er en noget uheldig måde du har håndteret at forlade dem, og søge ind hos os, uden
    at ha ryddet ordentligt op efter dig.. De troede du stadig var i AoD.

AoC ledelsen bærer dog ingen nag, og informerer os om at de er cool med du får en chance i SD.

Her i SD har vi vores 5 værdier som du bedes overholde fremover. Og så trækker vi en streg i sandet
    og lader dig få en frisk start her i SD.

mvh
    w

SD Trial Forum Elder Iznogood's Avatar

Quote Originally Posted by wOOOOt View Post
    Hej Cowboy

Lige for at følge op på din historik med AoD, så har vi holdt møde med deres ledelse.
    Det er en noget uheldig måde du har håndteret at forlade dem, og søge ind hos os, uden
    at ha ryddet ordentligt op efter dig.. De troede du stadig var i AoD.

AoC ledelsen bærer dog ingen nag, og informerer os om at de er cool med du får en chance i SD.

Her i SD har vi vores 5 værdier som du bedes overholde fremover. Og så trækker vi en streg i sandet
    og lader dig få en frisk start her i SD.

mvh
    w

Velkommen til @Cowboy

Forum Acolyte

Super at der kommet en afgørelse på sagerne, og uheldigt med fortiden.

Set fremadrettet, så har jeg været på to raids/ops med cowboy, og det har været både sjovt og underholdne. Han har en del erfaring med spillet og det hjælper jo også til at han hurtigt kan falde ind og ved hvordan man bør gebærde sig i en guild. Han får der en fra mig.
    For every action you take, there is a consequence.

-Articon

Det er jeg oprigtigt talt glad for at læse. Jeg var selvfølgelig bekymret, og jo det virkede lidt.............. Men en masse RL problemer og så... Så jeg er meget meget glad for ikke at skulle bekymre mig om det længere. De 5 værdier er selvfølgelig læst og jeg står inde for dem..(spejder-ære)..
    Jeg glæder mig til at lære dem fra AoD som også har søgt medlemskab i SD, at kende, og til fælles hygge ingame i min trial periode..

Tak for din tommelfinger Articon, men i er nu også hyggelige at chatte med, jer i hygge ch på ventrilo, Panser Anden og Fimse har det nok mest været, og så Trailblazer og Slacker, som jeg har haft nogle frustrerende WZs mod Empire samen med.., hehe..
    Last edited by Cowboy; 13-04-2012 at 13:45.

Forum Acolyte

@Trailblazer og @Panser Anden siger deres mening uanset om det ----> Men så ved man også hvor man har dem og det skaber også noget stemning
    For every action you take, there is a consequence.

-Articon

Quote Originally Posted by articon View Post
    @Trailblazer og @Panser Anden siger deres mening uanset om det ----> Men så ved man også hvor man har dem og det skaber også noget stemning
    Ja bare man ikke kan høre , selvom det vist var min vent der var skruet for højt op