Page 2 of 3 FirstFirst 123 LastLast
Results 26 to 50 of 55

Thread: Cowboy(Zappa) - Cowboy-dps scoundrel ansøgning

Jeg fik i dag fornøjelsen af en guidet tour i Black Hole, (de nye dailys på Corelia), af @Trailblazer , @Arantixe på Elewyn tor jeg, og @Moody. Havde også fornøjelsen af at downe en worldboss på Tattoine sammen med @Black Phoenix og nogle andre guildies.. En god tur med en mase hyggelige mennesker på ventrilo samtidigt.. Håber der kan blive plads til lille lyseblå mig igen
    Last edited by Panser Anden; 16-04-2012 at 17:39.
    Lige børn leger bedst, men de skæve har det sjovest
    ........Cowboy, lvl 50 Scoundrel, Toejam lvl 50 Operative , Floyd lvl 50 Mauroder, Gangster lvl 50 Mercenary........

Forum Convert Black Phoenix's Avatar

Herfra. Især hvis jeg får nogle af de DNA samples

SD Medlem Forum Acolyte Cox's Avatar

Jeg var i dag, tirsdag den 17. april 2012, i operation med Cowboy mens vi nakkede urtaugh. udover det har jeg siddet på VT med ham en stor del af dagen, og mit umiddelbar indtryk er, at han er en fin fyr der har styr på det spilmæssige men også er nem at kommunikere med og udadvendt.

Alt sammen noget som jeg mener er en god ting at have i SD, og han får derfor en fra mig også.
    SWTOR: Cox, Coox, Coxx, Joldat
    Diablo3: Tapre#1240
    Steam: Ritard
    Origin: CoxSD
    Wow: Tapre
    Wow Classic: Coox

tak for jeres skønne tommelfingre opad , jeg har igen i dag haft fornøjelsen af @Panser Anden, @Zopanic, @Black Phoenix, @prizz og @TC, ved ikke hvilken char, på Ventrilo, og daily missioner på forskellige planeter. Som altid en "loose" hyggelig stemning på ventrilo.. Jeg håber jeg får fornøjelsen af at deltage i en Operation en dag, PT er der ikke rigtigt plads på rep siden i de 2 der kører tror jeg. Men jeg tænkte på om der måske kunne være tilslutning til en 8 mands Ops for de trials som er 50 og et par alts eller "social" ranks. Jeg er sikker på mange har en alt eller 3 der kan bruge lidt fra Ops.. og om ikke andet så for hyggens fra de faldne mobs omkring os, skyld..
    ........Cowboy, lvl 50 Scoundrel, Toejam lvl 50 Operative , Floyd lvl 50 Mauroder, Gangster lvl 50 Mercenary........

SD Medlem Forum Learner Zopanik's Avatar

Har spillet de sidste 2 dage med cowboy, og han virker som en fin fyr. både ingame og på vt
    Zopanik, formerly known as Zoron på SDs forum.

Forum Learner

Har brugt noget tid med Cowboy pffft, han prøver og prøver, men han har jokket i spinaten, han har jo lavet en scoundrel istedet for en slinger, så helt go dps blir han aldrig =)
    Når det så er sagt, jeg smider helt sikkert en til cowboy, hyggelig fyr, både in-game og på vt...

Quote Originally Posted by Trailblazer View Post
    Har brugt noget tid med Cowboy pffft, han prøver og prøver, men han har jokket i spinaten, han har jo lavet en scoundrel istedet for en slinger, så helt go dps blir han aldrig =)
    Når det så er sagt, jeg smider helt sikkert en til cowboy, hyggelig fyr, både in-game og på vt...
    JAMEN jeg har jo en heal spell

jeg var igen i går i gruppe med et par SDere, først tøffede @Zopanik og jeg rundt og lavede de nye Tattoine quest, som han vist nok forsatte med på en alt. Så jeg teamede op med @prizz og lavede daily ilum quests. Men tiden fløj, og jeg tror Prizz´s aftensmad var ved at blive kold, han gik ihvertfald afk da vi ramte Corelia for at lave de nye dailys i Black Hole. Så jeg hoppede i lommen på Yoga aka @Hyldig og lavede den sidste +4 hc quest.. @Trailblazer , jeg selv, @Hyldig og @Arantixe prøvede bagefter at tage den nye Lost island HM, men jeg må nok indrømme mit gear var skyld i bossen enragede..snøft.. så endte med vi gav op... ja ja,, "shoot the messenger" det var hans/min skyld.. . TT Yoga og undertegnede lykkedes dog at cleare D7 hm bagefter, dog ikke uden anstrengelser grundet en herlig pug healer med halvt grønt gear "Huskmitnavn" hed han.. ja tak ham glemmer vi ikke, og tror nu heller ikke han glemmer os. Yoga fik vist lært ham mere om hans healing spells end han selv vidste . Ja, en travl dag, men i herligt selskab, og en masse gas på ventrilo..
    Last edited by Cowboy; 18-04-2012 at 16:28.

Forum Learner

Ja DPS det kan Cowboy hvert fald ikke, men vi er jo os bare en social guild
    Men jeg fik da de bukser jeg var efter i D7, så må vel hellere give et

Paladin of the Board Jeoparty's Avatar

Velkommen på Normal trial. Var en hyggelig samtale jeg havde med dig, og glæder mig til at lære dig bedre at kende.

Held og lykke med din ansøgning

Tak for det, og i lige måde. Jeg glæder mig skam også til at lære jer alle endnu bedre at kende. @Iznogood og jeg tøffede (boostede) igennem et par norm FP, efter vores chit chat. Jeg vidste sgu ikke droprate øgedes på det man var efter, alt efter class og hvor mange. SNYD! tror han fik det meste han kom efter. Så må heller holde mig "lidt" aktiv på den onde side også .. De keder sig garenteret også de stakkels alts..

SD Medlem Forum Acolyte Lummer's Avatar

Har hygge snakket lidt med Cowboy, hyggelig fyr
    PS. Stavefejlene er helt gratis

SD Trial Forum Elder Iznogood's Avatar

Ja Tusind tak for boost og hyggeligt at snakke med dig på vt.

var i lidt pvp med cowboy her til aften og så fik jeg lige et boost. Hyggelig gut på VT helt afgjort SD materiale

Paladin of the Board Jeoparty's Avatar

Du får også en herfra

Tak for jeres posts, tusind tak for de thumbs . Jeg hygger mig også gevaldigt på ventrilo sammen med jer andre. Det er længe siden jeg har spillet, og åbnet ventrilo før jeg starter spillet, men kan sgu ikke lade være, hehe.. Jeg føler mig virkelig velkommen når jeg logger på, ingame eller Vent, det er såmænd ligemeget, også de "onde" impire er nogle SØDE skidderikker . Jeg har spillet lidt impire her de sidste 2 dage for at få alle 4 classbuffs, mangler lige det sidste af chpt 2 på min assasain . Så har siddet på vent sent om natten med de andre på impire. @Wagnar, @Iznogood, @Neen og nogle flere jeg ikke kan huske navnene på..

Forum Initiate

Jeg har spille samme med COWBOY i dag og været på vent med ham. Super hyggelig fyr så her fra
    JEG SPILLER PÅ SWTOR EMPIRE, EN DEL AF TEAM TRIAL - Klik her

ja det var hyggeligt Valde.. , stakkels Izno..

Hahahaha valde lootstealer

Forum Initiate

har snakket med cowboy på vt de sidste par dage virker som en fin fyr så får lige en her fra

SD Medlem Forum Trainee Drex's Avatar

Smider sku oz lige sådan én
    Gabriela Soukalová - currently ranked #1 in womens biathlon world cup

ja Valde mangler vist ikke noget lige pt på hans lvl

SD Medlem Forum Elder Panser Anden's Avatar

har merged de 2 tråde Cowboy havde kørende
    Death Star...I like the sound of that!

Jeg var med Team NASA i går aftes, som afløser på @Cowboy. Det var @Arantixe der ledede raidet, og så vidt jeg husker var vi @Moody, @Haddock, @Dunsen, @Hyldig, og de sidste kan jeg ikke huske navnene på, nå jo, en pug player ved navn Steven var også med, og så 2 andre SDere jeg som sagt ikke kan huske navne på.
    Vi clearede Karagga hardmode og op til SoA i EV, og stoppede kl 23. Det var et smooth raid, og det er altid sjovt at se andre måder man kan tage de forskellige bosser . Jeg personligt fik en masse opgrades på cowboyen. 3x Rakata (offhand incl), og lidt mods fra nonset gear, så coboyen er glad men fattig nu ( damn dyre mods at flytte) men næsten fuld 140 ilvl . Tusind tak for gear-boost Team NASA .

Forum Trainee Wagnar's Avatar

Cowboy er en fin fyr og en god spiller, jeg kender ham mest fra vores private Shoot-outs i WZ lol, men en fra Wagnar, selvom jeg kun er Trial

PS,; Cowboy du får næste gang
    Half Human/half Zabrak - All Inquisitor and totally EVIL