Page 3 of 3 FirstFirst 123
Results 51 to 55 of 55

Thread: Cowboy(Zappa) - Cowboy-dps scoundrel ansøgning

Quote Originally Posted by Wagnar View Post
    Cowboy
    du får næste gang
    Lige børn leger bedst, men de skæve har det sjovest
    ........Cowboy, lvl 50 Scoundrel, Toejam lvl 50 Operative , Floyd lvl 50 Mauroder, Gangster lvl 50 Mercenary........

Fredag aften (27/4) efter ventrilo mødet var vi 8 der drog afsted på eventyr i EV story mode. Det var @Panser Anden, @Thoren, @Fimse, @Kenobi, @Ravyen, og en Gunslinger jeg ikke kan huske navnet på, og jeg selv og 1 mere jeg heller ikke kan huske. Det var som altid smadder hyggeligt, og der var nogle nye der fik set EV og hvad der er derinde . Hyggede videre bagefter med nogle alts sammen med TB .
    ........Cowboy, lvl 50 Scoundrel, Toejam lvl 50 Operative , Floyd lvl 50 Mauroder, Gangster lvl 50 Mercenary........

Forum Greenhorn

fordi du en super hyggelig og social person . mvh dunsen

Tak for hjælp med Directive 7 igår aftes

Selv tak Dhoom, vi kom da igennem ..

Som jeg har fortalt tager jeg til Norge i morgen (lørdag 5/5) for at arbejde. Jeg ved ikke hvor lang tid jeg ender med at blive deroppe, men tager min PC med . Men indtil jeg lige er kommet ordentligt på plads deroppe, og har fået sat internet op osv,+ fundet ud af mine arbejdstider, er jeg nok ikke så meget online som jeg har været indtil nu , ja ja, i tænker nok: det var på tide. Jeg håber ikke det på nogen måde går ud over mine "opgaver" som trial, da jeg skal nok prøve at holde aktiviteten oppe her på forumet og være online for så vidt muligt..
    Last edited by Cowboy; 04-05-2012 at 23:39.