Page 1 of 2 12 LastLast
Results 1 to 25 of 40

Thread: [03.09.12] Chronicblues søger Trial

Forum Nestling

Default [03.09.12] Chronicblues søger Trial

Kære SD,

Tillykke med dit jubilæum

Efter at have været med på en omgang påske trail, søger jeg nu egentlig optagelse i SD. Dette er min første ansøgning til SD.

Lidt om mig

Jeg hedder Martin Rosenvinge, er 35 år gammel og bor i Aalborg sammen med hustruen og vores søn på 3 år. Til dagligt arbejder jeg som koordinator/konsulent i en større virksomhed.
    Selv om jeg kun har et barn, optager familien meget af min tid, hvilket passer mig perfekt. Jeg er far med stort F. Når jeg render sammen med vennerne, kunne det godt være over en omgang DnD. Der skal vel være plads til lidt nolstalgi En sjælden gang står den på en fisketur med vennerne, og det er for mig 100% balsam for sjælen; ingen forstyrrelser og masser af tid til at snakke.

Derudover er jeg stor jazz fan. "Cronicblues" er ikke min sindstilstand, men titlen på et rigtig godt John Coltrane nummer. Et nummer der i øvrigt bør nydes med en Talisker En anden af mine interesser er religion. Jeg er ikke troende, men jeg synes det er interessant hvordan religion påvirker mennesker rundt omkring i verden.
    Som person er jeg som udgangspunkt diplomatisk og så går jeg nødvendigvis ikke ind i folk med træsko på, første gang jeg møder dem. Eneste sport jeg umiddelbart er til, er kampsport. Jeg har selv trænet en del Taekwondo i tidernes morgen, men tiden er ikke så meget til det lige i øjeblikket. Sådan noget som eksempelvis fodbold, er desværre bare noget der ikke har været med i min opdragelse.

Erfaring og ønsker

Først og fremmest; de 5 værdier er læst og forstået. Respekt er for mig, sammen med ærlighed og loyalitet vigtige grundsten. Også når man spiller en MMO. De 5 værdier er en selvfølge for mig.
    Som mit liv ser ud lige nu, så vil det nok være en "social plads" jeg ønsker. Det vil svinge meget hvor ofte jeg er online. Det kan være alt fra 2-6 aftener på en uge. Tidligere har jeg primært spillet WoW (5 år), hvor jeg spillede priest healer i end game raiding. I forhold til koordinering af dette går jeg meget ind for signups, som I også kører med, og går især op i de aftaler man laver på den front. Det spontane run er selvfølgelig også velkomment Når jeg er "på run", går jeg op i det med liv og sjæl.

Jeg er i gang med at lvl en sage healer op, Sagest, på TRE. Højeste lvl er en 47 OP på Luka Sene. Hvis jeg kunne, ville jeg lvl op udelukkende via FP og HQ; jeg brænder for at spille sammen med andre. Der er ikke noget bedre, end at "være på tur med andre". Jeg mangler en sikker havn, og SD virker til at være et sted hvor jeg godt kunne falde til. Kammeratskab, hygge og FP runs mv. er nøgleordene herfra. Det handler selvfølgelig om at have det sjovt og hjælpe hinanden. En gang i mellem kan man selvfølgelig også bare have brug for at logge ind, klare et par småting, og ellers bare "sumpe" lidt. Det regner jeg med, at der er plads til.

Lige nu har SW:TOR interessen men jeg vil med det samme sige, at GW2 indtil videre også virker som et meget behageligt bekendtskab.

Jeg har været på VT nogle aftener, hvor jeg bl.a. har hyggesludret med @kalmani

Det var vist alt i første omgang. Håber jeg fik det hele med, og at ovenstående fanger din interesse. Jeg håber, at vi ses derinde.

Vh Martin aka Chronicblues
    IG: Sagest
    Last edited by Arantixe; 30-07-2012 at 13:28.

Forum Convert Rockz's Avatar

Velkommen til
    /Rockz
    "The more you sweat in training, the less you bleed in battle"

SD Medlem Forum Adept Blamage's Avatar

Velkommen :-)
    • Before you diagnose yourself with depression or low self-esteem, first make sure that you are not, in fact, just surrounded by assholes. :-)€

Wall of of of of text Regent of the Board wOOOOt's Avatar

Go lille ansøgning. Du får lige en pm, med et pw til at få invite i guilden ingame.
    Ses derinde.

mvh
    w
    Grundlægger af Semper Danica
    Forlod SD i okt 2015 - Men faldt i WOW Classic, og søgte ind igen.
    Pt. aktiv i WOW Classic og PUBG. - Elsker VR og har en HTC Vive - har du VR spørgsmål, så post eller pm.

Forum Nestling

Tak for det

Forum Neophyte Diehard's Avatar

Hey Martin, cool at du besluttede dig til at komme herover! vi ses IG! =D

Forum Nestling

Quote Originally Posted by Diehard View Post
    Hey Martin, cool at du besluttede dig til at komme herover! vi ses IG! =D

Vi ses

Ingame navn er Sagest.

Forum Acolyte

Velkommen. Sagest er et ord der ligger meget op af "Digest". Nogen sammenhæng?
    For every action you take, there is a consequence.

-Articon

Forum Nestling

Quote Originally Posted by articon View Post
    Velkommen. Sagest er et ord der ligger meget op af "Digest". Nogen sammenhæng?

He he.
    Nej... ikke lige umiddelbart

Forum Nestling

Mergede med Chronicblues første indlæg. som var en korter ansøgning i forbindelse med april trial
    Last edited by Arantixe; 30-07-2012 at 18:42.

SD Medlem Forum Elder Panser Anden's Avatar

Meget fin ansøgning der Martin, du kommer jo rigtig fint rundt om det hele

Så vi må jo hellere få en snak med dig her indenfor nærmeste fremtid
    Death Star...I like the sound of that!

Forum Nestling

Quote Originally Posted by Panser Anden View Post
    Meget fin ansøgning der Martin, du kommer jo rigtig fint rundt om det hele

Så vi må jo hellere få en snak med dig her indenfor nærmeste fremtid

Jow tak

Jeg regner med at være online i aften hvis det er. Det er lidt med kort varsel, men jeg ville lige nævne det. Ellers bliver det nok tidligst torsdag i denne uge jeg igen får lejlighed til at være online. Jeg holder mig opdateret herinde efter evt. info, og ellers, fang mig ingame.

Forum Nestling

Jeg havde selv samme dag, for 10 dage siden, en fornuftig snak med Panser Anden på en lille times tid. Efterfølgende har det været så som så med min online tid, og der er desværre umiddelbart ikke udsigt til at det bliver bedre.

Der er flere ting der ligger til grund for dette, herunder omgående nødvendigt skift af prioritering af tid overfor familie og venner. Jeg er nødt til at trække stikket helt i en rum tid.

Derfor ser jeg ingen grund til at fortsætte som ansøger på nuværende tidspunkt. Det vil alligevel ende med en afvisning grundet manglende aktivitet.

Jeg håber, at der er forståelse for ovenstående, men jeg håber samtidig, at der er mulighed for at banke på dørene til SD en anden god gang, når det ser lidt anderledes ud.

Jeg kigger lige forbi tråden her et par dage endnu for at se evt. respons.

God vind til jer alle and may the force be with you.

/Martin

Forum Apprentice

Der er altid mulighed for at komme tilbage senere, og din grund er fuldt ud legal, håber at se dig igen engang

Det er fuldt ud forståeligt og du er altid velkommen til at kigge ind igen når du har tid til at spille MMOs med os

Du må have det godt derude i det hersens RL spil!

mvh
    -Panser

Jeg afviser din ansøgning @Chronicblues med håb om at når du har mere tid at du vil genansøge hos SD

Forum Learner

Helt sikker vi har allerede haft masser af fun times

Forum Nestling

Så har jeg fået styr på baglandet, og er tilbage igen med ønske om at komme på trail. Jeg har haft et par hyggelige aftener i selskab med et par af guildens medlemmer; tak for det.

Jeg er at finde på min main, Tuckster, lvl 50 commando medic. Jeg har dog også en Operative healer, ligeledes lvl 50.

mvh
    Martin.
    WoW - Wulfburg - Elemental/Resto Shaman

Forum Neophyte Diehard's Avatar

Fedt! Jeg har fået min bh på 50, så han er klar til dailies, hvis du er int. Og hvis det er rep. Så skal jeg bare powerlvl min dage, så har vi en healer mere der. :-)

Forum Nestling

Quote Originally Posted by Diehard View Post
    Fedt! Jeg har fået min bh på 50, så han er klar til dailies, hvis du er int. Og hvis det er rep. Så skal jeg bare powerlvl min dage, så har vi en healer mere der. :-)
    Hej Thomas

Lige nu er det godt nok min commando der er "in", men man ved aldrig hvad der sker.

Jeg vil lige nævne @Dex og @prizz, som jeg ud over @Trailblazer har haft fornøjlsen af at løbe lidt dailies og FP med. Mere af den slags, tak

SD Medlem Forum Apprentice

Også herfra!

Forum Nestling

Tak for en hyggelig aften med en omgang raid sammen med @Trailblazer @Moody @Fragglen @Xenium @Cakkor @Fimse og @Mightydane

Det er rart lige at få hilst på lidt flere mennesker.

Vi ses derinde.

/Martin

SD Medlem Forum Trainee Fragglen's Avatar

herfra

SD Medlem Forum Disciple Moody's Avatar

Til Tuckdrengen herfra

SD Medlem Forum Recruit

nu har jeg snart lave heldel med martin, så her er en
    PRIzz