Results 1 to 15 of 15

Thread: Morris søger ind

Forum Apprentice

Default Morris søger ind

Hej SD

Jeg søger hermed ind i guilden, af flere årsager. Den åbentlyse er at SD er kendt for at være en rigtig fed guild. I Beta'en var jeg medlem af MoM, og fandt hurtigt ud af at guilds gør det hele 10 gange federe. En anden årsag er at de gutter jeg gamer med, allerede er medlem eller ved at søge ind. Det drejer sig Nerothic, Stormen, Infinity og Morfar.. Selvom jeg ikke har den store MMO-erfaring, tror jeg godt at de gutter vil bakke mig op, når jeg siger at jeg ikke er helt dum til spillet

Lidt om mig selv: Jeg er 25 år gammel og arbejder ved den lokale ISP i Århus. Jeg er nem at snakke med, overdriver aldrig med brug af ironi , og er altid frisk på at give en hånd ingame, med f.eks at hjælpe andre igennem en instance.

Pt lusker jeg rundt i Crossroads som en lvl 20 Tauren Hunter på Ravencrest

Forum Apprentice

Oooops jeg antog det var en selvfølge at alle havde læst CoC'en, så det skrev jeg ikke noget om. Selvløgelig har jeg læst den og er indforstået med indholdet

Wall of of of of text Regent of the Board wOOOOt's Avatar

Hey Morris

Tak for ansøgningen, godt du nævner dem du kender, så må vi jo se om det er til din fordel :twisted:

Vi lukker en flok ind den 24, men håndplukker de vigtige :wink:

wOOOOt
    Grundlægger af Semper Danica
    Forlod SD i okt 2015 - Men faldt i WOW Classic, og søgte ind igen.
    Pt. aktiv i WOW Classic og PUBG. - Elsker VR og har en HTC Vive - har du VR spørgsmål, så post eller pm.

Forum Trainee storm's Avatar

Default anbefaling

Igen en god ven/kollega som er en af grundene til jeg spiller på ravencrest, spillede med Morris i Beta en lille smule som alliance.
    Men da næsten alle kollegaer ville prøve horde i beta, gav morris ikke op på sin char.NF hunter. og siden det er hans første MMo er det utroligt så standhaftig og dedikeret han er til hans char han villle ik slippe den han var allerede 100 på at det var hunter han skulle spille resten af sin wow tid, og satte sig allerede et mål i eu beta at blive level 40 en uge før det skulle lukke og han var 34ca. fordi han ville dælme have mount...
    Og han grinded og han grinded xp som aldrig før og fik skrabet penge sammen så questede han lidt, heldigvis havde han MOM folkene at queste med for vi kollegaer havde jo forladt ham.. hehe
    og heldigt nok weekenden før de lukkede serverne holdte vi et LAN så morris så chancen der.. sov næsten ikke men nådede desværre ikke hans level 40.. så jeg er slet ikke en gram i tvivl han han er en man kan stole på og er i gamet helt til level 60 nu .. og ja han er klar på hva som helst in-game, og såvel som IRL. hehe

Jeg siger go forham.. har total styr på hunter ! har med det samme overblik i grupper og hvem der har mest brug forhjælp..

overvej ham nøje han er guld værd for any Guild.

Tauren-Shaman lvl 70 - Miner/Skinner 40/0/21 (Solgt)

WAR - Stormen - Zealot - Rank 22. / Renown Rank 18

Forum Apprentice

Hehe var nu Night Elf

Løb hele turen til Ironforge som lvl 7, for at game med MoM, som jo en flok gnomer hehe. Wetlands var en barsker.

Weekend inden Beta'en stoppede, og jeg skulle nå 40, løb jeg desværre ind i den fact at ingen MoM'er var på mit level og kunne derfor ikke hjælpe med Elite quests. Alt var totalt kaos og anarki, efter 36 timers straight gaming, orkede jeg ikke at organisere groups uden for guild... Grindede istedet lidt mere.

Dagen før det hele stoppede, mødtes hele MoM i Stormwind, hvor vi tog gruppebillede og gik i formation gennem byen. Det var helt vildt stort! Folk knælede i gaderne og hyldesten lignede noget fra Broadway

Derefter fløj vi i formation til Ironforge... 50+ Griphins er noget af et syn må man sige. I Ironforge brugte vi alle pengene på øl og fyrværkeri. Så strippede vi vores char's for tøj, og dansede med en masse female Night Elfs... høhøhø.

Du er da en værre en...

Men jo, vil gerne give mine varmeste anbefalinger... Både som gamer og IRL m8. Men få nu grindet de 10 lvls så vi kan spille mere sammen. Lad os håbe det bliver i SD klæder.

Guest

Ja, Morris er uden tvivl SD materiale og vil være en gevinst for vores guild. At han har spillet en Alliance op til rimelig høj level i beta giver også en del insigt i hvordan de spiller. En ting som kan bruges når man står face to face med dem.

Vi skal bare lige ha fundet ud af hvad vi gør med hans dame... Har lidt på fornemmeren det er hende der holder ham væk fra at spille WoW 24/7 ligsom os andre (ja i ved godt hvem i er) i øjeblikket. Det kan vi simpelthen ikke tillade !!!

Forum Apprentice

Haha Morfar. Til jer andre skal det siges at hun nu har lagt syg, og skulle plejes på sofaen i en uge. Dertil skal lægges at Morfar har lige haft 14 dages ferie, og Mr. Morris har skullet klare hans job... Hårde vilkår for en ung Tauren Hunter

Guest

FERIE ?

Kalder du WoW for FERIE ???

Det er en livsstil !

Er det er jo heller ikke nemt at spille 18 timer om dagen...

Forum Apprentice

Nå du havde ikke ferie fra work? Well det er jo nemt at blive væk når man er på tilskud

Guest

Jamen jamen endnu et kendt fjæs.

Ved godt jeg ikke er medlem, men Morris spiller en stabil wow og kan på det varmeste anbefales. Osse selvom han skal passe nogle underlige ting engang imellem - f.eks har han brugt et ord jeg ikke helt fatter..... "hun"?

Forum Apprentice

Ja jeg har jo valgt ikke at kalde mit pet "MasterBeastSlayerFromSomePlaceBeyondHell" men istedet slet og ret "Bitten"

Nogen vil mene det er det samme, men dem om det hehe

Forum Apprentice

Vil lige nævne at jeg siden første post er steget lidt i lvl, til knap 24. Godt nok er jeg low, men stiger godt.

Wall of of of of text Regent of the Board wOOOOt's Avatar

Morris - jeg formoder din kæreste ikke læster med herinde?? :shock:

Velkommen som medlem på prøve 1 måned.. Tjek de vigtige poster internt i medlemsforummet, og så fang os ingame (tag fat i vores officerer, ikke Wootah :P )

wOOOOt 8)
    Grundlægger af Semper Danica
    Forlod SD i okt 2015 - Men faldt i WOW Classic, og søgte ind igen.
    Pt. aktiv i WOW Classic og PUBG. - Elsker VR og har en HTC Vive - har du VR spørgsmål, så post eller pm.