Page 1 of 2 12 LastLast
Results 1 to 25 of 29

Thread: [20.06.12] Bjrnen sger ny hule

Default [20.06.12] Bjrnen sger ny hule

Jeg har udvidet min ansgning for at fortstte i SD efter april.
    Hej med jer SD
    Jeg har nu haft glden af at spille lidt med jer de sidste par uger, og vil nu gerne lave en rigtig ansgning til jeres guild.

Som jeg skrev i min oprindelig post s har jeg har 2 level 50 karaterer: en BM jedi shadow DPS(Bjrnen), og en Jedi Guardian tank(Krumbak), samt en del andre omkring level 20-30 stykker. Jeg er ogs ved at level en dps Assassin op p Empire siden, hvis det viser sig det er nemmere at f gang i noget PvP p den side.

Ingame:
    Mit primre fokus er pvp, men jeg nyder ogs at spille HM og ops. Jeg sger mest af alt en guild hvor der er et hjt pvp aktivitetsniveau. Primrt fordi jeg gerne vil kunne spille 8 mands pvp nr det engang kommer, men ogs for at have en masse socialt sjov og hygge. Jeg har vret med helt fra preorder perioden, og elsker stadig dette spil. Jeg hber at kunne finde en guild hvor jeg kan sl mig ned og have en masse fede stunder med mine guildies, s vil jeg kunne tilbyde et godt humr, hjlp og jvlig aktivitet. Dog regner jeg med mit aktivitetsniveau nok falder lidt hen over sommeren.

Hvem er jeg s:
    Mike er mit rigtige navn. Jeg bor i rhus. Jeg er en Single 34 r gammel kngt der til dagligt arbejder som webudvikler p Danmarks Radio, nrmere betegnet Ramasjang. Min daglige gang foregr p dr.dk/ramasjang, hvor jeg frsger at lave det bedste web for de danske unger.
    I min fritid bruger jeg meget tid p at lbe, og ellers vre sammen med mine venner. Og for at min ansgning ikke skal begynde at lyde som en dating profil..... S bruger derudover jeg en del tid p swtor. prver dog ikke begrave mig selv alt for meget foran pc'en, s jeg har tid til det hele. Jeg har gldet mig som et lille barn til dette spil, da Kotor spillene er blandt mine favoritter. (havde ogs en lille date SWG da det kom frem, men blev aldrig rigtig fanget af det.). Wow har virkelig aldrig sagt mig noget som helst, p trods af jeg har forsgt at g i gang med det 3 gange.
    Jeg tnkte at det ville vre vrd at nvne min grund til at jeg gerne vil lave en rigtig ansgning og fortstte i SD. For det frste er der en del mere aktivitet i denne guild end min forrige, savner dog stadig lidt mere Pvp SD virker ogs som en guild der har styr p sagerne, og jeres vrdist kan jeg kun sttte op omkring. Derudover har jeg jo haft fornjelsen af at snakke med et par stykker af jeg. Isr har det vret fedt at mde Drex, som jo er en rigtig rar fyr, der ogs synes det er sjovt at PvP, og glder mig til at nakke nogle flere Imps med ham
    Hber jeg har fet det hele med, ellers m i endelig sige til. Jeg er desuden helt enig i jeres 5 vrdier og jeres regler for optagelse.

vh
    Bjrnen
    Last edited by Bjrnen; 07-06-2012 at 16:30.

SD Medlem Forum Senior PulvenDK's Avatar

Velkommen til !
    Hber du falder godt tilpas i vores relativt store 'hule'
    Der kommer en officer forbi og smider et invite pass til guilden i en pm
    Og s skal i bare tage fat i en Sgt. Ingame

SD Medlem Forum Elder Panser Anden's Avatar

hej Bjrnen, du har fet en pm og s hber jeg at alt gr godt
    Death Star...I like the sound of that!

SD Medlem Forum Adept Blamage's Avatar

Velkommen :-)
    • Before you diagnose yourself with depression or low self-esteem, first make sure that you are not, in fact, just surrounded by assholes. :-)

Wall of of of of text Regent of the Board wOOOOt's Avatar

Velkommen til. Panser har sendt dig en pm, s vi ses jo bare ingame til trial.

Mvh
    w
    Grundlgger af Semper Danica
    Forlod SD i okt 2015 - Men faldt i WOW Classic, og sgte ind igen.
    Pt. aktiv i WOW Classic og PUBG. - Elsker VR og har en HTC Vive - har du VR sprgsml, s post eller pm.

Takker Jeg er online i morgen igen. Glder mig til at mde jer ingame

Forum Acolyte

Velkommen til og alt held og lykke. Men mest nok god fornjelse.
    For every action you take, there is a consequence.

-Articon

SD Medlem Forum Trainee Drex's Avatar

Sad med Bjrnen p vt i gr, imens vi lavede event dailies p tat (flagged selvf., hvis der nu var nogle imps der ville lege).
    Virker som en super hyggelig fyr, og s en pvp'r, der gir forhbninger om at kunne lave lidt 8/4 mands pre-made p rep, nr nu ranked kommer.

Ser frem til han laver en "rigtig" ansgning.
    Gabriela Soukalov - currently ranked #1 in womens biathlon world cup

Forum Greenhorn

Mig bjrn og drezx sad og lavede Wz, super hyggeligt og meget socialt. s du for helt sikkert en thumps up herfra mvh dunsen

SD Medlem Forum Trainee Drex's Avatar

Gabriela Soukalov - currently ranked #1 in womens biathlon world cup

SD Medlem Forum Elder Regio's Avatar

Jeg har fjernet dit april trial pre-fix. Er du kommet p normal trial skal du lige hive fat i en SWTOR officer for at f det ndret.
    FindUser("Regio")->postCount++;

Regio - Level 100 bloodelf mage (dps)
    Regi - Level 100 undead deathknight (tank)
    Sylenced - Level 93 orc rogue (dps)
    Baalade - Level 90 bloodelf paladin (healer/tank)

herfra, super hyggelige WZ vi har haft.. bde ingame on p VT
    Lige brn leger bedst, men de skve har det sjovest
    ........Cowboy, lvl 50 Scoundrel, Toejam lvl 50 Operative , Floyd lvl 50 Mauroder, Gangster lvl 50 Mercenary........

Husk at samle thumbs up @Bjrnen

og velkommen til trial hos os.

Paladin of the Board Jeoparty's Avatar

Hey. Husk vi krer Dette Event i uge 19 med start idag og resten af ugen. Dette er en super mulighed for at f mdt en masse SDere, og samlet Thumbs up!

Det lyder som et fint initiativ. Jeg er selv ved at level 2 chars op p empire siden. s vi ses helt klart i lbet af ugen.

Forum Nestling

Tak for snakken p VT, det var hyggeligt

SD Medlem Forum Convert

Hej Mike

Vi skal lige have lidt mere gang i din trd, husk at deltage p forum, og g bare til folk du spille med eller er p Vt med.
    Du kan ogs bruge @forumnavn feks. @Bjrnen til at fange folk du har vret i gruppe med.

Jeg synes det er lidt svrt. Jeg synes jeg prver at komme i kontakt med folk, men ofte nr jeg logger p har de fleste som regel allerede gang i en gruppe. Jeg prver s vidt muligt at gre mig selv synlig, i forhold til at jeg gerne vil gruppe op/pvp osv, og sprger i chatten om der er nogen der har lyst til at lave noget, men det virker lidt som en lukket fest nogle gange Mske jeg kan f lidt pointers fra jer erfarne SD'ere?

EDIT: Og fik s alligevel bde prvet en worldboss, og set og set hele Voss p speeder sammen med TB i dag
    Last edited by Bjrnen; 14-05-2012 at 23:41.

Forum Learner

Bjrnen fr en fra mig - dels fordi han steppede up og kom og hjalp med Voss Worldboss da der var en som ristede sin pc, men allermest fordi han var med p voss sightseeing p min nyeste lvl 50er og lave class quest - god vind fremover Bjrnen og tak for godt humr og megen tlmodighed, ved godt det ville ha vret sjovere hvis vi skulle ha nakket en boss

Giver Bjrnen en for sin venlighed og villighed til at komme og wipe p nightmare pilgrim med os andre, go team spirit!

Forum Greenhorn Badz's Avatar

Hej Bjrn,
    Jeg faldt lige over din ansgning og ser du mest er til PvP. Jeg kunne ogs rigtig godt tnke mig at spille ranked pvp, nr de engang tager sig sammen og fr lavet det frdigt Jeg er selv trial i guilden og har kun en lille figur p nuvrende tidspunkt, men jeg har adskillige 50'ere rundt omkring p forskellige servere. Jeg har spillet meget PvP i SwTor (og i WoW) og vil mene jeg er en semihardcore pvp spiller. Jeg arbejder p at f min Sith Shadow op p level 50 i lbet af den kommende mned. Mske vi skal lede efter nogen flere SD'ere som ogs vil vre med p et 8 mands hold.

Ja det er klart PvP jeg bruger mest tid p, og den med holdet er jeg helt med p. Jeg er ogs selv ved at level op p empire i tilflde af det er nemmere at f lavet 8 mands ranked der, nr vi nr s langt. Jeg pvp'er dog mest p min republic (Bjrnen) lige nu. Har dog ogs startet en Marauder som jeg er blevet ret vild med. Men lad os da f teamet op og pvp'et p empire mens vi leveler. Jeg er level 31 nu p min assassin(Brumbassen), og bevger mig laaangsomt afsted mod de 50

Quote Originally Posted by Trailblazer View Post
    Bjrnen fr en fra mig - dels fordi han steppede up og kom og hjalp med Voss Worldboss da der var en som ristede sin pc, men allermest fordi han var med p voss sightseeing p min nyeste lvl 50er og lave class quest - god vind fremover Bjrnen og tak for godt humr og megen tlmodighed, ved godt det ville ha vret sjovere hvis vi skulle ha nakket en boss
    Quote Originally Posted by Panser Anden View Post
    Giver Bjrnen en for sin venlighed og villighed til at komme og wipe p nightmare pilgrim med os andre, go team spirit!
    Takker I vrigt er jeg altid klar p en worldboss, og vil meget gerne vre med nste gang i beslutter jer for at nakke ham

super du er frisk p det meste, men det havde jeg p fornemmelsen, alts PvE gaming, men .....havde den der boss nogle "cookies"?? Loot, og hvad??
    Lige brn leger bedst, men de skve har det sjovest
    ........Cowboy, lvl 50 Scoundrel, Toejam lvl 50 Operative , Floyd lvl 50 Mauroder, Gangster lvl 50 Mercenary........

Vi fik ham desvrre ikke ned. Ved dog ikke om han er blevet nakket siden hen