Page 1 of 2 12 LastLast
Results 1 to 25 of 29

Thread: [03.09.12] Ansøgning Helixed

Default [03.09.12] Ansøgning Helixed

Ansøger om optagelse i SD

Se officielle ansøgning længere nede i tråden

Hej SD

Ansøger hermed om april trial.

Navnet er Karsten, og kommer fra Nordjylland. Er 34 år gammel og har spillet diverse MMO i 6 år. Primært WOW dog.

Har spillet SWTOR siden udgivelsen, men har holdt en måneds tid pause da jeg har savnet noget community. Vi startede ud med 8-10 mand som spillede, men eftersom folk mistede interessen valgte jeg selv at holde en pause.

Nu har to af mine kammerater "joinet" SD i jeres april trial, og de er begejstret for dette.

Ser frem til at komme igang igen, og håber klart at i tilbyder membership.

Karsten Frandsen
    Last edited by Helixed; 17-04-2012 at 11:54.

SD Medlem Forum Elder Panser Anden's Avatar

Hej Helixed, sender dig et PM med ingame pw få fat på en officer eller sgt for invite.
    Death Star...I like the sound of that!

SD Medlem Forum Adept Blamage's Avatar

Velkommen :-)
    • Before you diagnose yourself with depression or low self-esteem, first make sure that you are not, in fact, just surrounded by assholes. :-)€

SD Trial Forum Elder Iznogood's Avatar

velkommen til SD håber du finder dig til rette

Forum Acolyte

Velkommen til, og håber at spille glæden vender tilbage og at du synes at SD er det rette sted og omvendt
    For every action you take, there is a consequence.

-Articon

Hej SD

Hermed en "officiel" ansøgning som regulær trial til Semper Danica.

Som tidligere nævnt er jeg 34 år gammel. Kommer fra Aalborg og er pt bosat i Nørresundby (lige nord for Aalborg). Jeg har en søn Frederik på 2½ år.

Jeg har brugt de sidste tre uger som April trial i SD for at se om guildet kunne være interessant. Må indrømme at jeg heldigvis er blevet positiv overrasket. Indtil videre er jeg kun blevet mødt med "smil" og syntes at folk har været gode til at byde velkommen.

Som jeg også har vævnt, så har jeg spillet MMOs i ca 6 år. Primært WOW, da det kunne give mig det jeg syntes er fedt ved MMOs. Jeg har en fortid som raidleader i et mellemstort guild i WOW, hvor vi havde faste endgame raids 2-3 gange ugentligt.

Privat ses jeg med Diehard og Chronicblues, som også har ansøgt som Trials. Vi arbejder alle tre samme sted, og har spillet WOW sammen i laaaang tid. Har i forbindelse med ansøgningen her naturligvis snakket med dem, og vi syntes SD virker seriøst... men også tilpas laid back. Vi har snakket en smule om at vi ikke har haft muligheden for at spille sammen med alle jer andre folk, da vi desværre blev nødt til at rerolle eftersom vi kom fra en anden server. Så når i alle har snakket om diverse OPS og FP så har vi måske følt os en smule tilovers, eftersom vi ikke kunne byde ind. Men vi kæmper for at ramme 50, så mon ikke I får fornøjelsen senere?

Jeg ser mig selv som en engageret spiller, når guildet er afsted! Giver mig altid 100%. Må erkende at jeg måske har en tendens til at gå for meget op i det, og kan blive irriteret når folk fejler (og ISÆR når jeg selv gør det ) Heldigvis går det ikke ud over folk... jeg læner mig bare lidt tilbage, og tager en tår af en god whisky! (hvilket jeg nyder...)

Ingame har jeg forsøgt at deltage i diverse snakke... Og syntes jeg har været synlig Mht Ventrilo, så har jeg nok minimeret det en smule, da man igen føler sig en smule udenfor når folk sidder og snakker om de lvl 50 quests/FP/OPS/dailies som vi bekendt ikke har kunne deltage i.

Men jeg tror ikke denne ansøgning behøver mere, og jeg håber I kan se mig i SD...

Står naturligvis til rådighed for en snak hvis noget kræver uddybning

Ses ingame, folkens

Karsten - Helixed
    Beyre - Trooper vanguard
    Din'kor - Jedi sage

dejligt at læse mere om dig Helixed

Forum Learner

Hej og velkommen til - for mig er VT stedet man skal hen når man spiller der foregår rigtig meget hygge på VT og der er plads til alle, det er osse her man kan finde svar på det meste

SD Medlem Forum Elder Regio's Avatar

Har fjernet det der april trial pre-fix på din ansøgning når nu du er rigtig ansøger istedet :-)
    Er du blevet trial i mellemtiden skal du lige ha fat i en swtor officer som kan gi dig et trial pre-fix istedet.
    FindUser("Regio")->postCount++;

Regio - Level 100 bloodelf mage (dps)
    Regi - Level 100 undead deathknight (tank)
    Sylenced - Level 93 orc rogue (dps)
    Baalade - Level 90 bloodelf paladin (healer/tank)

husk nu de thumbs up @Helixed

velkommen på trial!

Forum Learner

brugte lige en masse tid sammen med karsten på empire, hyggelig fætter på vt og hvilken tålmodighed helt klart herfra

Paladin of the Board Jeoparty's Avatar

Hey. Husk vi kører Dette Event i uge 19 med start idag og resten af ugen. Dette er en super mulighed for at få mødt en masse SDere, og samlet Thumbs up!

Quote Originally Posted by Jeoparty View Post
    Hey. Husk vi kører Dette Event i uge 19 med start idag og resten af ugen. Dette er en super mulighed for at få mødt en masse SDere, og samlet Thumbs up!
    Jeg er i fuld gang

Lavede en Imp i lørdags, og har spillet med Trailblazer.

SD Medlem Forum Trainee Drex's Avatar

Kørte en del pre-50 WZ's med Helixed og TB, var super sjovt, og vi var rimelige seje (syntes vi selv).
    En dejlig smittende begejstring for pvp, herfra.

PS: måske inkludere dine char navne i din sig.
    Gabriela Soukalová - currently ranked #1 in womens biathlon world cup

SD Medlem Forum Convert

Hej Karsten

Bare lige en lille reminder, du skal huske at få samlet thumps op

Bare gå til folk du spille med indgame, om de ikke lige vil smide en kommenter. Nu var jeg selv med dig på lidt alt'ing den anden dag med(Delerian). Så skriver du eksempelvis i din tråd her. Var med @Arantixe og @Trailblazer på et hyggeligt run, arantixe var sgu noget fraværende og tb en noob som altid. På den måde får de lige en notifikation, om at de er blevet nævnt i din tråd og kommer ind forbi.
    Last edited by Arantixe; 14-05-2012 at 8:16.

Forum Learner

@Arantixe jeg har givet karsten en thumps up for laaaaaaaaaaaaang tid siden

SD Medlem Forum Knight Quinn's Avatar

Quote Originally Posted by Arantixe View Post
    Hej Karsten

Bare lige en lille reminder, du skal huske at få samlet thumps op

Bare gå til folk du spille med indgame, om de ikke lige vil smide en kommenter. Nu var jeg selv med dig på lidt alt'ing den anden dag med(Delerian). Så skriver du eksempelvis i din tråd her. Var med @Arantixe og @Trailblazer på et hyggeligt run, arantixe var sgu noget fraværende og tb en noob som altid. På den måde får de lige en notifikation, om at de er blevet nævnt i din tråd og kommer ind forbi.
    Det kræver så han kender deres forum nick. Nytter ikke meget, hvis man hedder maja IG og naja her på forum at få en @ maja
    Quinn - One name. One legend

SD Medlem Forum Convert

Har hængt ud med Karsten en del på VT og han virker helt klart som en fyr jeg gerne vil have i SD

Forum Learner

Hvad er det blevet af helixed ?

Quote Originally Posted by Trailblazer View Post
    Hvad er det blevet af helixed ?
    Hey hey TB og andre

Han har været lidt off... syntes at opleve at der ikke var folk online, og jeg syntes ikke det var spændende at spille alene Men mon ikke D3 feberen snart er ovre?

Lige pt sidder jeg og spiller på min Shadow... men var online igår på min main

Jeg vil være på igen fremadrettet!

Karsten

Forum Recruit

Hejsa Helixed,
    Tak for et hyggeligt raid i går, du skal hvertfald have en fra mig, trods det hele var lidt improviseret og "vi tager det som det kommer" i bossfigths så fik vi sgu ryddet skidtet i fin stil. Er sikker på du er SD materiale og som jeg skrev til Cakkor også så håber jeg da på du har lyst til at være en fast mand på vores kære NASA... det er bare sjovere at raide (især med NASA)

Mvh
    Haddock
    Wisdom of the day...
    En giraf kan løve... men en løve kan ikke giraf...

SD Medlem Forum Apprentice

Erfaring fra WoW, endda som Raidleader, ser jeg som en stor fordel, da man kan drage mange paralleller. Derudover er Karsten en god spiller der kan tåle noget gas og indrømmer sine fejl. Du fik jo så samme ilddåb i SD Ops som mig, lidt slag i nakken og frække bemærkninger, men rystede det pænt af dig og løb videre. Du har jo så lov til at give igen af samme skuffe, når andre træder i spinaten... vi kan klare det

Helt klart fra mig.

Paladin of the Board Jeoparty's Avatar

Hej ansøger

Vi har per dags dato valgt at nedgradere vores SWTOR afdeling, jævnfør denne tråd. For dig indebærer det ikke noget da du er SD Trial medlem, og derfor vil din ansøgning fortsætte som hidtil og vil forhåbentligt ende med du bliver fast SD medlem.

Skulle du, hvad vi dog ikke håber, have fortrudt din ansøgning set i lyset af at vi nedgraderer, så håber jeg du vil tage kontakt til Arantixe og få en snak om det. Vi ser ikke nedgraderingen som et tab for SWTOR, mere som en mulighed for at de der elsker spillet, får muligheden for det, og får nemmere ved at finde folk til at gruppe med.

Men ihvertfald vil jeg sige tusind tak for at du indtil videre har vist stor interesse for SD, og ser frem til at se dig med SD tag, hvis det er det du ønsker

Mvh Jeoparty

Forum Learner

@Helixed hej mate 4/10 på tomle siden husk at opdate din tråd med hvem du har gruppet/snakket med og put @foran deres navn, det er jo "gamle" mennesker du spiller med, og vi har dårlig hukommelse =)

Hey folkens...

Hvis folk syntes at jeg er værdig til at få de sidste thumbs up, kan følgende så ikke liiiige gøre noget ved det

Nu har vi været afsted et par gange, så med mindre i mener jeg sutter ass, så giv da lige en finger op... (hmm... lød forkert)
    @Dex @Hyldig @Xenium @Fragglen @prizz @Fimse @Arantixe @Moody @Strig

Takker