Page 1 of 2 12 LastLast
Results 1 to 25 of 33

Thread: [02.05.12] Genansøgning Pivpiv / Doublearrow. SD WOW

Forum Greenhorn pivpiv's Avatar

Default [02.05.12] Genansøgning Pivpiv / Doublearrow. SD WOW

Hey SD.

Navn : Dennis Hansen
    Adr. Gymnasievej 117 st.mf.
    4600 Køge
    Email : Pelican1983@<a href="https://www.sem...k">Liv</a>e.dk

Hey SD.
    Har godt nok savnet jer alle sammen men som tiden har været det sidste år eller 2 har det ikke været nemt at være en
    pivpiv"gammelt SD navn"
    Jeg søger som sagt ind igen fordi jeg savner den gamle hygge der var på raids og i den progress det forekom når man var på raid..
    Jeg har længe tænkt over om man skulle stoppe men at spille mens jeg har været væk fra guilden, fordi der ikke var så meget at spille for. Men så landte mine tanker på at søge tilbage til SD og ja hvad er bedre end en gruppe mennesker der er sjove i byen, sjove at spille med og så kan man heller ikke lade være med at få¨et smil på læben når nogle SD members tager tykt pis opå hinanden...
    Som sagt arbejder jeg lige i øjeblikket som vagt i kbh men for tiden er der ikke så meget at lave så derfor extra tid til at spille.
    Har en søn på 4 som jeg ser hver 14 dag og det er så minus game time fra min side da jeg ønsker at bruge min tid fuldt på ham når han endelig er her.
    Kæreste er der ikke meget af men kvinder kommer til tider og går så bruger lidt tid der også. Hobby ja hvad kan man sige "WOW"

Min progress har stået en de still efter at SD flyttede til Tarren Mill
    Som sagt er det kun blevet til 4/8 i DS.
    Jeg kan hermed i denne periode joine med min hunter Doublearrow som jeg har flytte til serveren den 9-4-2012
    Priest som er både shadow og disp healer skulle gerne joine server så frem jeg bliver medlem af SD
    og derefter har jeg en Rogue /Druid /Paladin/Mage som alle er i lvl 85 som self. kommer med tiden til Tarren Mill
    Hunter: Item lvl ligger på 388 men det er blevet tid til at spille noget mere så den kan komme der op af...
    Jeg går ind for at hjælpe hvor man kan inden for guildens rammer og håber at se det fra SD's side af men det er jeg ikke i tvivl om da jeg har været her før og det var ens tor støtte og samarbejdsvilje jeg mødte den gang.
    Jeg er altid klar på raid /dungens hvis i lige står og mangler en en extra mand jeg er altid åbent og ærlig og nogen gange for ærlig men hvis man bliver stødt over mine svar så sig det til mig, så kan vi tage en snak sammen. Jeg tager gerne mod kritik for som sagt jeg kan ikke arbejde med noget jeg ikke ved jeg har gjort forkert.

Kender som sagt en del members fra tidligere ophold i SD men ved ike hvor mange der er røget fra og hvem der er kommet til siden da.
    Men det ville være mig en fornøjelse at møde alle de gamel og nye members igen både ingame og på det sociale niveau..

Jeg har genlæst og forstået jeres 5 værdier og har set der bliver noget at se til de først 4 uger . Men det tager jeg nu kun som en god ting da det er super i ikke bare tager folk ind fra højre og venstre.
    Men jeg håber i får læst men ansøgning og hvis der er noget i syntes der mangler så skriver jeg gerne en extra tråd.
    Med Venlig Hilsen Dennis.. Eller bedre kendt som Pivpiv.
    Lev livet mens du har det men gør det i gennem Wow...

SD Medlem Forum Acolyte Enforcer's Avatar

Husker kun positive ting om Pivpiv, og ser meget gerne at han kommer ind igen.

WoW

Dizpair the lock / Sarz the Demon hunter

I swear to drunk, officer, I´m not God

Hey piv piv.

Godt at se at du søger tilbage. Har sgu savnet at spille med dig, og ikke mindst at feste med dig.
    Kan kun sige at der er en rigtig god thumps-up herfra mig i hvert fald, og glæder mig til at spille med dig igen

/bumblebeer

SD Trial Forum Elder Iznogood's Avatar

Yay wb mr. Pivpiv han får varme anbefalinger herfra

SD Medlem Forum Disciple

Piv! din mega slacker!

Det er da den bedste nyhed denne grå tirsdag morgen :-)

Jeg kan kun give min varmeste anbefaling og største thumps up til dig. Glæder mig rigtig meget til at se dig online på den "rigtige" side - langt om længe.

SD Medlem Forum Knight Trine's Avatar

Dejligt at se din Genansøgning Pivpiv. Som jeg skrev til dig ingame, så er du røget ud i en oprydning jeg lavede i februars, da du ikke havde været forbi forum (og heller ikke var med os ingame) siden 14-11-2010.

Jeg husker dig kun for gode ting, og har gravet lidt frem af gamle posts.

Din gamle ansøgning.

Dit farvel der blev til en pause.

Dit comeback efter din pause.

Og så er der naturligvis ikke en farvel tråd, da du som sagt ovenfor bare gik afk.

Jeg regner med der nok tikker lidt flere "thumbs up's" ind fra medlemmer - og du skal endelig bare være opsøgende ingame i wow. Både i vores channel, og evt. på VT så dem du kendte sidste gang du var her, opdager at du har smidt en genansøgning

Hilsen Trine.

Så nu må i ikke gå i stå med at skrive bare fordi trine har skrevet ;O)
    Takker fordi du lige fandet dem gamle frem det er sku meget skægt at læse igen.
    Hvis i har tider på nogele raid man kan join eller noget i den stil, så sig endelig til.
    Hunter 388 og og har 7/8 i DS på min priest.

Officer Marquis of the Board HolgerDK's Avatar

Husker kun godt om Pivpiv

"Any sufficiently advanced technology is indistinguishable from magic." - Arthur C. Clarke.

SD Medlem Forum Adept Zebb's Avatar
    Byen hvor det er sankt hans næsten hver dag

Jeg kan sige god for pivpiv.
    Havde gode timer ingame på RC og vil da gerne tage et par timer på TM med ham
    - I have NEVER gone to bed with an ugly women. I have woken up with a few tho
    - I'm never wrong. I once thought I was wrong, turns out, I was mistaken.

SWTOR: Zleepwalker (healer) Znowflake (dps)

Pivpiv for pokker! Hold kæft det er længe siden, men fedt at se du endelig har fået taget dig sammen og smidt en genansøgning. Du får sføli den varmeste anbefaling fra mig. Jeg fik ikke æren af at spille med dig, men har til gengæld festet en del med dig, og kan kun sige positive ting, så wb for mit vedkommende

SD Medlem Forum Disciple

Hey Dennis,

Trine har givet go for at jeg overtager din ansøgning, da en genansøgning i dag foregår på samme måde som en almindelig ansøgning. Så nu skal du på arbejde og få dig de sidste anbefalinger.

Marwen og jeg har samtaler med de forskellige ansøgere på onsdag, så har du tid til en snak der kl 22?

Paladin of the Board Jeoparty's Avatar

Du får ihvertfald en Thumbs up herfra også

SD Medlem Forum Acolyte Crushgar's Avatar

Vi havde fornøjelsen af Pivpiv på vores raid idag som standin. Det gik sgu udmærket taget i betragtning at raidet havde en "mandag" Eller kan jeg kun huske Pivpiv for gode ting da han var med i SD sidste gang

Officer Forum Warden Harpos's Avatar

"Skide godt Egon" Det var fedt du lige kunne træde til da vi manglede en, og selv om vi havde en "mandag" gik det sgu da godt.

En stor herfra GL med ansøgningen...

SD Medlem Forum Disciple

Vi udskyder din samtale til du har fået ordnet vt.

SD Medlem Forum Acolyte Lummer's Avatar

Pivpiv for en
    PS. Stavefejlene er helt gratis

Takker for alle de fine ord der kommer fra en masse skønne members.. Ja jeg har hørt lidt om jeres tidligere raid og det gik vidst ikke som det plejer..." hope not its doublearrow fault" ;O) Men som sagt ja gali vi tager lige den snak når min mic virker .. fatter ingen ting da den virker påå skype....

SD Medlem Forum Disciple

Hey Piv,

Har du ikke lyst til at tage med som dps igen i morgen? Vi mangler en dps fra kl 20-23.

Lad mig høre fra dig.

SD Medlem Forum Disciple

Hey,

Vi holder samtaler igen i morgen aften, så hvis du får den mic til at virke så smid mig en besked :-)

Husk at hold din ansøgning aktiv og få spillet med folk - selvom det selvfølgelig ikke er så nemt, hvis du ikke kan komme på vt.

SD Medlem Forum Disciple

Hey,

Hvordan går det lige her? Får du spillet med vores nye medlemmer? Stadig problemer med din mic?

Galicia

Forum Apprentice

Woooooooooooop pivpiv !!! WB

Hey Galicia den virker ikke men jeg prøver virkelig at få den til at fungere... men hvis der er mulighed for at vi kan tage en samtale på skype. så ville jeg gerne det men ellers må jeg prøve igen idag ... har været inde og læse lidt om hvad der kan være galt men kan ikke finde nogle svar på det...
    Mvh Pvipiv
    Heeeeeey Lookie godt at se du har skrevet det giver sku endnu mere lyst til at komme tilbage til det gamle ;O)

SD Medlem Forum Disciple

Hehe så du fik den til at virke lige efter du skrev din post ;-)

Men hvis du har tid og lyst så er der samtaler onsdag og du inviteres til at være med et sted mellem 21 og 21.30. Hvis vi bare kan fange dig enten ingame eller på vt, så hiver vi fat i dig, når vi er klar.

SD Medlem Forum Disciple

Velkommen på trial :-)

SD Medlem Forum Disciple

Hey Piv,

Du har fået lidt anbefalinger fra de gamle medlemmer du kender og lidt fra vores raidhold, men du skal ud og samle flere thumbs - så gogo.

husk at sige til folk som du spiller med at du er ansøger.