Page 3 of 3 FirstFirst 123
Results 51 to 61 of 61

Thread: AOD Wagnar Sith Inquisitor Semi-tank

SD Medlem Forum Knight Tristanas's Avatar

Har ikke haft fornøjelsen at spille med @Wagnar , men synes hans attitude på forum og de indlæg han har skrevet altid har været produktive og en fornøjelse at læse.

Hvis hans attitude er lige så positiv ingame, kan jeg kun give herfra

- Trist

WoW: Tristánas, Paladin Tank (MAIN) // Tristanas, Hunter
    Diablo 3: Tristanas#2716

Paladin of the Board Jeoparty's Avatar

@Tristanas

Hvorfor mener du det er Trist? Det er ret nedtrykkende at læse dine posts for tiden da alt bliver kvitteret med -trist

Asocialt Medlem Forum Elder Drek Durshell's Avatar

Quote Originally Posted by Jeoparty View Post
    @Tristanas

Hvorfor mener du det er Trist? Det er ret nedtrykkende at læse dine posts for tiden da alt bliver kvitteret med -trist
    Han er ked fordi han spiller D3. Gi ham en krammer.

"This is the worst kind of discrimination. The kind against me!"

SD Medlem Forum Knight Tristanas's Avatar

@Tristanas

Quote Originally Posted by Drek Durshell View Post
    Han er ked fordi han spiller D3. Gi ham en krammer.
    HEY HEY HEY Føler mig lidt headhuntet i dag Jeo

Og Drek.. dont have the game, hate the player... øhh.. jeg mener hate the game, love the player.. arg.. whatever D3 rules.. og i ved det

WoW: Tristánas, Paladin Tank (MAIN) // Tristanas, Hunter
    Diablo 3: Tristanas#2716

Forum Trainee Wagnar's Avatar

Quote Originally Posted by Tristanas View Post
    Har ikke haft fornøjelsen at spille med @Wagnar , men synes hans attitude på forum og de indlæg han har skrevet altid har været produktive og en fornøjelse at læse.

Hvis hans attitude er lige så positiv ingame, kan jeg kun give herfra

- Trist
    Mange tak
    Half Human/half Zabrak - All Inquisitor and totally EVIL

I SD har vi som medlem mulighed for indsigelser både positive og negative overfor vores ansøgere. Dette er noget vi lægger stor vægt på at skal være grundlaget for om en ansøger skal ind i SD. Dette kan foregå enten direkte i en ansøgers tråd, eller via PMs, til ledelsen. Det har vi haft stor succes med og vil til stadighed blive anvendt i SD i fremtiden.

Grunden til dette er at vi kan få mulighed for at gruppere med ansøgeren, måske ikke personligt, men igennem alle de aktive medlemmer som dagligt bruger mange timer med ansøgere i alle de spil vi spiller. Ligeledes på Vt sidder dagligt folk som "bare er der for hyggens skyld" som snakker med ansøgere. Disse giver os den information vi skal bruge for at give trial status til et måske kommende medlem. Med det store antal interesserede ansøgere er disse medlemmers feedback uvurderlig i denne sammenhæng, for vi kan i ledelsen desværre ikke nå at bruge X antal timer med hver enkelt ansøger.

Når det sker at en ansøger får en "thumbs down" eller får, som i denne sag en henstilling om at der kan foreligge en thumbs down, så er det på opfordring af ledelsen dette sker. Ikke at vi beder personen give en thumbs down fordi vi ikke selv tør, men vi har bedt SD's medlemmer om at give os den feedback vi har behov for hver gang de gruppere med ansøgere.

At gå i forsvar på denne måde er lige på kanten, og kunne være håndteret bedre fra dig Wagnar. Du kan som sagtens være uforstående overfor det skrevne, men måden det sker på skal også være i orden. Eventuelt via en PM til vedkommende hvori du stiller dig spørgende, i din tråd, eller via en god snak på VT. For den vej igennem kunne i måske have fundet en fælles retning som i begge er tilfredse med.

At skrive en Thumbs down, er 100% i orden. Og dette skal respekteres at en eller flere har modsatte holdning om personer end man selv har. Vi er trods alt 400+ i SD, og vi kan ikke alle lide hinanden, men vi skal alle være her om vores fælles hobby - MMOs og dette sker kun hvis vi er ærlige i vores væremåde, og siger tingene som man ser det.

Så vil som Panser Anden skriver lidt oppe bede alle holde topic i tråden, og håbe Vie og Wagnar får en god snak sammen om det hele.

Forum Nestling

At gå i forsvar på denne måde er lige på kanten, og kunne være håndteret bedre fra dig Wagnar. Du kan som sagtens være uforstående overfor det skrevne, men måden det sker på skal også være i orden. Eventuelt via en PM til vedkommende hvori du stiller dig spørgende, i din tråd, eller via en god snak på VT. For den vej igennem kunne i måske have fundet en fælles retning som i begge er tilfredse med.
    U must be joking?

Vie er jo tydeligvis en troll.

Der findes fandme ingen der er mere flink en Wagnar, og sige at han har en generel negativ attitude er helt hen i vejret.

Edited af Jeo. PM er på vej
    Last edited by Jeoparty; 03-06-2012 at 8:15.

Quote Originally Posted by Prosyri View Post
    U must be joking?

Der findes fandme ingen der er mere flink en Wagnar, og sige at han har en generel negativ attitude er helt hen i vejret.
    Nej jeg joker ikke. Læs min post igen.

Og vil så bede folk der ikke vil kommentere Wagnars ansøgning om at sende mig en PM hvis de har noget på hjertet.

Quote Originally Posted by Prosyri View Post
    U must be joking?

Edited af Jeo. PM er på vej
    Tak for dine pæne ord Prosyri, jeg synes også du er en flink fyr, jeg nåede desværre ikke at læse hele din post, før den blev censureret.

Det har set ud som om jeg har været på Forum hele dagen men jeg havde bare glemt at lukke et minimeret vindue, My bad.

Jeg har på opfordring fra @wOOOOt og andre, forsøgt at tie denne debat ihjel, jeg mener ikke at der er nogen grund til at diskutere yderligere

Wagnar, over and out

WOOOOHOOO: SD-MEDLEM ----- mange tak allesammen

tillykke wagnar