Page 1 of 2 12 LastLast
Results 1 to 25 of 42

Thread: [18.04.12] Supermon - 85 Troll Hunter - Trial Ansøgning

Forum Fledgling

Default [18.04.12] Supermon - 85 Troll Hunter - Trial Ansøgning

Hej Semper Danica. Jeg vil gerne smide en ansøgning til jer.

Info om mig selv

Mit navn er Claus Christensen. Jeg er 21 år gammel og bor hos mine forældre i en lille by der hedder Allested-Vejle som ligger på Sydfyn. Jeg færdiggjorde en HF eksamen sidste sommer, og har derefter arbejdet lidt her og der, da jeg har været ansat ved et vikar firma. Så jeg har været rundt og arbejde i en masse forskellige virksomheder. Efter sommeren starter jeg på en 12 ugers HGS, hvir jeg efter skal finde mig noget læreplads inden for handel og økonomi. Går det hen og bliver umuligt at finde en læreplads, regner jeg med at starte på erhversakademiet. Lige for tiden laver jeg dog ikke noget. I fritiden (udover WOW) bruger jeg tiden sammen med mine kammerater hvor vi fisker, fester, hænger ud med film osv. Familien betyder også meget for mig, og dem holder jeg rigtig meget af. Jeg har også en kæreste, som bor i Horsens, så vi har kun mulighed for at ses i weekenderne, men det er ikke altid vi er sammen der.
    Jeg holder meget af at få rørt mig lidt. Jeg har dyrket en del sport, så som fodbold, håndbold, badminton, bordtennis osv. For tiden går jeg til lidt spring gymnastik og dyrker lidt fitness for at holde mig i gang.
    Jeg ser mig selv som en stærk, venlig og rar person, der for det meste altid er positiv. Det gælder også når jeg raider. Er altid i godt humør uanset hvordan det går.

Min karakter i WoW
    Min main Karakter i WOW er en female Troll Survival Hunter der hedder Supermon :
    http://eu.battle.net/wow/en/characte...upermon/simple
    Jeg startede med at spille wow lidt efter TBC udkom. Min hunter har været min main lige siden. Derudover har jeg en masse alts. Ja, faktisk har jeg en af alle karakter i lvl 85. Men de er alle på en anden server, hvor jeg spillede før jeg kom til Tarren-Mill. Det var på Shattered-Halls førhen.

Min raid erfaring i WoW
    Da jeg startede med at spille i TBC, raidede jeg ikke. Der stod kun på PVP sammen med vennerne. Men da Wotlk startede tænkte jeg, at jeg ville prøve raide. Mine kammerater og jeg Joined en guild på Shattered-Halls der hed Tribal hvor vi raidede Naxx og OS. Efter det joinede mine kammerater og jeg så en guild der hed Liquid som vi var i gennem hele Ulduar, ToGC og ICC . Jeg blev officer og classleader da ToGC udkom og var det helt op til slutningen af ICC. Da cata så udkom, døde guilden, og os gutter, joined så en guild der hed Lost Society (som jeg stadig er i). Med dem raidede jeg BDW,BoT og ToFW. Da FL kom, besluttede guilden at flytte til Tarren-Mill, fordi Shattered-Halls var blevet en død server. Da vi havde flyttet, begyndte vi så på FL og derefter DS. Da Vi havde klaret DS på normal og Morchok på HC kom juleferien hvor det hele gik galt. Da ferien var slut, var der en masse mennesker der havde forladt guilden, fordi de ikke havde tålmodighed til at vente på folk der holdte ferie fra raiding. Så guilden blev opløst omkring januar-februar. Og har ikke raided seriøst lige siden, fordi jeg holdte en lille pause fra raiding. Men er nu klar til at give den gas igen.

Naxx:
    15/15 - 10 og 25 man

Cleared på 10/25 with 3 drakes up

Ulduar:
    13/14 på 10 man (fik rusted protodrake) (dræbte ikke algalon)
    12-14 på 25 man (dræbtealgalon) (mangelede general og mimiron)

Onyxia:
    Cleared på 10/25

ToC:
    5/5 på 10 norm/10 HC (tribute to insanity)
    5/5 på 25 man, og 4/5 på 25 man HC

ICC:
    12/12 på 10 man norm
    12/12 på 10 man HC (fik mount fra (Glory of the Icecrown raider) og titlen bane of the fallen king)
    12/12 på 25 man norm
    10/12 på 25 man HC

RS:
    0/1 10 man norm
    0/1 10 man HC
    1/1 på 25 man norm
    0/1 på 25 man HC

BWD 25:
    6/6 norm
    5/6 HC (men guilden “Lost Society” da vi var på shattered-halls, fik 6/6 og var server first på Nef HC. Jeg var i guilden på det tidspunkt.)

BoT 25:
    4/4 Norm
    3/5 HC (har dræbt Sinestra)

ToFW 25:
    2/2 norm
    0/2 HC (kender fighten)

Firelands 25:
    7/7 norm
    6/7 HC (kenderrag HC fight)

DS 25:
    8/8 norm
    1/8 HC

Min rolle
    Jeg har altid raided som troll hunter, og det vil jeg altid gøre, da det er min ynglings class. Jeg kender min rolle til det yderste. Det er nok ikke det jeg ikke kender om min karakter’s specs, stats og rotation. Lige nu spiller jeg Survival hunter, da det er det spec jeg kan bringe mest dps i. Men det er ikke kun survival jeg er god til. Jeg er også meget tryg med at spille i andre specs hvis der er brug for det. Dem har jeg har også fuldt styr på, så jeg er klar til at gå i det spec der er brug for. Som jeg sagde tidligere har jeg mange alts i max lvl. Det har hjulpet mig meget i at give mig et kæmpe overblik over hvad andre foretager sig med, når de raider med deres karakter. Jeg kender stortset alt om alle classes og deres gear, stats og rotations. Så jeg ser nemt hvis nogle skulle lave nogle fejl. Jeg ser mig selv som en rigtig god spiller og teammate, der er klar til at træde ind til det jeg bliver bedt om. Er altid glad for at kunne hjælpe hvor der nu kan hjælpes.

Hvad kan jeg tilbyde imed i Semper Danica
    -Jeg er en stærk og fokuseret spiller der koncentrere mig meget når jeg raider, for at yde mit bedste.
    -Jeg er altid fuldt forberedt med food,flaks og pots inden raided starter. Og står altid klar en god tid før raidstart.
    -Jeg er en person der elsker raid succes, og forbereder mig meget på fights.
    -Jeg er en meget tålmodig person. Med det mener jeg at, hvis et raid skulle ende med mange wipes, ville det ikke påvirke mit humør overhovedet. Jeg har altid oprejst pande, og (gå på mod) til at forsætte med højt humør.
    -Jeg er en meget hjælpsom person, der er gerne vil hjælpe hvis en står og mangler hjælp.
    -Jeg er ikke en lootwhore på nogen måder. Jeg sulter ikke efter at få gear først, men efter at guilden skal klare sig godt og have gode raids.

Hvorfor søger jeg ind hos jer?
    Det har været et stykke tid siden jeg har raidet, og nu føler jeg mig klar til give den gas igen. Jeg kigget rundt på mange forskellige guilds og studeret dem grundigt. Men da jeg så jer, og havde læst alle jeres regler og informationer, vidste jeg bare at jeg måtte prøve at søge ind til jer. I virker som nogle modne, seriøse,venlige og åbne mennesker der ved hvad i vil, og stor respekt til det. Med min personlighed sammenlignet med jeres regler,tror jeg at jeg vil passe godt ind. Og så det med at i er en ren dansk guild, er ret fedt, for det har jeg aldrig prøvet før. Det fanger også min interesse for jeres guild rigtig meget. Jeg acceptere også jeres 5 værdier. De lyder meget fornuftig, så der er ingen klager der.

Hvis der er noget mere i vil vide om mig, eller spørge mig om, er i hjertens velkommen.

SD Medlem Forum Disciple

Hej Claus og velkommen til vores forum.

Det er en rigtig god ansøgning du har lavet. Det er lækkert at se, at du har taget dig tid til den og tænkt igennem, hvad du vil.

Vejen ind i SD er at gøre sig positivt bemærket og samle en masse anbefalinger. Husk at det ikke er din char eller din måde at spille på vi vurderer, men dig som person. Derfor har du mange muligheder for at gøre dig positivt bemærket. Du kan rende HC’s eller raids, men du kan også hygge på vt, hjælpe ingame, bruge forum eller fx deltage i et irl/ingame arrangement. Vigtigst er at du aktivt gør dit for at lære vores medlemmer at kende og jeg kan kun opfordre til, at du går i gang allerede nu, da vi vurderer hele din ansøgning lige fra du postede den.

Du er velkommen på vores vt eller lave en /join semperdanica ingame. SD kanalen kan være ret død, men det er en god mulighed for at gøre os opmærksom på, at du er derude, så det skal du ikke lade dig skræmme af.

Jeg lader din ansøgning stå nogle dage, hvor vores medlemmer har mulighed for at hilse på dig og vi får mulighed for at se, hvad du er for en starut ud fra din aktivitet og medlemmernes tilbagemeldinger. Derefter vil vi invitere dig til en vt samtale.

Husk endelig at nævne for dem du snakker og spiller med, at du er ansøger og at de meget gerne må bevæge sig forbi din ansøgning og smide et par ord.

Skulle du have spørgsmål undervejs, så vil vores Regler eller Information som regel kunne svare på det meste og ellers er du meget velkommen til at kontakte mig eller @Marwen.

Ellers vil jeg ønske dig held og lykke med din ansøgning J

Venligst

Galicia

Forum Fledgling

Er glad for du synes den er god, det betyder meget.

Officer Forum Apprentice Rune's Avatar

Ja velkommen til.

Glæder mig til at spille med dig i WoW.

Rigtigt god Application m8
    [SIGPIC][/SIGPIC]

-----> Min Main <-----

Forum Fledgling

tak tak

jamen glæder mig osse meget til at spille mig dig og en masse fra SD har virkelig savnet at spille med en masse fantastiske mennesker

Forum Fledgling

btw, er jeg online nu så hvis nogen har lyst til at lave noget fun fun ingame, så er jeg klar

SD Medlem Forum Adept Cuber's Avatar

Har snakket lidt med @Supermon ingame. Han virker som en super fyr, flink og åben. Nem at snakke med Tror han passer godt ind i SD. Jeg vil lige køre nogle HC's senere inden jeg giver et thumps up

Officer Forum Apprentice Rune's Avatar

Jeg har kørt Hc med Supermon rigtigt hyggeligt

Thumbs up her fra
    [SIGPIC][/SIGPIC]

-----> Min Main <-----

SD Medlem Forum Adept Cuber's Avatar

Nu får du lige et thumps up fra mig. Har kørt hc og snakket med dig på vt Fin fyr!

Forum Fledgling

jeg takker meget i er nogle nice folk at snakke med. Har virkelig været underholdt i dag xD

Forum Learner Stinkbox's Avatar

har lige spillet lidt pvp med supermon og han virker absolut til at være SD materiale, god spiller flink på vent og all around nice guy.

luk ham ind, åbn porten og hiv ham ind i folden

SD Medlem Forum Warden Palihz's Avatar

Flot ansøgning, bedre end hvad man en gang imellem har set . Håber at komme til at kunne spille lidt med dig på et tidspunkt

Forum Fledgling

det jeg glad for at hører jamen er du på imorgen? for så finder vi da bare på et eller andet der? hedder du også @Palihz ingame?

SD Medlem Forum Warden Palihz's Avatar

Jep hedder Palihz ingame også. Men forventer ikke at jeg kommer på i dag ret meget, da jeg har en fantastisk opgave hvor jeg lige skal sætte mig ind i de slesvig-holstenske troppers placering før og under udfaldet fra fredericia - laf, fed søndag

Forum Fledgling

jubiii! lyder sørme interessant

Forum Fledgling

jeg har lige lavet et par Dungeons med @Víe , @Harpos og @Ilean det var sgu hygge. tak for runs

Forum Apprentice Víe's Avatar

Quote Originally Posted by Supermon View Post
    jeg har lige lavet et par Dungeons med @Víe , @Harpos og @Ilean det var sgu hygge. tak for runs
    Tak - i lige måde

Som jeg også skrev til @Gallina, så var det 2 gode/sjove Heroic ture vi var på og der blev hygget igennem på Ventrilo......
    Så der kommer klart en herfra.
    C'est la Vie ! <3

SD Medlem Forum Learner

har lavet lidt pvp med @Supermon , og @Gallina , han vil pas godt ind i guilden her fra
    Last edited by Noxes; 16-04-2012 at 23:39.

Forum Fledgling

Tak for de fine ord @Víe og @Noxes

SD Medlem Forum Disciple

Hej Claus,

Jeg vil høre om du har mulighed for at være med til en samtale i aften mellem kl 20.15-21. Jeg har muligvis en aflysning og vi kan lige så godt få fyldt pladserne op, så planen var at proppe dig ind, når der er tid engang i det tidsrum.

Lad mig høre fra dig.

Galicia

Forum Fledgling

jo det lyder skam helt fint med det tidspunkt.

SD Medlem Forum Disciple

Velkommen på trial og har du spørgsmål så fyrer du bare løs.

Forum Fledgling

det skal jeg skam gøre der kommer nok et par spørgsmål i løbet af tiden.

Forum Fledgling

har lavet BG's med @Konrax , @Metahut og @Sinath, for dævlen det har været hygge GG we PWN NUB ASS

SD Trial Forum Trainee Sinath's Avatar

Som med galliana har jeg også pvp'et og laver LFR med supa - og han fortjener sku også en thumbs up
    Det kan godt være i er mange, men jeg er flest!