Page 1 of 2 12 LastLast
Results 1 to 25 of 37

Thread: [25.04.12] Retri paladin Gallina Ansøgning

Default [25.04.12] Retri paladin Gallina Ansøgning

Hej Semper Danica

Mit liv til nu

Jeg hedder Casper Dolleris Olsen. Bliver altid kaldt Dulle, dette øgenavn har hængt ved siden begyndelsen af min HTX. Jeg er 21 år, og fylder 22 den 18 dec og har en lillesøster på 16 år. Jeg er en rigtig god ven af min kammerat som også har lagt en ansøgning. (Supermon)
    Jeg blev født og opvokset i Næsby. Her gik jeg i skole og boede til jeg var omkring de 6 år. Her begyndte jeg som de fleste drenge at spiller fodbold. Da jeg fyldte 9 flyttede vi til England ( mig og min familie) her udviklede jeg mit fodbold til et højere plan. Jeg kom på en talentfodbold skole i England. Da vi efter 2 år i England flyttede til Polen, blev jeg optaget i en anden talentfodbold skole i Polen. Her spillede jeg også i 2 år og udviklede mig endnu mere. På dette tidspunkt var en PC det som betød mindst for mig. Jeg trænede omkring 4 gange om ugen og så en enkelt kamp i weekenden, så havde ikke det vilde tid til at sidder foran en PC, da skolen også skulle passe. Da vi efter 2 år flyttede tilbage til Danmark og bosatte os i Odense, begyndte jeg først i en lille bund klub, for at lærer folk at kende, og fordi de folk jeg spillede med også gik på den skole jeg gjorder. Da jeg efter 2 måneder skulle til at flytte til OB’s udviklings klub fik jeg en knæ skade som jeg til dags dato stadig døjer med. Jeg er bleven opereret 2 gange og genoptræner stadig med det. Nu blev det umuligt at dyrker sport da piger, og sprut havde fået en hel anden betydning end da man var lille.
    Da jeg afsluttede min folkeskole begyndte jeg en HTX uddannelse hvor jeg lærte Supermon at kende. Her havde vi en masse sjove år, men druk, damer og råb. Da mine HTX år var omme skulle jeg på et HGS kursus som varer 12 uger. Det skal lige siges jeg har altid arbejdet i Bilka fra jeg gik ud af folkeskolen. Grunden til jeg valgte et 12 ugers kursus var så jeg kunne blive ansat som Lager og – logistik medarbejder i bilkas vareudlevering. Jeg begynder i år at læse merkonom indenfor indkøb, da jeg ønsker at blive stor indenfor indkøb.
    På nuværende tidspunkt har jeg en kæreste på 4. år som bor i Horsens, hende bruger jeg mine weekender sammen med. Dette kan der ikke rykkes ved. Min kæreste og familie vil altid komme i første række.
    Min kæreste studere på alm. Gymnasium. Dette gør hun til hun er færdig til sommer, hvor hun håber på et sommer job, og at komme videre ind på noget uddannelse.

Wow
    Jeg begynde først at spille på min Druid ( Trolledamen(http://eu.battle.net/wow/en/characte...ledamen/simple)) da jeg mødte Supermon som overbeviste mig om at begynde at ”game” med ham. Dette gjorder jeg så og da Wotlk udkom, rammede jeg første gang 80. Så min ”karriere” indenfor raids starter først der.
    The Obsidian Sanctum Normal
    1/1

Ulduar
    12/14

Onyxia’s lair
    1/1

TOC HC
    5/5

ICC
    12/12

ICC HC
    8/12

DS LFR
    8/8

Da Cata udkom disbanded vores guild, og jeg valgte at tage en pause da arbejde begyndte at presse mere på samt studie. Nu hvor der ikke er mere stress og tiden er tilbage vil jeg gerne tilbage til sjove raids, og det sociale sammenhold.

Jeg vælger at ligge en ansøgning med min Paladin som er en kvindelig blod elver, som,en raider. Dette har jeg valgt fordi de er stærkeste indenfor PvE området som DPS. (http://eu.battle.net/wow/en/characte...A6skeso/simple) Og vi har altid valgt at skulle have nogle navne hvor man har kunne grinet af hinandens.

Jeg har altid været helbrede på min druide. Men da vi gik fra hinanden i guilden valgte jeg at prøve tank og DPS, dette faldt meget mere i min smag, men jeg har intet imod healing på Paladin eller Druide, hvad jeg spiller betyder ikke det vilde i forhold til de mennesker jeg spiller med.
    Jeg kan tilbyde en stabil spiller som ved hvad han laver og ikke behøver at få tingene at vide mere end 1 gang.
    Jeg kender de andre karakter i spillet, da jeg har lavet en del PvP før i tiden.
    Jeg er klar til raide: Man, Ons, Tors, Tirsdag har jeg lukken i Bilka og kan derfor ikke være hjemme før 21:30
    Jeg er en person med utroligt højt humør, og en stor tålmodighed. Dette skal man have hvis man skal arbejder med kunder en hel dag i Bilka.
    Det at komme ind og prøve en ren dansker guild er en oplevelse alle vil prøve.

Jeg har læst og accepteret jeres 5 værdier, samt regler

Er der mere i ønsker at ville vide om mig er i mere en velkommen til at spørge mig.

/Dulle
    Last edited by Gallina; 14-04-2012 at 10:26.

SD Medlem Forum Senior Kodimagnyl's Avatar

Hej Kasper. Fin ansøgning syntes jeg.

Det varer nok ikke så længe før en officer titter ind & forklarer dig lidt om hvordan & hvorledes.
    Indtil da, velkommen til SD's forum.

Vi ses ingame

Kodi

Forum Initiate

Flot ansøgning ser frem til og møde dig online, så vi kan se om du kan trække mere ud af din pala en jeg kan Jeg er sku ikke tilfreds med dem p.t men har altid spillet pala og der skal nok meget til før den ryger på hylden ses ingame.

Tak for de fine ord.

Jeg vil dog først have mulighed for at komme online mandag aften, da jeg har en hektisk weekend.
    Håber dette er i orden med jer.

/ Dulle

SD Medlem Forum Disciple

Hej Casper og velkommen til vores forum.

Det er en rigtig god ansøgning du har lavet og godt at se, at du har brugt tid på at fortælle om dig selv. Jeg bryder mig dog personligt ikke om dit navn. I mine øjne er det teenage sjov og ballade, men nu er vi ligesom videre. Derfor vil jeg gerne høre, om det er et problem for dig at skifte til et mere modent navn på forum og din main char (pala).

Jeg har ikke vendt dit navn/ vores navne politik med ledelsen og det er derfor mig selv personligt der spørger dig om dette.

Vejen ind i SD er at gøre sig positivt bemærket og samle en masse anbefalinger. Husk at det ikke er din char eller din måde at spille på vi vurderer, men dig som person. Derfor har du mange muligheder for at gøre dig positivt bemærket. Du kan rende HC’s eller raids, men du kan også hygge på vt, hjælpe ingame, bruge forum eller fx deltage i et irl/ingame arrangement. Vigtigst er at du aktivt gør dit for at lære vores medlemmer at kende og jeg kan kun opfordre til, at du går i gang allerede nu, da vi vurderer hele din ansøgning lige fra du postede den.

Du er velkommen på vores vt eller lave en /join semperdanica ingame. SD kanalen kan være ret død, men det er en god mulighed for at gøre os opmærksom på, at du er derude, så det skal du ikke lade dig skræmme af.

Jeg lader din ansøgning stå nogle dage, hvor vores medlemmer har mulighed for at hilse på dig og vi får mulighed for at se, hvad du er for en starut ud fra din aktivitet og medlemmernes tilbagemeldinger. Derefter vil vi invitere dig til en vt samtale.

Husk endelig at nævne for dem du snakker og spiller med, at du er ansøger og at de meget gerne må bevæge sig forbi din ansøgning og smide et par ord.

Skulle du have spørgsmål undervejs, så vil vores Regler eller Information som regel kunne svare på det meste og ellers er du meget velkommen til at kontakte mig eller @Marwen .

Ellers vil jeg ønske dig held og lykke med din ansøgning.

Venligst

Galicia

Det har jeg intet imod. Der er delte meningen om det navn, og det er forskelligt hvordan man vælger at tolke det. Nogen synes det er skægt andre kan finde det anstødende.
    Men ændring af navn har jeg intet imod.

Men hvordan er det nu lige man gør på forum?
    Last edited by Gallina; 15-04-2012 at 22:01.

SD Medlem Forum Disciple Manics's Avatar

På forum er det en admin som skal gøre det - In-game er der blizzard

SD Medlem Forum Disciple

På forum sætter vi en admin på sagen, når du har fundet på et nyt.

Ingame er jo desværre lidt mere problematisk, men jeg er glad for at du er åben for det.

Jeg siger tak og rigtig god fornøjelse med det hele :-)

Galicia

Edit: Ham Manics var lidt hurtigere :-)

Er der nogle som giver evt at ændre mit navn til Gallina, Palapigen eller Paladamen?
    Nogle navne i foretrækker frem for andre?

Genere mig ikke online, overhoved.
    Last edited by Gallina; 15-04-2012 at 22:23.

SD Medlem Forum Disciple

Laver lige en @Obsequious, @Jeoparty og @Shade så skulle der være stor chance for at det er rettet snarest :-)

Paladin of the Board Jeoparty's Avatar

Gallina ændret D.D.

Held og lykke med din ansøgning

Gallina er ændret til D.D ingame

Har lige lavet et par Dungeons sammen med @Víe og @Harpos, @Ilean var yderst hyggeligt.
    Last edited by Gallina; 16-04-2012 at 18:50.

Forum Apprentice Víe's Avatar

Quote Originally Posted by Gallina View Post
    Har lige lavet et par Dungeons sammen med @Víe og @Harpos, @Ilean var yderst hyggeligt.
    Ja - det var hyggeligt.....både på Ventrilo og i de 2 HC´s + godt at se det nye fine navn
    Han får helt klart en af mig og håber på at høre mere fra ham både på VT og in-game.
    C'est la Vie ! <3

SD Medlem Forum Learner

fil løbt noget pvp med @Gallina og @Supermon han vil pas går ind i guilden, så her fra

SD Medlem Forum Senior Kodimagnyl's Avatar

Navne forandring viser god tilpasnings mulighed & respekt for andre.

SD Medlem Forum Knight Trine's Avatar

Du får lige en for navneforandringen.

Jeg kan meget bedre lide dit navn nu

SD Medlem Forum Elder Marwen's Avatar

Havde lige @Gallina med i LFR sammen med @Najsen og andre SD'ere.

Han var MEGET stille på VT men det gik fint og han kunne da lukke lidt dam ud..
    Savner dog mere snak fra dig, så vil lige løbe lidt mere før du får min tommel

Du siger bare til Jeg er såmen klar på det hele.

SD Medlem Forum Neophyte

har kørt en del bgs med ham og kan kun sige thumps op her fra dygtig spiller og rigtig flink på vt så ind med ham meta out

Lige lavet Bg's med @Konrax, @Metahut, @Sinath. Var yderst hyggeligt

Da jeg er gået på ferie, har jeg ikke mulighed for at komme online særligt meget før tirsdag aften, da jeg er sammen med min kæreste. Har kun en meget gammel bærbar som ikke er helt enig med wow og fps Når jeg er hos hende.
    Håber dette er okay.

SD Medlem Forum Disciple

Hej Casper,

Hvis du når at se denne besked, så holder vi vt samtaler i morgen og jeg vil gerne invitere dig med kl 21, hvis du kan der?

Lad mig høre fra dig :-)

Galicia

@Galicia Jeg er frisk på en samtale imorgen kl 21

SD Medlem Forum Disciple

Hej Casper

Velkommen på trial.

Galicia