Results 1 to 20 of 20

Thread: [02.05.12] Ansøgning fra Sylah, holy priest, undead

Forum Recruit Sylah's Avatar

Default [02.05.12] Ansøgning fra Sylah, holy priest, undead

Hej,

Navn: Liselotte Skjødt Gulmark
    Alder: ej virkelig.. ?? Skal jeg? Det er altså ikke pænt at spørge om en kvindes alder ;0) Men jeg er 36 år.
    By: Jeg bor pt. på Amager, Tårnby kommune

Læst regler og værdier: Ja.

Jeg har spillet WoW i længere tid, end jeg har lyst til at indrømme. Jeg begyndte at spille dengang, der ikke var noget, der hed udvidelser... Dog nåede jeg ikke at blive 60 og raide MC, før BC udkom! Før WoW spillede jeg EQ og før det, var det UO. Så onlinespil har været en del af mit liv i mange, mange år. Jeg opdagede onlinegames på en pc-cafe på Amagerbrogade, hvor jeg bla. spillede sammen med Lookie og Swup, som jeg så aldrig er kommet af med siden - lige gyldigt hvor meget jeg nu end prøver at slette dem fra min hukommelse... Nej pjat. Vi ses også socialt et par gange om året. Specielt, når vi har holdt genforeningsfest i form af grisefester i baghaven.... Altså gris på spyd over åben ild - både sommer og vinter.

Sylah har altid været min main char. Hun blev født på Daggerspine - flyttede til Emeriss, fordi Swup ville have os derover - og er nu på Tarren Mill, fordi Swup og Lookie er der.

Hvor meget skal jeg skrive om mig selv? 3 ting må være nok....

1) Udfra mit navn, så kræver det nok ikke den skarpeste kniv i skuffen at kunne se, at jeg er kvinde. Men jeg er en kvinde, der er mor til 4 drenge og er gift med Stoicism.
    2) Jeg er normalt sød og rar. Jeg tror på at behandle folk med respekt. Jeg er god til at lytte og god til at give råd.
    3) Jeg hviler meget i mig selv. Jeg er hudløst ærlig. Og hvis jeg bliver bedt om at give min mening, så gør jeg det også klart og tydeligt.

Jeg har mange hobbier - men jeg tror nu ikke, at det er særligt relevant at skrive dem alle her. Nok ikke så mange, der lige hækler også ;0)

Jeg er pt. stadig på barsel med det sidste skud på stammen.

Jeg har gennem min tid i WoW prøvet utroligt mange ting. Jeg tror, jeg har set og gjort næsten alt. Jeg har altid været meget loyal overfor de guilds og de venskaber, jeg har knyttet gennem spillet. Jeg har kun forladt guilds pga. 2 ting. 1) De er blevet disbanded. 2) De har behandlet mig eller andre jeg bekymrer mig om respektløst. Jeg har være almindeligt member i langt de fleste guilds. Men jeg har også stiftet bekendskab med rollen som raid leader og officer og liason. Jeg plejer at være den, folk går til, når de har brug for at snakke - eller at få løst et problem.

Udover det, så har Stoic og jeg altid været der for folk, hvad enten det har drejet sig om hjælp til levelling, rep. hunt, old school raids og deslige. Oprindeligt var Stoicism en orc prot warrior, så ham kombineret med min undead holy priest - det gjorde os eftertragtede, når folk havde brug for hjælp.

Jeg har gruppet et par gange med lookie på tværs af server - og har også været på VT med nogle meget snakkesagelige mennesker ;0) Ingen kritik af tonen der. Alle var søde og rare.

Jeg har en hel del at se til i RL (4 børn hjææælppp ), så hardcore gamer bliver jeg aldrig igen. Jeg er nok mere casual. Men når det er sagt, så har jeg indtil nu, raidet 2-3 dage om ugen fra kl. 20 - 23. Jeg vil helst raide på denne måde igen. At spille ville bare ikke være det samme, hvis jeg ikke kunne raide bare en lille smule :0)

Nå men det må være nok for nu. Lidt skal der jo også overlades til fantasien. Jeg håber, at vi ses ingame !

- Hilsen

Sylah/ Liselotte

Forum Apprentice

kan kun sige 100% thumps up her fra har kendt liselotte i ca 18 år og kun godt og sige om hinde

SD Medlem Forum Disciple

Hej Liselotte og velkommen til vores forum.

Jeg synes også, at din ansøgning er rigtig god, så har heller ikke her umiddelbart noget at tilføje.

Vejen ind i SD er at gøre sig positivt bemærket og samle en masse anbefalinger. Husk at det ikke er din char eller din måde at spille på vi vurderer, men dig som person. Derfor har du mange muligheder for at gøre dig positivt bemærket. Du kan rende HC’s eller raids, men du kan også hygge på vt, hjælpe ingame, bruge forum eller fx deltage i et irl/ingame arrangement. Vigtigst er at du aktivt gør dit for at lære vores medlemmer at kende og jeg kan kun opfordre til, at du går i gang allerede nu, da vi vurderer hele din ansøgning lige fra du postede den.

Du er velkommen på vores vt eller lave en /join semperdanica ingame. SD kanalen kan være ret død, men det er en god mulighed for at gøre os opmærksom på, at du er derude, så det skal du ikke lade dig skræmme af.

Jeg lader din ansøgning stå en uges tid, hvor vores medlemmer har mulighed for at hilse på dig og vi får mulighed for at se, hvad du er for en starut ud fra din aktivitet og medlemmernes tilbagemeldinger. Derefter vil vi invitere dig til en vt samtale.

Hvis vi efter samtalen begge er enige om at fortsætte ansøgningen, så vil vi på dette tidspunkt gerne tilbyde dig en trial.

Husk endelig at nævne for dem du snakker og spiller med, at du er ansøger og at de meget gerne må bevæge sig forbi din ansøgning og smide et par ord.

Skulle du have spørgsmål undervejs, så vil vores Regler eller Information som regel kunne svare på det meste og ellers er du meget velkommen til at kontakte mig eller @Marwen.

Ellers vil jeg ønske dig held og lykke med din ansøgning.

Venligst

Galicia

SD Medlem Forum Elder Breael's Avatar

Sylah og Stoicism kiggede begge ind på VT i formiddags. Fik spillet lidt med Sylah og sludret med begge to. Fik et godt førstehåndsindtryk - I virker begge til at være behagelige mennesker Og smart at I lige kan supplere hinanden, når den lille ikke lige gider sove. Glæder mig til at spille mere med jer.

(Kopierer lige denne over i Stoicisms ansøgning også - håber I er ok, med lige at få en samlet velkomst )

SD Medlem Forum Adept saks's Avatar

Spillede med Sylah og Stoicisms idag

Og hold da på det var dejligt behageligt.

Vi tog en til en masse HC achies, gik uden problemer.

Dog skal vi lige have lært hente at kite, det turde hun ikke kaste sig ud i

STORT HERFRA

SD Medlem Forum Disciple

Hej Liselotte,

Hvis du har tid og lyst, så vil jeg gerne invitere dig til en vt samtale onsdag kl 20.30.

Galicia

Forum Recruit Sylah's Avatar

Hej Galicia

Det er hermed noteret :0)

- Sylah

SD Medlem Forum Disciple

Velkommen på trial :-)

SD Medlem Forum Warden

Vi har haft en rigtig hyggelig aften på VT, Sylah virker som en rigtig sød ung dame -
    "Mana.... Hva fanden er det? Det lyder som en undskyldning for at slacke i raid!"
    - Oliria

I5 2500k @ 4,6GHz | MSI P67A-GD53 | Asus GTX 670 DirectCU II Top | 8gb Kingston HyperX T1 1600MHz | 128gb Crucial M4 | Barracuda 750gb 7200rpm | Asus Xonar DS | Antec Truepower New 650W

SD Medlem Forum Neophyte

har kørt et par hc med hende og kan kun sige thumps op her fra spiller godt og er flink på vt

Officer Forum Warden Harpos's Avatar

Jeg har løbet nogle HC's med Sylah og nogle af de gamle raids, hun siger dog ikke så meget på VT, men det kommer nok, "kvinder" ...

Men jeg har da kun oplevet Sylah som en god og hjælpsom spiller...

Ps. Tak for hjælpen i AQ10/40

SD Medlem Forum Acolyte

Været i BH med Sylah og glæder mig til at lære hende bedre at kende
    "For to be free is not merely to cast off one's chains, but to live in a way that respects and enhances the freedom of others." Nelson Mandela

Rådsmedlem Forum Elder Obse's Avatar

Quote Originally Posted by Harpos View Post
    Jeg har løbet nogle HC's med Sylah og nogle af de gamle raids, hun siger dog ikke så meget på VT, men det kommer nok, "kvinder" ...
    Jeg gætter på at hun ikke kunne få et ord indført, for jeg har aldrig oplevet andet end at hun plaprer løs (på den gode måde :-))

Vi vil helt sikkert gøre os selv en bjørnetjeneste hvis vi hiver hende ind .. eller også så vil vi ikke .. damn you dansk sprognævn!

Men altså
    ​[uhb-see-kwee-uhs] –adjective

characterized by or showing servile complaisance or deference; fawning: an obsequious bow.
    servilely compliant or deferential: obsequious servants.
    obedient; dutiful.

Forum Knight Stormlord's Avatar

Var med Sylah i BH og en HC igår... Rigtig hyggeligt på VT grænsende til det mærkelige, men en skal du da ha alligevel

SD Medlem Forum Knight Romulus's Avatar

Var med Sylah i en HC i dag, det gik fint. herfra.

Forum Apprentice Víe's Avatar

Jeg har været med Liselotte (@Sylah ) i et par Heroics i dag + et par stykker i den forgående uge.......

Og efter at ha' prøvet at spille sammen med både hendes mage og priest + lært hende lidt bedre at kende igennem/på Ventrilo

- føler jeg bestemt at hun fortjener en fra mig.

Hun spiller godt og er rar, i den stille (<--mest tryk på) og rolige måde, i party chat + Ventrilo
    Last edited by Víe; 13-05-2012 at 14:14.
    C'est la Vie ! <3

SD Medlem Forum Elder Marwen's Avatar

Jeg har hygget med Sylah & Stoi her til aften i LFR, de er begge super aktiv på VT og jeg tror bestemt de begge vil passe ind i SD

Forum Egg

Halv øje^^ !

Havde igår for anden gang fornøjelsen at spille og hygge med @Sylah, jeg har dog ingen stemmeret men synes du er en rigtig hyggelig pige, og som jeg sagde det igår. En masse god ting og positive stemning omkring dig.

og håber vi får flere af den slags

De Bedste, Sjoveste, sødeste o.s.v.

Hilsner

@Senjin / jørgen

SD Medlem Forum Adept Swup's Avatar

Jeg har ligesom look kendt liselotte i mange år og kan kun sige god for hende!

SD Medlem Forum Disciple

Hej Liselotte,

Du har hentet flere fine anbefalinger både fra folk du kender irl og også fra vores medlemmer. Jeg vil derfor gerne byde dig velkommen til SD.

@Trine eller jeg sørger for at ændre din ingame status og @Rune vil sende dig en kode til vt snarest.

God fornøjelse fremover.

Galicia