Page 1 of 2 12 LastLast
Results 1 to 25 of 29

Thread: [02.05.12] Ansgning fra Stocism Holy / Ret Paladin

Default [02.05.12] Ansgning fra Stocism Holy / Ret Paladin

Hej Alle sammen

Lidt om mig:

Mit navn er Flemming , 35 r og kommer fra dragr, er gift med Sylah (Liselotte) og vi har 4 brn sammen, dog er 2 af dem p gule plader.
    Til daglig er jeg (nr jeg ikker er sygemeldt) montage tekniker i et lille firma i Faxe der hedder GSE hvor jeg laver trailer lystestere, convertere og pedal trykmlere til lastbiler og biler.
    Min fritid som ikke bliver brugt p wow , bliver brugt godt sammen med min kone og brn, hus og have s der er nok at tage fat p

Lidt om mit wow:

Jeg startede med at spille p en US server jeg har glemt hvad var for en med en hunter i en guild der hed Ropetown, dengang syntes Lookie det var et tegneserie spil og han ville ihvetfald aldrig forlade EQ for det.
    da jeg s fik taget mig sammen og fik et arbejde spurgte en kammerat om jeg ikke ville komme ind p Daggerspine og hjlpe ham med MC/BWL da hans guild endnu ikke var helt klar til det,s der blev min mage fdt hvorefter jeg gav min svoger den account fordi den ekstra,da TBC kom stoppede min ven s med at spille og spurgte om jeg ikke ville have hans account og det accepterede jeg og det er s den jeg spiller p nu, da var det bare min warrior jeg spillede, Swup fik s min kone og mig over p emeriss fordi s var der da en vi kendte at spille med indtil det viste sig at han stoppede ikke s lnge efter.
    joinede i TBC Ashes ( Emeriss ) og ved slutningen af TBC disbandede guilden og vi joinede Otium (ogs emeriss) indtil wotlk hvor vi da ogs blev disbandet (tror snart jeg skal stoppe med at skrive at de blev disbanded) Joinede derefer Cult of the Doomed (endnu en gang Emeriss.) hvor jeg har vret indtil 25/04/12 og leavede fordi jeg mente nu var det p tide jeg kom over og spille med Lookie og se om jeg kunne joine den guild han nu snakker s godt om...

Jeg hber p jeg kan komme med lidt munterhed hvis ikke andet kan jeg da st i baggrunden som cheerleader, jeg mener.... min char er jo Belf
    http://eu.battle.net/wow/en/characte...s/Lotuz/simple

Mit kendskab til guilden:

Ud fra de historier som Lookie kommer med virker det som en rigtig fed guild hvor folk hygger sig med hinanden.og det har jeg savnet lidt de sidste par mneder.
    Jeg kan ikke sige jeg kender folk i guilden (udover Lookie, graphx og swup)eller kender guilden godt, men de mennesker p VT jeg har snakket med har da virket som nogle rare mennesker som jeg hellere ville bruge tid med end at skulle sidde i org og trille tommelfingre. pga en raidleader mener at man skal kicke fra en raidgruppe pga en drlig dag man har haft og mske ikke opfrt sig optimalt.(hvis i vil vide historien fortller jeg gerne i whisper.

jeg har ogs lst de 5 vrdier. Regler for optagelse og Forum regler.
    I m undskylde for den ringe Applikation, men jeg er elendig til at lave sdanne, men jeg er villig til at tage en snak p VT eller i ingame whispers om mig eller min char, kan mske ogs godt luskes lidt om sylah ud af mig

Hber i synes den er acceptabel alligevel

Stoic

P.s. hvis der er nogen der mener de vil fixe min tegnstning skal i bare gre det
    Last edited by stoicism; 25-04-2012 at 22:11.

Forum Apprentice

100% thumps up her fra kendt Flemming i ca 18 r og kun godt og sige =)

SD Medlem Forum Disciple

Hej Flemming og velkommen til vores forum.

Jeg synes, at du har lavet en god ansgning, som giver et fint billede af dig som person, s har ikke umiddelbart noget at tilfje.

Vejen ind i SD er at gre sig positivt bemrket og samle en masse anbefalinger. Husk at det ikke er din char eller din mde at spille p vi vurderer, men dig som person. Derfor har du mange muligheder for at gre dig positivt bemrket. Du kan rende HC’s eller raids, men du kan ogs hygge p vt, hjlpe ingame, bruge forum eller fx deltage i et irl/ingame arrangement. Vigtigst er at du aktivt gr dit for at lre vores medlemmer at kende og jeg kan kun opfordre til, at du gr i gang allerede nu, da vi vurderer hele din ansgning lige fra du postede den.

Du er velkommen p vores vt eller lave en /join semperdanica ingame. SD kanalen kan vre ret dd, men det er en god mulighed for at gre os opmrksom p, at du er derude, s det skal du ikke lade dig skrmme af.

Jeg lader din ansgning st en uges tid, hvor vores medlemmer har mulighed for at hilse p dig og vi fr mulighed for at se, hvad du er for en starut ud fra din aktivitet og medlemmernes tilbagemeldinger. Derefter vil vi invitere dig til en vt samtale.

Hvis vi efter samtalen begge er enige om at fortstte ansgningen, s vil vi p dette tidspunkt gerne tilbyde dig en trial.

Husk endelig at nvne for dem du snakker og spiller med, at du er ansger og at de meget gerne m bevge sig forbi din ansgning og smide et par ord.

Skulle du have sprgsml undervejs, s vil vores Regler eller Information som regel kunne svare p det meste og ellers er du meget velkommen til at kontakte mig eller @Marwen.

Ellers vil jeg nske dig held og lykke med din ansgning.

Venligst

Galicia

SD Medlem Forum Elder Breael's Avatar

Sylah og Stoicism kiggede begge ind p VT i formiddags. Fik spillet lidt med Sylah og sludret med begge to. Fik et godt frstehndsindtryk - I virker begge til at vre behagelige mennesker Og smart at I lige kan supplere hinanden, nr den lille ikke lige gider sove. Glder mig til at spille mere med jer.

(Kopierer lige denne over i Stoicisms ansgning ogs - hber I er ok, med lige at f en samlet velkomst )

Officer Forum Warden Harpos's Avatar

Lb lige en enkelt HC med Stoicism og han langer da godt nok god retve med den palla.
    Vi var p Vt og fik en lille sludder for en sladder, han virker som en hyggelig gut, s jeg kan da kun give ham en

Og Lookie anbefaler ham jo ogs, hvilket jo m vre et + eller...

Forum Learner

Var ogs med p det run Harpos nvnede og Stoicism fr ogs en herfra virker som en hyggelig ftter

SD Medlem Forum Adept saks's Avatar

Tak for run idag Stoi - sq hyggeligt dig og konen gad at hoppe med.

Det var super, healingen gik perfekt. ( Var hvertfald kun din kone der dde )

STORT HERFRA

SD Medlem Forum Disciple

Hej Flemming,

Jeg vil gerne invitere dig til en vt samtale onsdag ca kl 21, hvis du har mulighed for det.

Galicia

Det kan vi da godt finde ud af

Stoic

SD Medlem Forum Disciple

Velkommen p trial :-)

Forum Apprentice

Glemte helt at give en tommel vi havde en lngere snak og hyggede os, har derudover en flles veninde "fandt vi ud af ; " s cheeers!

SD Medlem Forum Warden

Vi har haft en rigtig hyggelig aften p VT, Stoicism virker som en super fin fyr -
    "Mana.... Hva fanden er det? Det lyder som en undskyldning for at slacke i raid!"
    - Oliria

I5 2500k @ 4,6GHz | MSI P67A-GD53 | Asus GTX 670 DirectCU II Top | 8gb Kingston HyperX T1 1600MHz | 128gb Crucial M4 | Barracuda 750gb 7200rpm | Asus Xonar DS | Antec Truepower New 650W

SD Medlem Forum Neophyte

har krt et par hc med ham og kan kun sige thumps op her fra spiller godt og er flink

SD Medlem Forum Elder Najsen's Avatar

Hej "mit" raidhold str og mangler en healer til DS 10mands mandag d. 7/5.
    Vi har 4/8 hc, og vi forventer at tage hagara ned p Hc p mandag ogs.
    Var det noget du kunne ha' interesse i? Hvis det er m du meget gerne g ind og signe dig op til det p raidplanner (mandag d. 7/5 Team WuW), ligeledes m du gerne lige smide en comment i trden http://www.semperdanica.dk/showthrea...l-mandag-d-7-5
    Hber at hre noget positivt fra dig

Mvh. Najsen.

Forum Learner Stinkbox's Avatar

har krt lidt geil med stoicsm idag han virker som en cool dude

thumbs op herfra

Forum Elder Deadlock's Avatar

lavede nogle HCs med @stoicism idag, virker som en flink fyr s herfra

Officer Forum Warden Harpos's Avatar

Har nu lbet en del HC's og nogle raids bde gamle og nye med stoicism, han er en hyggelig gut p VT og falder godt ind.
    Kan da kun give en

Ps. Tak for hjlpen i AQ10/40
    Last edited by Harpos; 06-05-2012 at 13:07.

Super cool du lige ku springe til og hjlpe os p raid idag. Rigtig fin fyr, gjorde det godt p raid, og hyggelig p vt - herfra

SD Medlem Forum Elder Najsen's Avatar

Frst vil jeg starte med at sige mange tak for du ville hjlpe Team wuw, det stter jeg (VI!) stor pris p. Nr det s er sagt s gjorde du ogs et super stykke arbejde p din pala, + du er hyggeligt p vt det er bestemt en god ting , s du fr HELT sikkert en stor

Resten af jer fra igr kom ind i kampen!
    @cucan
    @Ziduac
    @Cuber
    @Grevsen
    @Bumblebeer
    @Brassbolt
    @Sniarn

Forum Recruit Sniarn's Avatar

Clearede Ds sammen med Team WuW og Stocism var med som healer og gjorde det super godt :0) mega hyggeligt raid btw !! Herfra.

SD Medlem Forum Convert Brassbolt's Avatar

Var med p samme raid. det gik fint, vil gerne lige n et par hc's inden jeg siger hurra
    World of Warcraft Classic HYPEEEE

hehe du siger bare til @Brassbolt

SD Medlem Forum Acolyte

Vret i LFR med stoicism og bh? i aften, og glder mig til at spille mere med Flemming.
    "For to be free is not merely to cast off one's chains, but to live in a way that respects and enhances the freedom of others." Nelson Mandela

Rdsmedlem Forum Elder Obse's Avatar

Har vret i et par LFR og dungeons med Stoicism over et par gange - herfra :-)
    ​[uhb-see-kwee-uhs] adjective

characterized by or showing servile complaisance or deference; fawning: an obsequious bow.
    servilely compliant or deferential: obsequious servants.
    obedient; dutiful.

Forum Knight Stormlord's Avatar

herfra... Selvom jeg fuckede din achievements op, s blev du ikke (benlyst) sur p mig