Results 1 to 20 of 20

Thread: [30.07.2012] Ansøgning fra Sean (crafter, main dps/ alt healer)

Default [30.07.2012] Ansøgning fra Sean (crafter, main dps/ alt healer)

Hej mit navn er Christian Sean Nielsen, jeg bliver til daglig mest kaldt Sean da der ofte er andre Christian´er til stede :-)

Jeg er 29 år og vokset op på Bornholm men bor og arbejder i Køge.

Jeg har før Swtor kun spillet et andet MMO, og det var EVE, hvor jeg dog var meget aktiv.
    Jeg har altid endt i en form for leder rolle, normalt som officer med ansvar for forskellige områder, enten PvP raids, træning og oplæring af nye medlemmer da EVE var svært, eller bare forberedning til forskellige events.

Det kommer nok pga. jeg er en meget udadvendt fyr der elsker udfodringer og jeg har bland andet været klubformand i en spilleklub (warhammer hovedsagligt) hvor vi organiserede en masse sjove events for alle der ville spille det spil på øen.
    Så har jeg været ungdomsskole lære og klubmedarbejder hvilket igen handler om at planlægge en masse sjove tiltag for de unge.

Jeg nyder specielt at hjælpe nye spillere godt i gang og lære dem de forskellige tricks så de både bliver bedre samt har det sjovt mens de spiller, noget som mange kan glemme i kampen om at blive bedre:-)
    Jeg stoppede EVE fordi jeg ikke havde tiden til det længere, jeg havde klaret alt indhold i spillet pånær det store alliance spil i 0.0 som krævede alt for meget dedikeret tid, her snakker man om at strukturere sin hverdag i forhold til spillet og ikke omvendt og det er bare ikke mig.

Jeg er hovedsagelig casual, men samtidig lidt en nørd og stræber, så plejer at være rimmelig godt med selvom jeg ikke bruger ekstremt meget tid på det.
    Lige nu er mest empire spiller, hvor jeg har en lvl 50 warrior, marauder og en level 46 bounty hunter, merc.
    Jeg er dog også intresseret i crafting så har selvfølgelig en masse alt og har PT. Cybertech, armstech, armormech, og artifice på level 400, syntweaving er på vej :-)
    Når min bounty hunter er lvl 50 så laver jeg en republic smugler, men han skal være chiss som min bounty hunter så det bliver først da :-)

Til daglig er jeg i lære som elektriker med speciale i styring og regulering(elsker at lege med robotter og så få løn for det ) og derfor skal jeg lige endnu 2 gange på skole hvilket jo er skønt for det giver meget tid til at spille.

Og fritiden bruges ellers bare på det sædvanlige for de fleste, huslige pligter, venner og træning, og ALT resterende efter det er SWTOR :-)

At det er netop SD jeg vil med i er fordi nu har jeg i så mange år hørt hvor vilde i gutter er og samtidig yderst sociale så nu må man vist til selv at prøve om det virkelig kan være sandt, i er i hvert fald blevet solgt ret godt af en af kammeraterne som har snakket MEGET positivt om jer ;-)

Jeg ses stadig med de gamle venner fra EVE så netop det at i også er RL aktive betyder meget for mig for det var netop det der holdt mig interesseret i EVE, hvor jeg blandt andet tog til Island sammen med en af dem jeg spillede med.

Så hvis i er interesseret i en Stille og rolig fyr der kan med alle, og som går op i det han laver uden at det kammer over så ville jeg syntes det ville være super fedt at joine jer.

Det skal selvfølgelig lige nævnes at jeg har læst jeres 5 værdier, som heldigvis er de samme som jeg altid har spillet efter. Reglerne for optagelse er også tygget igennem, ingen problemer der :-) og Forumreglerne kan jeg kun bakke op om, rart ikke at blive spammet med masser af emner man egentlig ikke gider se på når man sætter sig ned for at spille.

Til sidst må det hellere nævnes at den kammerat jeg kender som altid sælger jer når vi ses er Gm1 Jeoparty, og jeg fatter ikke hvordan i kan få jer selv til at tillade ham i at ødelægge jeres flotte hjemmeside med hans billeder af sig selv over det hele ;-)
    (og der tror jeg at jeg fik perma titel som guild slave)

Mvh Sean.
    A dagger in the night, is worth a thousand blades in the morning

Forum Elder Mortor's Avatar

Velkommen til Sean

Det er uden tvivl en af det flotteste ansøgninger jeg har set længe.

En af SWTOR folkene kommer snart forbi og byder dig velkommen.

/Mortor

ps vi aner simpelthen ikke hvordan vi skal slippe af med ham Jeo

Min main hedder Sean, og er min marauder, og den jeg spiller mest er min bountyhunter Soringe bare lige hvis nogen er på og leder efter en makker :-)

Paladin of the Board Jeoparty's Avatar

Vil give den første Thumbs up

Flinker fyr, som ofte må gå tidligt hjem da ikke kan følge med Har kendt C. igennem en god del år nu, og han er bestemt SD materiale.

@Panser Anden kigger forbi engang efter 16 idag og guider dig videre

Held og lykke med det

Jeo

Forum Nestling

Hej Sean, vi mangler desperat 50'ere på Empire, og endnu en awesome dps marauder, som kan konkurrere med undertegnet om top dps, skal da være mere end velkommen.

Vi har netop idag mistet en af vores merc healers på Team Ace of Danes, der ikke gad at resubbe, så det kan jo være der også er en gylden mulighed der, så slipper jeg jo også for du nakker mit warrior dps loot

Håber SD lukker dig igennem nåleøjet.

SD Trial Forum Elder Iznogood's Avatar

Hej Sean jeg kommer lige forbi senere medmindre @Panser Anden kommer først. Er på min mobil nu.

Forum Initiate

Hej sean velkommen til

held og lykke

SD Medlem Forum Elder Panser Anden's Avatar

Hehe sry jeg er lidt sen på den efter Jeo sagde jeg ville være forbi i går. Har skam kigget på din ansøgning og den er helt fin, mangler intet (har Jeo været inde over?!)

Jeg regner stærkt med at Izno tager hånd om dig da du jo er i hans boldgade med det der Empire spileri

Du er dog også velkommen på Republic når du engang indser hvor godt det er at være Rep

Izno kommer forbi og giver dig trial og ingame pw osv.
    Last edited by Panser Anden; 02-05-2012 at 10:58.
    Death Star...I like the sound of that!

Quote Originally Posted by Prosyri View Post
    Hej Sean, vi mangler desperat 50'ere på Empire, og endnu en awesome dps marauder, som kan konkurrere med undertegnet om top dps, skal da være mere end velkommen.

Vi har netop idag mistet en af vores merc healers på Team Ace of Danes, der ikke gad at resubbe, så det kan jo være der også er en gylden mulighed der, så slipper jeg jo også for du nakker mit warrior dps loot

Håber SD lukker dig igennem nåleøjet.
    Der står da ellers 3 gearede dps chars og keder sig på empire fleet, (host host) , mauroder, merc og operative.
    Lige børn leger bedst, men de skæve har det sjovest
    ........Cowboy, lvl 50 Scoundrel, Toejam lvl 50 Operative , Floyd lvl 50 Mauroder, Gangster lvl 50 Mercenary........

Forum Nestling

Quote Originally Posted by Cowboy View Post
    Der står da ellers 3 gearede dps chars og keder sig på empire fleet, (host host) , mauroder, merc og operative.
    Din main er jo på den forkerte side :P

Skal lige siges at jeg ikke er gearet så vildt, har haft seriøse problemmer med at finde tid til det og alten har trækket mere når jeg så havde tid :-) plus lige denne weekend er jeg ikke på da jeg får besøg torsdag til søndag og man er vel ordentlig vært ;-)

har sendt pw og velkomst pm

Takker

Paladin of the Board Jeoparty's Avatar

Hey. Husk vi kører Dette Event i uge 19 med start idag og resten af ugen. Dette er en super mulighed for at få mødt en masse SDere, og samlet Thumbs up!

SD Medlem Forum Convert

Hej Sean

Jeg skal lige have fanget dig en dag til en VT samtale, så smide mig lige en pm med hvornår du kan eller prik til mig hvis du ser mig ingamg/vent

hey @Sean tak for hjælpen med mats

Giver lige Sean en for hyggelig VT og spil makker

SD Medlem Forum Apprentice Eckhunter's Avatar

Giver Sean som tak for hjælp til mats og for en lille hygge sludder i ingame chatten

Forum Learner

Er rendt ind i sean et par gange efterhånden - flinker fyr herfra

Forum Initiate

Har siddet på VT sammen med sean et par gange efterhånden - super fin fyr herfra