Page 3 of 6 FirstFirst 123456 LastLast
Results 51 to 75 of 138

Thread: Harz.... Genansøger til SD.

Wall of of of of text Regent of the Board wOOOOt's Avatar

Quote Originally Posted by Harzul View Post
    Hvis nogen er i tvivl om at jeg har arbejdet for og med SDs værdier igennem de år jeg har været her, trækker jeg gerne min ansøgning tilbage, ligeledes hvis ikke man har tillid til at jeg igen vil arbejde for at jeg selv, SDs medlemmer og andet godtfolk har en god oplevelse med det spil de spiller, trækker jeg ligeledes min ansøgning tilbage. Jeg har ikke tænkt mig at gøre noget som helst anderledes, end at næste gang jeg skulle blive træt af et spil, så anmoder jeg om at blive socialt medlem i stedet for, at blande det sammen med en værdi/regel diskussion. Jeg har været med i SD siden slutningen af '07.. og jeg har da så sandelig diskuteret og været frustreret over ting, dette har jeg italesat, ofte over vt... se min post count, den er jo ikke imponerende... så spørgsmålet om jeg bare smutter, pisser mig sgu en smule af, hvis jeg skal være ærlig. og mens jeg er i gang så er jeo ven med mig og ikke omvendt.... Hvis jeg bliver genoptaget og igen får den ide at forlade SD, god eller dårlig pvp, af personlige grunde eller andet, er det bestemt for good - dette vil jeg gerne citeres for.
    Jeg er ret skuffet over dit svar her. Det er jo nærmest aggressivt.

Du pm'ede mig om det var ok at søge tilbage, og jeg svarede at det har jeg ikke problemer med,
    men du har en kort lunte, som jeg gerne så blive lidt længere, og så kan du ikke engang svare
    2 standard "hvad så næste gang" spørgsmål uden at gå total i forsvar?

Du har fået en masse thumbs-up, og så kommer der 2 og stiller lidt kritisk spørgsmål for lige at teste dig,
    og der synes jeg så desværre du failer. Det korrekte svar havde været en beroligende afslappet respons.

Og undskyld, men hvad betyder det at Jeo er ven med dig, og ikke omvendt?????

mvh
    w
    Grundlægger af Semper Danica
    Forlod SD i okt 2015 - Men faldt i WOW Classic, og søgte ind igen.
    Pt. aktiv i WOW Classic og PUBG. - Elsker VR og har en HTC Vive - har du VR spørgsmål, så post eller pm.

Marquis of the Board Barahir's Avatar

Hvis nogen er i tvivl om at jeg har arbejdet for og med SDs værdier igennem de år jeg har været her, trækker jeg gerne min ansøgning tilbage, ligeledes hvis ikke man har tillid til at jeg igen vil arbejde for at jeg selv, SDs medlemmer og andet godtfolk har en god oplevelse med det spil de spiller, trækker jeg ligeledes min ansøgning tilbage. Jeg har ikke tænkt mig at gøre noget som helst anderledes, end at næste gang jeg skulle blive træt af et spil, så anmoder jeg om at blive socialt medlem i stedet for, at blande det sammen med en værdi/regel diskussion. Jeg har været med i SD siden slutningen af '07.. og jeg har da så sandelig diskuteret og været frustreret over ting, dette har jeg italesat, ofte over vt... se min post count, den er jo ikke imponerende... så spørgsmålet om jeg bare smutter, pisser mig sgu en smule af, hvis jeg skal være ærlig. og mens jeg er i gang så er jeo ven med mig og ikke omvendt.... Hvis jeg bliver genoptaget og igen får den ide at forlade SD, god eller dårlig pvp, af personlige grunde eller andet, er det bestemt for good - dette vil jeg gerne citeres for.
    Efter denne post, er det et nej tak fra mig...

⋐█╬╬╬╬╬╬°¯°█|
    ▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓۝

Forum Convert Harzul's Avatar

Det er muligt jeg failer og er en smule aggressiv på de spørgsmål der bliver stillet, det tager jeg selvfølgelig til efterretning. Men hvorfor skulle jeg søge tilbage til sd, hvis ikke er indforstået med hvad sd står for. Og det med at ven med Jeo, lægger, iflg min forståelse, op til at min genoptagelse sker på baggrund af at jeg er ven med Jeo. I så tilfælde håber jeg at de thumps up jeg fået, er fordi jeg har givet et godt indtryk med mit engagement i sd.

Officer Forum Warden

Jeg ser rigtigt gerne Harzul tilbage i SD.

Jeg tror ikke at du er en af dem der bare smutter. Eller rettere - jeg VED du ikke er en af dem der bare smutter.
    Da SD havde store problemer i Rift med faldende medlemsaktivitet, og du overvejede at ligge Rift på hylden, der blev du og kæmpede for SD.

/Gadrielz

SD Medlem Forum Adept sprasz's Avatar

Lækkert at se du lige får pulsen ned. Jeg må indrømme at jeg blev ,som du sikkert blev, enormt provokeret af Executie's post som devaluerer alle forudgående posts og mener ikke det høre nogle steder hjemme at skrive sådanne. Jeg håber det giver anledning til, at han ligeledes lige får en snak om hvordan man "opføre" sig på et forum. Jeg syntes nu stadig du er en god gut for SD. Og Barahir slap do af.

Quote Originally Posted by sprasz View Post
    Lækkert at se du lige får pulsen ned. Jeg må indrømme at jeg blev ,som du sikkert blev, enormt provokeret af Executie's post som devaluerer alle forudgående posts og mener ikke det høre nogle steder hjemme at skrive sådanne. Jeg håber det giver anledning til, at han ligeledes lige får en snak om hvordan man "opføre" sig på et forum. Jeg syntes nu stadig du er en god gut for SD. Og Barahir slap do af.
    Jeg har givet min holdning tilkende.

⋐█╬╬╬╬╬╬°¯°█|

SD Medlem Forum Adept sprasz's Avatar

Ja ja men man kan vel godt ændre holdning. Det kan jeg i hvertfald. Antager du også er istand til det, men ok vi napper en god øl alle 3 når Harz nu kommer ind og er med til næste sommerfest, så går det nok det hele.

Forum Senior Executie's Avatar

Quote Originally Posted by Barahir View Post
    Efter denne post, er det et nej tak fra mig...
    Enig ... Det var slet ikke hvad jeg havde forventet af svar.

Nej tak herfra.

SD Medlem Forum Adept

jo tak her fra

Forum Elder Beawolf's Avatar

Jeg kan heller ikke støtte op om det her på nuværende tidspunkt.

Jeg har tænkt det samme som Exe og Bara, og har "bare" ikke haft tiden til at formulere det som et spørgsmål i denne tråd.

Jeg vil virkelig gerne vide hvad der gør ændringen til at du gerne vil ind i SD igen?

SD har nemlig ikke ændret sig siden du forlod os sidste gang!
    Det er de samme 5 værdier, og stort set den samme ansøgningsprocedure, de samme gamle hoveder i ledelsen, de samme medlemmer og de samme spil.
    Samtidig giver du til kende at du heller ikke har i sinde at
    Jeg har ikke tænkt mig at gøre noget som helst anderledes
    Så jeg fejler virkelig at se hvad der har ændret sig, og hvorfor SD nu igen er et hygsomt sted? Men vil faktisk super gerne vide det.
    'BeaWolf' since 2008

Quote Originally Posted by Beawolf View Post
    Jeg kan heller ikke støtte op om det her på nuværende tidspunkt.

Jeg har tænkt det samme som Exe og Bara, og har "bare" ikke haft tiden til at formulere det som et spørgsmål i denne tråd.

Jeg vil virkelig gerne vide hvad der gør ændringen til at du gerne vil ind i SD igen?

SD har nemlig ikke ændret sig siden du forlod os sidste gang!
    Det er de samme 5 værdier, og stort set den samme ansøgningsprocedure, de samme gamle hoveder i ledelsen, de samme medlemmer og de samme spil.
    Samtidig giver du til kende at du heller ikke har i sinde at

Så jeg fejler virkelig at se hvad der har ændret sig, og hvorfor SD nu igen er et hygsomt sted? Men vil faktisk super gerne vide det.
    Jeg har ikke tænkt mig at gøre noget som helst anderledes, end at næste gang jeg skulle blive træt af et spil, så anmoder jeg om at blive socialt medlem i stedet for, at blande det sammen med en værdi/regel diskussion. Jeg har altid haft det hyggeligt i SD. Hvis jeg fejler i at kommunikere korrekt på forum, beklager jeg. Jeg håber jeg bliver vurderer på hvad jeg gør og ikke hvad jeg skriver.

tror måske at der er nogen der har misforstået noget harz på intet tidspunkt givet udtryk for at han ikke går ind for vores værdier.

som han selv forklarede i sin post var det angående nogle regel ændringer man diskuterede meget heftigt i en tråd kombineret med hans egen hype på swotr pvp der detsvære faldt til jorden omkring samme tid.

og executie jeg kan heller ikke se hvad dette har med det at gøre

(Ven med Jeo og folk falder over hinanden for at byde dig velkommen tilbage)

syntes i skulle læse hans post igen inden der kommer flere spydige bemærkninger.
    Last edited by Lungs; 07-05-2012 at 19:55.
    Don't take life too seriously; you'll never get out of it alive

Quote Originally Posted by Lungs View Post
    tror måske at der er nogen der har misforstået noget harz på intet tidspunkt givet udtryk for at han ikke går ind for vores værdier.

som han selv forklarede i sin post var det angående nogle regel ændringer man diskuterede meget heftigt i en tråd kombineret med hans egen hype på swotr pvp der detsvære faldt til jorden omkring samme tid.

og executie jeg kan heller ikke se hav dette har med det at gøre

(Ven med Jeo og folk falder over hinanden for at byde dig velkommen tilbage)

syntes i skulle læse hans post igen inden der kommer flere spydige bemærkninger.
    Jeg har læst nogen gange.
    og jeg har ikke ændret mening

⋐█╬╬╬╬╬╬°¯°█|

Forum Apprentice

Quote Originally Posted by Executie View Post
    Ven med Jeo og folk falder over hinanden for at byde dig velkommen tilbage ... Ingen spørger ind til noget som helst. Det vil jeg så gøre

@Harzul Hvad skulle gøre denne gang anderledes? Der er jo regler/værdier i enhver guild.

SD's regler og værdier har ikke ændret sig siden du var her sidst, så kan du bedre sluge dem nu end før? Hvad nu hvis GW2 PvP skuffer, hopper du så bare ud igen ?
    Ven med jeo min bare røv, harz har lavet sit eget indtryk på mig og derfor giver jeg ham min tommel, og hvis man kan lide/savner/mangler en person og ved hvorfor han forlod "aka var der til alt drama" så kunne det jo ske at det var Harz man gav tommel og ikke jeo.

med hensyn til spørgsmålet, så var det et godt et og harz skulle komme med et bedre svar end intet ^^

Og alt det ordkløveri gir mig ondt i hovedet.!

Harz håber du kommer ind igen du er altid velkommen på vt hygge !

indsæt ........... ,,,,,,,,,,,,, ???? ::::: hvor nødvendigt og efter behov

det er der heller ingen der har bedt dig om barahir.

Det er jo det der er så godt ved at være menneske vi har alle forskellige holdninger og vi er ikke alle ens .

Og fuck hvor ville verden dog også være trist hvis vi var.

ofc med mindre i alle tænkte som mig så ville verdenen være AWSOME
    Don't take life too seriously; you'll never get out of it alive

Forum Elder Mortor's Avatar

Jeg vil gerne bede folk acceptere at folk har forskellige meninger om denne sag. Så lad venligst være med at kommentere hinandens meninger, den ene er ikke mere rigtig end den anden.

Forum Disciple wh00's Avatar

herfra. Ser frem til noget pvp

Quote Originally Posted by Sfinkz View Post
    Ven med jeo min bare røv, harz har lavet sit eget indtryk på mig og derfor giver jeg ham min tommel, og hvis man kan lide/savner/mangler en person og ved hvorfor han forlod "aka var der til alt drama" så kunne det jo ske at det var Harz man gav tommel og ikke jeo.

med hensyn til spørgsmålet, så var det et godt et og harz skulle komme med et bedre svar end intet ^^

Og alt det ordkløveri gir mig ondt i hovedet.!

Harz håber du kommer ind igen du er altid velkommen på vt hygge !

indsæt ........... ,,,,,,,,,,,,, ???? ::::: hvor nødvendigt og efter behov
    JA til at ordkløveri giver ondt i hovedet!! Det eneste jeg egentlig forsøger på er at komme ind i SD igen... Jeg genansøger fordi jeg kan lide de mennesker der er i SD og det SD står for, om det er anderledes eller om der intet er forandret, de samme værdier, de samme mennesker i ledelsen... Så fortryder jeg stadig jeg forlod SD. Hvis jeg var et skidt menneske, var jeg blevet smidt ud af sd for længe siden

Mit svar fra før til exe og barahir, var ja, ikke fyldestgørende, at jeg bliver lidt provokeret over spørgsmålene er måske lidt i forundring over at man kunne tro at jeg ikke havde gennemtænkt alle disse ting, og måske var min reaktion lidt anfægtet af dette. Og dette er selvfølgelig måske ikke den bedste taktik i en genansøgning, men efter at have læst alle de glade tilkendegivelser om min genansøgning og der så pludselig blev anfægtet på min indsigt og gennemgang af hvorfor jeg vælger SD igen, var ikke forventet.

Jeg er en der altid kæmper for hvad jeg sætter mig for, og denne gang er det SD. Da jeg forlod SD sidst var det jo ikke for at quitte SD i en krise SD havde, der var bare ting der i kombination gjorde at jeg mente jeg skulle videre. SD levede fint videre uden mig, og der var ingen drama omkring afskeden. Jeg har nu tænkt lidt over Executies svar, og Barahirs opfølgning.

Værdier og regler er der alle steder ja. Men lige SDs er for mange, og mig selv inklusiv noget man altid selv lever efter. Derfor er det en naturlig del af mig. Den del har ikke ændres sig i SD. Men da disse Værdier blev udmøntet i proaktive regler, var det min kæde ikke kunne forblive på cyklen. Jeg har som skrevet i min genansøgning ingen problemer med Værdier og regler, baseret på ting som kan skade SD. Men er imod regler bare for at have regler. Dette er hvad SD selv gik fra i sin tid så vidt jeg er fortalt.

Hvis GW2 PvP ikke holder? Jamen så er der stadig andre titler på markedet. Disse ting kan man jo desværre aldrig gardere sig imod, men kun håbe at de ikke failer. Men det betyder ikke at jeg quitter igen fra SD. Jeg er her for at blive.

Blive og arbejde for guilden. Er man uenig i noget er en debat altid et godt værktøj. Så længe det holdes konstruktivt og seriøst. Ja, jeg vil kæmpe for SD, og har altid tidligere gjort det. Selv da jeg spillede DAOC og ikke var i SD, var SD altid med i alt vores guild foretog sig på den ene eller anden måde. Så jo, jeg vil gerne kæmpe, og er der ting jeg mener er forkert eller rigtigt, så kender jeg nogle der er glade for at modtage PMs om det. 300 af mine 545 posts er til Jeo eller Woot, omkring ting og ændringer.

Harz

Forum Senior Executie's Avatar

Jeg har PM'et frem og tilbage med Harzul og vil gerne trække mit nej tak tilbage.

Mit svar fra før til exe og barahir, var ja, ikke fyldestgørende, at jeg bliver lidt provokeret over spørgsmålene er måske lidt i forundring over at man kunne tro at jeg ikke havde gennemtænkt alle disse ting, og måske var min reaktion lidt anfægtet af dette. Og dette er selvfølgelig måske ikke den bedste taktik i en genansøgning, men efter at have læst alle de glade tilkendegivelser om min genansøgning og der så pludselig blev anfægtet på min indsigt og gennemgang af hvorfor jeg vælger SD igen, var ikke forventet.

Jeg er en der altid kæmper for hvad jeg sætter mig for, og denne gang er det SD. Da jeg forlod SD sidst var det jo ikke for at quitte SD i en krise SD havde, der var bare ting der i kombination gjorde at jeg mente jeg skulle videre. SD levede fint videre uden mig, og der var ingen drama omkring afskeden. Jeg har nu tænkt lidt over Executies svar, og Barahirs opfølgning.

Værdier og regler er der alle steder ja. Men lige SDs er for mange, og mig selv inklusiv noget man altid selv lever efter. Derfor er det en naturlig del af mig. Den del har ikke ændres sig i SD. Men da disse Værdier blev udmøntet i proaktive regler, var det min kæde ikke kunne forblive på cyklen. Jeg har som skrevet i min genansøgning ingen problemer med Værdier og regler, baseret på ting som kan skade SD. Men er imod regler bare for at have regler. Dette er hvad SD selv gik fra i sin tid så vidt jeg er fortalt.

Hvis GW2 PvP ikke holder? Jamen så er der stadig andre titler på markedet. Disse ting kan man jo desværre aldrig gardere sig imod, men kun håbe at de ikke failer. Men det betyder ikke at jeg quitter igen fra SD. Jeg er her for at blive.

Blive og arbejde for guilden. Er man uenig i noget er en debat altid et godt værktøj. Så længe det holdes konstruktivt og seriøst. Ja, jeg vil kæmpe for SD, og har altid tidligere gjort det. Selv da jeg spillede DAOC og ikke var i SD, var SD altid med i alt vores guild foretog sig på den ene eller anden måde. Så jo, jeg vil gerne kæmpe, og er der ting jeg mener er forkert eller rigtigt, så kender jeg nogle der er glade for at modtage PMs om det. 300 af mine 545 posts er til Jeo eller Woot, omkring ting og ændringer.

Harz
    Tak for en god post.
    jeg trækker mit nej tilbage.
    jeg vil forholde mig neutralt

⋐█╬╬╬╬╬╬°¯°█|

SD Medlem Forum Disciple Doomgrip's Avatar

Jeg synes det vil være alle tiders hvis Harzul igen kommer i SD.

Forum Adept Snowsarn's Avatar

Måske ikke det rigtige sted at skrive det og @Executie har trukket sit nej tilbage men jeg blev altså også stødt over at jeg skulle have givet thumbs op pga. @Harzul er ven med Jeo...det tænkte jeg overhovedet ikke over da jeg postede...

Men jeg synes stadigvæk harz skal tilbage i SD og jeg synes det er fint at der blev stillet kritiske spørgsmål til det...bare ikke så fint at alle os andres thumbs op blev draget i tvivl på den måde...
    "Der findes 10 slags mennesker i verden, dem der forstår binære tal og dem der ikke gør"

"Never ever approach a computer saying, or even thinking, 'I will just do this quickly'"

SD Medlem Paladin of the Board Daikoi's Avatar

Jeg syntes at det er skuffende at Exec og Bara spørger et reelt og fattet spørgsmål, som jeg i øvrigt også ønskede svar på(og som er givet) og så efterfølgende bliver beskyldt for at være devaluerende, demoraliserende og helt oppe at køre.
    "Video games are a conduit for the soul. They expand our lives, channel our imagination, test our skillz. Games exist as a channel for the boundless energy of people all over the world."
    -Largo, Megatokyo

Quote Originally Posted by Daikoi View Post
    Jeg syntes at det er skuffende at Exec og Bara spørger et reelt og fattet spørgsmål, som jeg i øvrigt også ønskede svar på(og som er givet) og så efterfølgende bliver beskyldt for at være devaluerende, demoraliserende og helt oppe at køre.
    Tak

⋐█╬╬╬╬╬╬°¯°█|