Results 1 to 18 of 18

Thread: [20.06.12] Trial ansøgning fra Dexterios/Dexterion/Dexterior

SD Medlem Forum Apprentice

Default [20.06.12] Trial ansøgning fra Dexterios/Dexterion/Dexterior

Hej Semper Danica

Jeg hedder Peter, er 34 år og bor i Kolding (siden oktober 2011). Jeg er single og pt arbejdsløs, eller fritstillet på løn, så min tid går med at søge jobs og spille SWTOR og gå i fitness

Jeg har i en del år spillet WoW på EU Ghostlands, main character hedder der Funjan. Var officer og GM i Danish Raiders, men lagde i februar 2012 spillet på hylden fordi det efterhånden var en sovepude. Står stadig som social i guilden, så jeg kan følge med på deres forum.

Siden februar har jeg så spillet SWTOR, har lvl'et en Jedi Guardian (tank) og Sage (dps) op til 50 og gearet dem op i fuldt columi/rakata, raidet fuldt EV og KP HM, lavet daily quests, købt gear... så og sige optimeret de 2 characters optimalt til raid.

Dog raider de ikke på det plan som jeg gerne vil i min nuværende guild... keder mig af H til . Så mit håb er, at der er mere hardcore raiding i Semper Danica og I støtter også kun MMO spil, så forhåbentlig ikke så mange der forsvinder når Diablo 3 udkommer. Glæder mig til at prøve nogle Nightmare modes og er ikke ked af at wipe en hel aften, så længe det bare går lidt fremad. Kan raide stortset alle dage fra 19 til 23 og sætter mig grundigt ind i bossfights. Raider for at lave progress, bliver ikke sur hvis jeg ikke får gear eller sat på standby, så længe der er en fair balance/fordeling. Er en moden spiller... kommer ikke med barnlige udbrud, skrider midt i et raid eller sviner andre til. Vi spiller jo for at have det sjovt

Udover raiding, sætter jeg også pris på det sociale i spillet og irl, er altid klar på at dele en kasse bajere i godt selskab. Når jeg ikke raider eller laver dailys, bruger jeg da også lidt tid på min Scoundrel, som nu er lvl 37. PvP er ikke så meget mig, da jeg bare panikker og løber i rundkreds.

Håber I kan bruge mig i guilden, jeg har læst alle jeres regler og værdier. Den class som I bedst kan bruge, vælger jeg som min main.

Hvis I har andre spøgsmål, fanger I mig bare i spillet eller her på forum

SD Medlem Forum Elder Panser Anden's Avatar

Velkommen til Dex

Husk at læse vores 5 værdier og accept af disse

Du kan også starte med at "/cjoin sd" ingame, og logge på vores VT kanal så du kan få spillet med nogle SDere.

mvh
    -Panser
    Death Star...I like the sound of that!

Jeg accepterer skam både regler og værdier... ligner meget noget jeg selv kunne have skrevet. Vi snakkes ingame

Hvad er næste skridt her? Igår var jeg inde på jeres VT og snakke med diverse folk og har tilmeldt mig SD chatkanal.

SD Medlem Forum Convert

Har taget en lille snak med Dex på vt og sagt velkomme og fortalt lidt om forløbet herfra.

Dukker der andre spørgsmål op så skrive du bare Dex

SD Medlem Forum Disciple Moody's Avatar

Var lige på raid i EV med dansk gamer loge, som var så søde at tage min sentinel med. Der rendte jeg ind i Dex. Vi snakkede lidt efter raid. Han virker som en fin fyr og han er jyde - perfekt! fra mig. Tror han ville passe godt ind i SD. Du skriver bare hvis du vil køre nogen HM's, dailies eller andet sjovt, dex.

Er pt. meget afk, da jeg hjælper familien med at male køkken og baggang hos mine forældre og sommerhus hos moster og onkel

SD Medlem Forum Convert

Bare i orden. Giv lige lyd fra dig når du er tilbage på fuld.

Jeg er retur, øm i hele kadaveret...

han skal have en stor her fra har spillet og snakket med ham flere gange og han er en fin fyr

Forum Learner

Gårsdagens HM pick-up raid forløb uden videre problemer - der var rigtig god hygge på VT samtidig, bagefter ville vi så introducere Dex til Lost Island HM - vi wipede rigtigt meget, men still ingen sure miner, stor herfra - og lige en side note (healers skal virkelig til at lære at TB er den vigtigste at holde oppe af alle=) )
    God vind fremover og håber snart at se din chat i lysegrøn

SD Medlem Forum Disciple Moody's Avatar

Har raidet og groupet nogen gange med dex. Fin fyr, kan holde til at man tager lidt pis på ham. Han virker til at ha styr på sine classes, så bare ind over med ham

Forum Learner

Er på raidhold med Dex, og det har sku været hyggeligt på VT de gange vi har raidet!

Forum Greenhorn

du for lige en fra mig. da vi nu har raidet et par gange sammen og gør et godt stk arbejde . fortsæt den gode stil

Forum Hatchling

Var på raid med dex i aften gik super kan kun give en til en ny mand på team NASA

SD Medlem Forum Neophyte

herfra
    WoW - Vhaílor paladin.

D3 (hardcore) - hochreuter#2129

SWTOR - Moto Jedi Sage: Boma Jedi Guardian. Indtil videre i dvale.

SD Medlem Forum Initiate Strig's Avatar

Efter at have questst lidt med Dex og hyggelig vt snak så er der bestemt også herfra

SD Medlem Forum Elder Panser Anden's Avatar

Giver Dex en for at være en fin fyr på VT
    Death Star...I like the sound of that!