Results 1 to 15 of 15

Thread: Et tak for denne gang

Forum Trainee

Default Et tak for denne gang

Jeg har på det sidste haft en del tanker omkring mig selv og Semper Danica, mens der kun kan siges gode oplevelser med min tid her og omkring guilden fra mine øjene. Dog har jeg måtte komme til erkendelse om at jeg ikke rigtig føler jeg har overskudet ligenu til at give den deltagelse og engagement, som jeg føler jeg bør og er vigtigt for mig at gøre. Jeg syntes ikke at det skal komme til at blive en rutine at bare komme lidt på i ny og næ, for at skrive et par linje i en tråd og så ellers ikke meget andet.

Det for mig vigtigt at jeg bidrage på en posiktiv måde med engagement, humor og de andre ting som dem der kender lidt til mig ved jeg står for. Derfor vil jeg hellere at i stedet for at bare blive en mere passiv del pågrund af alle de personlige ressourcer jeg må ligge i uddannelse lige nu, at tage en pause væk som medlem fra Semper Danica, evt. søge ind igen nå jeg føler jeg igen har overskudet og engagementet til at være en rigtig Semper Danica .

Syntes jeg har mødt mange medlemmer her som jeg har haft mange gode og sjove oplevelser med, som jeg godt vil takke for at have givet mig mange gode oplevelser og for at have taget godt imod mig. Håber også at jeg i fremtiden vil få overskud og overblik over tingene udenfor i din virkelige verden, til jeg igen engang kan søger ind med fornyet energi og deltagelse. Dermed vil jeg gerne siger farvel for nu og give et sidste tak til guild ledelsen for at have fået en til at føle sig så velkommen og som en del af familien.
    Last edited by Barzarel; 10-05-2012 at 21:01.
    The Settlers Online - Drakenmore
    SWTOR - Barzarel 50lvl Juggernaut Empire(Retired) Shazai 50lvl Sorcerer Empire(Retired)

SD Medlem Forum Knight Trine's Avatar

Hej Barzarel.

Nu har vi jo skrevet lidt frem og tilbage, og jeg har meget stor respekt for din afsked fra SD, og din måde at anskue på, hvad det er DU gerne vil kunne bidrage med når du er i en guild. Allerede dér får du på forhånd en fra mig til når du engang genansøger når der er tid og mulighed for at du igen kan spille med os.

Held og lykke med din uddannelse!
    Hilsen Trine.

Wall of of of of text Regent of the Board wOOOOt's Avatar

Ked af at se dig smutte. PM hvis du har behov for at snakke.
    Ellers GL derude Barz

w
    Grundlægger af Semper Danica
    Forlod SD i okt 2015 - Men faldt i WOW Classic, og søgte ind igen.
    Pt. aktiv i WOW Classic og PUBG. - Elsker VR og har en HTC Vive - har du VR spørgsmål, så post eller pm.

SD Medlem Forum Knight Tristanas's Avatar

God vind med uddannelse

WoW: Tristánas, Paladin Tank (MAIN) // Tristanas, Hunter
    Diablo 3: Tristanas#2716

SD Medlem Forum Elder Marwen's Avatar

Jeg kendte dig ikke, og har ikke snakket med dig, men jeg ønsker dig alt held og lykke i fremtiden, og håber da du en dag søger ind igen :-)

Forum Elder Mortor's Avatar

Held og lykke IRL, vi lader døren stå på klem indtil du kommer tilbage en dag

Paladin of the Board Jeoparty's Avatar

Flot farvel tråd. Held og lykke IRL med det hele, og jeg vil ligeledes gerne på forhånd smide en til en genansøgning når den kommer.

Forum Knight Stormlord's Avatar

Quote Originally Posted by Jeoparty View Post
    Flot farvel tråd. Held og lykke IRL med det hele, og jeg vil ligeledes gerne på forhånd smide en til en genansøgning når den kommer.
    /this

SD Medlem Forum Adept Blamage's Avatar

Held og lykke udenfor :-)
    • Before you diagnose yourself with depression or low self-esteem, first make sure that you are not, in fact, just surrounded by assholes. :-)€

Held og lykke med uddannelsen, og velkommen tilbage når du igen har brug for lidt tilflugt i den virtuelle verden med ligesindede...
    "Last time I played a perfectly balanced game it was chess and I'm pretty sure one person started before the other one, so idk maybe it wasn't even perfectly balanced." - Kripperian

SD Medlem Forum Warden Ruvinan Planar's Avatar

Held og lykke med uddannelsen
    DIABLO III - Ruvinan#2389
    GUILD WARS 2 - Ruvinan.2570
    ELDER SCROLLS ONLINE - @Ruvinan

Kendte dig heller ikke, men alene den afsked giver respekt hos mig! Rigtig god vind fremover, måske vi ses på et senere tdispunkt

SD Medlem Marquis of the Board Nerror's Avatar

Held og lykke derude Barz, vi er her stadig hvis du får overskud og lyst til at spille sammen med os igen.

SD Medlem Forum Elder Iznogood's Avatar

Nooooooooooooooooooooooooooo

Jeg havde glædet mig så meget til de toon transfers kom så vi kunne spille sammen igen. Øv øv øv og øv. Nå men go vind barz. Håber du vender hjem igen når du får lidt mere tid.

Forum Warden Dake's Avatar

Som de andre godt nok også har sagt, så må du have god fornøjelse med studierne. Det er jo nu engang en del vigtigere end "bare" et spil
    Det er helt sikkert ikke til ulempe ved en evt. genansøgning at lave sådan en fin afskedspost
    Mvh Nikolaj

@Dake ingame i ESO