Page 1 of 3 123 LastLast
Results 1 to 25 of 67

Thread: [15.05.2012] Ansøgning Evianne Disc Priest

Forum Greenhorn Evianne's Avatar

Post [15.05.2012] Ansøgning Evianne Disc Priest

Hejsa Semper Danica

Mit fulde navn er Anja Christine Bagger August og den 11 maj i anno 1981 blev jeg født, så jeg er blevet 31 år ung. Jeg har en rigtig dejlig datter som er 6 år, hende er der gang i fra morgen til aften. Hvis man skal smide et begreb på mig er jeg "alenemor" da jeg blev skilt for over et år siden, men Lærkepigen og jeg har aldrig haft det bedre. Jeg bor i Nibe city som ligger ca 20 km fra Aalborg. Jeg har det helt klart bedst med luft omkring mig, da jeg er født og opvokset på landet. Så Nibe er det tætteste jeg nogensinde kommer på en storby!
    Jeg er startet i skole igen, så jeg tilbringer de fleste dage ude på University College Nordjylland (UCN) hvor jeg håber på at kunne kalde mig selv for pædagog om ca 3 års tid.
    Grunden til at jeg er gået tilbage på skole bænken, er fordi jeg har arbejdet meget med mennesker, specielt unge kriminelle samt voksne på prøveløsladelse. Ellers har jeg arbejdet lige fra jordbærplukker og børnehave til at sejle og være håndværker
    Min fritid bliver først og fremmest brugt sammen med min datter (så derfor vil i oftest heller ikke se mig online før efter kl. 19:00 da hun så er blevet puttet, hvis jeg altså får en invite til guilden) Ligeledes spiller jeg lidt guitar i fritiden og har ellers fået en lille side beskæftigelse, som går ud på at folk hyrer mig til fødselsdage, bryllupper og ligende. Jeg får fortalt nogle sjove episoder om for eks. fødselaren hvorefter jeg dukker op til fødselsdagen og laver lidt sjov med ham, eller tager groft p.i.s på ham/hende.

Derudover at beskrive mig som en person er lidt svært, da jeg føler det bliver lidt en salgstale, (men det er jo også det man skal) Jeg kan skrive nogle stik ord som muligvis beskriver min personlighed
    Venlig, omsorgsfuld, hjælpende, respekterende, rummelig, positiv, god til at bedømme mennesker, stædig, til tider lidt for sjov og fair
    Jeg har læst reglerne for optagelse, forum samt de 5 værdier. Hvilket er ting som jeg allerede lever lidt efter nu. For. eks. respekt betyder rigtig meget for mig. Man skal respektere de mennesker man møder i et spil som wow, og huske at sætte en finger i jorden, for at finde ud af hvilke menneske du har med at gøre. Da vi jo alle sidder bag en computer, skal vi jo være forsigtig, for hvad du synes er sjov er ikke ensbetydende med at "lille Leif" som sidder bag hans computer synes at det er sjovt.
    Min wow Karriere har bestået med at være enten range dps, healer eller pally tank. Jeg elsker at være social, men jeg har dog raidet. stort set alle raids fra WOTLK til nu. Har dog aldrig været i Throne of the Four Winds. Har kørt hele DS på normal mode og selvfølgelig HC Dungeons. Alt dette har forgået på Draenor server som ally, hvilket jeg virkelig føler at jeg skal væk fra, desværre.
    Jeg er lige startet med at lvl en disc priest (Evianne), men jeg vil også gerne joine med min Holy pally (Facingdeath) som er lvl 85 (den skal have Prot som OS, or jeg er igang med en fraction change)
    Alt dette vil jeg med glæde gerne invadere jeres guild med, samt rigtig godt humør.
    Jeg har ikke helt fundet ud af om det er en god ide at nævne den kære @Najsen. Jeg kender den fantastiske kvinde irl, men jeg ved ikke om det vil forbedre min optagelse af guildien hvis jeg siger at jeg er STIK modsat af hende Men da i jo også sætter ærlighed højt, må jeg jo nok erkende at jeg er en lille smule "Insane in the brain", lidt ligesom den kære Naja :-D

Jeg vil glæde mig at høre fra jer

Venlig Hilsen
    Anja August /Evianne/Facingdeath.

Forum Convert Vejovis's Avatar

Hejsa og velkommen til Semper Danicas forum.

... at nævne @Najsen skal der nok komme respons på - i hvilken retning vil jeg dog lade være usagt.

Inden alt for længe kommer der en officer forbi og fortæller alt, du har brug for at vide fremover mht din ansøgning.
    <center></center>“You're the predator right up until you're prey.”

Hejsa
    Tusind tak for det, jeg vil vente spændt. Med hensyn til @Najsen jeg vidste det jo godt, men om igen man kan jo ikke helt lade være med at holde af hende, du ved "medlidenhed" :-D

Sympati kender ingen grænse

Hahaha Nej desværre ikke :-p

SD Medlem Forum Elder Najsen's Avatar

Åååh gud skal jeg nu til at hænge på dig her også, ikke nok med jeg ikke kan flygte dig i skoletiden, nu også i min fritid, SUK!!
    Der udover så luk røven Søren
    Pjat til side, jeg tvivler ikke 1sek på at Anja nok skal passe helt super ind i guilden.
    Mon ikke @Marwen snart slår et smut forbi
    Held og lykke med ansøgningen sveske, den er super fin.

Ja @Najsen .. YOU CAN RUN BUT YOU CANT HIDE muhahahaha. Tusind tak for de fine ord søde, jeg skal nok huske at betale dig de der 100 kr jeg lovede dig for at skrive noget pænt om mig....

SD Medlem Forum Disciple

Hejsa Evianne, og velkommen til vores forum!

Din ansøgning ser god ud, og har egentlig ikke noget at tilføje :-)

Vejen ind i SD er at gøre sig positivt bemærket og samle en masse anbefalinger. Husk at det ikke er din char eller din måde at spille på vi vurderer, men dig som person. Derfor har du mange muligheder for at gøre dig positivt bemærket. Du kan rende HC’s eller raids, men du kan også hygge på vt, hjælpe ingame, bruge forum eller fx deltage i et irl/ingame arrangement. Vigtigst er at du aktivt gør dit for at lære vores medlemmer at kende og jeg kan kun opfordre til, at du går i gang allerede nu, da vi vurderer hele din ansøgning lige fra du postede den.

Du er velkommen på vores vt eller lave en /join semperdanica ingame. SD kanalen kan være ret død, men det er en god mulighed for at gøre os opmærksom på, at du er derude, så det skal du ikke lade dig skræmme af.

Jeg lader din ansøgning stå en uges tid, hvor vores medlemmer har mulighed for at hilse på dig og vi får mulighed for at se, hvad du er for en starut ud fra din aktivitet og medlemmernes tilbagemeldinger. Derefter vil vi invitere dig til en vt samtale.

Hvis vi efter samtalen begge er enige om at fortsætte ansøgningen, så vil vi på dette tidspunkt gerne tilbyde dig en trial.

Husk endelig at nævne for dem du snakker og spiller med, at du er ansøger og at de meget gerne må bevæge sig forbi din ansøgning og smide et par ord.

Skulle du have spørgsmål undervejs, så vil vores Regler eller Information som regel kunne svare på det meste og ellers er du meget velkommen til at kontakte mig eller @Marwen .

Vi har samtaler en gang i næste uge, så hvis du stadig vil fortsætte med din ansøgning vil vi komme med en dag og tidspunkt :-)

God fornøjelse

Galicia

Hejsa @Galicia
    Tusind tak for det. Jeg vil så småt til at lvl min priest nu her, så skal jeg nok lige hoppe på vt og /join semperdanica channel

Knus Anja

Forum Egg

Hej og velkommen her @Evianne !

Jeg havde mulighed for at hilse på dig igår aftes, og synes du virker so en man kan stjæle kirsebær med.
    Så jeg håber bestemt at se mere til dig , når dine 85ér er blevet frisat.

Håber det bedste for dig..

ses in game @Senjinn / jørgen
    Last edited by Senjinn; 17-05-2012 at 18:52.

Hejsa @Senjinn Tak og i lige måde, var sjovt at hilse på jer og lytte lidt til jer mens i var i LFR Al held og lykke til dig også

Ses @Evianne / Anja

SD Medlem Forum Disciple

Hej Anja,

Har du tid og lyst til en vt samtale i morgen kl 20?

Hejsa @Galicia
    Det kan du tro jeg har. Jeg skal nok logge VT lidt før 20:00

Vi snakkes imorgen
    Knus Anja

Officer Forum Apprentice Rune's Avatar

Shit du kender @Najsen jeg føler VIRKELIGT med dig

Men velkommen til SD forum ser frem til at spille med dig.
    [SIGPIC][/SIGPIC]

-----> Min Main <-----

Hahahahaha Ja som jeg skrev tidligere @Rune vidste jeg ikke om det var smart at nævne @Najsen ................................ ops Hej Naja har jeg fortalt dig at du ser godt ud idag :-D
    Last edited by Evianne; 24-05-2012 at 19:53.

SD Medlem Forum Disciple

Velkommen på trial :-)

Hejsa og tusind tak for det @Galicia Jeg skal nok lige sende dig en lille whisper når jeg engang får logget på :-S

Knus Anja / Evianne

Hej @Galicia Min ene account er stadig hacket, og jeg har store problematikker med at få det løst. Jeg flytter min anden pally fra min anden account over her til den 1. Juni. Jeg beklager virkelig dette rod :-(

Venlig Hilsen Anja @Evianne

SD Medlem Forum Disciple

Det er helt i orden. Evt få fat i en authenticator - det er en rigtig god ide.

Så er min priest Evianna klar til invite. Denne account er der authenticator på. Igen beklager alt det rod

MvH Anja/ @Evianne

SD Medlem Forum Knight Romulus's Avatar

Hyggeligt at møde dig, herfra.

SD Medlem Forum Acolyte Moonster's Avatar

Der er dyb respekt og for at møde op til SD fest som ansøger med et papskilt på mave og ryg med teksten " bacon, patter og øl!".

Og endnu en for at tage danselektioner i gaden efter midnat....

SD Medlem Forum Disciple Manics's Avatar

Thumbs up til Anja. også selvom jeg ikke er til plastik patter gætter

Jeg har én ting at sige efter SD festen;
    én for din ankomst
    én for dine værdier på bagsiden af skiltet
    én for dine... lyspunkter
    og to fordi du er så åben og dejlig en person som du nu engang er!

Ej jeg får helt røde kinder nu Det er sgu da svært at være andet end glad og grinene når man er sammen med sådan en flok som jer