Page 1 of 2 12 LastLast
Results 1 to 25 of 36

Thread: [26.06.12] Droodle Ansøger om genoptagelse i SD igen.

Forum Neophyte Droodle's Avatar

Default [26.06.12] Droodle Ansøger om genoptagelse i SD igen.

Hej SD'er.

Navn : John Jensen
    Alder: 45
    Adr. Florasvej 21
    2600 Glostrup

Ved godt der ikke er nogen afskeds post fra mig. men havde nogle irl problemer, og så er jeg ikke fandens god til at skrive post, hvad i nok kan se, ikke blevet til så mange efter ca. 5 års medlemsskab af SD c",)
    Begyndte at spille lidt SWOR sammen med Enforcer da det udkom, men det fangede mig slet ikke, så jeg valgte at åbne min WOW konto igen for en måneds tid siden, " Man skal lade være med at give sin søn lov til at spille den, for hold da op hvor mine char var blevet spredt ud på forskellige realms, men efter at have taget et lån i banken og pantsat huset, så har jeg fået samling på mine chars på "Terren mill" igen, og har spillet en del, og må sku sige jeg savner jer, savner at snakke på chatten, og på vt. Ved ikke hvor mange der er tilbage af de gamle jeg plejede at spille/raide med, men så kan man jo altid lære nogle nye at kende så. Håber der stadig plads til en Casuel player som mig. ses ingame...

Ang. Mig, så arbejder jeg som chauffør på et plejehjem.
    Min fritid : Går til motionsboxning 2 gange om ugen, og så er jeg uddannet vagt "og laver lidt lomme penge til koncerter og når FC Nordsjælland spiller hjemme".
    Så skal min bedre halvdel og alle vores unger jo også have lidt opmærksomhed så der går jo også en del timer på den konto.
    Så når alt er gjort op, så skulle der da gerne være en del timer til overs så jeg kan game noget WOW .

P.S. Har læst og forstået SD's regler og kan stå inde for dem.
    nogen spørgsmål så skal jeg gøre mit bedste for at besvare dem.

Hilsen.
    John
    World Of Warcraft:

TM Char Names: Bulderdash - Taizan - MissDroodle - Lazyboy - HrDroodle - Lazydad - Lazyhunt - Lazyman - Lazylock

SD Medlem Forum Acolyte Drossa's Avatar

Hva Silvan John... Så søger du tilbage igen Kender dig jo fra de gode gamle DHL dage og for nogle hyggelige timer i wow så du skal da helt klart have fra mig..
    We are just an advanced breed of monkeys on a minor planet of a average star.

SD Medlem Forum Acolyte Enforcer's Avatar

John har altid været den hjælpsomme type, der bla altid har kunne finde på at hive den char frem der lige stod og manglede, på trods af at han måske lige stod og manglede loot på sin main på lige den ene boss.

Har spillet utallige timer med Droodle gennem tiden og vil på trods af at jeg ikke længere selv spiller WoW, give mine varmeste anbefalinger.

WoW

Dizpair the lock / Sarz the Demon hunter

I swear to drunk, officer, I´m not God

Hey Michael. Ja det var de gode gamle DHL dage. Vi havde nogle rigtig gode og hyggelige timer sammen i wow, Spiller du stadig ?, eller er du hoppet på diablo 3... c",)
    World Of Warcraft:

TM Char Names: Bulderdash - Taizan - MissDroodle - Lazyboy - HrDroodle - Lazydad - Lazyhunt - Lazyman - Lazylock

Hey Jan. Ved du kommer tilbage til WOW og gamer sammen med os igen.... du kan ikke undvære mig....hehe
    World Of Warcraft:

SD Medlem Forum Acolyte Drossa's Avatar

Spiller diablo 3 mens jeg venter på GW2
    We are just an advanced breed of monkeys on a minor planet of a average star.

kender john i in-game og irl super fine fyr kan sine char så

John er min irl ven og super da vi har brugt rigtig mange timer samme på WOW

SD Medlem Forum Adept Zebb's Avatar
    Byen hvor det er sankt hans næsten hver dag

Droodle... absolut. Super spiller og flinkern gut. får super herfra
    - I have NEVER gone to bed with an ugly women. I have woken up with a few tho
    - I'm never wrong. I once thought I was wrong, turns out, I was mistaken.

SWTOR: Zleepwalker (healer) Znowflake (dps)

SD Medlem Forum Knight Trine's Avatar

Hej John.

Ja, det er så mig der har smidt dig ud da jeg ryddede op i inaktive medlemmer i januar. Dvs. jeg dengang har sendt dig en PM og en email som du ikke svarede på, og du havde på daværende tidspunkt ikke været på forum i over et halvt år. Det er self fair nok at IRL tager ens tid, men grunden til at jeg slår lidt ned på det her "forum halløj" er, at det også da du var medlem sidste gang, var lidt svært for dig. Forum er en ENORMT stor del af dét at være SD medlem, og det står faktisk også i vores værdier som du har accepteret - det er dog ikke noget krav at man skriver en masse posts, men man skal som minimum følge med og læse de "vigtige info" forums.

Så altså, det jeg prøver at gøre meget tydeligt for dig er, at som SD medlem, så er det ikke nok med kun at være ingame. -desuden går man glip af utrolig mange ting uden forum!

Ud over at jeg gerne vil høre dine tanker omkring forum, så har jeg egentlig ikke så meget mere at sige inden jeg sender dig i klørene på vores skønne rekrutterings folk @Galicia og @Marwen. De vil helt sikkert tage sig rigtig godt af dig, og følge op på din genansøgning.

Det du skal gøre nu er, lige at svare mig på det med forum, og så skal du ud og samle positive tilbagemeldinger fra vores medlemmer. Du kan gøre det ved at spille ingame eller måske hænge ud på VT. Og medlemmer der kan huske dig og derfor skriver her i din genansøgning er selvfølgelig også bare fint

Held og lykke!
    Hilsen Trine.

SD Trial Forum Elder Iznogood's Avatar

hva satan JohnJohn så ku du ik undvære os længere? Jamen jeg er også så (u)heldig at kende JohnJohn RL så han får da lige herfra også

Hej Trine.
    Det var ok jeg blev smidt ud pga inaktivitet. Forumet vil jeg bruge noget mere, da jeg ikke altid har tid nok til at game, inden man skal lave alle de sure pligter, såsom at lave mad og lige støve lidt af herhjemme c") , så kan man jo lige logge på og se hvad der røre sig i SD.
    Jeg har joinet /semperdanica channel, men men, det sku ikke nemt at komme afsted med nogen derigennem , men det skal jo nok lykkes på et tidspunkt.

Hilsen
    Droodle
    World Of Warcraft:

Hey Jimi. ja kunne ikke undvære dit dejlige selskab, men du er jo deserteret, men ved du vender tilbage
    World Of Warcraft:

SD Trial Forum Elder Iznogood's Avatar

Quote Originally Posted by Droodle View Post
    Hey Jimi. ja kunne ikke undvære dit dejlige selskab, men du er jo deserteret, men ved du vender tilbage

NEWA grafikken i wow tiltaler mig ik rigtig mere. Alt for tegnefilms agtigt

SD Medlem Forum Knight Trine's Avatar

Quote Originally Posted by Droodle View Post
    Hej Trine.
    Det var ok jeg blev smidt ud pga inaktivitet. Forumet vil jeg bruge noget mere, da jeg ikke altid har tid nok til at game, inden man skal lave alle de sure pligter, såsom at lave mad og lige støve lidt af herhjemme c") , så kan man jo lige logge på og se hvad der røre sig i SD.
    Jeg har joinet /semperdanica channel, men men, det sku ikke nemt at komme afsted med nogen derigennem , men det skal jo nok lykkes på et tidspunkt.

Hilsen
    Droodle
    Hej John.

Tak for dit svar Jeg er glad for at høre du er klar på forum delen også, og så er det bare igang med at samle thumbs up's. Mht. SD kanalen, så kan den godt være lidt død til tider, og der har desuden været mange væk fordi de har spillet D3 og nydt sommeren, men mon ikke der bliver lidt mere gang i den

Hilsen Trine.

Forum Elder Deadlock's Avatar

var på run med Droodle i DS her til aften, og virker som en flink fyr så en herfra

SD Medlem Forum Convert Brassbolt's Avatar

med på raid...
    World of Warcraft Classic HYPEEEE

SD Medlem Forum Elder Najsen's Avatar

Var på raid med @Droodle og det gik super godt, hyggelig at snakke med på vt, aktiv og kan finde ud af Ze gamez! Så en klar

Vil gerne takke for super hyggeligt DS 10mans normal raid med team Najsen, var super hyggeligt, og tak fordi du havde plads til en ansøger Najsen. Så håber jeg gjorde det ok, og får nogle thumps up. c",)

Hilsen
    Droodle
    World Of Warcraft:

Officer Forum Warden

Husker kun gode ting om Droodle.

Paladin of the Board Jeoparty's Avatar

Får også en herfra

Var loge et smut med @Droodle i DS igår. hyggelig snak på VT og gemytlig run. Du får den her af mig
    Give a man a stolen credit card & he'll eat like a king for a day.
    Teach a man to phish & he'll be set for life.
    -- Ancient Nigerian proverb

SD Medlem Forum Disciple

Hej John,

Som du har talt med Trine om, så er væres genansøgningsprocedure ændret til at følge vores almindelige. Så din opgave er nu og få skaffet dig de nødvendige thumbs fra både gamle og nye medlemmer og du er jo allerede godt igang.

Det kan være lidt sværere end ellers, da vi som så mange andre er ramlet ind i D3 og en forestående sommerferie. Men bare klø på.

Jeg vil gerne invitere dig til en samtale i morgen kl 20.30, hvis du kan der?

Ellers vil jeg ønske dig held og lykke med din ansøgning.

Venligst

Galicia

Hej Galicia.

Er desværre til fødselsdag imorgen aften, så der har jeg ikke mulighed for at komme på. Kan komme på fra kl 15:45 - 17:00. men ellers finder vi da lige en anden dag og tidspunkt er jeg sikker på c",)

Hilsen
    Droodle
    World Of Warcraft:

SD Medlem Forum Knight Agge's Avatar

Hyggede en tur igennem en HC med John. Thumbs up herfra.