Page 3 of 4 FirstFirst 1234 LastLast
Results 51 to 75 of 90

Thread: [31.10.12] Badz ansøgning til wow (tidligere GW2)

SD Medlem Forum Elder Marwen's Avatar

Jeg er sikker på du nok skal få spillet med nogen. Du kan hører @Cuber med at komme med på LFR, det kører han ca 20.30 :-)

SD Medlem Forum Adept Cuber's Avatar

Tror ikke lige jeg kan nå det til 20.30. Den bliver nok 21. Skal lige hjem til de gamle @Marwen

Forum Greenhorn Badz's Avatar

Tak tak de herre @Marwen og @Cuber Jeg er på i aften fra 20 tiden (hvis ikke før) og nu ved jeg jo at i laver LFR om onsdagen, så jeg er blevet meget klogere (der ska' ikke meget til). Btw. laver i også guild Sha of Anger?
    JEG ER TRIAL I SD - POST I MIN ANSØGNINGS TRÅD HER
    http://www.semperdanica.dk/threads/4...(tidligere-GW2)

Lille update, ved ikke helt om du kan se vores LFR tråd. Men Najsen skulle begynde MSV omkring 20.15, og så køres HoF bagefter.
    Bare hold øje med Gchatten, raidet bliver nemlig fyldt godt op efterhånden..
    "Last time I played a perfectly balanced game it was chess and I'm pretty sure one person started before the other one, so idk maybe it wasn't even perfectly balanced." - Kripperian

Jeg er ret skuffet over onsdagens LFR kan man godt sige. Det er meget hårdt at være ansøger til SD og jeg er efterhånden ved at få kolde fødder. I har det sikkert ret fedt sammen og det er det man høre ude i byen, men i er godt nok nogen svære spillere at komme ind på livet af. Der bliver ikke udvist nogen form for hensyn til de nye ansøgere. Sikke en afbrænder jeg fik i aftes mht at være med i lidt sjov raiding, som jeg havde set frem til... og ikke mindst håbe på at skrabe nogen thumbs sammen. Jeg er meget skuffet over at i behandler jeres ansøgere på denne måde. Super ærgerligt at SwTor og GW2 ikke levede op til mine MMO forventninger, for der var SD spillerne helt fantastiske til at tale og tage de nye med.

Det syntes da jeg er lidt kedeligt at hører Badz. Nu var det ikke mig som invitede.
    Men der kørte da hele 3 LFR grupper i løbet af i aften. HoF clear, samtidig en MSV clear, som vist tog HoF bagefter.
    Og os som startede på HoF tog så MSV med endnu en guild inv bagefter.
    "Last time I played a perfectly balanced game it was chess and I'm pretty sure one person started before the other one, so idk maybe it wasn't even perfectly balanced." - Kripperian

SD Medlem Forum Elder Najsen's Avatar

Quote Originally Posted by Badz View Post
    Jeg er ret skuffet over onsdagens LFR kan man godt sige. Det er meget hårdt at være ansøger til SD og jeg er efterhånden ved at få kolde fødder. I har det sikkert ret fedt sammen og det er det man høre ude i byen, men i er godt nok nogen svære spillere at komme ind på livet af. Der bliver ikke udvist nogen form for hensyn til de nye ansøgere. Sikke en afbrænder jeg fik i aftes mht at være med i lidt sjov raiding, som jeg havde set frem til... og ikke mindst håbe på at skrabe nogen thumbs sammen. Jeg er meget skuffet over at i behandler jeres ansøgere på denne måde. Super ærgerligt at SwTor og GW2 ikke levede op til mine MMO forventninger, for der var SD spillerne helt fantastiske til at tale og tage de nye med.
    Jeg må indrømme jeg ikke helt forstår denne umelding Men finder det da rigtig trist at det er denne opfattelse du har af os .
    Medhensyn til lfr, så var der i den første gruppe jeg lavet ikke plads til alle, da der trodsalt kun er 25 spots, og langt flere end det som gerne vil afsted. Men som nida skriver så kørte der 3 forskellige raids hvor man kunne ha' kommet med på.
    Jeg vil ikke holde spots til folk, og gør mit bedste for at invite folk som de /w'er mig, men ens whisper bliver spammet når man starter lfr op, og 35-45 mennesker gerne vil afsted .

Jeg vil gerne høre hvilke forum for hensyn du forventer jeg/vi ikke tager, som du gerne så os tage til nye ansøger, så vi måske kan forbedre dette? Samt hvilken dårlig behandling du mener du har fået? Så lidt feedback tilbage fra dig ville være rart her .

Udover dette håber jeg da ikke du opgiver SD wow.
    Held og lykke med din ansøgning.
    Last edited by Najsen; 15-11-2012 at 1:41.

Hej alle og @Najsen, @Galicia

Jeg har spillet WoW i 4 år. Primært været i mindre guilds med ganske stor succes.

Lavede masser af dungeons og raids med et mere eller mindre fast hold. Super godt at føle sig brugt, værdsat og til tider udnyttet. Det har givet nogle venskaber rundt omkring De små guilds har været rimelige at overskue mht. medlemmer og invites til arrangementer. Man brugte kalenderen og fik stavlet noget sammen på fastsatte dage og tidspunkter.

SD er en STOR guild med flere MMO spil. WoW må være det ældste nuværende MMO spil herinde? I alle tilfælde, virker det som om der er en kerne af spillere som kender hinanden rigtig godt. Det er jo i sig selv positivt og derfor at man (jeg) ønsker at blive en del af dette fællesskab. SD er mere end bare en guild. Det er venskab og sjov - også i det virkelige liv. Det er noget af det i kan lide at fortælle nye folk der søger ind her

Nu har jeg været turen forbi SWToR og GW2 i SD-regi som desværre ikke levede op i længden til mine MMO forventninger. Dog vil jeg lige sige, at modtagelsen der var mere åben og imødekommende end i WoW. Om det kan hænge sammen med at det har været nye spil og dermed en ny sammensætning af spillere, så alle ligesom var på lige fod fra starten af, skal jeg ikke kunne sige, men tanken har strejfet mig.

At komme på trial i WoW har været lidt som at drukne et sted langt ude på Stillehavet. Her er mange medlemmer og det er svært at overskue hvem der er hvem, og hvad man selv kan byde ind med. Når jeg så har forsøgt at danne dungeons, er der ikke nogen der svarer af en eller anden årsag. Når jeg er opfordret her i min ansøgningstråd, om at tage med i LFR i går og der bliver lavet om i arrangementet for at tilfredsstille andre (ældre i SD regi) bliver jeg skuffet. Skuffet fordi deres mening åbenbart tæller mere end planlægningen. Eftersom mit gear-level ikke er højere end 466, kunne jeg ikke komme med i andet end MSV som jeg endte med at løbe med Neen og pugs gennem LFR. Det er ikke fedt at sidde og vente, blive skuffet for så at vente endnu længere. Så det var om at komme videre den aften – og det gjorde vi så.

Jeg kan undre mig over i ikke bruger jeres egen raidplanner mere i WoW regi. Det fungerer bedre i de andre SD spil. Så er man ud over at skulle have en masse /w som der ikke er helt styr på, og man kunne få en idé om der er 10 eller 55 der vil af sted den pågældende aften. Og om det skulle være MSV eller de lidt gearmæssigt højere raids. Jeg er nok en rimelig stor fortaler af struktur, når alt kommer til alt. Hvorfor ligger alle raid-runs ikke i raidplanneren? Så man kan se, hvem og hvornår der foregår noget i guild-regi? Ved godt at det er hold der er sat sammen, men hvorfor ikke synliggøre dette? Der er rigtig meget der foregår her i forum som man selv skal opsnuse, hvilket igen er svært for et nyt medlem. Hvorfor virker meget så hemmeligt og tilsløret?

Hvad med en mentor-ordning for trials? Der kunne jo tilknyttes op til 5 personer på hver trial (krav til medlemmer af guilden). Mentorer, der skulle være mere obs på ”deres” trial i en given periode. Så kunne trail og mentor sammen aftale runs med andre medlemmer. Det ville nok lette ”ekspeditionen” lidt for typer om mig.

I har nogle regler for optagelse bl.a. thumbs up. Dette burde jo ikke være det store problem, men det bliver det hurtigt, når tingene går skævt, som jeg føler at de gør her.

Man kan også vende det lidt på hovedet her. Hvad kan i gøre for mig for at jeg skulle have lyst til at blive her? Hvorfor er der kun krav til trials om at skulle præstere og ikke guilden?

Neen har været inde over denne skrivelse og hun deler mange af disse tanker.

/Badz

Jeg kan ikke svare for alle, men jeg kan følge dine frustationer. Jeg tror mange måske ikke vil løbe dungeons (heroics i dette tilfælde) er netop fordi at mange at de 'mere aktive' medlemmer føler 'Jeg har det gear jeg skal bruge, og har været derinde så mange gange'. Jeg indrømmer selv jeg har været sådan engang, men nu er det sådan at det er 'vores pligt' som medlemmer at hjælpe ansøgere til at få den bedste tid i SD som muligt. Tror sagtens man kan bruge udtrykket 'Behandl andre, som du selv ønsker at blive behandlet'. Jeg har sågar nævnt til at der skal gøres mere overblik for hvem der er ansøgere, og der skal strammes op af medlemmerne at når man nu lige får spillet med en ansøgere (som sågar gør opmærksom på han/hun er ansøger) at der skal skrives i deres ansøgning om det var en positiv, negativ omgang eller medlemmet gerne vil løbe lidt mere med personen før der bliver skrevet (Så skal medlemmet også følge op på at spille med personen).

Som jeg skrev længere oppe i din ansøgning er jeg ked af jeg ikke selv har kunne løbe igen med dig, grundet pc nedbrud.

- Hilsen Marwen

ps. Der kan forekomme stavefejl da denne besked er skrevet på telefonen.

Efter en snak med Badz ingame må jeg sige jeg føler mig ret skuffet.
    Jeg prøvet at komme med forslag om at joine nogen af de aktive VT channel som der er hver aften. Han virket ikke til at have lyst til bare at hoppe ned i en channel.
    At få nogen af hans alts invitet til guilden, hvilket han ikke havde lyst til = han misser meget gchat, folk der søger grps, hc, pvp, osv.
    Med hensyn til LFR ja planen blev ændret (pga. ønske fra members, ansøger og trials!! IKKE kun members), men der blev ligeledes lave en grp til den anden del af LFR, 10-20 min efter jeg lavet mit, den gruppe kunne Badz ha' joinet UDEN problem?

Jeg mener selv jeg er god til at få spillet med folk, joine grps med ansøger.
    Men min lyst til dette falder da efter min oplevelse af den snak jeg havde med Badz.
    Den oplevelse jeg havde af at snakke med Badz ingame var, utaknemlighed, fjentlighed over for mine råd, og uhøflighed. Det synes jeg er en rigtig skam!!

Udover det vil jeg stadig ønske dig held og lykke i SD

Hej alle, jeg melder mig hermed ud af guilden. Jeg har ikke lyst at blive svinet til på den måde og så med direkte løgn. Det er synd og skam at det skal ende på denne måde - for jeg ved at der er så meget god stemning i SD. @Najsen, du har da lige tabt jordforbindelsen der! Din genfortælling af vores chat er direkte misforstået. Jeg skrev til dig at jeg ikke bare hopper ind i enhver VT chat og blabre løs - det er ikke min stil og jeg kender jo ikke så mange her. Ja, jeg har været på en alt i dag, og som jeg skrev til dig var det fordi jeg lige trængte til en off-dag pga. det med raidet igår. Jeg skrev også til dig at jeg kun vil have min main char i guilden, indtil jeg er rigtig SD'ere - netop for ikke at skabe unødig forvirring om hvem jeg er. Min opfattelse af dig i vores lille chat var at du følte dig trådt over tærerne af noget.... dårlig samvittighed?

Quote Originally Posted by Badz View Post
    Hej alle, jeg melder mig hermed ud af guilden. Jeg har ikke lyst at blive svinet til på den måde og så med direkte løgn. Det er synd og skam at det skal ende på denne måde - for jeg ved at der er så meget god stemning i SD. @Najsen, du har da lige tabt jordforbindelsen der! Din genfortælling af vores chat er direkte misforstået. Jeg skrev til dig at jeg ikke bare hopper ind i enhver VT chat og blabre løs - det er ikke min stil og jeg kender jo ikke så mange her. Ja, jeg har været på en alt i dag, og som jeg skrev til dig var det fordi jeg lige trængte til en off-dag pga. det med raidet igår. Jeg skrev også til dig at jeg kun vil have min main char i guilden, indtil jeg er rigtig SD'ere - netop for ikke at skabe unødig forvirring om hvem jeg er. Min opfattelse af dig i vores lille chat var at du følte dig trådt over tærerne af noget.... dårlig samvittighed?
    Jeg gider ikke gøre dette til en mudderkamp, men lad vær med at sid og kald mig en løgner, som du gør!
    Der udover har jeg på ingen måde dårlig samvittighed. Men jeg brød mig bestemt ikke om din fjentlighed.
    Ønsker dig held og lykke hvor end du søger hen.

Lille forsinket tak til Marwen og et par andre for det i har prøvet at gøre og hjælpe med. Det sætter jeg stor pris på - helt seriøst

Synd og skam at du har valgt at trække din ansøgning tilbage.
    Det bliver skrevet tit i ansøgningstråde at man skal joine Vent. Og det kan godt virke som om man trænger lidt på, men det må man altså komme ud over. Vent i SD er meget stort.
    Der er utrolig meget hygge og snak på Vent hele tiden dag, aften og nat.

Så Vent er en stor del af SD WoW, som man som ansøger er nødt til at tage til sig. SD er som du siger stor, derfor må man larme lidt engang imellem for at blive set. Specielt som ansøger.

Men du skal have god vind og held og lykke i wow fremover.

/impa

SD Medlem Forum Adept saks's Avatar

Synd det endte sådan @Badz. Havde håbet at se dig i SD.

- Held og lykke fremover.

Hvis jeg havde haft historik på min chat havde jeg post't den her. Jeg ved at jeg bestemt ikke var fjendtlig - jeg forklarede på bedst vis min side af historien i går. Tænk at én person for lov at være så led mod andre mennesker uden at nogen griber ind. Det er jo mit ord mod hendes og den kamp er jo tabt som trial og tons af onde ord i min ansøgning tråd. Du har virkelig gjort mig ked af det. Den "store" post lidt tidligere i dag var konstruktiv kritik og det kan i åbenbart ikke håndtere her.

@Badz jeg er ked af du ser mig som ond?
    Din ansøgningstråd kan, og skal, bruges til både positiv, og negativ kritik. De ting man oplever på godt og ondt.
    Jeg er bestemt ikke ude på at gøre dig ked af det, jeg fortalt blot hvordan jeg så vores snak.

Endnu engang rigtig meget held og lykke, og synes bestemt du skal give SD en chance for at vise dig at vi faktisk er et sted som er dejligt at være, også som ansøger .

SD Medlem Forum Disciple

@Najsen og @Badz

Jeg vil forslå Jer, at hoppe på vt og få reddet tingene ud på en god og konstruktiv måde eller stoppe dialogen her for lige nu kommer I ikke nogen vegne.
    Det lader til at der er sket en misforståelse med jeres kommunikation og den kan i ikke redde ud på skrift.

SD Medlem Forum Warden

@Badz jeg synes du skal genoverveje og bestemt fortsætte din ansøgning. Guildens members poster både godt og dårligt herinde, og Najsens har sin mening og har ret til den. Det betyder dog ikke at du ikke kan komme ind.

Med hensyn til LFR så er det lidt specielt, fordi mange af os raiders ser det som en nødvendigt onde der skal overstås. Mange af disse, jeg selv inklusiv, var i Najsens gruppe og ville helst undgå MSV og gik direkte i HoF. Men der var altså flere grupper, så du skulle ikke have ladet dig slå ud. Som jeg sagde så er LFR for mange af os et nødvendigt onde, derfor bliver det bare "overstået" onsdag aften uden nogen større koordination.

Lad mig høre hvad du bestemmer dig for, jeg ser meget gerne at du fortsætter din ansøgning.
    "Mana.... Hva fanden er det? Det lyder som en undskyldning for at slacke i raid!"
    - Oliria

I5 2500k @ 4,6GHz | MSI P67A-GD53 | Asus GTX 670 DirectCU II Top | 8gb Kingston HyperX T1 1600MHz | 128gb Crucial M4 | Barracuda 750gb 7200rpm | Asus Xonar DS | Antec Truepower New 650W

SD Medlem Forum Disciple

Jeg har sendt en pm til Badz og afventer derfor hans beslutning.

Hey, jeg har talt med GM til aften og landet ligger nu sådan at jeg lader døren stå åben nogen dage og tænker over sagen.

SD Medlem Forum Adept saks's Avatar

Godt at høre!

Det glæder mig du lige vil tænke tingene igennem (Jeg glæder mig mest til du nu siger 'Jeg giver det sku' en chance til' ;-))

Håber vi ses in-game inden længe,
    Marwen

Hey @Badz hvad siger du til noget dungeon/hc her kl 17.45-18.45 før jeg skal på raid så vi kan få skaffet dig de thumps up?

Marwen

Hej WoW SD'ere. Badz er tilbage og han vil sgu godt stadig ind i SD. Jeg har arbejdet lidt på min præst og min item level er nu (hvis jeg husker rigtigt) 473. Det burde give lidt flere muligheder for at være med