Page 1 of 2 12 LastLast
Results 1 to 25 of 42

Thread: [27.06.12] Wolffie /Subsa ansøgning

SD Medlem Forum Trainee wolfffie's Avatar

Default [27.06.12] Wolffie /Subsa ansøgning

Hey SD.

Jeg søger p.t. ind hos jer under GW2. Da spillet ikke er udkommet endnu, og jeg skal ha' tiden der imellem til at gå med et eller andet MMO, så tænkte jeg, at der måske var mulighed får at søge ind i jeres wow guild, og måske lære et par stykker af jer at kende den vej igennem?

Oprindelig ansøgning:
    http://www.semperdanica.dk/threads/4...ans%C3%B8gning

Har startet en ny char på Tarren Mill, men flytter nok min Draenei shaman over, hvis det kan lade sig gøre...

Som I kan se på min oprindelige ansøgning, så har jeg en del erfaring med raiding delen - men i første omgang vil jeg kun ind som social.
    Her er min character, som var min sidste main:
    http://eu.battle.net/wow/en/characte...Popoi/advanced

Lad mig høre fra jer, om det overhovedet kan komme på tale. Hvis ikke, så må jeg bare vente til GW2 udkommer

-wolfffie

--------------------------------

Info om mig:

Mit navn er David, bosat i Odense, sammen med min kone. Vi har været gift i snart 1 år. Jeg er 26 år og studerer i skrivende stund på VUC HF, 2. år efter sommerferie. Studerer for at blive folkeskolelærer
    Tidligere har jeg tilbragt 5 år i forsvaret, først som konstabel og senere hen sergent.
    Min fritid bruger jeg på at prøve og holde mig sund, med diverse løb og vægttræning - dog kun på lavt niveau
    Derudover har jeg altid haft en STOR interesse for MMO spil, samt computere.

MMO baggrund:
    SWG
    - var mit allerførste MMO spil. Blev introduceret igennem en kollega/ven og faldt i med begge ben.

WoW - gik fra SWG og over til WoW 11. februar 2005 da det kom til Danmark. Har spillet WoW i en lang periode. Både som hardcore PvP'er og hardcore PvE'er. Har dog været afbrudt af udsendelse igennem forsvaret, samt lyst osv.

Har prøvet diverse MMO spil herefter:
    WAR - blev meget kort, da det ikke bed fast.
    LoTRO - det samme her, bed ikke fast.
    AION - det spillede jeg i et stykke tid. Spillede på samme server som jeg med min chanter Subvenio. Mener også at jeg kom ind i SD Aion i sin tid. Kan dog huske at jeg skiftede over til Asmodians, pga. nogle RL venner, så forlod SD. Har prøvet at lede på forum, men kan ikke finde nogen post. Kan end ikke huske om jeg lavede en post i sin tid - men er dog 90% sikker på at jeg var i SD. Det har dog ikke den store betydning
    SWTOR - get bed fast, og vi fik clearet næsten alle operations på nightmare og en del PvP, inden jeg mistede lysten. Jeg spillede som Powertech (Bounty hunter).
    TERA - spillede/spiller også TERA. Her spillede jeg min priest, op til level 58, hvorefter jeg lidt mistede interessen igen.

Har prøvet en den MMO spil i min tid, men der hvor jeg har brugt mest kræfter, sved og tårer, har været i WoW.

Mig som spiller:
    Jeg er en stille og rolig person, taler aldrig over evne og lytter altid til feedback - positiv og negativ. Jeg synes selv at jeg har et godt taktisk overblik og forstår hvordan tingene hænger sammen. Med det sagt, så er jeg ikke bange for at lære nye ting, da jeg specielt er helt ny i guild wars universet.
    Jeg er imødekommende og holder mine aftaler. Ligeledes står jeg ved mine beslutninger, men er ikke bleg for at vige ved bedre beslutninger...
    Kort sagt så kan I forvente et stabil, "down to earth" og aktiv spiller.

Hvorfor SD:
    Jeg har længe haft kigget på SD som guild, også da jeg skulle finde en guild i SWTOR, men mit valg gik på en anden server end jeres.
    Jeg har læst jeres Regler for optagelse, Forum regler og accepterer jeres 5 værdier...
    I har nogle gode værdier og, hvad jeg kan læse mig frem til, et meget godt sammenhold spillere imellem. Det er en ting jeg savner utrolig meget, når jeg spiller MMO - en følelse jeg kun har haft i starten af min WoW periode.
    Jeres mål passer mig også fint. I har både plads til semi-hardcore og socials. Jeg vil selvfølgelig gerne det hele, men konen skal også have opmærksomhed en gang imellem...
    Last edited by Tristanas; 11-07-2012 at 21:07. Reason: information fra oprindelig ansøgning rykket

SD Medlem Forum Elder Breael's Avatar

Hej David,

Er ikke selv aktiv i wow for tiden, men vil bare lige sige for en fed ansøgning ovre i GW2 forum.

Tak for de fine ord @Breael

SD Medlem Forum Knight Tristanas's Avatar

Din entuiasme for at blive en del af SD er super fed.

Jeg kender dog ikke ansøgningsproceduren i wow eller om der er specifikke kriterier, så der lader jeg eksperterne om din ansøgning.

En wow officer kigger nok forbi og smider et par ord inden ikke alt for længe..

WoW: Tristánas, Paladin Tank (MAIN) // Tristanas, Hunter
    Diablo 3: Tristanas#2716

SD Medlem Forum Disciple

Hej David og velkommen til vores forum.

Du er velkommen til at søge ind i vores wow afdeling, da der endnu ikke er nogen release dato på GW2.

Vejen ind i SD er at gøre sig positivt bemærket og samle en masse anbefalinger. Husk at det ikke er din char eller din måde at spille på vi vurderer, men dig som person. Derfor har du mange muligheder for at gøre dig positivt bemærket. Du kan rende HC’s eller raids, men du kan også hygge på vt, hjælpe ingame, bruge forum eller fx deltage i et irl/ingame arrangement. Vigtigst er at du aktivt gør dit for at lære vores medlemmer at kende og jeg kan kun opfordre til, at du går i gang allerede nu, da vi vurderer hele din ansøgning lige fra du postede den.

Du er velkommen på vores vt eller lave en /join semperdanica ingame. SD kanalen kan være ret død, men det er en god mulighed for at gøre os opmærksom på, at du er derude, så det skal du ikke lade dig skræmme af.

Jeg lader din ansøgning stå en uges tid, hvor vores medlemmer har mulighed for at hilse på dig og vi får mulighed for at se, hvad du er for en starut ud fra din aktivitet og medlemmernes tilbagemeldinger. Derefter vil vi invitere dig til en vt samtale.

Hvis vi efter samtalen begge er enige om at fortsætte ansøgningen, så vil vi på dette tidspunkt gerne tilbyde dig en trial.

Husk endelig at nævne for dem du snakker og spiller med, at du er ansøger og at de meget gerne må bevæge sig forbi din ansøgning og smide et par ord.

Skulle du have spørgsmål undervejs, så vil vores Regler eller Information som regel kunne svare på det meste og ellers er du meget velkommen til at kontakte mig eller @Marwen.

Ellers vil jeg ønske dig held og lykke med din ansøgning.

Venligst

Galicia

Dejligt at se du tager initiativ til at gruppe med SDer =)

So long, and thanks for all the fish præieulven's Avatar

Løb lige et hc run med @wolfffie cool fyr så han får da lige en fra mig af :=)
    ----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
    “Who are you to judge the life I live?
    I know I'm not perfect
    -and I don't live to be-
    but before you start pointing fingers...
    make sure you hands are clean!”
    Bob Marley

Jeg var med til det HC run, og ja han var cool nok ved ikke om det tæller når jeg også er ansøger men til @wolfffie

Har kørt et par dungeons med et par stykker fra SD her til aften. Vi klarede alle bosserne, selv uden min Blodlust @Rune @Stinkbox @Lack @stoicism og @Najsen var med i løbet af aftenen
    Ligeledes var @Provensis og @præieulven også med

-wolfffie
    Last edited by wolfffie; 19-06-2012 at 21:19.

SD Medlem Forum Elder Najsen's Avatar

Jeg vil helt sikkert gerne give min rigtig hyggelig fyr at snakke med, og lave runs med, ham ser jeg gerne i SD

Officer Forum Apprentice Rune's Avatar

Rigtigt hyggelig fyr og han kan holde ud og køre hc med Najsen et sådan tålmodig og forstående menneske skal være velkommen i SD :-P

Thumbs up her fra
    [SIGPIC][/SIGPIC]

-----> Min Main <-----

Tak for de fine ord

SD Medlem Forum Initiate

Var også med i den HC. fin fyr, og han interuptede satme da jeg sagde det til ham så herfra.

Tog lige et par HC runs med @Najsen, @stoicism og @Sylah. Dog efter Sylah's mening, så skal jeg tale noget mere...

SD Medlem Forum Elder Breael's Avatar

Ja det hører man ofte - man bør nok tilføje, at i selskab med de 3 ovennævnte er det ikke altid lige nemt at få et ord indført

Løb lidt hc hvor Wollffie skulle heale. Med ny tank og ny Healer, ja så ramte vi jorden et par gange, hehe =) Men det var var hyggeligt og sure miner. Så thumbs up =)

SD Medlem Forum Disciple

Hej David,

Er du frisk på en samtale onsdag kl 20.30?

Galicia

Heya Galicia.
    Ja, det er jeg skam

-wolfffie

Var på et run igennem DS normal med en masse folk fra DS. @Najsen styrrede slagets gang, og synes selv det gik meget godt
    Kan ikke huske navnene på dem alle, men fik dog pointeret at jeg var ansøger...

-wolfffie

SD Medlem Forum Knight Tristanas's Avatar

Hej @wolfffie

Et lille tip - når du er på vent med folk ,så smid et link til din ansøgning ind i "comment". Det gør det en hel del nemmere for members blot at kopiere linket og komme ind på din ansøgning. Du kan også skrive Ansøger foran dit vent navn - fx [ansøger]Tristanas eller noget lignende. Jo mere synlighed på din ansøning - jo bedre..

// Trist

WoW: Tristánas, Paladin Tank (MAIN) // Tristanas, Hunter
    Diablo 3: Tristanas#2716

Tak for det Trist, det er simpelthen genialt. Det vil jeg huske til næste gang

-wolfffie

Var lige et smut med @wolffie i DS i går. Han holdte sig godt til på VT og spillede sig class godt.
    Så du kan få den her af af mig.
    Give a man a stolen credit card & he'll eat like a king for a day.
    Teach a man to phish & he'll be set for life.
    -- Ancient Nigerian proverb

Forum Neophyte Droodle's Avatar

Var i DS med @wolffie igår. det gik rigtigt godt. så thumbs up herfra
    Last edited by Droodle; 26-06-2012 at 8:04.
    World Of Warcraft:

TM Char Names: Bulderdash - Taizan - MissDroodle - Lazyboy - HrDroodle - Lazydad - Lazyhunt - Lazyman - Lazylock

Forum Learner Snehvide's Avatar

Var ligeledes i sd i går og wolfffie skal have en For at være en del af en rigtig hyggelig aften. Håber han bliver en del af sd.

SD Medlem Forum Disciple

Du bor godt nok i Odense, men nu får du den også lige.

En god mulighed for at lære flere SDere at kende og få et hav af thumps (forhåbentligt ):

http://www.semperdanica.dk/threads/4...931#post617931

SD Biotur - Taastrup

Edit: Du kan se linket så snart vi har haft en vt samtale :-)
    Last edited by Galicia; 26-06-2012 at 11:53.