Page 1 of 2 12 LastLast
Results 1 to 25 of 39

Thread: [03.08.12] ansøgning om trial

Default [03.08.12] ansøgning om trial

jeg hedder Mads er 29 år og bor i Esbjerg

jeg har læst Regler for optagelse, Forum regler og de 5 værdier og accepterer

jeg er uddanet Pædagog og arbejder inde for dette område
    jeg er gift og har været det i nu 1 år og havde angår min resterende tid så bliver det brugt på mit hus som jeg har købet for 2 år side og har sat i stand men med et hus kommer der alt for meget arbejde med velighold og have men det er sku også fedt med mere plads så jeg kan få lidt ro når jeg gamer.
    mine hobbies er nok at spille computer hvor swtor og d3 har været de spil der har fået mest opmærksomhed på det siste. ellers er jeg en posetiv person der godt kan lide at have det sjov og hygge på vt og så er humor vigtig ting for mig

hvad kan jeg ellers fortælle tja kan ikke lige komme på noget men i er velkommen til at spøge ind vis der er noget i undre jer over eller vil vide mere om

jeg syntes selv jeg er social og god til at hjælpe dem der har brug for det.
    hvad angår erfaring så har jeg spillede SWTOR siden det kom ud og har pt 4 lvl 50 fordelt på emp og rep
    jeg har raidet på begge sider men er kommet længst på emp hvor vi har taget ev og kp hard mode har også taget Denova normal op til siste bossen
    inden SWTOR har jeg spillet wow i 7 år i en guild der hedder cartoonheros på Bronzbeard
    jeg har har været og er pt i en guild der hedder Dans of rori /Talus det er guld der er på begge sider så det er en af grundende til aat de lvl 50 jeg har er på begge sider

de forventniger jeg har er at hygge og have det sjovt med andre fordi jeg mener det er det der gør spillet sjov også at få prøvet lidt mere end game raid og andre ting

jeg har valgt at søge ind i Semper Danica fordi at jeg har stor respekt for det arbejde i har lavet op til og efter reles det var også mening at jeg ville søge ind da spillet kom men der havde i lukket for ansøgning og så kom jeg tilfældig ind i Dans of Talus/Rori og har haft det godt der men guilden er ved at dø der er kun 2 onlin på ts det meste af tiden så jeg vaglte at det var tid at prøve noget nyt.

Cakkor lvl 50 mercenary arsenal
    Aminee lvl 50 Sage
    Cazax lvl 50 Commando
    Dayel lvl 50 Guerdian

håber i har plads og brug for det jeg kan tilbyde
    hilsen mads
    Last edited by Cakkor; 01-07-2012 at 19:05.

SD Medlem Forum Senior PulvenDK's Avatar

Hej og velkommen til, håber du vil finde dig godt til rette her

God ansøgning du har fået strikket sammen der og kommer rundt om mange
    af de ting vi godt vil vide, men kunne godt tænke mig at få lidt mere Info om
    hvem du er og hvad du laver ud over arbejde og computer

Der kommer en officer forbi og siger Hej inden alt for længe

PulvenDK

jamen så må jeg da prøve at se om jeg kan hjælpe lidt så den væreste nysgærighed kan blive stillet
    jeg er gift og har været det i nu 1 år og havde angår min resteende tid så bliver det brugt på mit hus som jeg har købet for 2 år side og har sat i stand men med et hus kommer der alt for meget arbejde med velighold og have men det er sku også fedt med mere plads så jeg kan få lidt ro når jeg gamer.
    hvad kan jeg ellers fortælle tja kan ikke lige komme på noget men i er velkommen til at spøge ind vis der er noget i undre jer over eller vil vide mere om

glemte da helt og sige tak for det hurtig svar og posetive respons

SD Medlem Forum Senior PulvenDK's Avatar

så kom vi lidt mere ind på hvad du er for en

smider lige et mention tag til en officer fra SWTOR afd. @Arantixe

tak for hjælpen

Forum Learner

Hej og velkommen til altid rart med nye ansigter

SD Medlem Forum Knight Tristanas's Avatar

hej @Cakkor

Vil bare lige sige hej og velkommen til. Rigtig god læsning.

Kender alt til det med hus, og man siger jo, at man aldrig keder sig når man er husejer.. OG DET ER RIGTIGT

Må jeg foreslå, at du fletter den info ind fra post #3 i din ansøgning - da de fleste members i første omgang går ind og læser ansøgningen og ikke altid alle kommentarerne

Held og lykke med det udover det..

// Trist

WoW: Tristánas, Paladin Tank (MAIN) // Tristanas, Hunter
    Diablo 3: Tristanas#2716

tak for tippet det er her med flette sammen.

og det er da dejlig at høre det ikke kun er mig der syntes at et hus er et evigheds projekt

SD Medlem Forum Convert

hej Mads

Ser ud til du har været fordi, men for en god ordens skyld, så poster jeg lige dem her til dig.

Det første du bør gøre er at joine vores ingame chat SD.. Bare cjoin sd
    Du er også meget velkommen på vores Vent server, hvor du kan møde nogen sd'er og få en ide om, hvad det her er for et sted.

Så her det første stykke tid, gælder det altså bare om lige at lære hinanden at kende.

Velkommen til

tak for velkomsten
    har snakket med et par stykker på vent her de siste 2 dage og det har været rigtig hyggelig
    Last edited by Cakkor; 03-07-2012 at 13:39.

SD Medlem Forum Disciple Darwynnia's Avatar

Hej Cakkor og velkommen til!

Jeg er pt på ferie og kun tjekker forumen en eller to gang om ugen, men du har skrevet en flot ansøgning og jeg glæder mig til at snakke med dig enten i spillet eller på VT og lære dig at kende!

hej Darwynnia
    tak for velkomsten ferie lyder da også super fedt ser frem til en sludre på VT have en rigtig god ferie

jeg har spillet lidt med han og snakket med ham på vt så jeg vil give ham en stor her fra

SD Medlem Forum Apprentice Ravyn's Avatar

Har spillet med ham et par timer her til aften, fin fyr, så her fra!

Steam - Feel free to add me

SD Medlem Forum Apprentice

God stabil jyde, der kan spille sine chars og er flink at snakke med. herfra

jeg takker det var hyggelig

Forum Initiate

hej cakkor og velkommen til

rigtig fint læse stof så held og lykke med ansøgningen

Forum Learner

Hey Cakkor - der var du sgu heldig, der er tirsdags serverdown, og jeg holder ferie, men du sidder vel på costa del McDonalds med en Big Tasty og hygger dig =) Jeg har spillet meget med Mads, det har sgu været hyl. Mads har en hang til at have humor, men er helt sikkert osse en smule seriøs når han gamer, jeg morede mig ihvertfald, en hygsom fætter , så her er den længe ventede , den er velfortjent

hehe takker TB det er også sjovt at spille med dig håber der bliver meget mere af det

Forum Learner

Var en tur igennem black hole med Cakkor, og det gik smooth
    OMG min nej-hat er forsvundet!!! Hvis nogen finder den, skriv det gerne i en post!

Forum Initiate

sad på VT sammen med cakkor her i aftes, virker som en super fin fyr så får lige en fra mig.

ser ham nemmelig som klart SD´er

jeg takker for de fine ord det var super hyggelig

var en tur i hard mod med @Moody @xerium det var rigtig hyggelig og håber vi kan gøre det igen en anden gang hvor det måske gå lidt hurtiger men der skal jo også være lidt udfordring