Page 1 of 2 12 LastLast
Results 1 to 25 of 40

Thread: Rakii - Ansøgning til Guild Wars 2

Forum Convert rakii's Avatar

Default Rakii - Ansøgning til Guild Wars 2

Navn Stefan Bakmann
    Alder: 31
    By: Grenå, Østjylland.

Jeg har læst jeres ingame værdier ingennem og kan sagtens bakke op om og acceptere disse. Samt jeres optagelses regler og forum regelsættet.

Jeg er uddannet IT-supporter og ansat ved et firma i Lystrup, Århus; NOVAX A/S som sælger Elektroniske Lægejournaler til Almen og Speciallæger. Jeg har været ansat i 5 år nu og synes jeg har verdens bedste job.

Jeg tog uddannelsen meget sent (26år) fordi jeg var overbevist om at jeg ikke skulle arbejde fuldtids med noget så passioneret som min hobby. Men hold da op jeg tog fejl. Det har nok været mit livs enkeltstående bedste beslutning.

På en tæt 2'er kommer beslutningen om at leve mit liv sammen med min fantastiske kæreste Mette, snart kone. Hvis hun skulle spørge nogen omkring rækkefølgen, så er hun klart på 1. pladsen. Udover at vi passer utroligt godt sammen, har hun været så venlig at give mig to fantastiske børn: Mathias på 4 og Cecilie på 2. De ligner begge to deres far og mor op af dage, og det giver familien deres egne helt specielle problemer. Det ville nok have været nemmere at forstå hvis man kendte mig som barn, men lad os lade det ligge ved at jeg måske ikke altid var en sød og moden mand som jeg er i dag.

Min fritid bruger jeg helst på min hobby som er at spille computer spil. Motion kan jeg ikke ligefrem prale af at dyrke mere, så kiloene sidder tæt men godt på kroppen. Dog bliver jeg tit trukket med ud i haven hvor jeg mod min vilje for slået græsset og klippet grene af ting.

Jeg er en social person, som er god at vende ting med. Jeg er god til at lære ting hurtigt, men længere om at kunne udføre dem perfekt. Jeg er venlig og imødekommende over for alle, hvis jeg selv bliver behandlet ordentligt. Jeg er konfliktsky og kan tit godt holde på problemerne istedet for at komme ud med dem. Dog sagt kan jeg altid snakkes med, og jeg er efterhånden ved at kunne se logikken i logiske ting.

Jeg er blevet opfordret, flere gange, hen over årene til at genansøge i SD. Jeg har altid slået det hen, fordi jeg ville være 100% sikker på mig selv og hvad jeg ville have ud af spillet og hvad jeg kunne tilbyde andre, før jeg kunne tillade mig at ansøge i SD igen. Det lyder måske lidt gammeldags, men jeg er af den overbevisning at man altid bør være på samme side af bogen som den guild man søger ind i. Jeg har ikke følt mig klar før nu, det skulle tage den tid som det tog.

Jeg har haft en affære med mere eller mindre næsten alle større mmos gennem de sidste 8 år, og det har gjort mig meget bevist om at det ikke er spillene som skal holde for evigt, men de folk man spiller dem med.

Jeg er gammel DaoC spiller, som var mit allerførste online spil, hvis ikke man tæller Neverwinter Nights med. I alle årene efter DaoC, har jeg ledt og ledt og ledt efter det samme fix, det samme rush som det spil gav mig. Og ligeså mange gange er jeg blevet skuffet, og vildledt af gyldne løfter, indtil nu, måske? Jeg vil helst ikke være alt for ekstatisk, men det er svært ikke at være andet efter at have prøvet betaen et par gange, og oplevet WvWvW. Dette er om nogen grunden til at jeg kan mærke blodet igen, og bliver helt stakåndet når jeg tænker på at løbe rundt og ganke folk og smadre zergen og alle de andre smukke ting som gjorde, og som måske vil gøre Guild War 2 til et fantastisk spil.

Jeg har været ansøger/medlem før, tilbage i 2004 i World of Warcraft. Her er min ansøgning tilbage i 04 hvor mit forum navn var Blackguy: http://www.semperdanica.dk/threads/3...-Semper-Danica
    Jeg leavede guilden tilbage under den store Morfar udvandring, og jeg tror at dette er hvad jeg skrev som afsked i den tråd:

Hopper desværre også på vognen.

Grunden er at jeg er mere eller mindre enig med de fleste der forlader guildet og sd er blevet for stort og for casual til mig. Da jeg har lyst til endgame raid instances og raid encounters sker der for lidt i sd og udsigterne er for store til at det bliver til noget foreløbigt, specielt når mange nu forlader guildet.

Mange af dem der har forladt guildet har jeg desuden spillet rigtigt meget med og det ønsker jeg at blive ved med.

Jeg var med igår i byen med nogle fra sd og det var pisse skægt og hyggeligt og jeg må sige at jeg synes sd har en fed stemning for det meste og der er mange fine folk, men jeg vil ikke blive ved med at hænge bagud ingame og jeg har lyst til de fede ting nu og her og ikke om 2 måneder. Selvom jeg forlader guildet skal i da bare pm mig hvis i får brug for hjælp, og jeg er altid klar på en hyggesnak eller for den sags skyld en hygge bajer.

Ses ingame folkens
    Det er sådan en mærkelig følelse man har når man tænker på at dette her skete for over 8 år siden, og jeg kan stadig huske følelsen af hvor svært det var dengang. Men dette var også en af grundene til at jeg har holdt en ansøgning tilbage, fordi jeg følte at mit leave var "værre" end så mange andres. Men som alting håber jeg at der løbet meget vand under broen i mellem tiden.

Jeg har få, men stærke relationer til min RL venner igennem lang tid. Duncanous og Jay, som begge har deres andel at skubbe til mig, så jeg kunne tage mig sammen om at ansøge. Der er andre som jeg har spillet med i løbet af årene, og som måske vil genkende mit nick.

Der tages forbehold for stavefejl og grammatiske bummerter, og jeg håber at ansøgningen er velmødt og at I orker at læse alt min ævel igennem.

Venlig hilsen
    Rakii

SD Medlem Forum Knight Tristanas's Avatar

Hej @rakii

Tak for du vælger at genansøge hos SD. Det er altid positiv, når en tidligere medlem smider interessen vores vej igen

Jeg må ærligt erkende, at din ansøgning er en af de bedste jeg har læst til dags dato. Jeg har virkelig fået et indtryk af, hvem du er som person, og synes det var en fornøjelse at læse.

Vejen tilbage til SD er at gøre sig positiv bemærket overfor vores members og eventuelt lære nogle af de nye at kende. Der er sket en del på de sidste og her i blandt er der kommet en del nye members. Nu er det jo begrænset hvor meget GW2 du kan spille med os for tiden, men mange af os er til at finde i andre spil, så hvis du har mulighed, er du mere end velkommen til at joine. Du kender jo vores ventrilo kanal, hvor mange af os også er til at finde i nu og næ.

Inden den aktive jagt på "thumps up", lader vi dog din genansøgning stå en uges tid, så medlemmere som tidligere har erfaring sammen med dig har mulighed for at kommentere på din ansøgning og eventuelt stille dig et spørgsmål eller 2. Derudover smider jeg lige en mention til @Trine, som eventuelle har en kommentar omkring din genansøgning.

du er velkommen til at tage fat i mig, hvis du har spørgsmål.

// Trist
    Last edited by Tristanas; 09-07-2012 at 11:59.

WoW: Tristánas, Paladin Tank (MAIN) // Tristanas, Hunter
    Diablo 3: Tristanas#2716

SD Medlem Forum Disciple Jay's Avatar

Så tog du dig endelig sammen slacker!
    Stefan (Rakii) er en person man kan regne med og hans ansøgning beskriver ham selv rigtigt godt, ikke noget at pege fingre af der.
    Selvom han ikke har været en del af SD længe, har vi stadig spillet en del sammen i diverse MMO spil.
    Men det er nu federe under samme guild tag, så håber i kan se ham som en del af SD igen.
    Spilkoordinator i GW2, Jay.5604

Forum Elder Mortor's Avatar

Hej Stefan

Super god ansøgning du har fået lavet, som Tristanas skriver så giver den virkelig et godt billede af hvem du er som person.

Håber at vi kan få spillet lidt sammen i næste BWE.

/Mortor

Forum Disciple Duncanous's Avatar

Vil ligesom Jay gerne give en stor til Stefan!

Rigtig fin fyr der er hyggelig både at game og snakke på vt med. Samtidig er han en aktiv og dygtig spiller der vil kunne bidrage til vores kommende WvW sejre.

Kan ske der er andre fra SD der kan huske ham fra Swtor hvor han var på mit raid hold, som den eneste ikke SD'er.

Ville være fedt at kunne spille WvW med RL kammeraterne under SD tag.

SD Medlem Forum Senior PulvenDK's Avatar

Som alle andre siger er det en fantastisk ansøgning
    vil gerne byde dig velkommen

Spillede jo med dig i swtor på dunc's raid hold og det vil jeg gerne give dig en thumps up for super hyggelig fyr som har styr på sit sit

Det er da dejligt at man stadig kan fremstå som en halvhæderlig mand i andres øjne.
    @Mortor Så regner jeg også med at skulle disconnecte i de 4 timer næste BWE varer, så vi kan mødes ved login skærmen.

Quote Originally Posted by rakii View Post
    Det er da dejligt at man stadig kan fremstå som en halvhæderlig mand i andres øjne.
    @Mortor Så regner jeg også med at skulle disconnecte i de 4 timer næste BWE varer, så vi kan mødes ved login skærmen.

Hehe jeg satser på en god gang WvW

SD Medlem Forum Knight Trine's Avatar

Hej Stefan.

-og pænt velkommen tilbage til vores forum Det er lidt en skam din tidligere profil er blevet slettet, men så må du bare have opbygget en ny historik med denne profil.

Mht. din genansøgning, så har jeg ladet den køre et par dage, for at se hvilken respons du har fået af vores medlemmer. Der er vist ikke så mange der husker dig (eller også har de ikke set det er dig), men det gør såmænd heller ikke noget. Så det er bare et "go" herfra, om at komme ud og lære os at kende igen, og få nogle positive tilbagemeldinger her i din ansøgning.

Lige til slut vil jeg gerne rose dig for din ansøgning. Jeg synes den er rigtig god, og jeg synes ikke dit farvel var et "slemt" et

Held og lykke med din ansøgning!
    Hilsen Trine.

PS. Nu er det @Tristanas der overtager resten af din ansøgnings proces
    Last edited by Trine; 12-07-2012 at 9:25.

Nu er det trods alt også 8 år sidst jeg var i guilden, og det var en relativ kort periode, så det er kun at forvente

De folk som jeg sidst havde noget med at gøre med var dem som spillede/spiller SWTOR.

Jeg tror min "tidligere" profil som hed Blackguy originalt blev slettet fordi jeg måtte skifte ingame nick pga. af Blizzard synes at Blackguy var et farligt ord. Eller også røg den pga. inaktivitet. Igen .. 8 år er lang tid.

Men jeg glæder mig da til at spille sammen med folk i BWE3 og ser om vi ikke kan lave noget rav i den der

Jeg har stadig en snak til gode med @Tristanas på vent når tiden kommer til det, så ser jeg frem til.

Ja, på et tidspunkt tager vi en sludder på ventrilo - ganske uformelt, men melder ud, når vi nærmer os den.

Som tidligere skrevet er vejen ind i SD, at gøre sig positivt bemærket og samle en masse anbefalinger. Husk at det ikke er din char eller den måde du spiller på vi vurderer, men dig som person. Derfor har du mange muligheder for at gøre dig positivt bemærket. Lige pt er det begrænset hvad du kan gøre ingame, men du kan også hygge på vt, bruge forum eller fx deltage i et irl/ingame arrangement. Vigtigst er at du aktivt gør dit for at lære vores medlemmer at kende.

Du er som sagt velkommen på vores vt. Vi spiller også andre spil, som du også er velkommen til at joine. Udover Wow og SWTOR, kan jeg blandt andet nævne The Secret World eller Diablo 3. Husk at nævne, at du er ansøger når du spiller med medlemmere.

// Trist

Forum Adept

Jeg kan kun huske Rakii for noget godt og som Duncs side kick hvis ikke jeg husker helt forkert it SWTOR ;-P
    Desudden har jeg haft fornøjelsen af at spille med ham et par gange i SWTOR både operations og instances (speedruns osv) og kan kun huske ham som en team player og som en hyggelig gut både seriøs og med humor på VT
    Glæder mig at han vil være med i GW2

Forum Adept Dax's Avatar

Kan huske rakii fra SWTOR og der var han rigtig god, havde også muligheder for at spille sammen med ham i WvW her i BWE3 og det gik rigtigt godt. Hyggelig fætter og rar på VT.
    Last edited by Dax; 23-07-2012 at 8:35.
    Sgt. WvW.

Thought without action is a daydream.
    Action without thought is a nightmare.

Forum Apprentice Soulmonkey's Avatar

Thumbs up herfra, Rakii er er rigtig flink og nem at komme i samtale med og så er han god til at være min dedikeret resser i WvW ^^

Så er BWE3 veloverstået og jeg tror at jeg blev en lille smule mere forvirret over hvilken klasse jeg skal spille til launch.

Jeg vil sige at jeg nød faktisk at spille samme med SD her henover weekenden. Jeg var en smule reseveret fredags aften da der pludselig var så mange folk at tage hensyn til osv, så jeg gav mig selv lov til at spille alene i mit eget tempo uden at skulle tage højde for andre.

Dagen efter om formiddagen hoppe jeg på vent igen og det var straks mere roligt. Jeg tror jeg brugte næsten alt min tid i WvW sammen med de fleste af dem fra SD som også valgte den form for underholdning. Jeg følte mig ihvertfald straks velkommen og det var rart at kunne snakke på dansk igen efter så lang tid engelske guilds. Det sagde min kæreste også

Ud over de folk som allerede har været så venlige at thumpe mig op herinde, så spillede jeg også med en del andre folk som alle havde den egenskab at de fik en til at føle sig meget velkomne. Ingen navne nævnt, ingen glemt. Men I ved godt hvem I er .. hehe.

Jeg ser frem til launch og til at spille meget mere GW2.

Godt at hører at du føler dig velkommen. Jeg fik desværre selv kun mulighed for at spille lidt søndag og det var kun PvE og PVP

Nu går tiden bare alt for langsom indtil release

Forum Warden Dake's Avatar

Fik spillet en del WvW og også lidt med Rakii.
    Det er endnu ikke blevet til nok til, at jeg kan give en endelig thumbs up, men du har efterladt et positivt indtryk.
    Så jeg vil da opfordre til at han kan komme på trial til launch
    Last edited by Dake; 26-07-2012 at 23:18.
    Mvh Nikolaj

@Dake ingame i ESO

Tak for behagelig samtale over VT @rakii.

Som drøftet ændrer vi din status på forum fra ansøgere til trial, hvilket også giver dig adgang til det interne forum. Brug lidt tid på at kigge de forskellige info-tråde igennem, og hiv gerne fat i mig, hvis du er i tvivl om noget

// Trist
    Last edited by Tristanas; 15-08-2012 at 21:14.

Gz med Trial

SD Medlem Forum Disciple Jay's Avatar

Gratz buddy
    Spilkoordinator i GW2, Jay.5604

Yay! Takker!

Forum Elder Deadlock's Avatar

forsinket grats med trial, og vil lige tilføje at det er rigtig lækkert at se dig være aktiv på forum

ser frem til at lære dig bedre at kende og spille med dig om en uges tid

Forum Learner

Spillede med Rakii her til aften fin fyr, snakkede så meget og agerede så hjemmevandt, så jeg egentlig ikke troede han var trail en skal du derfor ha, selvom du bor uhyggeligt tæt på Randos

Har været på VT her til aften med Rakii og han er en rigtig hyggelig fyr som helt sikkert vil passe godt ind i SD.

Så en fra mig

Forum Apprentice Víe's Avatar

Hej Stefan/@rakii

Jeg ville også (sry for skabelon) lige smide en lille hilsen her, mens jeg stadig husker det.

Du virkede som en rigtig flink gut på Ventrilo i går aftes

Så når vi kommer op i lvl, og tingene fungerer lidt bedre, må vi se om vi kan få spillet lidt sammen.

På gensyn,

Víe/Marie
    Last edited by Víe; 26-08-2012 at 20:48.
    C'est la Vie ! <3