Page 1 of 2 12 LastLast
Results 1 to 25 of 40

Thread: Rakii - Ansøgning til Guild Wars 2

Forum Convert rakii's Avatar

Default Rakii - Ansøgning til Guild Wars 2

Navn Stefan Bakmann
    Alder: 31
    By: Grenå, Østjylland.

Jeg har læst jeres ingame værdier ingennem og kan sagtens bakke op om og acceptere disse. Samt jeres optagelses regler og forum regelsættet.

Jeg er uddannet IT-supporter og ansat ved et firma i Lystrup, Århus; NOVAX A/S som sælger Elektroniske Lægejournaler til Almen og Speciallæger. Jeg har været ansat i 5 år nu og synes jeg har verdens bedste job.

Jeg tog uddannelsen meget sent (26år) fordi jeg var overbevist om at jeg ikke skulle arbejde fuldtids med noget så passioneret som min hobby. Men hold da op jeg tog fejl. Det har nok været mit livs enkeltstående bedste beslutning.

På en tæt 2'er kommer beslutningen om at leve mit liv sammen med min fantastiske kæreste Mette, snart kone. Hvis hun skulle spørge nogen omkring rækkefølgen, så er hun klart på 1. pladsen. Udover at vi passer utroligt godt sammen, har hun været så venlig at give mig to fantastiske børn: Mathias på 4 og Cecilie på 2. De ligner begge to deres far og mor op af dage, og det giver familien deres egne helt specielle problemer. Det ville nok have været nemmere at forstå hvis man kendte mig som barn, men lad os lade det ligge ved at jeg måske ikke altid var en sød og moden mand som jeg er i dag.

Min fritid bruger jeg helst på min hobby som er at spille computer spil. Motion kan jeg ikke ligefrem prale af at dyrke mere, så kiloene sidder tæt men godt på kroppen. Dog bliver jeg tit trukket med ud i haven hvor jeg mod min vilje for slået græsset og klippet grene af ting.