Page 1 of 2 12 LastLast
Results 1 to 25 of 47

Thread: Havdrengs ansøgning til Semper Danica i Guild Wars 2

Default Havdrengs ansøgning til Semper Danica i Guild Wars 2

Holla- nogen skal jo smide om sig med sommerligeudtryk, når nu vejret ikke vil..

Navn: Martin
    Alder: 22

Jeg har læst jeres regler for optagelse, forum regler og de 5 værdier som er: Respekt for andre, ærlighed, loyalitet, udvikling og engagement i Semper Danica

Columbo siger: Lige en ting til .. Hvem er denne såkaldte Havdreng?

Jeg blev student i 09, og siden da har jeg holdt mig langt væk fra skolebænken! Efter jeg graduerede sparede jeg op til en tur til Australien sammen med en af mine to bedste venner. Vi fik endda arbejdsvisum og opholdstilladelse gældende for et år. Planen var at arbejde og bo der et år og derefter planlægge noget nyt, men vi kom jo i vinterssæsonen (tumperne glemte jo at Australien har de modsatte årstider, da det ligger på den anden side, daaaa.. ) så arbejdet hang ikke på træerne. efter tre mdr. fik vi dårlige nyheder om sygdom i familien. Grundet den nyhed valgte vi på en måned at køre alt på nær det vestlige Australien tyndt og så tage tilbage til Danmark. Dejlig tid ellers

Nå, så blev det igen Danmark. Her arbejder jeg som pædagogmedhjælper for socialt udfordrede børn og unge. Det har jeg gjort i to år, og jeg er blevet så glad for det, at jeg har søgt ind som pædagog med speciale i sundhed og idræt - så må vi jo se om der står juhuu eller øv bøv i brevet den 30. juli. Det var en svær beslutning at vælge mellem lærer eller pædagog.

I min fritid er jeg utrolig glad for at træne i fitness, da jeg har stor interesse i at presse og udfordre min krop og forstå biologien og det anatomiske. Derudover cykler jeg på rytter, mountain bike i skoven, spiller lidt fodbold og så er der computeren. Jeg spillede fodbold på det højeste plan i Grenaa i 10 år, og da det så stoppede i 05/06 startede jeg på WoW. Jeg havde før spillet Diablo II LoD, men det var spillet tyndt. WoW gav mig mulighed for at opnå samme værdier som jeg følte i fodbold - holdspil, udvikling og det at jagte et mål. Det spillede jeg så frem til Cataclysm med raids og det hele - var Paladin Class Leader, da jeg gamede på det højeste. WoW blev kedeligt, og jeg stoppede - de gamle venner var alle grå på friend list
    Forsøgte mig også med Aion, men det var alt for grindy for mig - så forresten jeres guild ved tidlig game launch

Så kom Diablo III. Jeg kom hurtigt på Inferno, men Diablo var desværre alt for asocialt. Det er et spil jeg elsker, men ikke kan spille så længe og intenst af gangen.

Columbo siger: Lige en ting til .. Hvad kan ham Havdreng så tilføje Semper Danica?

Efter at have set en reklame med Guild Wars 2 købte jeg det straks, og jeg har været med i de to BWE. Jeg har spillet en Warrior og Necromancer og går stadig og grubler over hvilken det skal være. Synes det er et flot spil, og forventer at det vil sætte gang i min gamle gamergnist fra WoW. Bare det at man kan farve sin egen rustning var nok til at jeg var klar og parat - mangler WoW altså, haha.

Men jeg er en frisk og venlig personlighed at have i guilden. Jeg går utrolig meget op i altid at kende min class og udføre et godt stykke "arbejde";det kan bare ikke være anderledes for jeg er perfektionist! Derudover elsker jeg at chatte, da det jo bare er go' hygge og løber dybt i den menneskelige natur at være social.
    Mit store fokus har altid været PvE. Nu er jeg så blevet lidt tændt på at prøve PvP igen, da man selv skal dukke/undvige i GW2. Det synes jeg er så mega fed en feature, for så er det ikke blot bestemt af stats

Jeg føler i hvert fald at jeg altid har ydet et stort bidrag til de guilds jeg har været i. Møde op forberedt med både taktikker og ingame stuff til aftalt tid, hjælpe vennerne og sprede hygge i chatten.

Columbo siger: Lige en ting til .. Han roder sgu da lidt rundt i det hele, hva'? Nå, hvad ønsker ham mon så at opnå hos jer?

Jeg ønsker at finde en guild, hvori jeg føler mig hjemme (ønsket og værdsat). Dermed mener jeg en guild som er aktiv i både PvE og PvP og hjælper hinanden. At folk er klar til at give hinanden en hånd, svare i chatten, men dog også forstå at de ikke altid er forrest i køen (ydmyghed), og det tror jeg virkelig er at finde i SD. Har søgt rundt på mange guilds eftersom jeg fandt ud af, at Far Shiverpeaks bliver den skandinaviske server. Jeg har valgt SD pga. jeres værdier, alder og guildens levetid.

Jeg ser en del af mig i jer; håber i ser en del af mig i jer

Havdreng

SD Medlem Forum Disciple chrella's Avatar

Hold da op sikke en ansøgning specielt klokken 4 om morgen. Synes det er super god ansøgning du har lavede, du er kommet rigtig godt rundt om det vi gerne vil vide, nemlig hvem du er som person.

Desværre så tager vi pt ikke nye ansøger ind (det kan du læse mere om her http://www.semperdanica.dk/threads/4...-pr-21-05-2012 ) Det betyder dog ikke at vi bare afviser din ansøgning, du kan hvis du ønsker det blive sat på standby indtil vi åbner op for ansøgninger igen. Indtil da er du velkommen til at bruge vores VT ved næste beta weekend, så vi lige kan hilse på hinanden. Du er også velkommen til at deltage i debatter på vores åbne forum.
    Er svaret ikke gaffatape, er spørgsmålet stillet forkert.

Ja, jeg er god til at bytte rundt på dag og nat

Tak for svaret, jeg er glad for, at den bliver godt modtaget. Ærgerligt med den nuværende rekruttering, men jeg vil gerne sættes på standby i så fald.
    Jeg ved ikke om nogle af mine gamle gamer buddies nu er i SD. Min Paladin hed Webn, hvis det ringer nogen op

Havdreng

SD Medlem Forum Knight Tristanas's Avatar

Godmorgen @Havdreng / Marting

Velkommen til ligesom Chrella, så synes jeg din ansøgning er helt i topklasse. Virkelig ærgelig timing med Australien - både med sygdommen og vintersæsonen! Selvfølgelig kommer familie først, men det må virkelig ha været en hård beslutning at forkorte ferien med 8 måneder!

Ud fra dit svar til Chrella, så smider jeg din ansøgning på Standby indtil videre. Jeg håber vi ses til BWE3 her i juli, så vi lige kan hilse på dig Vi spiller på Far shiverpeak serveren, så bare sørg for at teste din chars af på den server.

Hvis du har nogen spørgsmål, så fanger du bare @chrella eller undertegnede - enten via PM eller blot ved at skrive en mention ( @Tristanas ) i din ansøgningstråd

// Trist

Btw.. du skriver ansøgning kl. 4 om morgenen og @chrella svarer kl. 5:56.. det er bare morgenfriske personer vi har her! eller nat-gamere

WoW: Tristánas, Paladin Tank (MAIN) // Tristanas, Hunter
    Diablo 3: Tristanas#2716

Modtaget, tak

Man skal jo passe på med ikke at tage for mange ind (love mere end man kan holde) kan jeg godt sætte mig ind i. Vi ved jo allerede, at der kun er plads til 100 i hver guild. Btw håber I kan lave et guild emblem, som ligner Semper Danica emblemet, for de danske farver og loven er jo smukke - Dannebrog er jo det ældste flag!

Jeg rykker dem bare til Far Shiverspeaks, hvis de befinder sig andet steds; ser jeg frem til.

Morgenfrisk bliver jeg nok sjældet set som, men jeg bliver derimod tit set som den natteglade men dog rastløse skikkelse, haha. Jeg savner virkelig et spil, da Diablo III irriterer mig pt. Det føles som grind, hvorimod det gamle var sjovere - grind på en anden måde .. Jeg må vel navngive mine GW2 chars efter Diablo chars, så jeg får lidt af hvert

Tak for hurtig og brugbar respons. Smider I en liste op her med navne på de folk, vi ansøgere kan spørge om invite?

Havdreng

Forum Elder Mortor's Avatar

Quote Originally Posted by Havdreng View Post
    Modtaget, tak

Man skal jo passe på med ikke at tage for mange ind (love mere end man kan holde) kan jeg godt sætte mig ind i. Vi ved jo allerede, at der kun er plads til 100 i hver guild. Btw håber I kan lave et guild emblem, som ligner Semper Danica emblemet, for de danske farver og loven er jo smukke - Dannebrog er jo det ældste flag!

Jeg rykker dem bare til Far Shiverspeaks, hvis de befinder sig andet steds; ser jeg frem til.

Morgenfrisk bliver jeg nok sjældet set som, men jeg bliver derimod tit set som den natteglade men dog rastløse skikkelse, haha. Jeg savner virkelig et spil, da Diablo III irriterer mig pt. Det føles som grind, hvorimod det gamle var sjovere - grind på en anden måde .. Jeg må vel navngive mine GW2 chars efter Diablo chars, så jeg får lidt af hvert

Tak for hurtig og brugbar respons. Smider I en liste op her med navne på de folk, vi ansøgere kan spørge om invite?

Havdreng

Hejsa og velkommen til.

Lige ganske kort da jeg er på arbejde pt.
    Vi har netop her i dag besluttet at åbne op for 10 ansøgere og du er naturligvis en af dem der får glæde af dette

En af rekrutteringsfolkene vender lige tilbage til dig med nærmere info

Vi snakkes ved

/Mortor

Hej Havdreng.

Som @Mortor allerede har nævnt, så har vi valgt at åbne op for et mindre antal ansøgere i GW2 - her i blandt dig

Vejen ind i SD er at gøre sig positivt bemærket og samle en masse anbefalinger. Husk at det ikke er din char eller din måde at spille på vi vurderer, men dig som person. Derfor har du mange muligheder for at gøre dig positivt bemærket. Lige pt er det begrænset hvad du kan gøre ingame, men du kan også hygge på vt, bruge forum eller fx deltage i et irl/ingame arrangement. Vigtigst er at du aktivt gør dit for at lære vores medlemmer at kende.

På et tidspunkt finder vi lige et tidspunkt og tager en sludder på Ventrilo - ganske uformelt, men mere om det senere.

Du er velkommen på vores vt. Vi spiller også andre spil, som du også er velkommen til at joine. Udover Wow og SWTOR, kan jeg blandt andet nævne The Secret World eller Diablo 3. Husk at gøre opmærksom på, at du er ansøger når du spiller med medlemmere.

Som altid, er jeg eller @chrella til rådighed, hvis du har nogen spørgsmål. Du må gerne lige give lyd fra dig - blot ved at svare i denne tråd, at du stadig ønsker at ansøge SD (selvom du ansøgte imorges.. hehe)

// Trist

Forum Convert Vejovis's Avatar

Dannebrog er jo det ældste flag!
    Nu kan jeg ikke lade være
    Nej, Dannebrog er ikke det ældste flag i verden. Det er derimod det ældste statslige flag, der stadig er i brug. Wales derimod har det ældste flag i verden (skulle jeg mene). Dog blev dette først gjort til et officielt statsflag så sent som 1950'erne.

Oh well, ja, jeg er en flueknepper. Men din ansøgning er sgu klasse!!! Den gjorde sit til min frokost blev mere underholdende
    <center></center>“You're the predator right up until you're prey.”

SUPER dejligt, at I har fundet plads til mig. Glæder mig meget til at vi kan komme i gang med GW2 (indtil da må jeg fornøje mig med Diablo III, Lego Digital Designer og smilies, haha)
    Jamen, jeg er klar på en gang Diablo III her senere i aften! Mit Battletag er Webn#2679
    Først skal jeg dog lige køre min bedstefar rundt til nogle ærinder

Vejovis, det er god info du kommer med! Jeg husker bare det er det ældste, men det er jo sikkert rigtig nok, at det er det ældste statslige flag i stedet
    Så lad mig i stedet sige, at Dannebrog med dets korsdesign har inspireret de andre nordiske flag så som Sverriges, Norges, Finlands, Islands osv. (Jeg er altså ikke nationalist, synes bare det er spændende med flag - det er jo lidt som guild emblems og tabbards)

Tristanas, jeps VT er ikke noget problem for mig, selvom jeg ikke er en af dem som bruger det så forfærdeligt meget, da jeg nyder at sidde med musik mens jeg spiller. Dog er det nærmest et must, når man raider eller laver dungeons, da det bliver både lettere og hyggeligere med den hurtige kommunikation

Igen mange tak for den gode modtagelse. Det kan jo være jeg smider nogle topic ud af ærmet - der er jo god tid til at finde spændende topics når ik' man sover
    Btw hvordan laver I de der @navn tags? Fandt en guide til at linke, så det er en tekst der er linket og ikke en adresse, men det andet her kan jeg ikke finde.

Havdreng

Btw hvordan laver I de der @navn tags? Fandt en guide til at linke, så det er en tekst der er linket og ikke en adresse, men det andet her kan jeg ikke finde.

[/QUOTE]

det er meget simpel bare @ foran navnet @Havdreng

Takker @chrella

Jeg er online i Diablo III nu, hvis nogen er friske på lidt gaming. Jeg kan farme act I Inferno, og er nået til akt II, men mangler at finde upgrades

Webn#2679

Takker @chrella

Jeg er online i Diablo III nu, hvis nogen er friske på lidt gaming. Jeg kan farme act I Inferno, og er nået til akt II, men mangler at finde upgrades

Webn#2679
    Jeg kommer desværre ikke online i dag, da jeg stadig er på arbejde, men du er velkommen til at tilføje mig: Tristanas#2716 - spiller wizard, inferno act 2 lige pt.

Jeg har snakket med @Hest, mens jeg spillede GW2 igår For lige at gøre opmærksom på, at jeg er aktiv endnu
    Last edited by Havdreng; 29-07-2012 at 0:57.

Forum Initiate

Hej @Havdreng
    velkommen til
    super fin ansøgning
    Held og lykke med det

Har spillet med Vannaria i GW2

Har spillet med Vannaria i GW2
    Det er så mig.
    Ja vi fik taget lidt hearts og event sammen, mens vi chatte løs om gw2.
    Havedrenge virker som en rigtig fin fyr

Jeg kender @Hipmo fra jeres WoW-afdeling. Skrev at han burde søge ind i SD og spille GW2 med os, og så var han her allerede
    Vi startede med at spille fodbold sammen i 6 årsalderen og har fungeret sammen siden da, men vi er jo også et par fornuftige jyder
    Last edited by Havdreng; 29-07-2012 at 0:57.

Husk at bruge mentions, så han ved du har omtalt ham i din ansøgning næste gang han logger på forummet (fx. Jeg kender @Tristanas fra dengang... )

Done, takker @Tristanas

SD Medlem Forum Apprentice DarkWaiter's Avatar

Jeg har ikke spillet med ham hva' jeg ved af?
    Men en ansøger der sidder oppe klokken 00.30 og ikke kan sove fordi han tænker paa hvordan logo'et skal se ud viser dedikation og giver et plus i min bog.
    Jeg ved hvor svært det er at holde gejsten og samtidig søge ind til et spil der ikke er udkommet jeg gjorde det samme under Swtor (Dog allerede inden dato paa udgivelsen).
    Haaber jeg kommer til at spille med dig ingame, og vil give en (med forbehold for at ændre den hvis du mod alt forventning skulle være utålelig naar jeg saa spiller med dig.. )
    Der udover haaber jeg at jeg kan skrive tillykke og det var "juhuu" der var med posten idag..

EDIT: Glemte lige at skrive at endnu en natteravn ville være klasse, dem kan der ikke komme for mange af..
    Last edited by DarkWaiter; 30-07-2012 at 19:34.

Tak for de pæne ord @DarkWaiter
    Jeg har fået besked om, at jeg er kommet ind på VIAUC Jydsk i Århus ved studieordningen Idræt og Sundhed, så takker igen Nu mangler jeg blot at få mig en bolig i Århus. Jeg skal dog arbejde 22 km fra min bopæl indtil nytår, så ik, den store bekymring udover, at de siger der er utrolig mange boligansøgere i år Men så må jeg jo holde fast i bilen og pendle fra Grenaa indtil jeg får noget. Bil = musik = min egen lille nøddeskal =

Utålelig bliver jeg forhåbentlig ikke. Min værste vane er, at jeg tit spammer g-chat, når jeg chatter, da jeg har en dum vane med at trykke ENTER i stedet for punktum i mine sætninger
    Stewie: It doesn't matter how you find the pot of gold, B to the rian. All that matters is that you beat the leprechauns.
    Brian: That doesn't make any sense..
    Stewie: It doesn't have to make sense when you look like this!

En ekstra der holder gang i g-chatten kan bestemt ikke skade stort tillykke med din uddannelse.. det er stort

@Havdreng Langt om længe! Mit sidekick er vendt tilbage !!
    Jeg kan kun give de sygeste anbefalinger for dette individ af en badass-mofo- gamer

@Havdreng hvis du har tid iaften så kom på VT kl. 20 så kan vi få den lille vt samtale overstået, som du stadig mangler.

Forum Elder Mortor's Avatar

@Havdreng Jeg vil være på VT det meste af weekenden så fang mig evt der så vi kan få overstået den VT samtale

/Mortor