Page 1 of 2 12 LastLast
Results 1 to 25 of 40

Thread: Athalel - GuildWars 2 ansøgning

SD Medlem Forum Convert

Default Athalel - GuildWars 2 ansøgning

Navn: Felix Petersen
    Alder: 27
    By: Slagelse, Vestsjælland.

Jeg har læst ingame værdier, optagelses regler og forum regelsættet igennem og kan sagtens forstå og acceptere disse.

Jeg er uddannet fysioterapeut og ansat ved træningscenter Brøndby i Brøndby. Jeg arbejder med en blanding af alle typer borgere, dog primært cancer og ældre borgere.

Jeg tog min uddannelse efter at have droppet lægestudiet pga. jeg ikke kunne sidde stille. Jeg vidste dog at jeg gerne ville arbejde med mennesker og da anatomi og kroppen altid har fascineret mig lå det jo ligetil.

Jeg bor sammen med min kæreste, som jeg mødte på studiet og står det til hende går der ikke alt for mange måneder eller år før der forhåbentlig er små skridt på trapperne.

Min fritid bruger jeg gerne på min hobby med at spille computerspil, lidt sociale ting eller dyrke sport. Jeg har gennemført 2 Ironmans og overvejer kraftigt at køre 1 mere næste år i KBH bare for at knække 10 timer. Nu må vi se. Generelt har jeg altid dyrket meget sport og fortsætter også med det den dag idag, eneste forskel fra tidligere er at det nu er nede på et motionist niveau.

Jeg er hurtig til at lære nye ting og altid glad for udfordringen om at mestre en given opgave. Jeg synes selv jeg er socialt anlagt, og kan sagtens få en del af det behov opfyldt via TS, VT eller skype. Hvilket altid får min bedre halvdel til at se undrende på mig. Jeg behandler alle som jeg gerne selv vil behandles og er ikke bange for at sige min mening.

Jeg er et par gange blevet opfordret til søge ind i SD, hvilket jeg altid har haft afslået da den lille gruppe venner jeg spillede med altid satte en ære i at være på den modsatte side af SD for at møde jer i PvP. Jeg har altid haft et godt indtryk af SD og synes nu det kunne være sjovt at prøve at spille med jer.

Jeg tror jeg har prøvet næsten alle store mmo's siden SWG og flirtede også lidt med UO inden da.
    Jeg spillede SWG på Starsider i PvP guilden Thorn i en del år indtil det ligesom døde ud. Derefter flakkede jeg lidt fra spil til spil indtil jeg begyndte at spille WAR og der mødte Danske Bank. Jeg har spillet med dem lige siden, men eftersom vi bare var en lille gruppe på 8 mand er det svært at finde tid sammen nu til dags. SWG og WAR er de eneste 2 spil jeg kan huske som virkelig gav et PvP kick og jeg håber meget at GW2 kan gøre det samme.

Der er måske nogen der spillede WAR, som kan huske Athalel (Sorc) og Danske Bank, men ellers kender jeg ikke nogen, som spiller her.

Jeg har altid været en skovl til tegnsætning og komma mm. så det håber jeg i bærer over med. Bonus info denne ansøgning har taget meget længere tid fordi jeg konstant skulle rette alle mine journal forkortelser :P

PS: Tak til Rakii for en fin skabelon til ansøgningsopbygningen

Venlig hilsen
    Athalel / Felix

Wall of of of of text Regent of the Board wOOOOt's Avatar

Hey, tak for ansøgningen, den ser fin ud. Og jeg husker faktisk Danske Bank navnet, så mon ikke det har været dig =)

Hyg med SD på forummet og VT, jo bedre vi kender dig, desto nemmere får du fra folk og trial med os ingame.

Mvh
    w
    Grundlægger af Semper Danica
    Forlod SD i okt 2015 - Men faldt i WOW Classic, og søgte ind igen.
    Pt. aktiv i WOW Classic og PUBG. - Elsker VR og har en HTC Vive - har du VR spørgsmål, så post eller pm.

SD Medlem Forum Knight Tristanas's Avatar

Hej Felix.

Jeg bliver jo helt forpustet af, at læse alt det aktivitet du laver. Respekt for Ironman x 2. Jeg holder max 5 km løb, så er jeg færdig!

Vi har pt åbnet op for 10 ansøgere i GW2, hvilket jo er passer meget godt, da du så tager den 9nd ansøger-plads

Vejen ind i SD er at gøre sig positivt bemærket og samle en masse anbefalinger. Husk at det ikke er din char eller måden du spiller på vi vurderer, men dig som person. Derfor har du mange muligheder for at gøre dig positivt bemærket. Lige pt er det begrænset hvad du kan gøre ingame, men du kan også hygge på vt, bruge forum eller fx deltage i et irl/ingame arrangement. Vigtigst er at du aktivt gør dit for at lære vores medlemmer at kende.

På et tidspunkt finder vi lige et tidspunkt og tager en sludder på Ventrilo - ganske uformelt, men mere om det senere. (efter release)

Du er velkommen på vores vt. Vi spiller også andre spil, som du også er velkommen til at joine. Udover Wow og SWTOR, kan jeg blandt andet nævne The Secret World eller Diablo 3. Husk at gøre opmærksom på, at du er ansøger når du spiller med medlemmere.

@chrella eller undertegnede er til rådighed, hvis du har nogen spørgsmål senere hen.

// Trist

WoW: Tristánas, Paladin Tank (MAIN) // Tristanas, Hunter
    Diablo 3: Tristanas#2716

SD Medlem Forum Convert

Hej W0000t og Trist, godt at høre det med ansøgningen og rart lige at få bekræftet at jeg bare kan joine spil/channels med andre members @Trist jeg startede også engang med 5km løb så du kan nå det endnu

Forum Elder Mortor's Avatar

Hej Felix

Jeg vil da også lige byder dig velkommen som ansøger i SD's GW2 afdeling

Det er en rigtig fin ansøgning du har lavet som giver os andre et godt billede af hvem du er som person.

Jeg ser frem til at få hils på dig når vi snart kommer ordenligt igang med spillet.

Ha en god sommer

/Mortor

SD Medlem Forum Convert

Så står den på ferie for mit vedkommende Direktøren og jeg tager afsted til Cypern imorgen og kommer først tilbage d. 21/8
    Jeg glæder mig meget til at spille med jer allesammen når det hele går live

Learning by Burning...

SD Medlem Forum Knight Tristanas's Avatar

Det lyder virkelig dejligt. Håber direktøren er god til at smøre solcreme på ryggen (jk)

God tur, og vi ses jo snart til en omgang GW2.

// Trist

WoW: Tristánas, Paladin Tank (MAIN) // Tristanas, Hunter
    Diablo 3: Tristanas#2716

SD Medlem Forum Acolyte Driogan's Avatar

Godtur champ og hils direktøren og slap nu ikke for meget af, så kommer du forlangt bagud.

Rigtig god tur, er slet ikke missundelig

SD Medlem Forum Convert

Så er jeg tilbage fra en dejlig varm ferie... Nu er der ikke længe til GW2

Learning by Burning...

SD Medlem Forum Disciple chrella's Avatar

Quote Originally Posted by Athalel View Post
    Så er jeg tilbage fra en dejlig varm ferie... Nu er der ikke længe til GW2
    Velkommen hjem håber du havde en god ferie. Kan fortælle at vejret også har været ok her hjemme.
    Er svaret ikke gaffatape, er spørgsmålet stillet forkert.

Hva Felix har det været dårlig vejr der hvor i har været ? for det passer desværre med regnen er kommet hjem sammen med jer.

@Athalel Hvis du kan løsrive dig fra spillet i løbet af weekenden så fang mig på VT, så kan vi lige få den samtale overstået

SD Medlem Forum Convert

@Mortor will do Kan også være vi kan få det overstået fredag aften hvis det skulle være

Learning by Burning...

@Mortor will do Kan også være vi kan få det overstået fredag aften hvis det skulle være
    Fredag bruger jeg på at sige farvel og på gensyn mandag til min familie

Tak for hyggelig VT samtale. Som aftalt giver jeg dig Trial status her på forummet og ingame

GZ med Trial

Vi snakkes ved

/Mortor

Forum Apprentice Víe's Avatar

Hej Felix/@Athalel

Jeg ville bare lige smide en lille hilsen, mens jeg stadig husker det.

Du virker som en rigtig flink gut på Ventrilo og hjælpsom in-game.

Så når vi kommer op i lvl, og tingene fungerer lidt bedre, må vi se om vi kan få spillet lidt sammen

På gensyn,

Víe/Marie
    Last edited by Víe; 26-08-2012 at 20:49.
    C'est la Vie ! <3

SD Medlem Forum Convert

@Víe det glæder jeg mig til

Generelt et fantastisk indtryk af SD den første weekend her

Var ude og lege med @rakii, @Frozer, @Driogan, @reciver og @Tineea som alle er velkommen til at kommentere
    Last edited by Athalel; 27-08-2012 at 5:22.

Learning by Burning...

@Athalel

Yep, kan ikke andet end være enig med dig, fantastisk weekend med en masse GW2, samt et super godt indtryk af SD, og man føler sig rigtig velkommen.

SD Medlem Forum Convert

Så blev AC klaret med hjælp fra @Hest, @Tineea og @silverdemon. Tak for et godt run drenge, det var lidt tæt på til tider ... synes stadig det var lidt vildt at 3 "standard" mobs faktisk var værste udfordring :P
    Jeg ser frem til flere sjove runs i fremtiden

Learning by Burning...

Det var rigtig godt og sjovt run vi havde, selvom der var nogle wipes. Du får en fra mig for det gode selskab i dungeonen.

Forum Warden Tineea's Avatar

Herfra , efter dungeon run og clearing forleden. Hjælpsom og hyggelig på vt

SD Medlem Forum Trainee

Ja tak for et kanont run trods vi blev nulleret en del af nogle sindsyge Rangers og de 2 tvillinge bosses så tog alle det med godt humør. Så herfra også

SD Medlem Forum Convert

jeg kommer til at være en smule inaktiv de næste par dage da jeg er på lidt familie besøg + forberede mig til lidt kurser på arb
    Bare lige en heads up til hvorfor jeg ikke er så meget ingame + på VT

Learning by Burning...

Forum Elder Deadlock's Avatar

jeg kommer til at være en smule inaktiv de næste par dage da jeg er på lidt familie besøg + forberede mig til lidt kurser på arb
    Bare lige en heads up til hvorfor jeg ikke er så meget ingame + på VT
    super du siger det, altid godt at vide når/hvis folks aktivitet er anderledes end det de plejer

og hyg dig med familien