Page 1 of 2 12 LastLast
Results 1 to 25 of 40

Thread: Athalel - GuildWars 2 ansøgning

SD Medlem Forum Convert

Default Athalel - GuildWars 2 ansøgning

Navn: Felix Petersen
    Alder: 27
    By: Slagelse, Vestsjælland.

Jeg har læst ingame værdier, optagelses regler og forum regelsættet igennem og kan sagtens forstå og acceptere disse.

Jeg er uddannet fysioterapeut og ansat ved træningscenter Brøndby i Brøndby. Jeg arbejder med en blanding af alle typer borgere, dog primært cancer og ældre borgere.

Jeg tog min uddannelse efter at have droppet lægestudiet pga. jeg ikke kunne sidde stille. Jeg vidste dog at jeg gerne ville arbejde med mennesker og da anatomi og kroppen altid har fascineret mig lå det jo ligetil.

Jeg bor sammen med min kæreste, som jeg mødte på studiet og står det til hende går der ikke alt for mange måneder eller år før der forhåbentlig er små skridt på trapperne.

Min fritid bruger jeg gerne på min hobby med at spille computerspil, lidt sociale ting eller dyrke sport. Jeg har gennemført 2 Ironmans og overvejer kraftigt at køre 1 mere næste år i KBH bare for at knække 10 timer. Nu må vi se. Generelt har jeg altid dyrket meget sport og fortsætter også med det den dag idag, eneste forskel fra tidligere er at det nu er nede på et motionist niveau.

Jeg er hurtig til at lære nye ting og altid glad for udfordringen om at mestre en given opgave. Jeg synes selv jeg er socialt anlagt, og kan sagtens få en del af det behov opfyldt via TS, VT eller skype. Hvilket altid får min bedre halvdel til at se undrende på mig. Jeg behandler alle som jeg gerne selv vil behandles og er ikke bange for at sige min mening.

Jeg er et par gange blevet opfordret til søge ind i SD, hvilket jeg altid har haft afslået da den lille gruppe venner jeg spillede med altid satte en ære i at være på den modsatte side af SD for at møde jer i PvP. Jeg har altid haft et godt indtryk af SD og synes nu det kunne være sjovt at prøve at spille med jer.