Results 1 to 24 of 24

Thread: GW2 ansøgning - Oluf Larsen

Default GW2 ansøgning - Oluf Larsen

Jeg hedder Mikkel, er 23 år og bor i Odder.

Jeg er indforstået med reglerne og de 5 værdier.

Jeg har lige været på højskole i et år, hvor jeg arbejdede som handicapassistent, så mine normale fritidinteresser har været lidt på standby. Ellers har spillet fodbold i mange år, men for et par år siden fik jeg en korsbåndsskade, så nu er det begrænset hvor meget jeg kan løbe. Med et begrænset forbrug af sport, har derfor beskæftiget mig mere med musik, hvor jeg har spillet diverse instrumenter igennem tiden. Jeg har tidligere lavet en del revy og teater.

• og så har jeg selvfølgelig spillet en masse computer. Det startede for alvor med Diablo2 og CS. Jeg har aldrig rigtig spillet single player spil og senere kom jeg da også til at beskæftige mig mest med mmorpg’s. Det startede med WoW som jeg har spillet on-and-off siden vanilla og indimellem er det blevet til Warhammer, AoC, Rift og Starwars ToR. Nu går jeg og venter på GW2 og får ellers tiden til at gå med lidt WoT og LoL.

Jeg startede med at spille melee dps, men jeg har i de senere år for det meste faldet tilbage på healere i diverse mmorpg’s, så nu må vi se hvad det bliver til i GW2. Jeg regner dog med at spille noget melee dps/tank i GW2 a la warrior/guardian, men det er bare en formodning. Min wood-pc kunne havde nemlig problemer med den sidste beta-test, så jeg fik det ikke testet så meget ud. Jeg har dog bestilt ny pc, så nu håber jeg at mine negle overlever loading screens...

Jeg regner med at jeg primært kommer til at fokusere på pvp og WvWvW, så det er først og fremmest det sociale aspekt jeg søger, da jeg synes det især er vigtigt i pvp, men jeg vil dog gerne stile efter noget seriøst.

Jeg har ikke søgt ind før, men jeg har overvejet det en del gange, både med WoW og SWTOR. Højskolen kom dog i vejen og SWTOR havde faldende interesse.
    Wyatt er min svoger og når vi kan komme til det bliver der holdt lan, vi har spillet en del rpg’s sammen og det er også planen at vi skal spille en del GW2 sammen. Selvom det selvfølgelig ikke er en garanti, ville det blive en del nemmere hvis vi begge er i SD Derudover har jeg spillet et par mmorpg’s med @saks, som jeg har mødt, dels gennem @Wyatt og så har vi arbejdet sammen en kort periode.

Jeg ser frem til at høre fra jer og forhåbentligt ses vi ingame.

Mvh. Mikkel
    Last edited by Oluf Larsen; 29-07-2012 at 1:09.

Forum Learner

Har spillet meget med Mikkel igennem 3-4 år, så han får en kæmpe Fin fyr der er med på en masse spas, men samtidig kan være seriøs hvis det er påkrævet!

Tak for svar @Tristanas, jeg ved ikke om det kun er mig, men jeg kan ikke se dit svar i denne post, så jeg svarer ud fra det der står i e-mailen.

Jeg har lavet cabaret i Saksild, revy i Odder og Hou, musical i Skanderborg og Vilhelmsborg.

Det link havde jeg ikke set, jeg havde dog godt luret i de andre ansøgninger at i ikke tager flere ind pt., så jeg er selvfølgelig villig til at stå standby.

Jeg har købt det, men som skrevet var det begrænset hvor meget jeg har fået det beta-testet, da min computer havde en del problemer med at loade ingame. Ny computer er dog bestilt så jeg er klar til, forhåbentlig, en beta-test mere.
    Last edited by Oluf Larsen; 29-07-2012 at 14:06.

SD Medlem Forum Knight Tristanas's Avatar

Hej Mikkel igen.

Beklager forvirringen. Jeg er jo også gået lidt på sommerferie, og havde selvfølgelig glemt alt om de mails man modtager. Havde midlertidigt skjult mit indslag, da jeg lige ville ha afklaret noget.

Du har fået lavet en god ansøgning og kommer rundt omkring alt det vigtige. Er da nysgerrig, hvilket slags teater du har beskæftiget dig med. (som du jo så elegant har svaret på ovenfor)

Vi har af erfaring begrænset os til at have 10 aktive ansøgere af gangen, som du også kan læse mere om her. Det betyder at de enkelte ansøgere for lidt mere opmærksomhed for de nuværende medlemmere og det vil være nemmere for dem at lære os at kende. Undtagelse til reglen er, når en IRL ven eller familie af en SD member ansøger, hvilket jo du er.

Vejen ind i SD er at gøre sig positivt bemærket og samle en masse anbefalinger. Husk at det ikke er din char eller din måde at spille på vi vurderer, men dig som person. Derfor har du mange muligheder for at gøre dig positivt bemærket. Lige pt er det begrænset hvad du kan gøre ingame, men du kan også hygge på vt, bruge forum eller fx deltage i et irl/ingame arrangement. Vigtigst er at du aktivt gør dit for at lære vores medlemmer at kende.

På et tidspunkt finder vi lige et tidspunkt og tager en sludder på Ventrilo - ganske uformelt, men mere om det senere.

Du er velkommen på vores vt. Vi spiller også andre spil, som du også er velkommen til at joine. Udover Wow og SWTOR, kan jeg blandt andet nævne The Secret World eller Diablo 3. Husk at gøre opmærksom på, at du er ansøger når du spiller med medlemmere.

Hvis du har spørgsmål eller andet, er du altid velkommen til at smide en PM til en @chrella eller undertegnede.

// Trist
    Last edited by Tristanas; 29-07-2012 at 15:52.

WoW: Tristánas, Paladin Tank (MAIN) // Tristanas, Hunter
    Diablo 3: Tristanas#2716

Så forstår jeg det bedre
    Jeg vil forsøge at mænge mig ind diverse steder og jeg ser frem til en VT-samtale

SD Medlem Forum Disciple chrella's Avatar

Vil bare lige byde dig velkommen til SD og held og lykke med ansøgningen.
    Er svaret ikke gaffatape, er spørgsmålet stillet forkert.

SD Medlem Forum Knight ZanZan's Avatar

Ah, good ol' Odder. Jeg er selv fra byen, om end jeg flyttede fra den før du blev konfirmeret - nærmere betegnet 12 år siden.

Tak chrella

Gode gamle Odder ja, jeg føler dog at jeg er blevet lidt for gammel til at gå i byen i sådan en provinsby
    Jeg pakker nok også snart rygsækken og drager længere nordpå

SD Medlem Forum Adept saks's Avatar

Så fik du taget dig sammen Mikkel!

Gik bare og ventede på der kom en fra dig, nu da vi hænger på @Wyatt

Men kan kun sige positive ting om Mikkel, han siger ikke altid meget. Men er en hyggelig fyr.

Tak for behagelig samtale over VT @Oluf Larsen.

Som drøftet ændrer vi din status på forum fra ansøgere til trial, hvilket også giver dig adgang til det interne forum. Brug lidt tid på at kigge de forskellige info-tråde igennem, og hiv gerne fat i mig, hvis du er i tvivl om noget

// Trist

Forum Elder Mortor's Avatar

GZ med trial

Forum Adept Dax's Avatar

Spillede sammen med Oluf i går i WvW og det gik rigtigt godt: En mand som er muted på ventrillo men følger mine ordre. Altså perfekt!

Han var desuden flink til at sende lidt items rundt til folk, som han ikke selv havde brug for.

Herfra.
    Last edited by Dax; 27-08-2012 at 6:45.
    Sgt. WvW.

Thought without action is a daydream.
    Action without thought is a nightmare.

Tak skal i ha', så er vi ved at være i gang
    Tak for et fint WvW run, @Dax , @Nerror , @Altarion og @Wora , jeg kan mærke at det ikke bliver det sidste

Så blev det til mere WvW i går sammen med @Soulmonkey , @Noobcase , @Bugge , @Tineea og @Sir Bob.
    Tak for AC run senere @Abnn , @Altarion og @Mushizo .
    Er ikke sikker på navnene stemmer overens med forum, så hvis de ikke er gør, er i velkomne til at mention de rigtige

Forum Adept Abn's Avatar

her fra sjovt at være i WvWvW hvor man har en som gør med en in i gruppe med 30, AC var også sjovt dog wipede vi meget i starten men fandt ud af det efterhånden
    [SIGPIC][/SIGPIC]

Gw2: I'm scared to buy items from vendors now, I risk getting banned...

Forum Convert

Ja det var virkeligt godt run vi fik der.. Fik ikke snakkede så meget, men det var også lidt tryk på but still you get a
    http://www.enjin.com/" alt="swtor guild hosting">https://sigs.enjin.com/sig-swtor/5e9...ef66a.png"></a>

SD Medlem Forum Adept Mushizo's Avatar

tak for run Oluf, det var hyggeligt, du virker som en rigtig fin fyr, men det var ikke meget jeg hørte til dig på ventrilo

Vil gerne lige gruppe lidt mere med dig før jeg giver en thumb (dermed ikke sagt at du ikke fortjener den, men jeg vil hellere vente med at give den, end at trække den tilbage senere når det viser sig at du i virkeligheden er helt vildt ond og led! )

Tak skal i ha' begge to
    Helt i orden Mushizo , du var også den jeg spillede mindst med

Var her til aften i Dungeon med: @DarkWaiter , @Desoco og @silverdemon

Du er en mand af få ord Men de gange der blev sagt noget lød du nu meget hyggelig.

herfra.
    Shut up and listen
    You'll be surprised what you learn when others fill the silence

SD Medlem Forum Apprentice DarkWaiter's Avatar

Ja det var nu nogle gode runs vi var paa der, og som jeg sagde kan man aldrig faa "tanks" nok..

SD Medlem Forum Trainee

Takker for et kanont run det var dejligt at se at du ville være frivillig kanon føde for damn du måtte bide i græsset en del gange så en fra mig af også.

Forum Adept

Så er der thumbs up herfra man a får ord men ingame action instead

Forum Apprentice Soulmonkey's Avatar

Fin fyr og så kan han godt tage lidt gas :P

Thumbs up herfra

Hej @Oluf Larsen

Jeg har hermed fornøjelsen af at kunne byde dig velkommen til SD som medlem

De bedste hilsner

Tristanas