Page 1 of 2 12 LastLast
Results 1 to 25 of 27

Thread: Tournesol - GW2 ansøgning

Forum Neophyte

Default Tournesol - GW2 ansøgning

1. Navn: Henrik Nielsen
    2. Alder: 49
    3. By: København
    4. Formalia: Jeg har læst og accepteret Regler for optagelse, Forum regler og de 5 værdier.
    5. Mig: Jeg arbejder som teknisk it-supporter i Brøndby i en virksomhed, der sælger og udvikler tidsregistreringssystemer. En dejlig arbejdsplads hvor @Purezombie er en af mine kollegaer. Fritiden går udover at game, med at komponere musik, jeg kan spille nogenlunde på synthezier/klaver og knap så godt på guitar. Det sker også at jeg en gang imellem roder lidt med at lave website, hvor jeg afprøver nogen af de forskellige CMS, samt brygger en gameplay video sammen og uploader til youtube. Ellers nyder jeg en god film eller cykeltur og deltager hist og her i forskellige samfundsdebatter. Jeg er ikke en der 'vader ind med træsko på', der kan godt gå lidt tid inden jeg lukker helt op for 'godterposen'. Har hørt flere sige at jeg er flink og hjælpsom, så jeg regner med det passer