Page 1 of 2 12 LastLast
Results 1 to 25 of 27

Thread: Tournesol - GW2 ansøgning

Forum Neophyte

Default Tournesol - GW2 ansøgning

1. Navn: Henrik Nielsen
    2. Alder: 49
    3. By: København
    4. Formalia: Jeg har læst og accepteret Regler for optagelse, Forum regler og de 5 værdier.
    5. Mig: Jeg arbejder som teknisk it-supporter i Brøndby i en virksomhed, der sælger og udvikler tidsregistreringssystemer. En dejlig arbejdsplads hvor @Purezombie er en af mine kollegaer. Fritiden går udover at game, med at komponere musik, jeg kan spille nogenlunde på synthezier/klaver og knap så godt på guitar. Det sker også at jeg en gang imellem roder lidt med at lave website, hvor jeg afprøver nogen af de forskellige CMS, samt brygger en gameplay video sammen og uploader til youtube. Ellers nyder jeg en god film eller cykeltur og deltager hist og her i forskellige samfundsdebatter. Jeg er ikke en der 'vader ind med træsko på', der kan godt gå lidt tid inden jeg lukker helt op for 'godterposen'. Har hørt flere sige at jeg er flink og hjælpsom, så jeg regner med det passer
    6. Kan tilbyde. Erfaring: Har erfaring med GW1 igennem 5 år, hvor jeg har været både member og officer i forskellige guilds med PvE, PVP og blanding. Har her spillet mest monk, men stort set dus med alle classes i GW1. Mine bedste øjeblikke har været der hvor der blev krævet mest teamwork, som i GvG og PvE elite områderne(UV,FOW m.v.). Har fulgt meget interesseret med i GW2 siden det kom frem i 2007 at det ville lave det. Har været med i alle BWE og stresstest som har været 'åbne'. Regner pt med i GW2 at lave en Engineer, Elementalist, Guardian og en Mesmer, fordelt ud over 4 racer, hvor Charr ikke indgår. Regner med at dække alle crafting disciplinere via disse 4 karakterer. Jeg synes jeg har en rimelig god forståelse af combat/skills/traits uden at man på nogen måde skal tro at jeg er ekspert. Før GW1 har jeg været omkring Ryzom og Star Wars Galaxies, og har under og efter GW1 været omkring ROM, LOTRO, AION og SWTOR. WoW prøvede jeg i 14 dage og fandt ud det ikke var noget for mig.
    7. Forventer/ønsker: Jeg håber at jeg i SD kan få mange stunder med godt og hyggeligt samspil. Min erfaring fra GW1 siger mig at det ud over dejlige medspillere kræver en aktiv og velorganiseret guild for at det kan blive noget vedvarende. Det er min opfattelse at SD netop er sådan en guild og derfor den rette for mig. For mig er det hyggelige samspil vigtigere end at opnå store resultater, hvad enten det er PvE eller PvP. Jeg har pt mest interesse i PvE, men der går nok ikke længe før jeg også er med i WvW, så det er rart at se at der også tages hånd om det i SD. Jeg har det fint med at være member i GW2, men da jeg jo også har prøvet at være officer i GW1 har jeg erfaring med hvilke krav man med rimelighed kan stille til både members og officerer. Og her ser SD også ud til at leve op til mine forventninger.
    8. SD historik: Det er første gang jeg søger ind i SD.
    9. Relationer til SD medlemmer: min kollega @Purezombie.
    10. Øvrigt: Jeg været meget aktiv i de forskellige danske GW1 fora gennem tiderne. Her optræder/optrådte jeg under navnet Dancer, da det er efternavnet til alle mine karakterer i GW1. Tournesol er så mit nye familienavn i GW2.

Tilføjelser:
    Mit GW2 ID er Tournesol.7145, hvis man vil adde mig til friendlist eller lign.

Mine karakterer og navne i GW2:
    Min plan var at kombinere navne fra 2 af mine yndlingstegneserie fra barndommen: Asterix-navne som fornavn og Tournesol fra Tintin som efternavn
    Jeg fandt ud af at de islandske versioner af Asterix-navne var meget poetiske og knap så "immersion-breaking" for de fleste.
    Desværre måtte jeg droppe min plan om Tournesol efternavn da det for nogle navne ville fylde mere end de 19 tegn.
    In game Name
    Betydning
    Danske version
    Profession
    Race
    Astrikur Rig på kærlighed Asterix Engineer Asura
    Steinrikur Rig på sten Obelix Guardian Norn
    Sjodrikur En som koger Miraculix Elementalist Sylvari
    Odrikur Rig på ode/kvad Trubadurix Mesmer Human
    Last edited by Tournesol; 08-09-2012 at 7:58.

SD Medlem Forum Senior PulvenDK's Avatar

Hej Henrik og velkommen til
    God ansøgning du har fået stykket sammen, men du kan jo
    Ikke gøre for du arbejder sammen med @Purezombie JK!

Sender lige en officer din vej ellers held og lykke med ansøgningen
    @chrella @Tristanas

SD Medlem Forum Acolyte Purezombie's Avatar

Quote Originally Posted by PulvenDK View Post
    Hej Henrik og velkommen til
    God ansøgning du har fået stykket sammen, men du kan jo
    Ikke gøre for du arbejder sammen med @Purezombie JK!
    Jeg er meget farlig at arbejde sammen med .

Jeg har ihvertfald kun positive ting at sige om ham. Rar, og venlig person, som jeg er sikker på kan bidrage med en masse social til guild wars 2. Han vil helt sikkert komme til at passe ind i guildens miljø.
    Wow:
    Purezombie - Death Knight

Warcraftpets collector: 610 unikke pets so far!!

SD Medlem Forum Knight Tristanas's Avatar

Hej Henrik og tak fordi du har valgt at ansøge Semper Danica.

Jeg har intet andet end positive ting at sige om din ansøgning. Man må sige, at du er en vaskeægte Guildwars fan med den historik, og dejligt at se du er afklaret med, hvilket classes du skal ligge ud med - så er du faktisk et skridt længere end mig allerede. Jeg overvejer stadig og er bestemt ikke afklaret med min class endnu.

Vi har af erfaring begrænset os til at have 10 aktive ansøgere af gangen, som du også kan læse mere om her. Det betyder at de enkelte ansøgere for lidt mere opmærksomhed for de nuværende medlemmere og det vil være nemmere for dem at lære os at kende. Undtagelse til reglen er, når en IRL ven eller familie af en SD member ansøger. Jeg ved ikke helt hvordan dit forhold med @Purezombie skal fortolkes, men har valgt at tage det med under undtagelsen

Vejen ind i SD er at gøre sig positivt bemærket og samle en masse anbefalinger. Husk at det ikke er din char eller din måde at spille på vi vurderer, men dig som person. Derfor har du mange muligheder for at gøre dig positivt bemærket. Lige pt er det begrænset hvad du kan gøre ingame, men du kan også hygge på vt, bruge forum eller fx deltage i et irl/ingame arrangement. Vigtigst er at du aktivt gør dit for at lære vores medlemmer at kende.

På et tidspunkt finder vi lige et tidspunkt og tager en sludder på Ventrilo. Det er blot for at lære dig lidt bedre og kende og eventuelt få et lille supplement til din ansøgning for at lære dig at kende - ganske uformelt.

Du er velkommen på vores vt. Jeg ved der er er par enkelte SD'er der spiller lidt GW, men vi er også til at finde i andre spil. uofficielt finder du os blandt andet også i The Secret World eller Diablo 3 for tiden Husk at gøre opmærksom på, at du er ansøger når du spiller med medlemmere.

Derudover vil jeg blot sige held og lykke med ansøgningen - og du er velkommen til at tage fat i @chrella eller undertegnede, hvis du bliver i tvivl om noget.

// Trist

WoW: Tristánas, Paladin Tank (MAIN) // Tristanas, Hunter
    Diablo 3: Tristanas#2716

SD Medlem Forum Disciple chrella's Avatar

Vil bare lige ønske dig held og lykke med ansøgningen og så er jeg lidt nysgerrig. Med alt den erfaring du har fra GW1, hvor mange ting har du så fået samlet sammen i halls of monuments??
    Er svaret ikke gaffatape, er spørgsmålet stillet forkert.

Forum Neophyte

Ja, det vil måske overraske nogen, men jeg har faktisk kun 33 point i HOM, har max i meget få titler så meget langt fra GWAMM. Jeg har point nok til alt det der giver HOM items og det er fint nok for mig. Jeg synes simpelthen ikke der er stor nok gulerod for mig til at gå efter titlerne. Har mere gået efter at hygge og lave noget der er sjovt end at lave en masse af det samme blot for en titel.

Forum Neophyte

Håber der bliver mulighed for at spille med nogen af jer under stresstesten 2. aug. Jeg har tilføjet mit GW2 ID i øverste post. Jeg håber jeg får tjekket VT i dag.

Forum Neophyte

Det var en fornøjelse at spille sammen under denne stresstest med en hel del SD'er i WvW, og snakke lidt med jer på VT.
    Jeg kan ikke huske alle, men kan da huske @Soulmonkey og @Dax.
    Det lykkedes heldigvis til sidst af få guildinviten igennem til mig. Så hvis der bliver endnu en stresstest, står jeg heldigvis fra start i guilden.

SD Medlem Forum Adept Mushizo's Avatar

har spillet GW1 med @Tournesol idag og unlocket lidt halløj til Hall of Monuments. Han virker rar og fornuftig både ingame og på vt, så thumbs up herfra. Jeg ser bestemt en fremtidig SD'er her

Quote Originally Posted by Mushizo View Post
    har spillet GW1 med @Tournesol idag og unlocket lidt halløj til Hall of Monuments. Han virker rar og fornuftig både ingame og på vt, så thumbs up herfra. Jeg ser bestemt en fremtidig SD'er her
    Kan kun give dig ret også her fra.

Tak for behagelig samtale over VT @Tournesol

Som drøftet ændrer vi din status på forum fra ansøgere til trial, hvilket også giver dig adgang til det interne forum. Brug lidt tid på at kigge de forskellige info-tråde igennem, og hiv gerne fat i mig, hvis du er i tvivl om noget

// Trist

Forum Elder Mortor's Avatar

GZ med trial

SD Medlem Forum Acolyte Purezombie's Avatar

grats
    Wow:
    Purezombie - Death Knight

Warcraftpets collector: 610 unikke pets so far!!

Forum Neophyte

Jeg har i OP tilføjet liste over mine GW2 navne. Som det fremgår er "Tournesol" gledet ud, men er stadig mit GW2 ID.
    Hvis det er mest optimalt at skifte mit forum navn til f.eks. Rikur eller lign. er det OK med mig.

Hej @Tournesol

Hvordan går det med GW2 og at få spillet med vores medlemmer?

Husk at vi kører nogle sjove PvE event, som også giver mulighed for at lære nogle SDer at kende!

// Trist

Forum Neophyte

Hej @Tristanas

Jeg fik spillet noget WvW i lørdags sammen med en del andre under kyndig ledelse af @Soulmonkey. Søndag fik jeg spillet AC storymode med b.la. @Dax og @dragonslair og en 3. SD'er jeg desværre ikke kan huske mere. Jeg gjorde ikke meget væsen af mig, men kommer nok når jeg føler mig knap så ny og lille.
    Har også meldt mig til både AC og CM events denne weekend, og vil også gerne med på WvW når der sker noget fælles der igen.

Hverdagene bruger jeg mest på personal story og crafting/oprydning.
    Desværre er jumping puzzles ikke så meget for mig, da jeg er en fjumregøj og helst vil gøre det i mit eget tempo.

Du har allerede fået en af mig, men du skal da lige have en lille ekstra for vores tur i AC sammen med @Deadlock, @Kebra og @Borias det er godt nok ikke en dungeon man kommer søvning igennem.

Forum Elder Deadlock's Avatar

Quote Originally Posted by chrella View Post
    Du har allerede fået en af mig, men du skal da lige have en lille ekstra for vores tur i AC sammen med @Deadlock, @Kebra og @Borias det er godt nok ikke en dungeon man kommer søvning igennem.

hehe nej AC er ikke et sted man skal gå hen hvis man er bange for at dø

og vil gerne give dig en for at gå ned med et smil

Forum Adept Dax's Avatar

Sgt. WvW.

Thought without action is a daydream.
    Action without thought is a nightmare.

SD Medlem Forum Trainee

SD Medlem Forum Convert Borias's Avatar

Selv om min ikke tæller så meget så får du også en af mig, tak for et hyggelig run og held og lykke med ansøgningen.

SD Medlem Forum Adept saks's Avatar

Takker for en hyggelig tur i CM Story

Forum Elder Mortor's Avatar

Var i CM dungeon med Henrik og det gik fint. Virker som en fin gut der helt sikkert vil passe godt ind i SD

SD Medlem Forum Elder Breael's Avatar

Var en tur i Caudeacus(??) Manor med Tournesol her til aften. Hørte ikke så meget til dig på vt, men det er sgu også svært at få klemt sig ind mellem sitara, mushizo og lungs Synes i hvert fald din ansøgning er top dollar og tror du vil passe godt ind i sd.

Kørte 2 dungeons runs med Tournesol og det gik rigtig godt.

Han sage ikke så meget under runs, men da vi var done begyndet han at snakke lidt mere
    Han virker som en flink og rolig fyr der vil passe godt ind i sd.