Page 1 of 2 12 LastLast
Results 1 to 25 of 43

Thread: Ansøgning til Guild Wars 2 : Driogan

SD Medlem Forum Acolyte Driogan's Avatar

Default Ansøgning til Guild Wars 2 : Driogan

Navn: Peter Røder
    Alder: 29
    By: Roskilde, Hovedeøen
    Nick : Driogan

Jeg har læst ingame værdier, optagelses regler og forum regelsættet igennem og kan sagtens forstå og acceptere disse

Hej Semper Danica.
    Herefter er min ansøgning til at blive en del af jeres guild og fællesskab i Guild Wars 2, jeg er 1 glad PVP'er som søger ny guild som er stabil og et fast holdepunkt i fremtiden, og har valgt at lave en ansøning til jeres Guild Wars 2 afdeling da en af jeres andre ansøger "Athalel aka Felix" opfordret mit til det i går til Grøn Koncert, samt jeg har tidligere spillede i SD under jeres DAOC afdeling, og det var tilbage i 2006-2007 og været ansøger til jeres SWTOR afdeling med nåede aldrig rigtig i gang med SWTOR da det ikke levet helt op til forventningerne.

Personlige oplysninger:
    Driogan : Mit rigtige navn er Peter, er 29 år snart 30 og bor i Roskilde sammen med kærsten, tilhverdag arbejder indenfor ITbranchen som kørende tekniker, når jeg ikke arbejder, står den på Crossfit, Cykling og Windsurfing, samt Felix er ved at lokke mig til at træne op mod en Iron næste år, så det er rart når man endelig har et par timer til at slappe af at kunne være en del af en velfungerende Guild.

Udover jeg er glad for sport, har jeg osse en stor svaghed for musik, ikke at jeg selv kan spille eller synge, udover når jeg er fuld, gå jeg primært efter at komme med til en masse af årets gode musik oplevelser, inden for Rock, samt har været fast gæst på Roskilde Festivaln på 12 år i år. og er fast tilknyttet Ørestadslejeren som har været der ude i mere end 17 år.
    Og de er de samme egenskaber jeg leder efter i en guild, social, råhygge, masse sjov, tilstand til at hjælpe hinanden når det er på krævet.

Spille-karriere af relevans:
    Har spillet online Siden DAOC, og primært SWG og WOW, spillet samme med Athalel i SWG i guilden THORN, som Felix osse skrive, er guilden godt og vel uddødet. lige PT. Flakker jeg lidt rund mellem forskellige spil for at få tiden til at gå indtil der kommer Guild Wars 2.
    Min plan for Guild Wars 2 er at spille Casual og helst i en velfungerne guild så man ikke skal sidde og forholde sig til en masse "problemer" når man er online, men bare at kunne nyde en masse sjov PVE / PVP sammen med nogen rare mennesker.

Mig som spiller
    Som spiller vil jeg påpege
    1. jeg altid er frisk på at deltage i guilde events hvis jeg er online.
    2. Er der folk på som har lyst til at lave deres egen events ud over guild events deltager jeg osse med glæde i dem, samt laver dem selv til tider.
    3. jeg har spillet meget så er frisk på at give en hånd hvis jeg er i nærområdet.
    4. Jeg er altid aktive på Ventrilo/Teamspeak/Skype you name it I got it, da jeg mener det er vigtigt at være en aktiv del af guilden, samt spille/snakke/joke med de andre spillere i guilden.

Hvad kan jeg tilbyde Semper Danica
    Jeg kan tilbyde jer god underholdning ingame, og vt, samt er en teamplayer, og vil gøre mit bedste for at give guilden et godt og stort ry.
    Samt jeg kan osse godt være hardcore i PVP når det er påkrævet.

Har godt læst at i ikke tager mere end 10 ansøger ind lige nu og alle 10 pladser er optaget, og er helt åben og indforstået med at min ansøning vil blive sat på "standby" og bliver "aktiveret" igen, når folk bliver optaget eller falder fra. så nu er målet bare at komme først i den kø..

jeg er frisk på at komme på vt og tage en snak med jer om ansøningen hvis i har flere spørgsmål.

Ser frem til at høre fra jer..

Med Venligst Hilsen
    Best Regards

Peter//Driogan

SD Medlem Forum Elder Marwen's Avatar

Heysa @Driogan, og velkommen til.

Super ansøgning, jeg tror pt der er lukket for ansøgninger (da vi kun tager 10 ind pre-launch) men hæng mig ikke op på det. Jeg kom her for at ønske dig held og lykke med ansøgningen, der kommer en GW2 Sgt / Officer forbi inden længere og forklare dig de nærmere informationer,

-Marwen

SD Medlem Forum Knight Tristanas's Avatar

Hej Peter og tak fordi du har valgt at ansøge Semper Danica.

Virkelig god ansøgning du har skrevet fedt du har holdt ved roskilde-festival så længe - det er god stil. Har kun været der et år, men det var også ganske mindeværdig. Som du selv har påpeget, har vi begrænset os til et vis antal ansøgere her inden release, og alle pladserne er pt. optaget. Det glæder mig meget, at du gerne vil komme på standby, og ligeså snart der kommer en plads, er du den første der bliver kontaktet.

Indtil vi får åbnet for nye ansøgninger, er du velkommen til at være med i debatterne på det åbne forum og hvis du kommer med i den næste beta weekend (hvis der kommer en), kan du også spille med nogle af vores andre medlemmer.

Hvis du har spørgsmål eller andet, er du altid velkommen til at smide en PM til en @chrella eller undertegnede.

WoW: Tristánas, Paladin Tank (MAIN) // Tristanas, Hunter
    Diablo 3: Tristanas#2716

Jamen mange tak for at jeg kunne min ansøning på standby, så må jeg jo bare væbne mig med tålmodighed og vente på spillet udkommer og vente på en trial plads..
    @Marwen Mange tak..
    @Tristanas Ja det har snart været mange år på Roskilde, tør desværre ikke tænke på hvor mange penge man har lagt der uden.. hehe.. men nu må vi se, det bliver nød til snart at oppe sig på musikken, selvom Springsteen og Malk de Koijn var alle pengene værd.

SD Medlem Forum Disciple chrella's Avatar

Hey @Driogan

Så åbner vi en lille smule for ansøger igen, hvilket betyder at hvis du stadig er interesseret så vil vi åbne din ansøgning igen.
    Er svaret ikke gaffatape, er spørgsmålet stillet forkert.

Quote Originally Posted by chrella View Post
    Hey @Driogan

Så åbner vi en lille smule for ansøger igen, hvilket betyder at hvis du stadig er interesseret så vil vi åbne din ansøgning igen.
    Jeg er stadigvæk meget intresseret..

Forum Elder Mortor's Avatar

Vi aktivere din ansøgning og så kan du evt se om du kan fange mig på VT engang i weekenden, så kan vi lige få overstået den samtale

Quote Originally Posted by Driogan View Post
    Er på vt nu...
    Det er jeg ikke

@Mortor

Ser om jeg kan fange dig på VT lørdag inden jeg skal afsted. Burde være muligt da det lyder til i skal op, alt for tidligt for at være klar til start, vil se om vækkeuret lader mig stå op så tidligt..

Ja jeg er på det meste af dagen. Men har nok travlt med at invite plus diverse indtil middag så prøv omkring middagstid.

Tak for en hyggelig lille VT samtale

Som aftalt giver jeg dig Trial status på forum og så ender du bare et tell ingame for invite der.

Vi snakkes ved og GZ med trial

/Mortor

@Mortor

Jamen jeg siger mange tak, og selv tak for den hyggelige samtale på vt
    Og ser meget frem til en god Trial Periode..

//Driogan

Kan ikke sige så meget andet end tak for en varm velkomst og en masse GW2, samt et super godt indtryk af SD lige fra starten af..

Var ude og gøre Diessa Plateau usikker sammen med @rakii, @Frozer, @Athalel, @reciver og som alle er velkommen til at smide en kommentar..
    Last edited by Driogan; 27-08-2012 at 14:08.

SD Trial Forum Recruit reciver's Avatar

Quote Originally Posted by Driogan View Post
    Kan ikke sige så meget andet end tak for en varm velkomst og en masse GW2, samt et super godt indtryk af SD lige fra starten af..

Var ude og gøre Diessa Plateau usikker sammen med @rakii, @Frozer, @Athalel, @reciver og som alle er velkommen til at smide en kommentar..

Ja vi havde en skøn eftermiddag

@wOOOOt og @Lummer ville lige sige tak for et sjov tur i PVP, osse selv om de der spainere, zerged os pænt meget, hvis i syntes det var sjovt at have mig med i pvp, må i gerne smide en lille hilsen..
    Last edited by Driogan; 01-09-2012 at 12:54.

SD Medlem Forum Acolyte Lummer's Avatar

ja tak for hyggen det var sgu spas

damn WvWvW er sgu fedt

Driogan virker som en hyggelig fyr med gang i den og glæder mig til vi skal tæve nogen af de der spaniere ud af banen
    PS. Stavefejlene er helt gratis

Yeah, kan kun give Felix AKA @Athalel ret, Det var super hyggeligt i går, osse selv om vores planlagte tur i Instance gik lidt i vasken, så vil lige sige tak til @Athalel, @Malk, @hutti og @Dake for godt følgeskab, højt humør, og endnu en Clean Zone

Ja det var hyggelig
    super fin fyr, han får min stemme:-D
    »God is an ever-receding pocket of scientific ignorance«
    - Neil Degrasse Tyson

Ville lige sige tak for et hyggeligt run igennem AC i går, og hvem havde troede vi kom hele vejen igennem.. tak til @Dellikz @Artfrenzy @Harzul AKA Harzoo og @Ruvinan Planar
    Last edited by Driogan; 10-09-2012 at 12:20.

ja det var super hygge, jeg vil sige at jeg ikke var i tvivl om vi ville komme igennem, jeg var i tvivl om det ville tage 1 time eller 3 timer, er glad for det blev omkring den ene! :P

SD Medlem Forum Convert Harzul's Avatar

Quote Originally Posted by Dellikz View Post
    ja det var super hygge, jeg vil sige at jeg ikke var i tvivl om vi ville komme igennem, jeg var i tvivl om det ville tage 1 time eller 3 timer, er glad for det blev omkring den ene! :P
    den der bærer viljen i hjertet - eller noget -

SD Medlem Forum Warden Ruvinan Planar's Avatar

Ja, det tog lidt tid, men hygsomt var det

Havde ikke lige luret at du var ansøger, så du skal da lige ha sådan en her med på vejen
    DIABLO III - Ruvinan#2389
    GUILD WARS 2 - Ruvinan.2570
    ELDER SCROLLS ONLINE - @Ruvinan

SD Medlem Forum Adept

thumbs up herfra

SD Medlem Marquis of the Board Nerror's Avatar

Driogan får også et af mig, nu vi har spillet nogle gange sammen.