Page 1 of 4 1234 LastLast
Results 1 to 25 of 87

Thread: [08.08.12] Zwul, formerly known as Dover - Ansgning til SD som shaman

Default [08.08.12] Zwul, formerly known as Dover - Ansgning til SD som shaman

Hejsa SD

Jeg jeg lst/forstet og godkendt jeres regler her p jeres fine hjemmeside og forum :-D

Navn: Jesper Nielsen
    Alder:36 r (nsten 37)
    Fra: Ry (midtjylland)
    Main char: http://eu.battle.net/wow/en/characte...Dover/advanced

History:

Jeg har spillet wow siden vanilla og raidet en del her frem til vi clearet DS normal 10. I vanilla spillede jeg priest healer og warlock(som back-up) hos en 40 mands raiding guild som havde travlt med og n igennem det meste af MC-BWL-Onyxia-AQ-naxx som muligt, men mtte desvrre opgive s smt pga TBC release ogs skulle der lvls igen. Ved udgivelsen af TBC skiftede jeg pvp server boulderfist og startede en guild med familie og venner som havde mod p og prve PVP-server delen af gamet og puha det var hrdt i starten at vende sig til :-D. Jeg valgte og skifte server og guild da jeg ikke synes at have tid til 6-7 dages raid om ugen pga arbejde og familie s derfor blev det lidt mere casual og hygge med gamet. Efter vi fik lvlt i max igen og farmet det meste begyndte raids s smt og tiltrkke mere og mere, s efter noget til begyndte vi s smt og lege lidt med Kara-Gruuls lair. Senere merget vi med en anden guild, p samme plan som vores famile/venne guild, og dermed kom i gang med SSC-TK-MH og dette gik ogs rigtig godt men fik desvrre ikke opgive endbosserne ned inden WotLK releasen udkom og ja, BT kom vi 3-4 bosser ind i.
    Starten af WotLK gik guilden s smt i oplsning og med det besluttede min ftter og jeg og vende tilbage til en PVE server Turalyon og starte forfra der :-D (elsker og lvl kan i sikkert forst). Nu havde jeg endelig muligheden for og lvl/raide som shaman(ved godt at den kom til ally i TBC) s det blev min main og har vret det siden :-D. Med DOBs har vi clearet naxx10 og skulle da til og igang med ulduar da vores gamle venner fra boulderfist server ligepludslig kom over pga en dd server p ally siden og dermed bliv vi ligepludslig nok til og kre 25 mands igen. S vi blste WotLK-Naxx-Ulduar-TOC-Onyxia(igen igen) igennem frem til midt ICChvor vi s fik en smule hjlp fra Blizz med en lille nurf fr vi kom igennem det sidste. Puha det er hrdt og huske det hele hehe n men tilbage til endnu en release nemlig Catalism. DOBs fortsatte somvi havde gjort forhen dog med lidt skr i guilden da nogle ville prve endgame hard core 10 mands og efter en smule tid smuttede de videre og siden hen har DOBs ikke krt 25 mands stabilt mere. Vi fortsatte med 1-2 10 mands hold med et hb om og kunne finde lidt flere members til og kunne komme op p 25 mands stabilt hold igen men uden held desvrre. N men 10 mands kom igang og her kom vi igennem RS-BD-BOT-FL inden den nste krise i guilden kom. Her op til DS patch valgte en hel del og stoppe deres WOW spil og dette viste sig og stte en "chain reaction" igang og efter vi har clearet DS normal er det meste helt ddt.
    Jeg vlger og holde en lngere pause fra marts og frem til midt juni hvor jeg s finder ud af at guilden er mere eller mindre dd med 5-6 online i lbet af en dag :-D jeg havde nu godt nok fornemmet dette da jeg har fulgt med p forum men at dette skulle ende s vildt havde jeg nok ikke ventet :-O
    Dette er meget hurtigt og HELT SIKKERT og s utrolig kedeligt og lse, sikkert ogs en del gramatik fejl men hvvaaa fanden :-D

Mig sjelv:

Well shit happens og jeg er tilbage i gamet og overvejer hvad mit nste skridt skal vre i min wow karrierer :-X og derfor synes jeg at SD lyder rigtig spndende set udefra selvf. Jeg har intet p tarrenmill serveren endnu men hber da p og kunne komme dertil inden lnge enten ved migrate eller ved lvl en ny. Jeg sger ind i SD som normal member for det sociale, da jeg har lidt skve arbejdstider (man-torsdag fra 1500-2400) og kan desvrre ikke raide midt ugen men med lidt held kan jeg da lege lidt med fredag eller i weekenden hvis vi skulle finde p noget sjovt :-D Jeg er meget hjlpsom, hvis jeg da har mulighed for det selvf, men ellers skal jeg gre hvad jeg kan for og kunne f lst det problem der mtte opst :-D
    Jeg er en glad gammel mand som jobber hos tvilum:http://www.tvilum.com/da frvang, midtjylland. Her krer jeg truck i produktionen og ellers hjlper til som meget som mulift s alting krer s smertfrit som det nu kan lade sig gre :-D
    I min fritid fordriver jeg tiden med, foruden wow igen, s spiller jeg lidt golf her: http://www.himmelbjerggolf.dk/ ellers hvis jeg skal have renset hovedet lidt tager jeg et smut ned til guden og fisker lidt :-D Jeg har selvf ogs en familie som skal plejes lidt. Hmm hvad kunne man ellers sige... Jeg bor til leje i en klder her midt i Ry ved den mest fantastiske udlejer som jeg hjlper lidt hvis hun har bruge for det og omvendt :-D, altid rart nr man kan hjlpe hinanen

Planer for fremtiden?

Hmm jeg hber p og kunne komme ind i SD og lege lidt med og sludre lidt med de dejlige mennesker som jeg ligesom kan fornemme i har masser af :-D. Det er jo ikke det fedeste og sidde og spille wow i en guild hvor ingen er online og derfor er jeg p vej til og finde en mulighed et andet sted, enten p en anden server eller en anden race :-D her er det s vist begge dele men jeg har ikke spillet s meget horde s der er helt sikkert en masse jeg skal rundt og snuse lidt til ._D . IRL ja her hber jeg lidt p og kunne for skrabet lidt flere penge sammen her det nste rs tid ogs lige finde et lkkert lille hus eller lejlighed som jeg s vi stte billet ind p :-D

Jeg ved ikke om der er noget her i kan bruge til noget eller i har fet en lille ide i hvem jeg er men ellers kan vi da sludre lidt p et tidspunkt :-D Jeg har helt sikkert glemt en masse og det er jeg helt sikker p at i nok skal sprge ind til ogs tager vi den derfra. Jeg har en masse lvl 85 alts som jeg kan linke lngere nede i denne trd, men ellers regner jeg med og skulle prve den nye panda monk af nr den kommer det er da klart hehe

Alts :
    http://eu.battle.net/wow/en/characte...eptor/advanced
    http://eu.battle.net/wow/en/characte...ttrix/advanced
    http://eu.battle.net/wow/en/characte...evini/advanced
    http://eu.battle.net/wow/en/characte...ownaz/advanced
    http://eu.battle.net/wow/en/characte...Zeenz/advanced

Jeg ville mgtigt gerne joine jeres guild da det virker til og vre spndend, aktiv og utrolig social eller livlig og det savner jeg virkelig :-D

Da jeg ikke kan komme p mere lige nu m det vre det ogs m vi tage de mangler som i sprger ind til her i forummet eller via ts/vent

Fortsat god uge allesammen

Glder mig til og hrer fra jer

Mvh Jesper aka Dover

Ps: husk lige og g en lille tur efter og have lst denne kedelig trd :-D s man kan f lidt energi ind i kroppen igen, hygge

Paladin of the Board Jeoparty's Avatar

Hey og velkommen til.

Kedelig? Jeg syntes du kom godt omkring det hele og var interessant lsning

Jeg er sikker p en officer kigger forbi snart og fortller lidt mere.
    Jeg ville bare lige sige Hej og held og lykke med ansgningen

Mvh Jeo

Hejsa mester

hehe, bare ikke s mange gange jeg har skulle s meget om mig selv og hvad jeg har opnet , so far :-D

Men det glder mig da at du/i ikke falder helt i svn :-D

glder mig spndt til flere replies , hej hej

Mvh Jesper aka Dover

Og som side bonus fr vi mske en Jesper mere. S de onde Michael'er ikke overtager navnedominansen

hehe nej det kan man da ikke leve med det er da klart :-D , der m simplenthen gres noget hehe

SD Medlem Forum Knight Tristanas's Avatar

hold da op en smre du har fet skrevet, men god lsning er det

Vil ogs lige sige velkommen til, og held og lykke med ansgningen.

// Trist

WoW: Tristnas, Paladin Tank (MAIN) // Tristanas, Hunter
    Diablo 3: Tristanas#2716

hehe ja der kom skam lidt frem for gemmerne :-D men det glder mig og hrer at det er god lsning :-D

SD Medlem Forum Senior PulvenDK's Avatar

Hej
    rigtig fornuftig ansgning du har fet stykket sammen det
    og du kan jo ikke gre for du hedder Jesper de over snart det hele GOD DAMMIT

Held og lykke med din ansgning

Hejsa igen og mange tak :-D

Kom lige i tanke om lidt mere s det ville jeg lige smide ind her: * I min tid i DOBs har jeg fungeret som CL for shamans og dermed har jeg ogs lavet en extra shaman s jeg kunne stte mig ind i de andre specs og teste ting som s jeg s kune give videre til de andre shaman raider/members i guilden. Jeg har ogs hjulpet lidt til som Officer med ideer til raids/guild/skaffe nye members i kritiske tider :-O

Bare lidt xtra til cellerne hehe

Hygge

SD Medlem Forum Senior Kodimagnyl's Avatar

God app.

Held & lykke til

Kodi

Dejlig ansgning. Der kigger nok snart en rekrutterings mand forbi, men er super start.

Og + 1 til os Jespere, det skader aldrig...
    "Last time I played a perfectly balanced game it was chess and I'm pretty sure one person started before the other one, so idk maybe it wasn't even perfectly balanced." - Kripperian

Forum Convert Vejovis's Avatar

Hej i stuen - og fin ansgning.

Det der sker (snart) er at @Marwen eller @Galicia kigger forbi og giver dig info om, hvad der skal ske fremover. Der bliver en samtale p VT og ellers er det bare med, at gre dig bemrket (p en god mde) ingame eller p vores VT, som du har mulighed for at hoppe p.

Men jeg vil ikke gre de to andre arbejdslse, s mere info, nr en af dem kigger forbi
    <center></center>You're the predator right up until you're prey.

Hejsa igen

Jeg venter bare mester og tak, kunne jo lige hente vent imens :-D s det er p sin plads :-D ogs har jeg ogs lige lavet en midlertidig toon(zeenz) p serveren

S skulle det vist vre i vinkel

Havde lige lidt problemer med jeres forum den sidste times tid, ved ikke lige hvad det skulle vre

Mvh Jesper aka Dover

Hejsa igen SD

Jeg ville bare lige sige hejsa ogs lige hrer lidt om hvordan det str til :-D

Fortsat god dag allesammen

Mvh Jesper aka Dover

SD Medlem Forum Elder Marwen's Avatar

Hejsa, Jesper (endnu en!)

Det var en ganske udemrket ansgning du har fet skrevet dig, kan se du ogs har spillet en del r, samt raidet Jeg kan se du pt. ikke har nogle aktive 85'ere p TM, men det er ikke en hindring! Dog gr det dt meget nemmere at finde grupper sammen med andre SD'ere til at f dine thumps up!

Vejen ind i SD er at gre sig positivt bemrket og samle en masse anbefalinger - og du kan sagtens starte allerede nu, da det hele tller i sidste ende. Du har rigtig mange muligheder for at gre dig positivt bemrket. Du kan rende HC’s eller raids, men du kan ogs hygge p vt, hjlpe ingame, bruge forum eller fx deltage i et irl/ingame arrangement. Vigtigst er at du aktivt gr dit for at lre vores medlemmer at kende.

Du er velkommen p vores vt eller lave en /join semperdanica ingame. SD kanalen kan vre ret dd, men det er en god mulighed for at gre os opmrksom p, at du er derude, s det skal du ikke lade dig skrmme af.

Jeg lader din ansgning st en uges tid, hvor vores medlemmer har mulighed for at hilse p dig og vi fr mulighed for at se, hvad du er for en starut ud fra din aktivitet og medlemmernes tilbagemeldinger. Derefter vil vi invitere dig til en vt samtale.

Hvis vi efter samtalen begge er enige om at fortstte ansgningen, s vil vi p dette tidspunkt gerne tilbyde dig en trial.

Husk endelig at nvne for dem du snakker og spiller med, at du er ansger og at de meget gerne m bevge sig forbi din ansgning og smide et par ord.

Skulle du have sprgsml undervejs, s vil vores Regler eller Information som regel kunne svare p det meste og ellers er du meget velkommen til at kontakte mig eller @Galicia.

-Marwen

Hejsa mester

Super s m jeg jo hellere komme lidt igang :-D Jeg har dog lavet en ny toon "Zeenz" p TM som jeg kan lege lidt p imens/indtil den endelig beslutning kommer :-D

Mvh Jesper

SD Medlem Forum Elder Marwen's Avatar

Ja, det lste jeg - husk endelig at joine /semperdanica in-game. Som skrevet er det ikke altid der er nogle der svarer, men prver man ikke er der ingen gevinst

Jamen tillykke med fdselsdagen

Hejsa ogen

Mange tak :-D sikke da hvor solen skinner her til morgen :-D

God Weekend SD :-D

Mvh Jesper

SD Medlem Forum Knight Trine's Avatar

Et lidt forsinket tillykke med fdselsdagen Jesper

Jeg hber du havde en god dag!

SD Medlem Forum Warden Palihz's Avatar

Quote Originally Posted by Jeoparty View Post
    Og som side bonus fr vi mske en Jesper mere. S de onde Michael'er ikke overtager navnedominansen

Og s lige en forsinket navneupdate. Alle ved jo at det er Mikael der er den rigtige mde at stave det p. S kan Jesper bare komme igen. Det er svrt at stave med stumme bogstaver :P

Hejsa igen

Mange tak for det Trine :-D og jo jeg havde en super dag med familie p besg :-D

Mvh Jesper aka Dover

Forum Learner Stinkbox's Avatar

SHAMANS!!!!!!!!!!!!! flere

Ja det er sknt ikke :-D

SD Medlem Forum Disciple

Hej Jesper og velkommen til.

Rigtig fin ansgning som du har lavet der.

Vi tager snakken til vt samtalen, men som Marwen er inde p, skal du gre dig nogle overvejelser om, hvorvidt du vil starte en ny char p TM eller vil rykke en af dine eksisterende herover. Man har ca 1 mdrs trial forlb og vores erfaring siger os, at det kan godt g hen og give lidt udfordring at f samlet de anbefalinger, som du skal inden for den mdr, hvis du er low lvl.

Har du tid og lyst til en samtale onsdag kl 20.30?

Galicia