Page 1 of 3 123 LastLast
Results 1 to 25 of 51

Thread: [03.09.12] Snubletraad søger trial

Forum Learner Snubletraad's Avatar

Default [03.09.12] Snubletraad søger trial

Go'daw SD.

Hermed min ansøgning til jeres SWTOR guild.

Lidt om mig selv.

Mit navn er Jesper. Jeg er 36 år gammel og bor i Gedved nær Horsens, hvor jeg har mig et lille hyggeligt hus. Jeg har en datter på 5 år, som jeg tilbringer så meget tid med som muligt. Jeg er desværre nødt til at dele hende med moderen, men det er heldigvis en situation, der fungerer upåklageligt. Jeg arbejder på slagteri og har gjort det i nogle år nu.

Et hus med have kræver som bekendt en smule tid at passe, men min fritid bruger jeg dog mest foran computeren. Indtil for et par måneder siden blev tiden foran skærmen brugt på Neverwinter Nights og Call of Duty, men min bror @Helixed fik mig alligevel narret over til swtor. Jeg må indrømme, at jeg er blevet meget positivt overrasket over spillet. Jeg har ingen erfaring med WoW, så jeg kom til dette spil uden nogen form for forudindtagede holdninger til hvordan et MMO skal foregå og fungere. Det betyder så også, at jeg har været nødsaget til at bruge en del tid på at lære ting som andre MMO-spillere tager for givet, men jeg mener selv jeg er kommet godt efter det.

Jeg er desuden en ivrig whisky-interesseret person. Indrømmet, noget af det ryger godt nok ned i kråsen, både hjemme og til diverse messer i DK, men jeg samler skam også.

Ud over mit uundgåelige bekendtskab til @Helixed har to andre af mine gode venner, @Kokamok og @Chronicblues, ansøgt om trial hos jer.

Jeg har læst og forstået jeres forumregler og regler for optagelse og jeg accepterer jeres 5 værdier og er en smule imponeret over tankerne I har gjort jer. Jeg er selv lidt af en regel-rytter og derfor har spurgt ind til lidt uskrevne regler, når jeg har været inviteret med på flashpoints med medlemmer herfra. Især @Trailblazer, @prizz og @Dex har været venlige og imødekommende når jeg har haft spørgsmål og har lavet lidt rookie-brølere, så tak til dem.

Grunden til min ansøgning er til dels, at mine venner trækker over til jer (hvilket måske burde få mig til at søge i en anden retning?), men for en stor dels vedkommende, at jeg er meget mere motiveret af at samtale med dem jeg spiller med og derved skabe bekendtskaber der strækker sig ud over små figurer på en skærm. Jeg håber meget at møde personer, der ligesom mig, bare vil hygge sig med et godt spil, men samtidig føle, at der også sker noget. Min motivation er nok en mellemting mellem det sociale og så at få lov at "lege".

Min primære karakter er min level 50 dps Gunslinger, "Captain Sassaqa". Hende har de ovennævnte stiftet bekendtskab med. Jeg har desuden en level 25 BH/Mercenary (Qaibant, Healer) og en level 32 Jedi Consular/Shadow (Kisheek, dps men overvejer tank), som jeg forsøger at kæmpe op.

Jeg kan som regel smide et par timer ind hver aften på spillet og mere i weekenderne.

Jeg håber meget at høre et positivt svar fra jer angående min ansøgning.

Mvh Jesper

SD Medlem Forum Senior PulvenDK's Avatar

Velkommen til
    omg endnu en Jesper, i er igang med at overtage SD JK
    Altid lækkert med endnu en der er interesseret i de gyldne værdifulde
    dråber.. Går aldrig forbi en lækker god whisky
    inden længe kommer der en officer forbi som fortæller dig om hvordan i tager
    den her fra
    Held og lykke med ansøgningen

PulvenDK

Tak for en hyggelig tur på Belsavis med @Trailblazer og @Fimse.

Tak til @Trailblazer, @Helixed, @Dex og @Chronicblues for en del flashpoints idag.

Ydermere tak til hele gruppen, der var med til at nuppe den dejlige +10 datacron.

Vi ses!

Forum Learner

Snubbletraad får en en fra mig... han er jo osse slinger, men samtidig osse en hygsom fyr, vi har efter hånden taget livet af det meste =)

Og gruppen som du lavede +10 datacron med var @prizz @Panser Anden @Moody @Helixed @Ravyn @TC. @Zoron @Fimse

@Trailblazer

Tak for listen. Jeg skrev min post kl. 1 i nat, så må indrømme jeg var både sløv og træt.

Tak til @Dex, @Moody og @Cakkor for en lille tur på Black Hole.

Vi ses!

SD Medlem Forum Apprentice

Hyggelig fyr, som er lidt i indlæringsfase i swtor, men suger til sig som en svamp. Tror han bliver en god spiller og helt sikkert en god kammerat, herfra!

Tak for de flinke ord fra @Trailblazer og @Dex.

2/10

SD Medlem Forum Disciple Moody's Avatar

Det var en fornøjelse, @Snubletraad. Du virker også som en hyggelig type som vil passe rigtigt godt ind i guilden, så mon ikke du også skal ha et SD tag hængende over hovedet! herfra i hvert fald

SD Medlem Forum Recruit

her fra også.
    PRIzz

Paladin of the Board Jeoparty's Avatar

Hej ansøger

Vi har per dags dato valgt at nedgradere vores SWTOR afdeling, jævnfør denne tråd. For dig indebærer det ikke noget da du er SD Trial medlem, og derfor vil din ansøgning fortsætte som hidtil og vil forhåbentligt ende med du bliver fast SD medlem.

Skulle du, hvad vi dog ikke håber, have fortrudt din ansøgning set i lyset af at vi nedgraderer, så håber jeg du vil tage kontakt til Arantixe og få en snak om det. Vi ser ikke nedgraderingen som et tab for SWTOR, mere som en mulighed for at de der elsker spillet, får muligheden for det, og får nemmere ved at finde folk til at gruppe med.

Men ihvertfald vil jeg sige tusind tak for at du indtil videre har vist stor interesse for SD, og ser frem til at se dig med SD tag, hvis det er det du ønsker

Mvh Jeoparty

Jeg takker for forklaringen, @Jeoparty.

Hejsasa...

Tak for lektionen og gennemførelsen af Lost Island til @Trailblazer, @Moody og @Helixed igår. Det var bestemt lærerigt for en noob som undertegnede.

Vi ses!

Og...

4/10 er godt på vej!

Tak til @Trailblazer, @Chronicblues, @Moody, @prizz, @Black Phoenix, @Arantixe og @Cakkor for et dejligt raid i aften.

Vi ses!

Forum Convert Black Phoenix's Avatar

Fint raid herfra

SD Medlem Forum Recruit

tak for godt raid i går så herfr også
    PRIzz

Hehe, så har jeg fået 2 fra dig, @prizz. Gælder det også???

Men jeg takker. Det er en fornøjelse at spille og sludre med dig.

Også tak til @Black Phoenix.

kommer lige herfra, efter en hyggelig snak og en ordentlig stak dailies, det var rigtig godt :-)
    A dagger in the night, is worth a thousand blades in the morning

Mange tak, @Sean.

Så er jeg på 6/10. Ja ja... det nærmer sig.

Jeg har spillet sammen med ham flere gange og han virker som en flink fyr så her fra

Tak til @Cakkor, @Fimse og @prizz for lidt dailies.

Desuden tak til @Moody, @Chronicblues, @Cakkor og @prizz for at deltage i The Data Hunters idag. Vi tog Ord Mantell og Tython, så tak for hjælpen og god hygge.

Tak til @Trailblazer, @Moody, @Fragglen, @Xenium, @Chronicblues, @Neda, @Fimse og @Dex for 2 raids i aften.

Vi ses!

Forum Recruit Xenium's Avatar

Han vil ikke gi noget for det men ok fair nok - han får en herfra - hyggelig aften og godt raid

/Paul
    Oh goddess of luck whom the Greeks called Tyche, and the Romans Fortuna
    May our rolls be in our favor and the booty we seek be ever plentiful from the monsters we have slain
    "...No. I am the one who knocks!"