Page 1 of 2 12 LastLast
Results 1 to 25 of 39

Thread: Frozer - Ansøgning til Guild Wars 2

Forum Initiate Frozer's Avatar

Default Frozer - Ansøgning til Guild Wars 2

Hej Semper Danica

Mit navn er Martin, jeg er 25 år gammel og pt. bosat i Nordsjælland, nærmere bestemt Hillerød.

Jeg har læst jeres værdier og kan se at det bliver nemt for mig at leve op til dem da jeg er ganske enig i værdierne. Jeres regler er også læst og accepteret.

Jeg har valgt at ansøge til Semper Danica fordi i virker som en rigtig fin guild som har eksisteret rigtig længe. Når i har eksisteret så længe må i have gjort noget rigtig Jeg kan tilbyde Semper Danica en loyal og engageret spiller som gerne yder en ekstra indsats for guilden. Har vidst desværre aldrig haft glæden af at spille med nogle af jer så vidt jeg husker. Men ser frem til for håbentlig at få muligheden for at spille med jer i Guild Wars 2.

Lige nu arbejder jeg til søs i og har en uddannelse som navigatør. Desværre har jeg indset at det nok ikke lige var der jeg skulle bruge min tid alligevel. Derfor starter jeg på en uddannelse på DTU her til september som jeg ser meget frem til at komme igang med.

Jeg bruger i min fritid en del tid foran min computer og har, i varierende grad, spillet de fleste MMO'er. Min indtil videre største MMO tour har været i World of Warcraft hvor jeg startede samtidig med nogle amerikanske beta events for en hulens masse år siden. Siden det spillede jeg on-off, nok mest off indtil slutningen af Burning Crusade og starten af Wrath of the Lich King. Især i Wrath of the Lich King var jeg meget aktiv i en mindre international semi-casual guild. Mit højdepunkt der var Ulduar 10 man hardcore achievements inden det blev helt nerfed. Efter Ulduar dalede min interesse for WoW lidt men prøvede igen i starten af Cataclysm som jeg aldrig blev grebet af.

Min spilletid skifter lidt mellem hardcore og casual alt efter hvor meget fritid jeg har. Ofte ligger jeg nok mere op af hardcore end casual. Typisk har jeg altid været mest interesseret i PVE men har gode minder fra PVP i det oprindelige Guild Wars, så det skal da helt sikkert prøves.

Siden jeg stoppede med WoW har jeg spillet forskellige spil og prøvet en masse forskellige MMO betaer for at prøve at finde en ny MMO. Først da jeg læste om og prøvede Guild Wars 2 blev jeg fanget, det hjalp også at jeg havde gode minder med mig fra det oprindelige Guild Wars.

Når jeg ikke sidder foran computeren dyrker jeg en del motion. Som regel foregår det i skoven hvor jeg kører skovstierne tynde på min mountainbike. Derudover snupper jeg med glæde en løbetur når diverse skader tillader det. Generelt nyder jeg bare at være ude i naturen. Af mere afslappende afslappende fritidssysler nyder jeg meget at læse en god bog. Især har jeg altid nydt en god lang space opera som diverse serier af Peter F. Hamilton. Klassikere som Lord of the Rings er selvfølgelig også gennemlæst indtil flere gange, men hvem har ikke det?

Med hensyn til class i Guild Wars 2 er jeg ikke helt fast besluttet endnu men regner med at det bliver Elementalist. Jeg har allerede købt spillet men har desværre kun haft muligheden for at deltage i en beta weekend. Dette var vidst nok den første beta weekend, allerede dengang var spillet genialt. Jeg kan kun forstille mig at det er blevet bedre siden da. Hvis det er blevet bedre lover det jo godt for spillet.

Har læst at i har fyldt de 10 pladser i har til ansøgere til Guild Wars 2 lige nu. Derfor vil jeg gerne i kø som Stand-by når i får plads til flere ansøgere

Håber min ansøgning er ok, hvis i har flere spørgsmål så skriv endelig.

Venlig Hilsen
    Martin

SD Medlem Forum Senior PulvenDK's Avatar

Hej martin og velkommen til
    super ansøgning du har fået lavet den fortæller godt om hvem du er
    inden længe kommer der en officer forbi som byder dig officielt velkommen

PulvenDK

SD Medlem Forum Disciple chrella's Avatar

Hej Frozer

God ansøgning du har skrevet. For os er det vigtigste ikke din char, men dig som person. Som du allerede ved så, er vi pt fyldt op med ansøger. Men du har også skrevet, at du ønsker at komme på standby, hvilket betyder, at når vi åbner for ansøger igen, er du en af de første der bliver kontaktet. Indtil da er du velkommen til, at deltage i debatter på vores åbne forum.

Har du spørgsmål er du velkommen til at PM @Tristanas eller undertegnede.
    Er svaret ikke gaffatape, er spørgsmålet stillet forkert.

Tak for velkomsten, jeg vil benytte mig af muligheden og følge med i debatterne på det åbne forum.

Hey @Frozer

Så åbner vi en lille smule for ansøger igen, hvilket betyder at, hvis du stadig er interesseret så vil vi åbne din ansøgning igen.

Quote Originally Posted by chrella View Post
    Hey @Frozer

Så åbner vi en lille smule for ansøger igen, hvilket betyder at, hvis du stadig er interesseret så vil vi åbne din ansøgning igen.
    Hey @chrella jeg er bestemt interesseret i at få åbnet min ansøgning igen. Har deltaget lidt på jeres åbne forum og hygget mig fint.
    Never memorize something that you can look up. - Albert Einstein

Quote Originally Posted by Frozer View Post
    Hey @chrella jeg er bestemt interesseret i at få åbnet min ansøgning igen. Har deltaget lidt på jeres åbne forum og hygget mig fint.
    Super så er den aktiveret igen. Det du skal nu er, at fortsætte med at være aktiv på forummet og få samlet fra medlemmerne. Der ud over skal vi have en lille VT samtale, som alle nye ansøgere skal igennem inden de kan komme på trial (bare rolig det er ikke farligt.)

Forum Elder Mortor's Avatar

@Frozer hvis du kan løsrive dig lidt fra spillet i løbet af weekenden så fang mig på VT, så kan vi lige få overstået den samtale

Quote Originally Posted by Mortor View Post
    @Frozer hvis du kan løsrive dig lidt fra spillet i løbet af weekenden så fang mig på VT, så kan vi lige få overstået den samtale
    @Mortor mon ikke jeg kan løsrive mig fra spillet en stund. Jeg hiver fat i dig så vi lige kan få snakket lidt.

@Mortor mon ikke jeg kan løsrive mig fra spillet en stund. Jeg hiver fat i dig så vi lige kan få snakket lidt.

Super, men kan vi aftale at det tidligst bliver over middag lørdag for jeg har nok travlt med at invite osv.

Super, men kan vi aftale at det tidligst bliver over middag lørdag for jeg har nok travlt med at invite osv.
    Helt i orden, hvor skal jeg helst fange dig henne?

Helt i orden, hvor skal jeg helst fange dig henne?
    Du tager bare fat i mig uanset hvor jeg er på VT, altså bare hope ind i det rum jeg befinder mig i igen sig dav

Tak for en hyggelig VT samtale. Som aftalt giver jeg dig hermed Trials status på forummet og ingame.

GZ med Trial

Ses ingame

/Mortor

Tak for en hyggelig VT samtale. Som aftalt giver jeg dig hermed Trials status på forummet og ingame.

GZ med Trial

Ses ingame

/Mortor
    Tak for det, vi ses når spillet kommer op igen!

Forum Apprentice Víe's Avatar

Hej Martin/@Frozer

Jeg ville også (sry for skabelon) lige smide en lille hilsen her, mens jeg stadig husker det.

Du virkede som en rigtig flink gut på Ventrilo i går aftes

Så når vi kommer op i lvl, og tingene fungerer lidt bedre, må vi se om vi kan få spillet lidt sammen.

På gensyn,

Víe/Marie
    C'est la Vie ! <3

Quote Originally Posted by Víe View Post
    Hej Martin/@Frozer

Jeg ville også (sry for skabelon) lige smide en lille hilsen her, mens jeg stadig husker det.

Du virkede som en rigtig flink gut på Ventrilo i går aftes

Så når vi kommer op i lvl, og tingene fungerer lidt bedre, må vi se om vi kan få spillet lidt sammen.

På gensyn,

Víe/Marie
    Tak for posten

Det var en hyggelig dag med Guild Wars 2 launch selvom det kørte en anelse ustabilt.

Jeg tror heller aldrig jeg har været i en Ventrilo kanal med så mange mennesker af gangen. Fedt at spillet kan samle så mange.

Fik også spillet en del søndag. Spillet var noget mere stabilt men desværre stadig problemer med guild og trading post.

Lavede Diessa Plateau med @rakii, @Athalel, @reciver, @Driogan og @Tineea. Ikke det mest effektiv gennemløb af en zone men det var hyggeligt.

Martin

SD Medlem Forum Convert

Ja det var sjovt igår Nu mangler der bare lige et par zoner mere

Learning by Burning...

SD Medlem Forum Acolyte Driogan's Avatar

@Frozer

Ville lige smide en lille tak for det armor du sendt til mig i går, og vil lige se det var fedt at få gruppede op og være i samme zone, i forhold til tidligere på dagen da vi ikke rigtig ramte den samme "instace"

Lavede i dag Caudecus's Manor sammen med @Soulmonkey, @Nerror, @PriestDK og @Zupernatural. Super fed instance som dog ikke er så lang. Ikke så svær en instance men det var så kun story mode vi prøvede.

SD Medlem Marquis of the Board Nerror's Avatar

Jeg giver lige en til Frozer her. Vi har også siddet på VT og talt i hyggegruppen der. Vil passe fint ind i SD.

Forum Apprentice Soulmonkey's Avatar

Frozer passer fint ind, aktiv og flink - thumbs up herfra!

Forum Adept

Thumbs up herfra hyggelig på VT og in-game.

Update på weekendens begivenheder.
    Var i Ascalonian Catacombs på story mode sammen med @Soulmonkey, @hutti, @Desoco og @Kouya. Det var et hyggeligt run og ligesom med Caudecus's Manor var jeg positivt overrasket over dungeonen.

Også tak til @Soulmonkey og @Dax for vores map completion run i Cursed Shore. Det gik fint og jeg kan stærkt anbefale det til andre, rewards er ganske fine.

Derudover har jeg hygget meget på¨ventrilo siden release. Rart at have en masse at snakke med som deler ens interesse.

SD Medlem Forum Recruit hutti's Avatar

Thumps up her fra, havde en god tur i AC med Frozer, virker bestemt flink

Så var jeg lige et smut i Arah dungeonen. Tak til @Soulmonkey, @rakii, @Dax og @Nerror for et godt og smertefrit run.