Page 1 of 3 123 LastLast
Results 1 to 25 of 53

Thread: [17.08.12] Liadra 85 Prst – Ansgning til SD

Default [17.08.12] Liadra 85 Prst – Ansgning til SD

Hej, jeg hedder Tania, er 37 r og er fra Vestegnen, nrmere betegnetGreve, er dog ikke adelig J
    Jeg er gift med Steen (Luthr i SD) og sammen har vi to brn.
    Jeg vil gerne ansge om optagelse i Semper Danica p Tarren Mill.
    Lidt om mig selv:
    Til dagligt er jeg ansat i Greve`s bedste SFO med fantatiskekollegaer og sammen har vi et godt team med en masse engagement og lyst til de altid sde og velopdragne brn J for mig er hele liveten uddannelse, og vil p mit arbejdegerne blive endnu bedre til det, s jeg har fet orlov i 1r, mens jeg studere pdagog medhjlper uddannelse (starter her p mandag). Deter noget jeg glder mig til da jeg har vret medhjlper i en del r nu. Jeg erstolt af min profession, da jeg sammen med mine kollegaer er med til at givebrn en sjov og udfordrende hverdag.
    Ved siden af mit arbejde, kan jeg lide at tegne, og eransigtsmaler (min kunnen kan man se p min hjemmeside www.ta9a.dk og I skal vre velkomne til at droppeet par linier om hvad I synes om mine streger hint hint J).
    Jeg og Steen (Luthr) er for 4 mneders tid siden begyndt at tagevores liv lidt mere op til revision (mellem os sagt var vi begyndt at kunne ane,at vi er oppe over de midt trediverne), s vi tager et smut forbi fitness etpar gange om ugen og har fet sundere spisevaner. Vi prver at kre mere efteren paleo dit, end den gode gamle danske med sovs og kartofler J .
    Jeg er begyndt at spille wow igen efter 1 rs pause. Jeg fiklysten igen efter at kigge Steen over skulderen igennem de sidste par mneder. Frdet spillede jeg SWTOR til Level 44 p empire siden, men s kom sommeren ogSWTOR gled ligesom af hnde, det fngede ligesom ikke rigtigt som wow har gjortdet.
    Nr vi nu er inde p det vil jeg skrive lidt om mig og minhistorik p MMO fronten.
    Jeg og Steen startede med at spille MMOs tilbage i Star Wars Galaxies, da det udkom for vel en10 rs tid siden, vi brugte meget tid p den front (nok for meget) men det varsjovt og vi havde en lille guild kaldet DaNeS p Bria serveren udelukkende fordanskere. Tiden der gik med at jage jedisrundt i galaxen med min super grumme mind dottene pike J.
    S kom Wow p banen, og SWG valgte deres skaldte Upgrade salt blev lavet om. (Big mistake)
    Vi droppede SWG ogsgte over til Wow, sdan ca. 1 mned efter launchen. Vi startede op p Thunderhornserveren som Alliance. Vi joinede der enguild kaldet The Danish Vikings (TDV) som vi raidede MC/BWL/AQ med i et par r(fr TBC udkom). Dog ville TDV noget andet end vi ville (De gik ultra hardcorevejen, med 5 raiddage om ugen) men da vi jo har brn, passede det ikke ind ivores liv lngere, s vi bestemte os for at g Horde for at prve noget nyt.Det har vi s vret lige siden.
    Jeg har spillet Druid i vanilla som healer, og sidenhenprst fra TBC og opefter. Jeg har som sagt raidet meget i vanilla, og en smulei TBC/Wotlk (alt i Vanilla var clearet dog ikke Naxx) Kara/starten af SSC fikjeg set i TBC, og Naxx blev clearet sammen med Arena Tournament hen adslutningen p wotlk.
    Nutiden:
    Jeg har lst reglerne, og kan sige ok til at st inde for de5 vrdier.
    Jeg er begyndt at spille igen fordi jeg har lyst til at fset alle de ting, som jeg ikke fik set da det var aktuelt, og for det sociale samspilmed andre danskere mens jeg spiller. Jeg har altid vret en aktiv del af etdansk community nr jeg har spillet, s det vil jeg ogs gerne vre her i SD. Jeger get vk fra at vre raider p den form, at jeg skal commite mig til de fastlagteskemaer, da min tid desvrre ikke er til det lngere (der er lektier der skallaves, svel mine egne samt brnene tager ogs deres del af vores tid). Jeg vilmeget hellere hygge mig med at hjlpe andre og spille nogen dungeons/heroicssammen med guilden, alt sammen mens jeg gr p opdagelse i et spil, som ptrods af, at jeg har spillet i s mange r, fles nyt og noget overvldende(efter en s lang tids pause).
    Jeg fler jeg kan bidrage til SD som en behagelig person somgerne hjlper til hvor jeg kan, og jeg hber p, at I vil finde en plads tilmig her i SD, s vi sammen kan tage fat p en masse oplevelser som venter i wownu, og nr den nste ekspansion udkommer.

Indtil da skal i vre velkommen til atsende mig en whisper in game.

Jeg ser frem til at hre fra jer
    Hygge,
    Tania.

Forum Convert Vejovis's Avatar

Hej Tania og velkommen til SD's forum
    - ansgningen ser i mine jne fin ud, s nu skal du bare lne dig tilbage og vente p @Marwen eller @Galicia kommer forbi.

Siden du er gift med Luthr, s kender du mske lidt til vores ansgningsprocess og ellers er jeg sikker p, atdet nok skal blive nvnt her i trden.

Kig dig omkring p forum og hyg dig s lnge
    <center></center>You're the predator right up until you're prey.

SD Medlem Forum Knight Trine's Avatar

Hej Tania.

Jeg har lige en lille kommentar til dit navn Vi vil gerne, at man tager sin main chars navn, da det er en fordel for dig nu du er ny, og folk hurtigt vil kunne finde dig p forum.

Derfor vil jeg foresl at vi ndrer dit navn til "Liadra". Hvad siger du til det?

Hilsen Trine.

Forum Convert Vejovis's Avatar

Oh ja, det kunne ogs vre Trine-pigen, der kom forbi
    <center></center>You're the predator right up until you're prey.

SD Medlem Forum Adept Mushizo's Avatar

Hej Tania, og velkommen til forummet og forhbentligt ogs resten af SD

Ret mig hvis jeg tager fejl, men passer jeg ikke din sn Tobias til daglig i SFO'en? I s fald er verdenen fandeme et meget lille sted

Hilsen Eli

Hej Alle

tak for den hurtige repons
    @Trine Det kan jeg godt se pointen i.. en navnendring er nok at fortrkke

Hej Eli?
    Jamen det er da, min super Lego fanatiske Tobias der har sin gang i Maxi Han snakker meget facineret om dig nr han kommer hjem..
    Danmark er jo ogs kun en lille p verdenskort, man skal nsten vre dansker for at vide at denne lille faktisk er et land
    Jeg hber I har nydt sommeren i sfoen

Hilsen Tania

SD Medlem Forum Knight Trine's Avatar

Quote Originally Posted by Ta9a View Post
    Hej Alle

tak for den hurtige repons
    @Trine Det kan jeg godt se pointen i.. en navnendring er nok at fortrkke

Hej Eli?
    Jamen det er da, min super Lego fanatiske Tobias der har sin gang i Maxi Han snakker meget facineret om dig nr han kommer hjem..
    Danmark er jo ogs kun en lille p verdenskort, man skal nsten vre dansker for at vide at denne lille faktisk er et land
    Jeg hber I har nydt sommeren i sfoen

Hilsen Tania
    Super, jeg gr ind og ndrer dit forum navn med det samme, og s m du have held og lykke med din ansgning.

Jeg er sikker p, at en af vores rekrutterings officerer ogs lige kigger forbi

Hilsen Trine.

SD Medlem Forum Disciple

Hej Tania,

Velkommen til vores forum og tak for din ansgning.

Det er en rigtig fin ansgning du har lavet, meen jeg synes ikke lige at have set dig fr, s du kan umuligt arbejde i Greves bedste SFO . I virkeligheden er Greve nok bare generelt et dejligt sted for brn :-)

Her er en lille guide til, hvad der ske som det nste. Rigtig god fornjselse.

Vejen ind i SD er at gre sig positivt bemrket og samle en masse anbefalinger. Husk at det ikke er din char eller din mde at spille p vi vurderer, men dig som person. Derfor har du mange muligheder for at gre dig positivt bemrket. Du kan rende HC’s eller raids, men du kan ogs hygge p vt, hjlpe ingame, bruge forum eller fx deltage i et irl/ingame arrangement. Vigtigst er at du aktivt gr dit for at lre vores medlemmer at kende og jeg kan kun opfordre til, at du gr i gang allerede nu, da vi vurderer hele din ansgning lige fra du postede den.

Du er velkommen p vores vt eller lave en /join semperdanica ingame. SD kanalen kan vre ret dd, men det er en god mulighed for at gre os opmrksom p, at du er derude, s det skal du ikke lade dig skrmme af.

Jeg lader din ansgning st en uges tid, hvor vores medlemmer har mulighed for at hilse p dig og vi fr mulighed for at se, hvad du er for en starut ud fra din aktivitet og medlemmernes tilbagemeldinger. Derefter vil vi invitere dig til en vt samtale.

Hvis vi efter samtalen begge er enige om at fortstte ansgningen, s vil vi p dette tidspunkt gerne tilbyde dig en trial.

Husk endelig at nvne for dem du snakker og spiller med, at du er ansger og at de meget gerne m bevge sig forbi din ansgning og smide et par ord.

Skulle du have sprgsml undervejs, s vil vores Regler eller Information som regel kunne svare p det meste og ellers er du meget velkommen til at kontakte mig eller @Marwen.

Ellers vil jeg nske dig held og lykke med din ansgning.

Venligst

Galicia

SD Medlem Forum Disciple

Da vi holder samtaler p onsdag, s vil jeg hre om du har tid og lyst onsdag kl 21?

Hej @Galicia

onsdag jamen det er jo nu jeg hopper lige p ventrilo /tania

SD Medlem Forum Senior Huntnez's Avatar

Super fed ansgning og velkommen til

SD Medlem Forum Disciple

Hej Tania,

Vi holder samtaler igen i nste uge, s jeg vil smide dig en invitation, s snart jeg ved nrmere.

Galicia

SD Medlem Forum Disciple

Hej Tania,

Jeg kan se at du ikke har vret p forum siden d. 8/8 - er du stadig med os og nsker at fortstte din ansgning?

Galicia

SD Medlem Forum Elder Marwen's Avatar

@Luther kan vre du ser fr henne:-)

ja da jeg er stadig interesseret... jeg har set frem til onsdag... det er kl 21:00 p ventrilo?

/tania

SD Trial Forum Trainee Luther's Avatar

@Marwen Yup, jeg flger med her Var det ikke om onsdagen de her samtaler normalt finder sted eller hur ?

SD Medlem Forum Disciple

Vi har samtaler nr vi har mulighed for at stable dem p benene.

S du inviteres til samtale fredag kl 20.30.

det lyder som en aftale... fredag er noteret

/tania

SD Medlem Forum Disciple

Hej Tania,

Velkommen til og rigtig god fornjelse med din trial.

Nu skal du s igang med at spille en hel masse med vores medlemmer, s du kan f skaffet dig en god bunke anbefalinger. Det kan du som sagt gre bde ingame eller via et socialt arrangement.

Rigtig god fornjelse med det hele og skulle du have sprgsml s kan du altid henvende dig til mig, najsen eller Marwen.

Venligst

Galicia

SD Medlem Forum Elder Najsen's Avatar

Hej Tania.
    Frst vil jeg sige tak for et par hyggelige HC runs, p trods af du er lidt stille, fr du alligevel en fra mig.
    Hber du kommer lidt mere med, og f samlet dig nogen thumps.

Hilsen Naja.

Har efter hnden vret i en del runs med Liadra. go skyggeprst dejligt meneske/belf
    We've got to hold on to what we've got
    Cause it doesn't make a difference
    If we make it or not
    We've got each other and that's a lot
    For love - well give it a shot ...No homo

Navre! det varmere at f et par hilsner.. takker .. jeg ved godt jeg ikke siger s meget, det er nok den generte side af mig >< nr jeg skal lre nye folk at kende..

men det er super hygge at lytte med p VT med jeres sjove ideer og pfund

SD Medlem Forum Adept Dimse's Avatar

Tak for et par hyggelige HC i gr
    - og det er helt ok at vre stille p VT nr man er ny

/Dimse(R)
    ~ I'm a lady with the vocabulary of a well educated sailor !

Tak f de hygglige HC run

VH Aceloke/mark

SD Medlem Forum Elder Najsen's Avatar

Tak for super hyggeligt BT run.