Page 2 of 3 FirstFirst 123 LastLast
Results 26 to 50 of 53

Thread: [17.08.12] Liadra 85 Prst – Ansgning til SD

SD Medlem Forum Elder Marwen's Avatar

Takker for run i BT, vil gerne gruppe lidt mere fr du fr

ilm @Najsen

Jeg er tager lige et par wow frie dage, til starten af nste uge, da jeg tager pigebarnet med til London.. (hun er 15r) uhh.. det kan g hen og blive dyrt

SD Trial Forum Trainee Luther's Avatar

Hvis fruen kan holde budgettet med Konfirmanden i London fr hun ogs et fra mig

Ej spg til side hun er selvskrevet til at f en fra mig af. Ikke fordi vi er sammen privat, men fordi jeg er overbevist om at hun vil passe ganske glimrende ind i SD.

Som person besidder Liadra (Tania) om nogen i denne verden loyalitet til finger spidserne, og nr det virkelig brnder p kan man stole p at hun ikke viger fra ens side af. Det faktum gr at jeg kun kan anbefale hende til medlemskab af SD. Her vil hun uden tvivl gre en god figur, hjlpsom som hun er.
    Hun ser da ogs ud til at trives ganske godt i SD allerede, jeg hrer hende da "glugge og le" ganske tit nr hun chatter med andre fra SD.

SD Medlem Forum Disciple

Hej Tania,

Jeg hber, at I har haft en rigtig god tur til London :-)

Din trial er ved at vre ved vejs ende, men du stadig i stor mangel af anbefalinger. Jeg lader din ansgning kre nogle dage endnu, men du m ud og have fat i alle de mennesker, der helt bestemt mener at du hrer til her i Sd :-)

Venligst

Galicia

jeg vil lige sige tak. det var super hyggeligt, at komme med p Icc turen samt vre en del af et semper danica raid

Jeg hber p at I lige ville tage et smut forbi min trd.. i hbet om at komme med p flere hygge ture og lre flere af jer at kende

P.s jeg vl super gerne med p mandag

SD Medlem Forum Elder Najsen's Avatar

@Liadra skriv gerne folks navne i trden s de ved du var med i Icc, tag den ved at lave @ foran deres navn.
    Ellers kommer de nok ikke lige forbi din trd

Nu har jeg spillet mere med dig og du er ikke bange for at sige noget p VT. Du fr min tommel

ok Najsen jeg prver da lige igen..

det var super hyggeligt, at komme med p Icc turen i mandags, jeg havde ikke gennemfrt den fr s det i sig selv var en bonus, og at lytte med p VTer ganske underholdende.. og lad mig sl en ting fast " jeg har ingen tarvelige tanker om the Lich King " han er en kold skid, der da slet ikke forstr sig p kvinder, ydermere nr han ikke fr sin vilje begynder han bare at dele retver ud til hjre og venstre.

med p turen var blandet andet.
    @Vejsovis, @stormlrd, @HolgerDK, @Kerame, @Dimse, @Hrdroodle, @msbeauty, @Uzia, @Pixiebelle, @Xinji, @snhvide, @xnium, @Ariss, @Beastimax, @Brassbolt, @nastydog, @Stocpsm, @Pickx, @Sylah, @Beartree, @dragonslair, @rewz

P.s tak for turen/hygge snakken Sylah meget rart at der ogs er flere kvinder med i Guilden

Hvis du klikker p karakterens navn ingame s vil der i NOTE st deres forumnavn - og s vil det vre nemmere at lave @ foran navnene

Forum Convert Vejovis's Avatar

Synes godt om - s du fr da ogs lige en herfra.
    - og tak for god hygge i dagens ICC run
    <center></center>You're the predator right up until you're prey.

SD Medlem Forum Apprentice

VIlle lige smutte forbi og sige tak for et skide hyggeligt ICC run igr.
    Du skal helt sikkert ha en
    Bde fordi jeg ka mrke SD mentaliteten og s fordi du er kvinde. Dem skal vi ha flere af

SD Medlem Forum Adept Dimse's Avatar

Quote Originally Posted by Liadra View Post
    ok Najsen jeg prver da lige igen..

det var super hyggeligt, at komme med p Icc turen i mandags, jeg havde ikke gennemfrt den fr s det i sig selv var en bonus, og at lytte med p VTer ganske underholdende.. og lad mig sl en ting fast " jeg har ingen tarvelige tanker om the Lich King " han er en kold skid, der da slet ikke forstr sig p kvinder, ydermere nr han ikke fr sin vilje begynder han bare at dele retver ud til hjre og venstre.

med p turen var blandet andet.
    @Vejsovis, @stormlrd, @HolgerDK, @Kerame, @Dimse, @Hrdroodle, @msbeauty, @Uzia, @Pixiebelle, @Xinji, @snhvide, @xnium, @Ariss, @Beastimax, @Brassbolt, @nastydog, @Stocpsm, @Pickx, @Sylah, @Beartree, @dragonslair, @rewz

P.s tak for turen/hygge snakken Sylah meget rart at der ogs er flere kvinder med i Guilden
    Det var Hindbr der spillede Dimse i ICC i gr den mindste tsen ikke sov

/Dimse(R)
    ~ I'm a lady with the vocabulary of a well educated sailor !

SD Medlem Forum Acolyte Hindbr's Avatar

Jeg takker for run igr Det var super hyggeligt! Fortst det gode arbejde!!

Der er hverken Brombr, Jordbr, Blbr, Rnnebr, Surbr, Hyldebr, Kirsebr, Morbr, Enebr, Multebr, Solbr, Tranebr, Boysenbr, Tyttebr, Bjrnebr, Bllebr, Fruebr, Korbr, Krgebr, Laurbr, Etbr, Stikkelsbr, Kesmerbr... Det er Hindbr

Jeg putter lige nogen rettelser p da ikke alle hedder det samme p forum som p den char de var med p.
    Beartree = @Jubas
    Snhvide = @Snehvide
    Nastydog = @Nasty
    Vejsovis = @Vejovis
    Hrdroodle = @Droodle
    Pickx = Lookie
    Stoi = @stoicism
    Stormlrd = @Stormlord
    Last edited by Najsen; 18-09-2012 at 11:24.

Forum Knight Stormlord's Avatar

Og @Najsen hedder @Najsen

Men ja jeg var ogs med igr og kan sagtens se dig i SD. Fang mig lige for et par hc's, LFR el.lign s tror jeg godt jeg kan give min thumb up efter det...

Forum Learner Snehvide's Avatar

Tak for et rigtig hyggelidt icc run i gr og selvom jeg ikke fik den sidste achi skal det ikke overskygge af. Du skal helt sikker have en her fra.

Hov, ja. Det da ogs rigtigt.

Beklager men jeg glemte helt komme ind og gi dig et par ord med p vejen.
    Var som sagt i ICC 25 med Liadra igr og det gik jo super fint. LIDT svrt at vuddere efter kun sdan et kort run, men ummidelbart indtryk er bestemt positivt

Forum Knight Stormlord's Avatar

Tak for hygge i Scenario og en enkelt hc her til aften. Liadra er hyggelig at snakke med p vt, og jeg mener stadig hun vil passe godt ind hos os, s hermed min endelige

SD Medlem Forum Disciple

Hej,

Som det ser ud lige nu, er det ikke s nemt for vores ansgere at samle sine thumps up. Grunden til dette kan vre mange og da Mop udkommer i nste uge, s vi jeg forlnge alles trial til d. 1/9. Dermed fr du strre mulighed for at kunne snakke, hygge og spille med endnu flere af vores medlemmer, da vi forventer noget mere aktivitet fra alle sider omkring release.

Jeg har skret alle ansgere over en kam, s denne forlngelse er baseret p en generelt vurdering og ikke din ansgning alene.
    1/10 vil jeg g din ansgning igennem og forhbentligt kunne tilbyde dig et medlemsskab. S jeg kan kun opfordre til at give den max gas her de nste par uger :-)

Har du nogen sprgsml er du meget velkommen til at skrive en pm til mig.

Rigtig god fornjelse.

Galicia
    Last edited by Galicia; 19-09-2012 at 8:59.

SD Medlem Forum Senior Kodimagnyl's Avatar

BUM

Tak for hyggeligt hc's runs!
    Tommel op fra mig.

Tak til @tigr, @celista og luthr for et par hndfuld panda dungeon runs.. super hyggeligt det m vi gre igen

SD Medlem Forum Disciple

Quote Originally Posted by Liadra View Post
    Tak til @tigr, @celista og luthr for et par hndfuld panda dungeon runs.. super hyggeligt det m vi gre igen
    @Red @Thezeuz @Luther

Forum Neophyte

Hej Liadra
    Fin ansgning du har skrevet, vi var i HC i gr og det intryk jeg fik af dig er at du er venlig og hyggelig at game med, jeg vil varmt anbefale dig som nyt medlem velkommen i klubben.
    Orc Warrior - Mining - Blacksmith

*Alt godt for alle levende vsener*
    (isr Horde)

Forum Neophyte

Har lige vret med p et run med Liadra, og et par andre SDre hun virker som en mgtig flink person s lige en og herfra hber p flere runs med jer i fremtiden. Bare /w mig