Results 1 to 7 of 7

Thread: Filur søger optagelse

Forum Acolyte Filur's Avatar

Default Filur søger optagelse

Ansøgning om optagelse i SD.

Er OK med jeres regler, CoC osv.

Jeg er lige startet i WoW universet og er allerede meget afhængig, vil hermed gerne søge om optagelse. Jeg vil deltage i diverse raids og spille online så langt tiden rækker - plejer dog at kunne afse de fleste hverdags aftener til spil.
    Har før bl.a. spillet Diablo, Call of Duty, Men of Honor, Vietcong. Har altid været rollespiller (ikke i skov) men på bræt og papir.
    Kente folk i SD-kredsen: Barahir (Bossy Bo), McMillians (gammel barndomsven, men hva' er det for et navn??) og Mighty Knight. Barahir og Mighty kender jeg også IRL, de går dog "kun" tilbage til gymnasie/handelsskole-tiden. Rantzauer der lige har ansøgt er min ældste barndomsven (sry McMillians), vi håber på at få spillet lidt med de tre andre Køvenhavnere...
    Lige nu spiller jeg Tauren Warrior, holder dog også af en god Mage i ny og næ.....eller Elver............en sjælden gang Dværg......IHHH, der er så meget godt at prøve...

Jeg er 28 år, fra Næstved. Chef i TP Musik Marked, Næstved. Fulde navn: Anders Steen Petersen.

Jeg ved ikke hvor meget jeg kan deltage i chatrooms osv. Jeg er far til 2 piger og min kommende kone læser til jordermoder i Kbh. Så den tid jeg finder frem, bliver brugt på at spille.....er forøvrigt kendt for at være frembrusende uden at være dumdristig......eller....
    Retired healer/damp-tank & wicked dps mage - WOW

SD Minecrafter

Marquis of the Board Barahir's Avatar

Ja det er rigtig filur og jeg er IRL venner...

Hvad kan jeg sige en mere festelig fyr skal SD lede længe efter...

Kan kun støtte hans optagen i SD...

⋐█╬╬╬╬╬╬°¯°█|
    ▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓۝

Ja, jeg vil faktisk også godt kendes ved ham :wink:
    - og ellers kan jeg kun give Bara ret! (og det er altså ikke noget, der sker hver dag :shock: )

Wall of of of of text Regent of the Board wOOOOt's Avatar

Tjo det er jo et par anbefalinger der vejer tungt. Fang os ingame på /semperdanica, og hils på folket, så ser vi om der er plads den 24.

wOOOOt
    Grundlægger af Semper Danica
    Forlod SD i okt 2015 - Men faldt i WOW Classic, og søgte ind igen.
    Pt. aktiv i WOW Classic og PUBG. - Elsker VR og har en HTC Vive - har du VR spørgsmål, så post eller pm.

Forum Learner McMillian's Avatar

Hæ! Vi skal have filursen med - det kan kun gå galt på den gode måde. Filurs er min ældste barndomsven, og selvom han har kendt Rantzauer et par år længere end mig (stor skuffelse og lang historie) så er han en af dem man holder fast i.

Filurs er ikke powergamer som sådan, men han har en nysgerrighed i spil der er svær at matche. Han kan simpelthen ikke lade være med at prøve samtlige mulige og umulige kombinationer af alt. Det er facinerende nogen gange.

Nåja og så går der lidt damp i ham nogen gange når han begynder at kede sig. Han vil nok ikke være den mest diciplinerede PvP'er, men underholdningsværdien plejer at være i top. Han skal med...

Edit: Og nåja - "Filurs! mit navn er uden s"
    Faking link-dead since 2002...

Wall of of of of text Regent of the Board wOOOOt's Avatar

Quote Originally Posted by McMillian
    Hæ! Vi skal have filursen med - det kan kun gå galt på den gode måde. Filurs er min ældste barndomsven, og selvom han har kendt Rantzauer et par år længere end mig (stor skuffelse og lang historie) så er han en af dem man holder fast i.

Filurs er ikke powergamer som sådan, men han har en nysgerrighed i spil der er svær at matche. Han kan simpelthen ikke lade være med at prøve samtlige mulige og umulige kombinationer af alt. Det er facinerende nogen gange.

Nåja og så går der lidt damp i ham nogen gange når han begynder at kede sig. Han vil nok ikke være den mest diciplinerede PvP'er, men underholdningsværdien plejer at være i top. Han skal med...

Edit: Og nåja - "Filurs! mit navn er uden s"
    Hmm - kan jeg tage en anbefaling for gode varer fra en jeg endnu ikke selv har set ingame.. :P Hvor langt er du selv kommet i WOW McM hehe :wink: j/k har bare ikke opdaget dig endnu, og ved at du som en af de ancient elders i SD er go at have en anbefaling fra. :wink:
    Grundlægger af Semper Danica
    Forlod SD i okt 2015 - Men faldt i WOW Classic, og søgte ind igen.
    Pt. aktiv i WOW Classic og PUBG. - Elsker VR og har en HTC Vive - har du VR spørgsmål, så post eller pm.

Marquis of the Board Barahir's Avatar

jeg har givet filur membership

⋐█╬╬╬╬╬╬°¯°█|
    ▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓۝