Page 1 of 2 12 LastLast
Results 1 to 25 of 39

Thread: [17.08.12] Frecklzansgning til Semper Danica

Default [17.08.12] Frecklzansgning til Semper Danica

...
    Last edited by Frecklz; 02-02-2013 at 15:16.

SD Medlem Forum Senior Huntnez's Avatar

Hej Nicki

Velkommen til, syntes det er en fin ansgning du har vret lidt rundt om det hele og det er altid rart med flere vestjyder i SD, der er alt for mange halv kbenhavnere i det her guild :P

Er sikker p der snart kommer en officer forbi din ansgning og giver dig flere instrukser p hvordan din videre ansgning kommer til at forg (Host host @Marwen)

Men du kan da komme ingame og joine vores semperdanica channel og se om der er lidt liv der inde

Men held og lykke med ansgningen og endnu engang velkommen til

//Hunt
    Last edited by Huntnez; 07-08-2012 at 21:51. Reason: Stavefejl

SD Medlem Forum Warden

Jeg har kendt Nicki gennem mange r, og det samme ved jeg glder for mange i SD. Han er en flink fyr med masser af initiativ og energi, og s er han altid med p at give en hnd. Jeg er bde glad og lidt forundret over at du har valgt at leave din guild for os, men det kan vel kun vre positivt (savner du os s meget? )

Held og lykke med din ansgning Nicki, glder mig til at se mere til dig.
    "Mana.... Hva fanden er det? Det lyder som en undskyldning for at slacke i raid!"
    - Oliria

I5 2500k @ 4,6GHz | MSI P67A-GD53 | Asus GTX 670 DirectCU II Top | 8gb Kingston HyperX T1 1600MHz | 128gb Crucial M4 | Barracuda 750gb 7200rpm | Asus Xonar DS | Antec Truepower New 650W

Forum Knight Stormlord's Avatar

Hej Nicki,

Tak for din nye ansgning.

Det er rigtigt at du blev afvist sidst, da du valgte at sge ind med en char du ikke ville bruge hovedparten af din tid p, og ville fortstte i din gamle guild med dine andre chars. Nr man vil ind i SD, s forventes det at man ligger hovedparten af sin ingame tid sammen med SD. Vi vil ikke vre 2. valg, og vi vil ikke vre et sikkerhedsnet.

Gamle Ansgning

Det lader dog til at du har valgt at satse 100% p SD denne gang, og det er vi selvflgelig glade for

Jeg beder lige en admin om at merge dine to profiler, s du ikke har to forskellige profiler her p forum og s vil vores rekrutteringsteam, @Marwen og/eller @Galicia komme forbi med mere info, og forhbentlig tage en snak med dig p VT.

Vel mdt
    /Storm

Tusind tak for velkomsten @Stormlord

Jeg m sige jeg er lidt ked af i min frustration at have slettet mine gamle posts, Der m ikke herske tvivl om at jeg nskede at spille p Tarren Mill, og i SD i og optil MoP.
    Som man dog stadig kan lse s farmede jeg p tidspunktet madness sammen nogle rigtigt fine menesker, nr man tnker p at heroic DS dengang tog maksimalt 2 timer om ugen at gennemfre, og jo langt fra er hovedparten af min tid.
    Det virke(de)r det for mig urimeligt at, skulle holde op med at hjlpe dem med at f deres mounts etc, fordi jeg ville spille et andet sted nr jeg nu havde en lvl 85 priest det andet sted.
    Det ville jo ogs direkte vre i strid med mindst n af SDs vrdier bare at ngte at hjlpe, bare fordi jeg reroller p en anden server.
    Nr jeg nu alligevel har valgt at betale for at flytte Frecklz, er det fordi alle i gruppen forlngst har fet deres mounts, og reelt er stoppet i DS. At jeg havde en masse guld som jeg tnkte jeg kunne bruge i MoP, og at jeg af sentimentale rsager alligevel gerne ville have den gamle char med. :P

Jeg glder mig til at hre fra jeres officers, og stiller mig naturligvis til rdighed for en god snak p ventrilo.

hilsen fregnen
    Last edited by Frecklz; 12-08-2012 at 12:05.

SD Medlem Forum Disciple

Hejsa Nicki,

Du fr da ogs lige en velkommen til fra mig og tak for din ansgning... endnu en gang :-) Vi er glade for at du alligevel synes at SD er stedet for dig og hber da, at vi lever op til dine forventninger.

Det var en ganske udemrket ansgning du har fet skrevet dig, s du fr her en lille guide i, hvad der sker fremadrettet.

Vejen ind i SD er at gre sig positivt bemrket og samle en masse anbefalinger - og du kan sagtens starte allerede nu, da det hele tller i sidste ende. Du har rigtig mange muligheder for at gre dig positivt bemrket. Du kan rende HC’s eller raids, men du kan ogs hygge p vt, hjlpe ingame, bruge forum eller fx deltage i et irl/ingame arrangement. Vigtigst er at du aktivt gr dit for at lre vores medlemmer at kende.

Du er velkommen p vores vt eller lave en /join semperdanica ingame. SD kanalen kan vre ret dd, men det er en god mulighed for at gre os opmrksom p, at du er derude, s det skal du ikke lade dig skrmme af.

Jeg lader din ansgning st en uges tid, hvor vores medlemmer har mulighed for at hilse p dig og vi fr mulighed for at se, hvad du er for en starut ud fra din aktivitet og medlemmernes tilbagemeldinger. Derefter vil vi invitere dig til en vt samtale.

Hvis vi efter samtalen begge er enige om at fortstte ansgningen, s vil vi p dette tidspunkt gerne tilbyde dig en trial.

Husk endelig at nvne for dem du snakker og spiller med, at du er ansger og at de meget gerne m bevge sig forbi din ansgning og smide et par ord.

Skulle du have sprgsml undervejs, s vil vores Regler eller Information som regel kunne svare p det meste og ellers er du meget velkommen til at kontakte mig.

God fornjelse med det og jeg ser frem til endnu mere aktivitet i din ansgning :-)

Venligst

Galicia

Officer Marquis of the Board HolgerDK's Avatar

Var i et par raids med Frecklz her til aften og snakkede med ham p vt.

Flink fyr, sikker p at han passer ind i SD

"Any sufficiently advanced technology is indistinguishable from magic." - Arthur C. Clarke.

SD Medlem Forum Adept Cuber's Avatar

Kender ham ikke - men han fr et thumps up fra mig !

Spg til side.. Kender Nicki - skide flink dude og en pisse dygtig wow gamer!

SD Medlem Forum Apprentice

Fik lbet et par gamle raids med frecklz virker som om han kender en del i SD og kan falde godt til. herfra hber vi fr spillet mere sammen.

tak for runs igr fregne, det var hyggeren fra asynjen ( som var p uber epic hunter fenja )

SD Medlem Forum Disciple

Halljsa,

Vi holder samtaler p fredag kl 20 - har du tid og lyst til at vre med?

Galicia

Jeg kommer med bjlder p!!

Jeg har ogs kendt Frecklz AKA Merrin i efterhnden mange r, og han skal da ogs havde en thumps op fra mig af. Super fin og hyggelig person der elsker at sluder p vt og ikke er bange for at tage initiativ til evt at starte raids til et og eller andet.

SD Medlem Forum Elder Najsen's Avatar

Efter en samtale med @Galicia og jeg, vil vi gerne byde dig velkommen p trial .

Frejnen laver god skade og vrker som en hygsom person p VT han vil passe fint ind
    Last edited by Jubas; 17-08-2012 at 21:24.

SD Medlem Forum Elder Najsen's Avatar

WHAT TO DO!!!
    Mtte jo SLBE ham der @Frecklz gennem AQ40(?) Fandme utroligt man skal booste trials, burde det ikke vre omvendt?
    N men non the less, er han en super flink og MEGET sjov (gammel) mand at snakke med p vt. Super hyggeligt!!!
    Helt klart en fra mig.

SD Medlem Forum Learner

Nice at mde dig her i SD Merrin ... har spillet sammen med Merrin i TBC, han kender sit class ogs mht. at hjlpe og vejlede andre ogs i Raid som dps....mht det personligt er han ogs helt ok, hyggelig gut at snakke med
    helt sikkert SD materiale
    Last edited by Actoprimos; 19-08-2012 at 22:13.

SD Medlem Forum Disciple dragonslair's Avatar

har vret i old content med Frecklz naxx 25man og ZA bear run staide 14min tilbage da vi var done :P super hyggelig fyr p VT har intet ondt at sige. han vil passe godt ind i SD

SD Medlem Forum Adept Swup's Avatar

Spillet lidt med Nicki, kan ikke sige noget drligt :P

Det var hygge nok :P

SD Medlem Forum Disciple

Var i et par HCs med frecklz - det kan han godt finde ud af

Forum Apprentice Ve's Avatar

Hey @Frecklz /Merrin - har efterhnden fet talt (ogs i sidste omgang) + spillet lidt med dig, s ville lige smide en hilsen

Jeg er jo s en af dem der (for det meste) nok tager mig sin tid (eller bare bruger ekstra af den), hvis jeg skal kunne komme med noget konkret om en ansger + isr med at give "T.U"er.

Men jeg er sikker p at der i fremtiden vil vre rig mulighed for at lre dig bedre at kende - Ses ingame!
    C'est la Vie ! <3

Forum Learner

Var ogs inde og lege lidt hc med Frecklz han er sgu hrd som dps halv thumb sofar og velkommen til

hejsa fregne

jeg ville da lige smutte forbi og returnere en hilsen..
    super flink fyr som kender sin skyggeprst og deler gerne erfaringer.. ( tak for i vrigt) jeg tnker mske at g healing igen..

selvflgelig en herfra

SD Medlem Forum Adept Dimse's Avatar

Tak for et par hyggelige HC i gr

/Dimse(R)
    ~ I'm a lady with the vocabulary of a well educated sailor !

Hej tak for de hygglige HC run :-)

Vh Ace/Mark