Page 1 of 3 123 LastLast
Results 1 to 25 of 54

Thread: [29.08.12] Shaolin formerly known as Purgathory: Brewmaster/? Monk

Forum Initiate Shaolín's Avatar

Default [29.08.12] Shaolin formerly known as Purgathory: Brewmaster/? Monk

Generel Information:

Holla Navnet er Jonas. Jeg er en gammel skid på 29 år som læser til programmør.
    Jeg bor for mig selv i noget der hedder Thy, i den fjerne ende af Jylland. Når jeg ikke spiller WoW, spiller jeg så mange andre spil med vennerne. Battlefield, Diablo eller noget strategi. Hvad end vi lige finder på "mode" i et stykke tid. Sidde jeg ikke ved computeren nyder jeg tiden på at pubcrawle, grille (om sommeren ofc.), sumpe film. Og en hver mands opgave i livet, den utrættelige koste jagt :P
    Jeg er en
    imødekommende, snak salig og humoristisk person når man lære mig at kende. Hjælper meget gerne andre, hvis jeg da kan. Har været RL, webmaster assi og class leader i et godt stykke tid

WoW:
    Jeg har spillet WoW siden end af mine venner fik mig overtalt til det. Det var lige da ICC udkom i Wrath. Så kan desværre ikke helt kalde mig veteran. Men fra jeg startede min første char også frem til nu, har jeg været solgt i gameplayet og ideen i spillet
    I mit nuværende guild har jeg været siden jeg startede. Jeg spillede først Mage, men skiftede hurtigt til Paladin tank, da jeg syntes det var sjovere at få tæsk end at lege pusterør. I slutningen af Wrath blev jeg gjort til raidleader, og jeg har været det op til da Diablo udkom. Så lidt over 2 år. I Wrath var jeg for vores 2. hold. Men da vi gik ind i Cata var jeg den som først fik folk gennem de nye dungeons, som man nok husker ikke var nogen dans på roser i grønt gear. Raid var mit hold også det første til at få bosser ned. Så blev gjort til progress raidleader. Og gennem hele Cata stod jeg for progress holdet. Men syntes stadig det gik for langsomt. Der var nogle folk på holdet som ikke helt var hurtige/gode nok i det tempo jeg så som progress kretertie Så da Firelands kom, spurgte jeg ledelsen som jeg ikke måtte sætte mig helt eget hold, uden for normerne. Og fik grønt lys. Førhen havde vi stortset igen HC bosser eller bare raidclears prenerf. Men efter jeg fik sat mit eget Dreamteam gik det stærkt. Vi tævede igennem FL på både normal og heroic og da vi gik igen i DS, var de blandt top 5 frem til Spine HC. Der gik vi død i det. Da folk faldt fra og det var svært at finde standins. Sådan stod det på længe frem til at Diablo kom ud. Så meldte jeg ud. Her til og ikke længere. Jeg sagde min RL rolle fra mig og valgte at gå på pause til MoP. Så har ikke spillet WoW Live siden Diablo udkom. Men har til gengæld spillet en masse MoP Beta og jeg har forelsket mig totalt i Brewmaster Monken Og Besluttet at min paladin bliver sat i skammekrogen. Monken skal være min nye main Vil bare gerne læne mig tilbage og raide og ikke tænke på at skulle raidleade, men bare gøre mit arbejde 200%

Har spillet Alliance på serveren Ghostlands siden jeg startede. Men er blevet godt og grundig træt af Alliance :/ og Ghostlands :/ - Så vil ekstremt gerne spille Horde og give nogle Alliance tæv. Men også spille på en server hvor der er lidt mere erfaren personer end på min nuværende. Guilden jeg er i nu, er super hyggelig og social, sætter jeg kæmpe pris på. Men der mangler bare noget mere for at slukke min tørst og lyst til at prøve noget nyt - Så har sagt pænt forvel, og fortalt dem at jeg søger nye græsgange i MoP. Men da jeg ønsker at starte en ny main, ville jeg da gerne lade min Alliance alts stå hos dem, og starte mine nye Horde børn op i en ny familie

Character Information (Dette er min nuværende Main, men vil gerne spille Brewmaster Monk i MoP)

Character navn: Zalvation

Class: Protection/Retribution Paladin (Spillede Protection/Holy fra start og frem til FL, der skiftede jeg til Retri, da jeg aldrig brugte mit Holyspec)

Armory link:
    http://eu.battle.net/wow/en/characte...ation/advanced

Professions: BS/JC

Min rolle på et raid var jo self. at raidleade. Men ud over det spillede jeg altid tank, eller melee DPS. Men rollen som tank udførte jeg på følgende måde: Jeg løb ind, tauntede bossen og fik tæv. :P Ej, Jeg har ALTID sat stor ære i at mine DPS'er kunne gå totalt flæsk amok fra start, for der er ikke noget værre end en tank som ikke fatter hvordan man holder aggro, selv efter de boostede aggroen. Time mine CD's og selfhealing så mine healers kunne sidde og drikke kaffe og se fodbold Prøvede altid på det bedste og at forbedre ting, som måske kunne forbedres. Har altid sat stor pris på at vide hvor mine 9/24 andre med spillere var, og være god til at kommunikere med min tank makker.

Raiderfaring

Classic & TBC: Taget sådan lidt på hyggeplan .
    Wrath: Op til og med Ulduar Clear. ToTC: Clear på 10/25 normal 10HC og lidt på 25HC. ICC. 12/12HC. Ruby: Normal
    Cata: BOT, BWD, Tot4W Normal of lidt HC. FL: 6/7HC. DS: 6/8HC (Stoppede da vi sad fast på Spine, da folk faldt fra. Ville godt have dem ned, men ikke noget jeg græder snot over)

Har tanket alt gennem Wrath og Cata på min Paladin. Hygge/alt raidet på: Blood/Unholy DK, Bamse/Boomkin Druid, Disc/Shadow Priest, Resto/Enhan Shammy, Mage, Warlock, Hunter (Har for mange lvl 85 alts I know :P)

Jeg er ret progress horny. Ikke noget med at jeg BAER SKAL have worlds first kill på noget som helst. Men vil gerne lidt hurtigere frem i progress. Gerne inden de skam nerfer skidtet. Møder altid op 10 min før raid, afpisset, kaffeklar, læst op på bosser, flakser og fodder til mine specs.

Jeg har intet imod at skulle wipe til ukendeligheder. Så længe man bare kan se lidt fremgang.

Class og gearing

Jeg læser altid op på nyt thorycrafting på den class jeg spiller, og gerne på andres også. Kan godt lide at vide hvad jeg har med at gøre. Class changes eller andet hyggeligt.
    Gear er ikke alt i mine øjne Jo, man tager jo self det man kan komme i nærheden af. Men der er ikke noget federe end at udføre et stykke arbejde i noget gear, som ikke er helt så godt som en andens som laver det samme. Giver en et kæmpe selvtillid boost. Ikke jeg siger at jeg kun raider i grønt gear. Men man behøver ikke have HC gear i hovedet og røv for at kunne gøre noget godt. Det er hvordan du og dine medspillere arbejder sammen der giver udfaldet.

Yderligere information

Jeg faldet over Semper Danica da jeg sad og tøffede lidt rundt på GuildOX og så I havde en flot progress i DSHC. Så smuttede jeg forbi jeres hjemmeside og har kun set dejlige ting om jeres guild I har en masse socialitet med stadig raidprogress som er enorm flot, en masse PvP events og andre fede sager. Så så straks. Det er her jeg vil være!

Bliver jeg givet grønlys for at komme ind. Kommer jeg jo desværre ikke med nogle chars, og kan først kalde noget for min main når MoP launcher. Nemlig min Monk som skal hedde Shaolín (Har nasset navnet) Vil spille Tank i mainspec, men har stadig ikke fundet ud af om det skal være Melee eller Healer i offspec. Har leget en del med alle 3 spec på Betaen. Men ikke besluttet mig endnu. Spiller ikke rigtig WoW lige nu. Da jeg har været på pause. Men der jo ikke længe tid at MoP kommer og Patch 5 kommer jo lidt før. Og der gør jeg comeback. Nye talents og andre sprøde ting at lege med. Så der vil jeg så små begynde at leveler lidt alts og hygge mig med dem. Men gå amok fra release night med at levele min fede fordrukne Monk fra 1-90

Har skrevet ldit med Galica via forum og HolgerDK på beta. Begge to virker som nogle dejlige og imødekommende mennesker. Men kender ikke nogen i guildet (tror jeg da :P)
    Ved godt at raids i MoP først bliver frigivet 1 uge efter selve release, og at I starter et 25 mans hold op Så kræver intet Jeg kommer med en lvl1 og skal 89 levels igennem og gear og rep og alt det. Så det er ikke noget med at jeg vil have en raidplads lige nu! Men vil da gerne tages op til overvejelse senere henne af vejen. Men den tid, den hovedpine

Andet

Håber da I vil give min apply en god overvejelse og tænke ldit over det. Da MoP ikke udkommer før sidst i næste mdr. Men altid godt at være ude i god tid jo

MVH: Jonas

PS. Der kræves altid WoL og Screenshots i applys. Her er min YouTube kanal, så kan I da se hvad jeg har lavet og raidleadet. Har haft nogle problemer med keybindings, så nogle af videoeren har jeg måtte lege "klikker" :/ Men har endelig fået min mus til at virke med opdateret software ... Er perfektionist mht. mit UI. Så det bliver også rodet godt rundt i ret tit :P

http://www.youtube.com/user/ANARKHiAJONZ/videos

Men hej hej, og fortsat god sommer (eller hvad man nu kalder det fesende vejr vi har)

SD Medlem Forum Elder Breael's Avatar

Det var godt nok en grundig ansøgning. Altid rart når folk tager sig tiden til at gøre det godt. Held og lykke med det, der kommer nok en mere officiel velkomst snart :-)

Forum Convert Vejovis's Avatar

Hej Jonas og velkommen til vores forum. Fin ansøgning, der kommer omkring det meste vil jeg sige - så ingen brok der
    - når solen går ned (eller måske før) kommer der en Officer forbi ( @Marwen eller @Galicia) og så får du lige lidt yderligere info om, hvad der skal ske herfra.

Indtil da vil jeg ønske dig velkommen endnu en gang samt held og lykke
    <center></center>“You're the predator right up until you're prey.”

SD Medlem Forum Senior Kodimagnyl's Avatar

God ansøgning. Held & lykke til

MONKS FtW.
    Mistreaver bliver min nye main

SD Medlem Forum Senior PulvenDK's Avatar

Rigtig lækker ansøgning held og lykke

SD Medlem Forum Elder Regio's Avatar

Hejsa :-)

Vores rekruteringsfolk lader åbenbart vente på sig, så jeg vil lige benytte lejligheden til at byde officielt velkommen og informere dig lidt yderligere om vores ansøgningsprocedure

Din ansøgning ser nydelig ud, men det er sådan i SD at du ansøger til guilden, ikke til et raid hold. Vi får et 25 mands hold i MoP, og når/hvis du er kommet på trial er du velkommen til yderligere at ansøge til dette hold. Passer også fint med at du vil spille monk, da vi har besluttet ikke at acceptere monks på holdet "fra start" (de må ansøge efterhånden som de dinger max level og kan bidrage med noget).

Når en af vores rekruteringsofficere kommer forbi vil de læse din ansøgning, evt pege på nogle mangler eller noget de ønsker at vide om dig (jeg tror ikke der kan være så meget) og så vil de invitere dig til en samtale på vores VT om løst og fast. Hvis de kan lide dig, kommer du så på trial i SD, hvor du skal bruge en måneds tid på at samle anbefalinger fra folk i guilden. Dette kan selvfølgelig godt være ret svært hvis du ikke har tænkt dig at spille inden MoP kommer ud, så jeg vil da anbefale at du enten overfører en af dine eksisterende toons, eller leveler en ny op i mellemtiden (her kan anbefalinger dog være svære at skaffe, ligesom den generelle sommerdovenhed i guilden kan give dig et problem, men vi er ret flinke til at lave trial perioden lidt længere for dig så).
    På et tidspunkt i løbet af din trial vil du få fuld adgang til vores medlemsforum - her kan du så ansøge til vores 25-mands hold hvor Oliria og jeg vil se dig an og vurdere om du har potentiale (jeg har ikke set din yt kanal men den del virker da rimeligt seriøst).

Men lige nu må du væbne dig med tålmodighed til @Marwen eller @Galicia kommer forbi... (ok du ansøgte en fredag aften... så Marwen var nok på druk og ligger brak idag... til Galicia dukker forbi, så...)

Edit: Jeg kan se Galicia har ansøgt om ferie og på en eller anden måde fået tilladelse, så det er nok Marwen vi skal vente på :-)
    Last edited by Regio; 11-08-2012 at 17:21.
    FindUser("Regio")->postCount++;

Regio - Level 100 bloodelf mage (dps)
    Regi - Level 100 undead deathknight (tank)
    Sylenced - Level 93 orc rogue (dps)
    Baalade - Level 90 bloodelf paladin (healer/tank)

Hej igen

Mange tak for den dejlige velkomst på forumet. Sikke mange rare mennesker som har huse her.

Det gør ikke noget de er lidt sløve i det. Som sagt, har ikke mere travlt end det ikke kan vendte lidt. Sikkert flere som er til Smukfest Så de skal jo lige ud af deres telte før de kan svare eller

Hehe... Tror nu også det ender med at blive sådan noget med server transfer af en char. Havde ellers de helt skumle planer. Men hvor end smart jeg slev lige troede jeg var. Så satte Blizz en kæp i mit hjul anyways. Troede jeg at jeg kunne nasse mig til en lvl80 Monk med SoR fra en ven. Men nej nej. Så skulle min konto ha' været gået død for flere mdr. siden. Plus de offentliggjorde forleden af Monks ikke blev en del af SoR. Så der røg den "plan".
    Så det ender nok med at jeg pakker en char, lige hvad kan vi vel finde ud af i fællesskab. Men stopper den godt op med levelgear, penge og hvad ellers man måske kunne få brug for på sådan en lang rejse fra den ene database til den anden. Havde ellers tænkt jeg kunne slippe godt fra det uden at skulle punge for meget ud med kroner. Men nok det smarteste i sidste ende, at bruge lidt gryn så det kommer til at gå lidt mere "flydende" Både trail og leveling af min nye char.

Det er 100% iorden at jeg skal ses an i krogene Kunne være at jeg var en værre en jo. Men det vil jeg lade jer beslutte. Jeg tager med åbne arme imod hvad der end er hen af vejen. Og søger gerne ind på et raidhold når engang min char skulle være klar <-- Alt dette er jo kun taget i betragtning af at jeg får et OK.

Tror ikke jeg fik uddybet helt hvorfor jeg stoppede som RL i min gamle guild:
    Jeg kunne som godt lide at raidleade. Men når man havde set eget hold min. 3 gange om ugen. Plus at man også skulle være standin RL for 2nd holdet. Fordi deres RL ikke var "sikker nok på HC til at ville raidleade det" Slog jeg gerne til og hjalp på en alt. Men når man så kom til at skulle raidleade 5-6 gange i ugen. Blev det altså for meget. Og det stod på stort set fra DS udkom til Diablo ramte gaderne. Det er for længe at skulle afsætte så meget tid på en spil efter min mening. Og da Diablo så kom, og jeg sagde til de andre RL's at nu måtte de selv lige finde ud af det. Jeg skulle nok komme til raids og ordne det jeg skulle, men de måtte altså selv lige gøre noget. Der kom ikke 1 eneste hold afsted i 2 uger. Så brokkede jeg mig lidt til de andre. Men intet gavn gav det. Så syntes jeg det var på rette tid at gå af og prøve nye græsgange.

Disse alts er ikke gearded som min Paladin, men syntes selv jeg spiller dem godt, og har stortset raidet med dem alle på et eller andet tidspunkt. Hvis der var en af dem som var tiltrækkende frem til MoP:

Tank/DPS:
    http://eu.battle.net/wow/en/characte...thory/advanced
    http://eu.battle.net/wow/en/characte...medee/advanced

Healer/DPS:
    http://eu.battle.net/wow/en/characte...aaloo/advanced
    http://eu.battle.net/wow/en/characte...lnino/advanced

DPS:
    http://eu.battle.net/wow/en/characte...ecore/advanced
    http://eu.battle.net/wow/en/characte...nacos/advanced
    http://eu.battle.net/wow/en/characte...rkhia/advanced

MVH Jonas

SD Medlem Forum Elder Marwen's Avatar

Hejsa Jonas, og tak for din ansøgning.

Som nævnt længere oppe så tager vi personen bag pcen ind, og ikke din karakter.
    Du nævner at du ikke har nogle high levels karaktere på serveren, og du vil spille en monk som først udkommer i MoP. Skal det forstås at du vil vente med at søge ind til MoP åbner, da vejen ind i gennem SD er at få spillet og snakket med vores members.
    Hvis du nu har en level 85'er på serveren er det meget nemmere at komme ind, end at du havde en level 1, dog ikke umuligt.

Din ansøgning i sig selv er jo flot, så der har jeg ikke lige noget at kommentere.
    Hvis du finder ud af hvad du vil mht transfers osv og kommer med et svar, så kan vi snakke om en ventrilo samtale med undertegnet & @Galicia.

Glæder mig til at hører fra dig,
    Marwen

SD Medlem Forum Disciple

Hej Jonas,

Der skal også lyde en varm velkommen til fra mig. Jeg afventer lige dit svar på Marwens spørgsmål omkring, hvordan og hvorledes mht start af en trial...

Galicia

Hej igen.

Håber I har haft en god weekend

I og med at jeg nu har et ønske om at skulle spille en Monk, gør jo desværre at jeg først "kan" komme med en main efter MoP release. Men som I siger, så er jeg da klar på at smide en lvl85 over.
    Havde planlagt at jeg ville begynde at spille ordenligt igen når patch 5 går live. Men jeg har desværre ikke nogen dato på hvornår det skulle være. Kan godt nok se at den er blevet predownloadet, men lige hvornår den bliver live, har jeg no clue om. Men at skulle begynde at spille lidt før. Ser jeg intet ondt i

Har jo som sagt en masse chars. Syntes selv jeg spillere dem meget godt. Men det skal da ikke være nogen hemmelighed at det nok er min Prot/Ret Pala jeg spiller bedst på skrivende fod.
    Vil hellere end gerne smide en over. Så I kan se hvad jeg er for en fisk.

Har brugt meget tid på Beta og min Monk, raids og fusken rundt med reforgeing for at finde det jeg syntes virker bedst.

Det trail forløb jeg skal igennem, hvad består det af, sådan helt konkret? Måske noget jeg kan læse mig frem til på forumet, så I er fri for at skulle besvare det spørgsmål

Skriv endeligt hvis der er meget I vil vide. Ellers kan det jo nok tages op på eventuelt VT møde

MVH. J
    Last edited by Shaolín; 13-08-2012 at 16:17.

SD Medlem Forum Senior PulvenDK's Avatar

Din trial periode går ud på og lære andre medlemmer at kende og gøre et godt indtryk og samle Fra medlemmer af
    dem får du ved at grp eller sidde på vent og lære folk bedre at kende, det er bare en process hvor vi får mulighed for at se dig an og omvendt

SD Medlem Forum Disciple

Du skal læse de tråde der er i dette forum http://www.semperdanica.dk/forums/56...al-l%C3%A6ses! Her finder du en masse nyttig information og du skal skrive i din ansøgning om du kan acceptere vores 5 værdier.

Som Pulven har skrevet så går det hele ud på at samle anbefalinger fra vores medlemmer i trial perioden. Det kan du gøre på mange forskellige måder, men den mest effektive er dog at kunne løbe HCs, LFR, PVP eller lign og det kræver jo en lvl 85.

Du må gøre det præcist som du selv ønsker, men du skal bare vide at vores erfaring er, at nogle veje er nemmere end andre :-)
    Last edited by Galicia; 14-08-2012 at 16:03.

SD Medlem Forum Disciple

Hej Jonas,

Hvis du gerne vil fortsætte din ansøgning nu og her og dermed snarest starte op i en trial periode, så holder vi samtaler på fredag. Ellers synes jeg at vi skal sætte ansøgningen på standby indtil senere, når det passer bedre.

Lad mig høre fra dig.

Galicia

Hej Galicia

Nu skrev jeg forleden at jeg ikke viste hvornår at de frigav patch 5 på live. 2 sek senere kommer de med announcement, om at det bliver 28/8. Så hvis I bestemmer jeg for at give mig en trail periode. Ville det passe perfekt fra ca. den dag Så har jeg en god mdr. som jeres trail periode jo er Det vil sige 12 dage fra nu.
    Ved at patch 5 går live, kommer der en masse nye ting folk sikkert logger på og vil lege med. Så det giver mig rig mulighed for at score lidt thumps, her i sommerdovenheden . Løbe HCs/BGs/LFR med folk mens de tester deres nye talent systems osv. Har spillet en del beta. Så måske jeg kunne være til en smule assistance for nogen som måske ikke har haft beta adgang.

Men som sagt det er helt op til jer hvordan boldten bliver spillet her fra Om det skal med på jeres møde fredage eller senere. Nu har jeg sat en dato for mit "comeback".
    Er faktisk begyndt at levele en DK på jeres server. Så den skulle gerne være 85 inden d. 28/8. Men hvis I hellere vil have en af mine allerede 85'er over, så sig endelig til Så får den/de bare et transfer spark.

Havde ellers læst jeres ansøgnings info igennem, alle 3 tråde. Men åbenbart ikke godt nok Så de har fået en grundig omgang mere - Og med det vil jeg sige at jeg fuldt ud acceptere jeres krav for ansøgnings og værdsætter/respektere jeres regler for optagelse! - Bliver man optaget i en guild, får man rygmærke på. Dette rygmærke bliver repræsenteret hver gang man er ude i "verden" og fortage sig noget. Derfor er det vigtigt at vise et voksent og ansvarsfuldt billede af sig selv, derved også for guildets pr.

Skriv gerne hvad I finder ud af

Hilsen Jonas
    Last edited by Shaolín; 16-08-2012 at 19:02.

Hej.

Har besluttet at det bliver min Death Knight Tank/DPS som jeg flytter over til jer, hvis I gerne vil have mig på trail.
    http://eu.battle.net/wow/en/characte...thory/advanced
    Det er det forkerte spec/gear der er logget ud I. Men har ikke været logget på den i flere mdr. Men giver I grøn lys, vil jeg gøre den klar med en masse G, level gear og hvad der ellers skal med over. Også transfer den så snart som muligt, så vi kan komme igang

Vil self. gerne at det bare er en alt. Og at jeg må have lov at spille Brewmaster Monk fra MoP release. Men indtil vil jeg hellere end gerne hjælpe og lege med på min DK.

Håber det er fint med jer. Ellers må I lige sige til

Jonas

SD Medlem Forum Disciple

Hej Jonas,

Har du tid og lyst til en vt samtale i morgen fredag kl 21, hvor vi kan snakke lidt frem og tilbage om tingene?

Galicia

Hej Galicia

Ville super gerne, men tager desværre afsted på weekend fredag eftermiddag, og kommer først hjem engang hen på søndagen's eftermiddag

Men god weekend til alle jer, når I når så langt

Så er jeg kommet hjem igen fra weekend af.
    Så nu er jeg klar til en samtale, når engang du/I finder tid til det. Regner ikke med at jeg skal noget vildt de næste dage. Så bare engang det passer dig/jer.

Håber I har haft en god weekend.

Jonas

Hejsa Jonas/@anarkhia

Har du tid til en samtale onsdag 20.30?

-Marwen

Onsdag 20.30

Det er en date

Finder bare jeres VT info her på siden og logger på ved 20.30 tiden så.

Kan vi udskyde til 21-21.15? Jeg har lige fået en tur til rødby kl 18

Det kan vi nemt Jeg skal ikke andet end at se Lille-FCK iaften. Så det er helt iorden.

SD Medlem Forum Elder Najsen's Avatar

Velkommen på trial '
    @Jeoparty vil du ændre hans forum navn til: Purgathory

Paladin of the Board Jeoparty's Avatar

Done. Ændret Ansøgnings titel også. @Najsen skal der gives forumadgang osv også eller klarer i selv det.

Det må du gerne, @Jeoparty