Page 2 of 3 FirstFirst 123 LastLast
Results 26 to 50 of 54

Thread: [29.08.12] Shaolin formerly known as Purgathory: Brewmaster/? Monk

Paladin of the Board Jeoparty's Avatar

Quote Originally Posted by Marwen View Post
    Det må du gerne, @Jeoparty
    Done, Intern adgang givet, og Trial titel aktiveret. Hvis der er andet, så kalder i bare

Og Held og lykke med det hele Jonas

Forum Initiate Shaolín's Avatar

Hej igen.

1000X tak for chancen som trail.
    Fik ikke rigtigt gjort noget i går. Faldt i søvn lige efter fodboldkampen på sofaen. Lige efter Marwen havde snakket til mig på VT

Men her fra og ud, får den fuld skrald. Jeg sætter mig lige til at læse de "nye" forums igennem lidt senere og får skrevet på de relevante.

Igen, tak for chancen

Jonas / Purga

SD Medlem Forum Elder Najsen's Avatar

Fik løbet nogen Hc's og vist noget andet sjov i dag, og tak for hyggelig snak på vt også Så du får min

SD Medlem Forum Senior Kodimagnyl's Avatar

Får også min Held & lykke fremad

Hejsa Jonas

Virkelig flot ansøgning der og tak for turen i hc her idag, super performance du levere der :-D

GL med apply

Mvh Zéwul
    Jeg er WoW trial member så kig forbi min apply og smid en lille hilsen :-D

http://www.semperdanica.dk/threads/4...-SD-som-shaman

Mange tak for jeres hidtil --- I skal endeligt spørge om jeg vil med i en HC eller andet. Hvis I kan se jeg anyways bare stener i Orgi. Ligger med glæde tanking eller DPS til rådighed.

-Purga/Jonas

SD Medlem Forum Elder Najsen's Avatar

Det er super hvis du selv opsøger folk, så de kan se du gerne vil samle thumps ups .

SD Medlem Forum Disciple

Hej,

Som det ser ud lige nu, er det ikke så nemt for vores ansøgere at samle sine thumps up. Grunden til dette kan være mange og da Mop udkommer i næste uge, så vi jeg forlænge alles trial til d. 1/9. Dermed får du større mulighed for at kunne snakke, hygge og spille med endnu flere af vores medlemmer, da vi forventer noget mere aktivitet fra alle sider omkring release.

Jeg har skåret alle ansøgere over en kam, så denne forlængelse er baseret på en generelt vurdering og ikke din ansøgning alene.
    1/10 vil jeg gå din ansøgning igennem og forhåbentligt kunne tilbyde dig et medlemsskab. Så jeg kan kun opfordre til at give den max gas her de næste par uger :-)

Har du nogen spørgsmål er du meget velkommen til at skrive en pm til mig.

Rigtig god fornøjelse.

Galicia
    Last edited by Galicia; 19-09-2012 at 8:58.

SD Medlem Forum Warden

@Purgathory jeg har sat dig på raid i aften.
    "Mana.... Hva fanden er det? Det lyder som en undskyldning for at slacke i raid!"
    - Oliria

I5 2500k @ 4,6GHz | MSI P67A-GD53 | Asus GTX 670 DirectCU II Top | 8gb Kingston HyperX T1 1600MHz | 128gb Crucial M4 | Barracuda 750gb 7200rpm | Asus Xonar DS | Antec Truepower New 650W

Yes. Så I stod og manglede. Så ville lige give en hjælpende hånd Plus, så jeg lige kan se hvordan i raider

Men jeg står klar til møde tid. Og tak for chancen M8

-Purga
    "You got two kinds of people in this world. You've got your talkers, and you've got your doers. Most people are just talkers. All they got is talk. But when all is said and done, the doer's change the world"

Rådsmedlem Forum Elder Obse's Avatar

Jeg var i Theramores Fall (hoppede på vt imens) med @Purgathory idag, det gik fint og han virkede som en fin fyr
    ​[uhb-see-kwee-uhs] –adjective

characterized by or showing servile complaisance or deference; fawning: an obsequious bow.
    servilely compliant or deferential: obsequious servants.
    obedient; dutiful.

Så fik man lige farmet en masse HC's og blev godt udfordret i den sidste som trak noget ud. Men kan da gå i seng med et smil på læben over nogle hyggelige timer i selvskab af: @Harpos @Palihz @Obsequious @Zorahn & @Kodimagnyl (Hvis loot jeg vandt) Sorry :P

Havde også en hurtig tur
    med @HolgerDK @Pixiebelle & @Twisti . Den gik mere op i hat og briller, da healern syntes der skulle holdes 15 min tissepause i en dungeon Som hyggeligt var det da bestemt.

Tak for turene. Og I må sove godt, når I når så langt

-Shaolín
    Last edited by Obse; 10-10-2012 at 23:29.
    "You got two kinds of people in this world. You've got your talkers, and you've got your doers. Most people are just talkers. All they got is talk. But when all is said and done, the doer's change the world"

Rådsmedlem Forum Elder Obse's Avatar

Jeg har lige redigeret i din post så den rent faktisk rammer folk, du må ikke have tegn efter folks nick (f.eks. @Harpos, skriv istedet @Harpos)

... nogle gange virker det så alligevel - andre gør det ikke :-)
    ​[uhb-see-kwee-uhs] –adjective

characterized by or showing servile complaisance or deference; fawning: an obsequious bow.
    servilely compliant or deferential: obsequious servants.
    obedient; dutiful.

SD Medlem Forum Warden Palihz's Avatar

til Shaolin. Var ikke klar over ud var ansøger, så godt du lige smed et mention .

Klarede sig fint i aften, lidt stille på VT, men det kan jo have sine grunde - også når man er helt ny .

SD Medlem Forum Senior Kodimagnyl's Avatar

Ja din bandit. Du har jo fået min en gang.

MEn du får lige en for at snuppe mit chest.

SD Medlem Forum Convert Zorahn's Avatar

herfra, du bidrog til nogle rigtig gode og for det meste smertefrie HC's og en hyggelig aften på VT.

Officer Marquis of the Board HolgerDK's Avatar

Quote Originally Posted by Purgathory View Post
    Så fik man lige farmet en masse HC's og blev godt udfordret i den sidste som trak noget ud. Men kan da gå i seng med et smil på læben over nogle hyggelige timer i selvskab af: @Harpos @Palihz @Obsequious @Zorahn & @Kodimagnyl (Hvis loot jeg vandt) Sorry :P

Havde også en hurtig tur
    med @HolgerDK @Pixiebelle & @Twisti . Den gik mere op i hat og briller, da healern syntes der skulle holdes 15 min tissepause i en dungeon Som hyggeligt var det da bestemt.

Tak for turene. Og I må sove godt, når I når så langt

-Shaolín
    Nåh ja, så tanker jeg da bare med cooldowns når healeren åbenbart skal ud over gårdspladsen, om bag laden og ud til møddingen for at pisse af :-P

Du var lidt stille i forhold til mig og Tvisti der sad og ævlede løs
    "Any sufficiently advanced technology is indistinguishable from magic." - Arthur C. Clarke.

Officer Forum Warden Harpos's Avatar

Ja vi havde da nogle sjove runs, med indlagte tissepauser, barnisengligning og ostemadssmøring. Jeg vil sige som jeg kan se en del af de andre også skriver, du er lidt stille på VT.
    Men vi snakker jo også en del, men du skal bare bryde ind og sige noget, vi bider altså kun lidt...
    Hyggen var der og det tæller meget for mig, så du får en

PS. Det med snakken på VT kommer

havde et par normal runs her til aften, super hyggeligt, og self thumbs up herfra

Danke for turene i lidt "low"-level dungeons @Najsen @Varokserok @badhairday @Sequana

Nåede desværre aldrig på VT. Har et lokalt event i weekenden, som vi skulle have nogle af de sidste ting på plads til Næste gang skal jeg nok sludre med på VT

-Shao
    Last edited by Shaolín; 12-10-2012 at 16:54.

Je det var nogle hyggelige runs. Men kom på VT og så synes jeg vi skal tage en tur mere.
    Give a man a stolen credit card & he'll eat like a king for a day.
    Teach a man to phish & he'll be set for life.
    -- Ancient Nigerian proverb

Tak for runs! Enig med @Varoksenrok , mer, mer, mer!

Var lige inde og teste tankspecet på Monk i lidt morgen HC's sammen med @Sinath @Freejack & @Red . Det gik rigtig godt taget i betrækning mit tank gear er lidt bah Men stadig tak for turene gutter.

-Shaolín

har lavet et par runs med jonas både på hans main og alt, kan kun give herfra

Et smut i en HC efter gear til nydinget @MacFaiden og @Poul8930 - Derefter snuppede vi et lille Scenario Jeg takker for turene og snakken på VT

-Shaolín
    Last edited by Shaolín; 17-10-2012 at 16:17.