Page 1 of 3 123 LastLast
Results 1 to 25 of 53

Thread: [24.08.12] Ansgning fra Aceloke, formerly known as Elnino

Default [24.08.12] Ansgning fra Aceloke, formerly known as Elnino

Hej SD.

Jeg har lst og forstet og godkendtjeres regler her p jeres hjemmeside og forum.

Navn: Mark Johansen
    Alder:35 r (36til sep)
    Fra: bnnerup strand (djursland)
    Main char: http://eu.battle.net/wow/en/characte.../Elnino/simple

Min WoW History:
    Jeg har spillet wow siden starten menbegyndte frst at raid da kare kom og lage den ogs ned i dobs pbulderfist fik da ogs gruuls ned et par gange men ikke meget daguildten ikke var til det. P dette tidspungt spillet jeg p minpriest (acefleme) og hunter (ackutus).I ssc, tk, mh og bt raidet jegikke pga. guilden ikke var til det og den smuldret s smt frahinanden. S kom wotlk og vi skiftet til pve turalyon server hvorjeg har vret lige siden. Her startet jeg min nuvren main opElnino druid tank han blev dog frst main da han blev max. Jeg harraidet siden wotlk dog med undtaglese af FL hvor jeg mtte melde frapga. sygdom.

Mig selv:
    Lidt om mig selv ja jeg bor jo vedvandet med min kreste og hines 2 brn + mine egen 2 hver andenweekend. Og har dem selvflge ogs i nogle ferie derfor er min maintid ikke ferie og weekend til gengld vil jeg vre en del online ihverdagen om aften. Arbejdets messei er jeg lige get i gang med atlse til it-supporter i aarhus s her bruges da ogs lidt tid medlektion.

Mine planer for fremtiden:
    Planer er at raid et par gange om ugemed jer i SD ogs lyder det til i har den helt rigtig Gnd nogetjeg har savnet meget den sidste tid.
    Vis i vil ha en snak med mig ingame har jeg laver en char der hedder novapigen.

Mine alts:
    http://eu.battle.net/wow/en/characte...ceflame/simple
    http://eu.battle.net/wow/en/characte...celight/simple
    http://eu.battle.net/wow/en/characte...Ackutus/simple
    http://eu.battle.net/wow/en/characte.../Alitus/simple
    http://eu.battle.net/wow/en/characte...vapigen/simple

Hber at hre fra jer..

VH Mark/Elnino

SD Medlem Forum Senior PulvenDK's Avatar

Hej og velkommen til
    Kunne godt tnke mig at vide noget mere om dig og hvad du laver i din fritid
    Ud over det er det en fin ansgning held og lykke med den

PulvenDK

Tak pulvenDK.
    Jeg bruger min fri tid p familien og venner wow og FM.
    Jeg har fr spiller en del fodbold og cylker lidt landevejs cykling men efter min sygdom en rygoperation eller rette nr 2 af dem s er jeg holdt med det

Vh Mark/Elnino

SD Medlem Forum Disciple

Hej Mark,

Velkommen til vores forum og tak for din ansgning.

Det er en fin ansgning du har lavet og jeg fornemmer at du har gjort hvad du kan for at uddybe den.

Her er en lille guide til, hvad der ske som det nste. Rigtig god fornjselse.

Vejen ind i SD er at gre sig positivt bemrket og samle en masse anbefalinger. Husk at det ikke er din char eller din mde at spille p vi vurderer, men dig som person. Derfor har du mange muligheder for at gre dig positivt bemrket. Du kan rende HC’s eller raids, men du kan ogs hygge p vt, hjlpe ingame, bruge forum eller fx deltage i et irl/ingame arrangement. Vigtigst er at du aktivt gr dit for at lre vores medlemmer at kende og jeg kan kun opfordre til, at du gr i gang allerede nu, da vi vurderer hele din ansgning lige fra du postede den.

Du er velkommen p vores vt eller lave en /join semperdanica ingame. SD kanalen kan vre ret dd, men det er en god mulighed for at gre os opmrksom p, at du er derude, s det skal du ikke lade dig skrmme af.

Jeg lader din ansgning st en uges tid, hvor vores medlemmer har mulighed for at hilse p dig og vi fr mulighed for at se, hvad du er for en starut ud fra din aktivitet og medlemmernes tilbagemeldinger. Derefter vil vi invitere dig til en vt samtale.

Hvis vi efter samtalen begge er enige om at fortstte ansgningen, s vil vi p dette tidspunkt gerne tilbyde dig en trial.

Husk endelig at nvne for dem du snakker og spiller med, at du er ansger og at de meget gerne m bevge sig forbi din ansgning og smide et par ord.

Skulle du have sprgsml undervejs, s vil vores Regler eller Information som regel kunne svare p det meste og ellers er du meget velkommen til at kontakte mig eller @Marwen.

Ellers vil jeg nske dig held og lykke med din ansgning.

Venligst

Galicia

Hej Galicia og tak jeg vil join ingame kanalen og vt og se har jeg finder der :-)
    Men min 85 er ikke p serveren s det bliver p min lille novapigen som jeg har lavet her over

Vh Mark

Hejsa mester

Fin ansgning der og lkkert og se at du tog springet :-D ty

Vi m lige se om vi ikke kan finde ud af noget her i weekenden :-D

GL med apply

Mvh Jesper aka zwul

Hej Jesper selvflge vil jeg over og spille med dig jo :-)
    ha ha vi m lige se tiden an her i weekenden da jeg har ungeren.

Vh Mark

SD Medlem Forum Disciple

Hej Mark,

Nu har du i nogle dage haft mulighed for at f snust lidt rundt p vores forum og mske fet snakket lidt med vores medlemmer ingame.

Har du gjort dig nogen tanker om, hvorvidt du vi g skridtet videre og overfre din main til vores server eller er du ude i at lvl din Tarren Mill Char op fortsat?

Grunden til at jeg sprger er, at i en trial periode skal du ud og spille med vores medlemmer og vre social. Du skal overbevise os om, at du helt sikkert hrer til her hos os ved, at du fr positiv respons tilbage i form af anbefalinger. Vi har erfaring med, at det alt andet lige er rigtig meget nemmere at skabe kontakt og i det hele taget f spillet med vores medlemmer, hvis du har en lvl 85 p vores server.
    Det str dig naturligvis frit for, hvordan du vil gre det.

Lad mig hre fra dig.

Galicia

Hej Galicia.
    Jeg kan godt flge dig i at det er en hel del nmmer at blande sig social og skabe kontakter nr man har en 85 p serven, men jeg regner ikke med at skifte server med min 85 da det ikke er serven men SD jeg er intraseret i, s kommer jeg ikke ind ved jer vil jeg nok ikke skifte til terren mill, s jeg vil nok kun vre at finde p novapigen endnu.
    Ps. har dog ikke vre ret meget p da jeg har haft lidt pc problemer, men skulle vre kren igen.

VH Mark

SD Medlem Forum Disciple

Skal jeg forst det sdan, at du fortsat vil hygge lidt rundt og s stter vi din ansgning p standby indtil videre, eller vil du forsge at give dig i kast med en trial p en low lvl?

Jeg vil sige, at det er temmelig sjldent at dem der bliver trial ikke "bestr". Det er som regel kun et sprgsml om at give den fuld gas i den mdr og f gruppet med folk, men mindre at folk selvflgelig hopper fra af andre grunde.

Hej Calicia
    Nej vis jeg fr en trial s flytter jeg Elnino her over, jeg fik vis formuleret mig lidt forkeret der fr :-).

Vh Mark

SD Medlem Forum Disciple

Ok, har du tid og lyst til en vt samtale i morgen fredag kl 20.30, hvor vi kan snakke lidt frem og tilbage om tingene?

Galicia

Super jeg skal nok vre der, ha er god dag.

Vh Mark

SD Medlem Forum Disciple

Velkommen p trial.

SD Medlem Forum Elder Najsen's Avatar

Efter en samtale med Galicia og jeg, vil vi gerne byde dig velkommen p trial.
    S p med kamp trjen og f spillet med vores medlemer og f nogen thumps up .
    Held og lykke.

(Pt. i guilden p Novapigen, main kommer over omkring den 1.)

Mange tak Najsen jeg glder mig til at lre jer et kende.

Vh Mark

Forum Apprentice Ve's Avatar

Hej Mark/@Elnino (Novapigen)

Jeg ville ogs (sry for skabelon) lige smide en lille hilsen her, mens jeg stadig husker det.

Du virker som en rigtig flink gut, alle de mange gange vi talt sammen, p Ventrilo

S nr du endelig fr din Druid over p serveren - m vi se om vi kan f spillet lidt sammen.

P gensyn,

Ve/Marie
    Last edited by Ve; 26-08-2012 at 21:53.
    C'est la Vie ! <3

Hej Vie/Marie tak for hilsen og de mange snakke p VT (mest dig der snakker jo) og jeg glder mig ogs til min main kommer p serveren s vi kan gi den gas i nogle 5 mands....

VH Mark/Elnino

Quote Originally Posted by Elnino View Post
    Hej Vie/Marie tak for hilsen og de mange snakke p VT (mest dig der snakker jo) og jeg glder mig ogs til min main kommer p serveren s vi kan gi den gas i nogle 5 mands....

VH Mark/Elnino
    Noget skal jo afhjlpe de sure opstd du fr fra llene - skl !
    Last edited by Ve; 26-08-2012 at 22:23.
    C'est la Vie ! <3

Ha ha ja det har du jo nok ret i vie og ja skl.

S bliver min 85 flytte i dag men jeg ved ikke lige hvad den kommer til at hedde da Elnino ikke er tilrdighed.

Vh Mark

Hvad med navnet Dover?
    C'est la Vie ! <3

Det tr jeg ikke s kommer han jo efter mig :-)

Hehe
    C'est la Vie ! <3

S kom han over og kom til at hedde Aceloke.

Vh Mark