Page 1 of 3 123 LastLast
Results 1 to 25 of 57

Thread: [24.08.12] Ansøgning om medlemskab af SD fra Uzia.

Default [24.08.12] Ansøgning om medlemskab af SD fra Uzia.

Navn : Robert Kruse

Alder : 46 år

By :Søborg, København

Class : Hunter (navn Uzia).

Medlemskab : Ansøger som socialmedlem.

Jeg har læst regler for optagelse samt forumet og jeg kan uden tøven acceptere de 5 værdier.

Lidt om min WOW tid : Jeg startede med at spille WOW ca 1/2 år før udgivelsen af Burning Crusade, her spillede jeg warrior på serveren Darksorrow. På Darksorrow lærte jeg andre danske wow spillerer at kende og vi besluttede os på et tidspunkt at rykke server over til Ravencrest, da vi havde hørt der var mange danskere der. (ps derfra kender jeg til SD). På Ravencrest joinede vi/jeg så Expired (håber ikke det er et minus), hvor jeg raidede i ca 1 1/2 år på min retri pala indtil Expired gik i oplysning. Jeg har så været et smut tilbage til Darksorrow og prøved at spille alli på Sylvanas. hvor efter jeg havnede på jeres server med en hunter.

Lidt om mig :Jeg er vel det man kalder en Hyggecrafter, Hvor det sociale, hygge osv er lige så vigtigt for mig som det at lægge en ny boss ned. Udover WOW så spiller jeg FM , Starcraft og Anno serien. Af andre interreser kan bl.a nævnes fodbold. Jeg er i øjeblikket uden arbejde, da jeg er langtidssygmeldt.

Hvad ønsker jeg af SD : Jeg har den sidste måneds tid spillet alene på min hunter, da alle dem jeg spillet med før er stoppet, og det bliver sku lidt ensomt og kedeligt. Så jeg tænkte at det nok var på tide at finde en ny guild og nogen man kunne spille sammen med, så jeg var inde og læse på jeres forum osv, og jeg kunne lide det jeg læste, det virker som om der er tjek på tingene i SD og der er noget jeg kan bruge, der findes så mange skod guilds i WOW.

Hvad kan jeg tilbyde SD : Som skrevet tidligere i teksten så ønsker jeg at blive optaget som socialmedlem, da jeg pga sygdom ikke kan raide. Jeg er en person som ikke er bange for at hjælpe andre, med godt humør og humor. Har folk brug for at snakke så jeg altid villig til at lytte.

Har jeg i nogen spørgsmål så bare W mig ingame.

Med venlig hilsen

Robert Kruse

Velkommen til Robert. Vi snakkede kort sammen ingame, på min paladin impadin.

Fin ansøgning, men der skal nok lidt mere kød på omkring dig. Du skal vide at SD er mere end en wow guild, vi spiller i mange forskellige spil. Så det er ikke så meget din char, men dig som person som søger ind i SD.

Der vil kigge en rekrutterings officer forbi snart og fortælle lidt mere er jeg sikker på.

Held og lykke med ansøgningen og ses ingame.
    "Last time I played a perfectly balanced game it was chess and I'm pretty sure one person started before the other one, so idk maybe it wasn't even perfectly balanced." - Kripperian

SD Medlem Forum Elder Najsen's Avatar

Hejsa Robert/ @Uzia
    Første vil jeg byde dig velkommen til vores forum.
    Der udover så er Nidapmi inde på noget af det rigtige. Det er dig som person vi optager i SD, og ikke din char. Derfor kunne det være super godt hvis du lige fylder noget kød på omkring dig selv. Har du børn? Samler du på gamle mønter? Er du helt vild med skumfiduser? Osv. Osv. Alt sådan noget som kan give os et indblik i hvem DU er .
    Håber meget at se lidt kød på din ansøgning. Ellers er der bare tilbage at ønske dig held og lykke.

Mvh. Najsen/Naja

Hej Najsen og i andre SD medlemmer

Jamen så prøver jeg, at komme lidt mere ´kød´på . Jeg er ugift, men har boet sammen med min forloved i 13 år, vi har ikke nogen børn sammen, men der fulgte 3 stk med hende, som alle er fløjet fra reden som man siger. Jeg er uddannet klejnsmed og maskintekniker, men har de sidste 5 år arbejdet inden for den private hjemmepleje, men måtte desværre stoppe pga sygdom.
    Som person er jeg nok den lidt stille type, jeg tænker før jeg siger noget, og siger ikke bare noget for at snakke. Jeg går ind for retfærdighed, og jeg synes selv jeg altid ser på tingene for og imod. Herudover kan jeg sige, at jeg ikke er diskutionsyg, jeg er ikke den type der bare vil diskuterer for diskutionen skyld.
    Jeg har ikke så mange interesser udover pc-spil og fodbold, jo så er der lige serien Sons of Anarchy, den er jeg helt vild med, jeg glæder mig til sæson 4 udkommer i næste måned, jeg kan klart anbefale den serie .

Jeg håber det har givet lidt bedre inblik i hvilken person jeg er, ellers så bare w mig ingame .

Med venlig hilsen

Robert Kruse

Det pyntet uden tvivl på din ansøgning
    Så endnu engang, rigtig meget held og lykke

Takker, så må jeg jo håbe på et positivt svar

M.V.H.

Robert Kruse

SD Medlem Forum Disciple

Hej Robert,

vi holder vt samtaler i morgen fredag, så jeg vi derfor høre om du har tid og lyst til en lille snak kl ca 21.30.

Galicia

Ja helt klart, så vi snakkes i morgen.

Med Venlig Hilsen.

Robert Kruse.

SD Medlem Forum Disciple

Jeg vil gerne rykke din samtale til kl 21, hvis du når at se det.

Galicia

SD Medlem Forum Disciple

Hej,

Velkommen på trial. Har du nogen spørgsmål, så skal du endelig bare spørge løs.

Galicia

D. 24.08.2012.

Havde en hyggelig aften i Stormwind med bl.a. @ Stormlord
    @ Naturnez

29.08.2012

Var et smut i en hc med @Fraggten @ Stormlord og @ Harpos.

Det var Stille og Roligt, men hyggeligt

Forum Knight Stormlord's Avatar

Kan godt smide en thumbs up til Uzia efter ballade i sw og en hurtig HC her på patchdagen...

Uzia, du skal ikke lave mellemrum mellem @ og navnet

Tak for et super hyggligt BT run, samt hygge på vt. Du får lige en fra mig

SD Medlem Forum Elder Marwen's Avatar

Var med Uzia i BT - sagde ikke så meget, men gik stille og roligt. Skal lige løbe lidt mere med dig før du får min

12-09-2012

Var i BT med @Calithæus,@Coffeebuff @Liadra @Marwen @Najsen og @Tyrinda.
    Det gik stille og roligt, var faktisk hyggeligt . Ja Marwen du har ret, jeg sagde ikke meget på VT, skal nok lige lære folk lidt bedre at kende, men det kommer nok, håber jeg.

Forum Knight Stormlord's Avatar

@Uzia

Bare til info

Calithæus = @Manics på forum

Coffeebuff = @Brassbolt på forum

SD Medlem Forum Elder Marwen's Avatar

Quote Originally Posted by Uzia View Post
    12-09-2012

Var i BT med @Calithæus,@Coffeebuff @Liadra @Marwen @Najsen og @Tyrinda.
    Det gik stille og roligt, var faktisk hyggeligt . Ja Marwen du har ret, jeg sagde ikke meget på VT, skal nok lige lære folk lidt bedre at kende, men det kommer nok, håber jeg.
    Selvfølgelig kommer det Det er kun @Najsen der bider ;-)

Ja, men det plejer du ikke at ha' noget i mod @Marwen

SD Medlem Forum Convert Brassbolt's Avatar

bortset fra jeg var med, med min Druid Coffeebuffed

...og ja det kan godt være lidt meh som ansøger og tagge folk rigtigt
    Rigtig hyggeligt run.
    World of Warcraft Classic HYPEEEE

17-09-2012

Vi var et smut i ICC 25 mands. Det var et sjovt run og vi fik da lavet flere achievement. Men det var sku lidt svært, at finde ud af hvem der sagde hvad på vt og hvilken char som snakkede, men det kommer nok, håber jeg. Som Marven nok vil sige, at jeg ikke siger meget på vt Men der er ingen grund til at sige noget, bare for at sige noget, det er bare min mening, nå men lad det nu ligge. Som skrevet, det var 25 mand, så nu kommer der lige en masse navne @Snehvide @Stormlord @HolgerDK @Dimse @Droodle @msbeauty @Pixiebelle @Xinji @Snehvide @Xenium,@Jolie @Ziduac @Brassbolt @Nastyboy @Najsen,@Stoicm @Lookie @Sylah @Freakazoide og @dragonslair puha det var mange navne

Forum Apprentice

stemmer skal du når få styr på men ja hygglight run men vil gerne lige løe nogle hc før jeg giver thumps up