Page 2 of 3 FirstFirst 123 LastLast
Results 26 to 50 of 57

Thread: [24.08.12] Ansøgning om medlemskab af SD fra Uzia.

SD Medlem Forum Adept Dimse's Avatar

Quote Originally Posted by Uzia View Post
    17-09-2012

Vi var et smut i ICC 25 mands. Det var et sjovt run og vi fik da lavet flere achievement. Men det var sku lidt svært, at finde ud af hvem der sagde hvad på vt og hvilken char som snakkede, men det kommer nok, håber jeg. Som Marven nok vil sige, at jeg ikke siger meget på vt Men der er ingen grund til at sige noget, bare for at sige noget, det er bare min mening, nå men lad det nu ligge. Som skrevet, det var 25 mand, så nu kommer der lige en masse navne @Snehvide @Stormlord @HolgerDK @Dimse @Droodle @msbeauty @Pixiebelle @Xinji @Snehvide @Xenium,@Jolie @Ziduac @Brassbolt @Nastyboy @Najsen,@Stoicm @Lookie @Sylah @Freakazoide og @dragonslair puha det var mange navne
    Det var Hindbær der spillede Dimse i ICC i går den mindste tøsen ikke sov

/Dimse(R)
    ~ I'm a lady with the vocabulary of a well educated sailor !

SD Medlem Forum Acolyte Hindbær's Avatar

Jamen det var super hyggeligt at have dig med Du virker flink og hvis du fortsætter sådan skal det nok gå godt med din trail! /cheer

Der er hverken Brombær, Jordbær, Blåbær, Rønnebær, Surbær, Hyldebær, Kirsebær, Morbær, Enebær, Multebær, Solbær, Tranebær, Boysenbær, Tyttebær, Bjørnebær, Bøllebær, Fruebær, Korbær, Krægebær, Laurbær, Etbær, Stikkelsbær, Kesmerbær... Det er Hindbær

SD Medlem Forum Elder Marwen's Avatar

Anden gang jeg var med Uzia, denne gang ICC 25. Han siger stadig ikke meget på VT men fortjener min tommel :-)

Jeg har helle rikke styr på hvem der er hvem når folk snakker på vt: Men det kommer nok.
    Ja det var et smadderlyggeligt run glæde rmig allerede til på mandag når det skal køres igen.
    Synes runnet gik godt så

SD Medlem Forum Disciple

Hej,

Som det ser ud lige nu, er det ikke så nemt for vores ansøgere at samle sine thumps up. Grunden til dette kan være mange og da Mop udkommer i næste uge, så vi jeg forlænge alles trial til d. 1/9. Dermed får du større mulighed for at kunne snakke, hygge og spille med endnu flere af vores medlemmer, da vi forventer noget mere aktivitet fra alle sider omkring release.

Jeg har skåret alle ansøgere over en kam, så denne forlængelse er baseret på en generelt vurdering og ikke din ansøgning alene.
    1/10 vil jeg gå din ansøgning igennem og forhåbentligt kunne tilbyde dig et medlemsskab. Så jeg kan kun opfordre til at give den max gas her de næste par uger :-)

Har du nogen spørgsmål er du meget velkommen til at skrive en pm til mig.

Rigtig god fornøjelse.

Galicia
    Last edited by Galicia; 19-09-2012 at 8:58.

SD Medlem Forum Disciple dragonslair's Avatar

nu har jeg raidet med Uzia og kan kun sige godt for ham. han har helt sikker SD matriale!!!

SD Medlem Forum Disciple

Hej Uzia,

Der er nu kun et par dage tilbage til jeg tager en vurdering af din ansøgning og lige pt så har du 5 gode anbefalinger. Det er halvvejs - så tag evt fat i dem du allerede har spillet med og hør om de er interesserede i at tage en tur mere for at smide en god anbefaling eller ud og giv den gas her i weekenden :-)

Venligst

Galicia

Det er desværre lidt svært pt, for enten leveler folk, eller også er de blevet 90 og køre HC

Super fin fyr lavede et par instances med ham, det gik som smurt
    Last edited by Momo; 02-10-2012 at 9:35.

SD Medlem Forum Elder Najsen's Avatar

Tak for hyggeligt run, selvom du har fået min tommel engang giver jeg den gerne igen @Zulo tanked, @Zulo var dygtig, @Zulo er nu tagged!

SD Medlem Forum Warden

Vi løb en heroic her til aften, Uzia sagde ikke så meget men virkede som en flink fyr. thumps up
    "Mana.... Hva fanden er det? Det lyder som en undskyldning for at slacke i raid!"
    - Oliria

I5 2500k @ 4,6GHz | MSI P67A-GD53 | Asus GTX 670 DirectCU II Top | 8gb Kingston HyperX T1 1600MHz | 128gb Crucial M4 | Barracuda 750gb 7200rpm | Asus Xonar DS | Antec Truepower New 650W

08-10-2012

Var i HC her til aften med @Vie, @Oliria og @Trinea.

Det var hyggeligt

Hilsen Uzia.

08-10-2012

Ved ikke hvor meget jeg vil være online de næste par dage. For jeg skal opereres i morgen, så jeg ved ikke hvor meget jeg kan bruge armen efter operationen.

Hilsen Uzia.

Forum Apprentice Víe's Avatar

Slettet efter ingen direkte respons (efter ønske) er sket !
    Last edited by Víe; 20-10-2012 at 15:41. Reason: Se ovf.
    C'est la Vie ! <3

15-10-2012.

Var i HC i dag med @kodïmagnyl og @Hipmo, det gik ok, jeg var bare lidt sløv på fødderne desværre, men vi klarede den

Hilsen Uzia

Quote Originally Posted by Uzia View Post
    15-10-2012.

Var i HC i dag med @kodïmagnyl og @Hipmo, det gik ok, jeg var bare lidt sløv på fødderne desværre, men vi klarede den

Hilsen Uzia
    Ja vi klarede den Du siger bare til en anden gang Uzia.

SD Medlem Forum Elder Marwen's Avatar

@Kodimagnyl

så får han lige et skub :-P

SD Medlem Forum Senior Kodimagnyl's Avatar

Quote Originally Posted by Marwen View Post
    @Kodimagnyl

så får han lige et skub :-P
    woop woop @Marwen - Ja jeg var i hc med ham Uzia der.
    Var en drøj tur da han failede et par gange EJ det bare gas.
    Jeg er lidt sløj for tiden med at være på VT, men må lige komme på et par aftener snarest da jeg får mere ud af at snakke med en person end bare det at spille med ham.
    Så en halv tommel indtil videre fra mit vedkommende.

17-10-2012.

Jeg vil ikke være online de næste par dage. Da jeg skal på hospitalet og have skidtet mit kateter.
    P.s jeg håber i alle fåe en god efterårsferie.

Hilsen Uzia

SD Medlem Forum Disciple

Hej Uzia,

Jeg ser gerne, at du lige hiver et par thumps mere i hus evt ved at fange nogen af dem, som du allerede tidligere har spillet med. Jeg kender kun dit engagement ud fra din ansøgning og da din trial er meget tæt på at ramme 2 mdr nu, så skal de sidste thumps falde inden for nogle dage (når du er hjemvendt fra hospitalet), så jeg kan se, at du virkelig gerne vil SD.

Har du nogen spørgsmål, så er du meget velkommen til at skrive til mig.

Galicia

Hej Galicia.

Jeg prøver alt hvad jeg kan for at få de sidste par thumps, men det er virkelig ikke nemt, at få folk til at joine en HC, man skal være heldig hvis de overhovedet gider svare en, og får man endelig nogen med i hc, så er det jo ikke alle folk som gider gå ind på forum og give enten thumps up eller down.
    Men jeg skal gøre alt hvad der står i min magt for at få de sidste thumps up, da jeg virkelig føler mig hjemme i SD

Med Venlig Hilsen Uzia

SD Medlem Forum Elder Najsen's Avatar

Folkens tag jer nu sammen!! Uzia har virkelig knoklet røven ud af bukserne, forstår ikke folk ikke får skrevet i ansøningen!!

Forum Apprentice Víe's Avatar

Quote Originally Posted by Najsen View Post
    Folkens tag jer nu sammen!! Uzia har virkelig knoklet røven ud af bukserne, forstår ikke folk ikke får skrevet i ansøningen!!
    Jeg er af en anden mening og har, meget bevidst og velovervejet, valgt at ændre min egen post efter denne ansøgers sidste aktive meddelelse.
    Det er denne sidste post (hvori jeg er uenig med det der bliver udtalt) som gør at jeg har trukket min tidligere udtalelse tilbage, da jeg ikke kan stå inde for den mere og ikke regner med at kunne give en "Thumbs-up" desværre.

I første omgang ville jeg ikke bringe nogen, for mit vedkommende, negative ting op i ansøgerens tråd......men pga. @Najsen ´s opfordring føler jeg mig nødsaget til at forklare mig

De ting jeg har bemærket er at @Uzia :

- ikke tager direkte fat i folk selvom de har gjort ham opmærksom på dette indtil flere gange (kan kun tale om egen oplevelse)

- ikke er særlig aktiv på forum og stort set aldrig på Ventrilo (kun i de få tilfælde folk er i gruppe med ham og direkte beder ham sige noget for at vide han kan)

og ikke mindst....

- ikke har været online i 4 dage (in-game)

Og når jeg har set ham spørge om nogle ville lave f.eks. HC eller lign., så ser jeg det kun blive skrevet én gang (uden nogen form for opfølgning) og det har jeg undret mig over mange gange .......

~ især da det indskrænker chancerne utrolig meget, da folk kan være igang : med dailies/beskæftiget med en HC allerede/relogger til anden char og måske først kun lige er logget ind (bare for at tage nogle eksempler)

Nå, nok om det .....

Jeg håber at det på en eller anden måde stadig kan gavne (min første? "Wall of Text" , sry) og at folk kan se at jeg har de bedste intentioner med det jeg har skrevet her (hvilket er vigtigt for mig - suk!)

Og jeg håber stadig på at @Uzia kommer på banen, og ikke mindste hører tilbage (direkte personlig respons) fra ham, så det i sidste ende kan lykkes mig at give ham min "T.U" med god mave-fornemmelse

NB : Og en lille bøn her til sidst....... hvis der er noget I synes er helt forkert sagt, så sender jeg en lille bøn om at I husker at mine skrevne ord ofte bliver misforstået og at I derfor prøver at tage den op med mig, så jeg får en chance for at forklare mig.

På forhånd tak,

Víe/Marie.

P.S. Jeg ser frem til at få muligheden for at høre/tale med @Uzia om dette (dog har jeg allerede prøvet på at drøfte det mht. direkte personlig kontakt uden held).
    Last edited by Víe; 25-10-2012 at 8:39. Reason: 2 ord tilført, 1 punktum (+ komma) sat, 1 emote fjernet, 1 linie flyttet og extra tilført + 1 ord ændret
    C'est la Vie ! <3

SD Medlem Forum Disciple

@Víe jeg har læst din post og den er med i den fulde vurdering.

Uzia har haft lidt svært ved at samle thumps, så nu vil jeg gerne bede om en kommentar fra følgende som er nævnt i hans ansøgning tidligere. Det behøver ikke være en anbefaling, men et indtryk eller lign af Uzia. Det er Jeres ansvar/pligt at få skrevet i de ansøgertråde. I har selv stået i samme situation. Kan I af gode grunde måske ikke helt længere huske Uzia, da det kan være et stykke tid siden, så skulle I måske overveje at tage initiativ til endnu et run.
    @Fragglen @Harpos @Manics @Liadra @Droodle @Pixiebelle @Xinji @Ziduac @Sylah @Nastyboy @Freakazoide @Zulo @Trinea

Alle andre der også har spillet med Uzia, skal komme ud af busken - nu.
    Last edited by Galicia; 25-10-2012 at 21:52.

SD Medlem Forum Apprentice

Jeg må indrømme at jeg ikk husker Uzia, og det skyldes nok at jeg kun hal løbet et enkelt HC run engang. Jeg beklager selvfølgelig, at jeg ikke har kommenteret i ansøgningen.
    Men vil gerne løbe et run eller flere med Uzia igen, så vi kan se hinanden ad