Page 3 of 3 FirstFirst 123
Results 51 to 57 of 57

Thread: [24.08.12] Ansøgning om medlemskab af SD fra Uzia.

Hej alle i SD.

Jeg beklager meget, at jeg ikke har været online de sidste par dage, men min fistel operation i venstre håndled er ikke gået som forventet. Jeg har desuden fået en kraftig seneskede betændelse i højre hånd, som er meget smertefuld, bare at skrive dette gør mega ondt. Det er desvære en af følgesygdommene som følger med, når man er i dialyse.
    Når jeg er klar igen i løbet af et par dage, så skal jeg nok prøve at være lidt mere aktiv både på vt, forum osv. Jeg håber ikke jeg har forspilt min chance for at komme med i SD.

Med venlig hilsen Uzia

Nu har jeg ikke spillet med dig Uzia, så kan ikke kommentere på den side af sagen.
    Men du skal da have et "God bedring" med på vejen. Håber det kommer til at blive godt igen, hurtigts muligt.
    "Last time I played a perfectly balanced game it was chess and I'm pretty sure one person started before the other one, so idk maybe it wasn't even perfectly balanced." - Kripperian

Forum Initiate

Hej hej
    Jeg må indrømme det icc25 mands run jeg var med på, kan jeg ikke bruge så meget, da jeg ikke husker om uzia sagde noget på vt. (tror endda der var noget med at han ikke var på vt med mic) så jeg bliver nødt til at bruge flere runs før jeg kommer med en thumbs up. Men god bedring Uzia, håber vi kan få taget nogen runs når du kommer tilbage
    Horde chars so far = 12 x 90!
    90 druid Beastimax / Ziduac / Zewark / Krawez / Maxmorgan / Deathshadow / Caudiz / Macfear / Glairoub / Beastius / Nuntiata
    Ally chars so far= 5 x 85s+6x90
    alle har epic flying og har alle horde professions lvl op til 600!

SD Medlem Forum Disciple

Quote Originally Posted by Uzia View Post
    Hej alle i SD.

Jeg beklager meget, at jeg ikke har været online de sidste par dage, men min fistel operation i venstre håndled er ikke gået som forventet. Jeg har desuden fået en kraftig seneskede betændelse i højre hånd, som er meget smertefuld, bare at skrive dette gør mega ondt. Det er desvære en af følgesygdommene som følger med, når man er i dialyse.
    Når jeg er klar igen i løbet af et par dage, så skal jeg nok prøve at være lidt mere aktiv både på vt, forum osv. Jeg håber ikke jeg har forspilt min chance for at komme med i SD.

Med venlig hilsen Uzia
    Jeg smider dig en PM :-)

SD Medlem Forum Warden Freakazoide's Avatar

Håber du kommer ind, men kan ikke give min thumbs up efter 1 ICC fun raid, jeg giver næsten Aldrig thumps up nogle steder så det skal du ikke tage tungt =)

CS:GO på ESEA http://play.esea.net/?r=1245364
    lvl 99 Path of exile

SD Medlem Forum Senior Huntnez's Avatar

Hej uzia! Det er først gået op for mig nu at du er trail! Så skylder jeg dig sq en stor thumbs op fra vores imba (kamakazi) stormwind raid hvor vi startede med kun at være dig, mig og stormlord hehe

det var super hyggeligt og grunden til du ikke fik en thumbs på da værende tidspunkt var at jeg var overbevist om at du var member og ikke trail. Sådan opfattede jeg det i hvert fald fordi vi bare sad og snakkede og havde det sjovt, og jeg syntes sq du er en hyggelig fyr som jeg gerne ser i SD

//Hunt

SD Medlem Forum Disciple

Hej Uzia,

Jeg vil gerne byde dig velkommen som medlem i SD :-)

Der er mulighed for skrive i denne tråd http://www.semperdanica.dk/threads/3...e-SD-medlemmer.

Du tager bare fat i en officer ingame for at få rettet din titel, hvis de ikke er hurtigere end dig :-)

Velkommen til.

Galicia