Page 1 of 2 12 LastLast
Results 1 to 25 of 47

Thread: Ansøgning til Guild Wars 2: RJay

Forum Initiate RonnieJ's Avatar

Thumbs up Ansøgning til Guild Wars 2: RJay

Generelt

Navn: Ronnie Jespersen
    Alder: 28
    By: København S
    Nick: RJay (kendt i andre spil som Jammerlabz, men har behov for et nickname som kan udtales på engelsk )

Indledning

Lad mig starte med at sige jeg godt er klar over at i officielt har lukket for ansøgninger pt. Jeg vil dog stadig gerne søge om optagelse i semper danica af flere grunde. I virker som et vel etableret guild som har plads til lidt af hvert. I har en god størrelse så der altid er mennesker at snakke med og deltage i diverse begivenheder in-game (og uden for computeren). Jeg har haft kig på andre danske guilds, men der er ikke nogen som har fanget min interesse. Jeg købte guild wars 2 længe før realease datoen kom da jeg syntes spillet så rigtigt godt ud. Der er nogle fantastiske tiltag, og det virker som et spil der er bygget på hvad folk har meldt tilbage fra andre MMO's.

Jeg har læst jeres regler, og syntes tingene lyder ganske fine.

Om mig

Jeg bor i København S sammen med min kæreste. Jeg har tidligere arbejdet 5 år i forsvaret som panser infanterist både som sergent og til sidst som oversergent. Nu har jeg skiftet profession og arbejder som web udvikler i et firma i Roskilde. Jeg studerer ved siden af deltid på IT-Universitetet i København og så har jeg mit eget firma hvor jeg arbejder som konsulent. Det kan for nogen lyde som om jeg har nok at se til - og ja der er meget, men der vil altid være plads til at slappe af, og det har jeg tænkt mig at gøre med Guild Wars 2 i lang tid Ellers træner jeg lidt som gennemsnits danskeren - det bliver til noget løb og noget styrketræningen i løbet af ugen. Da jeg stadig har en militær mand i mig så må jeg dulme behovet og det gør jeg ved at spille hardball. Jeg spiller på et dansk hold hvor vi deltager i arrangementer i Danmark såvel som Sverige.

Jeg har ikke tidligere være medlem eller søgt hos Semper Danica. Jeg håber at I er en samling mennesker som kunne finde på at lave styrede WvWvW (Forstået på den måde at der er en slags raid leader som styrer slagets gang). Jeg er nok mest til PVP, men som resten så vil starten her også bestå af meget PVE. Jeg ser også frem til at prøve de dungeons. Tidligere spillede jeg world of warcraft i en lang årrække. Her var jeg medlem af et guild som raidede high-end dungeons, og vi havde min. 2 raids om ugen.

Jeg var med til BW1, 2 og 3 samt stress testen efter BW3.

Håber det var fyldestgørende ellers må I endelig skrive og så skal jeg forsøge at svarer så godt jeg kan

Med venlig hilsen
    Ronnie

SD Medlem Forum Senior PulvenDK's Avatar

Velkommen til
    endnu en tidligere militær mand, dem har vi et par stykker af i forvejen men flere skader ikke

PT har vi lukket for nye ansøgninger som du selv skriver, dette betyder ikke du bliver afvist men
    I stedet tilbudt at blive sat på standby indtil vi åbner op igen du er dog stadig velkommen på
    vores VT og lære de andre medlemmer og kende så går det nemmere når vi åbner igen

Men brug lidt tid på vores forum og lær stedet og folk og kende

Smider lige en officer din vej for det officelle welcome @Mortor @Hest

PulvenDK

Hej Pulven.

Mange tak for dit svar. Ja jeg vil meget gerne på standby såfremt jeg ikke kan sniges ind af bagdøren
    Jeg skal på ferie søndag, men jeg spiller med lørdag som en del af min preorder. Jeg starter bare min konto op på Far Shiverpeak (som jeg kan forstå I er på som en del af alliancen). Forhåbentligt kan jeg støde ind I jer undervejs Jeg deltager desuden i stress testen her til aften... Kan jeg spørge hvor jeg kan finde informationer om jeres VT server?

EDIT:

No matter fandt den herinde http://www.semperdanica.dk/threads/2...lo-Information

/Ronnie
    Last edited by RonnieJ; 23-08-2012 at 21:28.

Hej Ronnie og velkommen til SD

Som Pulven skriver, så har du mulighed for at komme på standby, så det sætter jeg dig. Fremover er det bare at være lidt med på forum så vi kan lære dig bedre at kende. Hvor længe vil du være væk på ferie?

VT informationerne finder du her http://www.semperdanica.dk/threads/2...lo-Information

Paladin of the Board Jeoparty's Avatar

Velkommen til. God ansøgning

Vores vt info finder du i toppen som stort link i den øverste barre på forummet

Vi ses ingame

Hej Hest (pjat.. det er da ikke særligt underligt at skrive.. eller..)

Jeg skal til Barcelona 9 dage så jeg er tilbage igen tirsdag den 4. Utroligt at jeg kan købe spillet og rejsen før release date... og så skal det selvfølgelig ramme oven i hinanden... det piner mig! Glæder mig så enormt meget til at spille GW2.

SD Medlem Forum Disciple chrella's Avatar

Hej @RonnieJ

Held og lykke med din ansøgning. Det skal lige siges, at vi ikke længere er med i alliacen. Er dog stadig på Far shiverpeaks.
    Er svaret ikke gaffatape, er spørgsmålet stillet forkert.

Ok. Syntes jeg havde set jeres navn i forbindelse med alliancen... men godt at vide. Tak.

SD Medlem Forum Neophyte

Hej Ronnie

Jeg kender Ronnie fra VUT-1 (videre uddannelses trin-1) i forsvaret.
    Han er en rigtig fin fyr! Og jeg er sikker på at han passer rigtig godt ind i SD

så hvis han nogensinde skal bruge en så er den sendt afsted!

/Shadowleet

(OS J.S. Ferdinandsen)
    The Leetest of all Leet's

TRE: Spiller på min Ass lvl ikke 50 endnu
    BW: Spiller ikke på dem før de kan transferes!

Hva fanden Ferdi! Hvordan går det? Er du stadig i mili og i såfald hvor render du henne?? Synd jeg først ser det nu. Rejser til Barcelona i morgen tidlig og er hjemme igen den 4. Har vi andre kendte ansigter fra mili i forsamlingen?? Og by the way tak for de pæne ord
    Last edited by RonnieJ; 25-08-2012 at 22:33.

Og så er jeg hjemme igen!
    - nåede at spille første dag med mange af jer (i 3-dags start perioden) og det var super hyggeligt! Nåede igennem Azure's startområde, og gik så løs på PVP delen. Nu er jeg klar til mere!
    Last edited by RonnieJ; 04-09-2012 at 18:04.

SD Medlem Forum Neophyte

Velkommen hjem håber det var en god tur?!
    Jeg er stadig i Varde og er i ISTARBT - hvor jeg er SF i en UAS SEK (RAVEN)
    Jeg er faktisk ikke klar over om der er andre fra VUT-1 MEN der er mange soldater i SD

/Leet

Ja det var en super tur!
    Uhh SF det er jo toppen... dejligt med en lille tæt gruppe

Til jer andre... er der nogen tidshorisont på et standby? Mere forstået på den måde at jeg godt kan mærke jeg har brug for et guild at rende rundt og lave tingene med...

SD Medlem Forum Knight Tristanas's Avatar

Hej @RonnieJ

Tak for dit spørgsmål. Det er selvfølgelig svært at svare på, og du er ikke den første "standby" ansøger der har spurgt det. Her er svaret jeg gav til den anden der har spurgt mig om lignende spørgsmål:

De fleste af dem der kører trial lige pt skal snart tages op til vurdering, hvor enten de for udvidet deres trial eller bliver members. Det vil sige, at de ansøgere der står på standby vil få mulighed for at blive aktive deromkring. jeg vil vove at påstå, at de første 10 ansøgninger på standby vil komme rimelig hurtig til, da jeg har en forhåbning om, at rimelig mange trials har gjort et godt arbejde med at samle anbefalinger.

Så en uges tid, eventuelt 2 er mit umiddelbare bud - uden du må holde mig op på det

Håber det giver lidt mere klarhed over situationen.

Du er selvfølgelig altid velkommen til at smide mig en PM, hvis der skulle være andet.

// Trist

WoW: Tristánas, Paladin Tank (MAIN) // Tristanas, Hunter
    Diablo 3: Tristanas#2716

Hej Tristanas.

Super... tak for det gode svar... det var netop et tidsestimat jeg søgte!
    Jeg holder ved og må nøjes med at rende rundt alene indtil da

@Tristanas

Tak for Info ang. Forventet std.by tid. Det er også noget jeg havde spekuleret på.

Må man godt anvende VT kanalen fortsat og evt. spørge medlemmer om de skulle havde interesse i dungeon runs etc. ? Mangler en gruppe

SD Medlem Forum Neophyte

Jeg har lige skaffet mig en key så det kan jo ske at jeg har tid til at lege med dig en gang imellem

Quote Originally Posted by RonnieJ View Post
    Må man godt anvende VT kanalen fortsat og evt. spørge medlemmer om de skulle havde interesse i dungeon runs etc. ? Mangler en gruppe
    Hej @RonnieJ

Selvfølgelig må du det. Det er mere end velkommen til at joine alle GW2 kanaler. Dog skal man respektere, hvis nogen er i dungeon eller WvW og bruger kanalen til at koordinere og det gælder selvfølgelig alle - ansøgere såvel som members

// Trist

Quote Originally Posted by Shadowleet View Post
    Jeg har lige skaffet mig en key så det kan jo ske at jeg har tid til at lege med dig en gang imellem
    Sådan Ferdi! Det kunne være nice!

Og tak Tristanas! Det er godt lige at vide hvor grænsen går for en på standby...

Forum Elder Mortor's Avatar

Selvom du er på standby så får du lige en af mig fordi du virker til at være en rigtig god gut plus du gør virkelig en indsats for at blande dig med vores medlemmer

Quote Originally Posted by Mortor View Post
    Selvom du er på standby så får du lige en af mig fordi du virker til at være en rigtig god gut plus du gør virkelig en indsats for at blande dig med vores medlemmer
    Tak det var meget fint! Jeg vil jo forsøge at deltage i det omfang jeg kan... også selvom jeg er på standby

Hej @RonnieJ

Et par enkelte pladser har åbnet sig op, og eftersom du er den 2. i køen til at blive aktiv ansøger, vil jeg høre dig, om du stadig er interesseret i at joine Semper Danice i GW2?

// Trist

Quote Originally Posted by Tristanas View Post
    Hej @RonnieJ

Et par enkelte pladser har åbnet sig op, og eftersom du er den 2. i køen til at blive aktiv ansøger, vil jeg høre dig, om du stadig er interesseret i at joine Semper Danice i GW2?

// Trist
    What do you think? Ja det er jeg selvfølgelig stadig meget! Tak fordi du spørg hehe

tænkte nok du ville være en "no-brainer"

Vejen ind i SD for dig, er nu at gøre dig positivt bemærket og samle en masse anbefalinger (ligesom du allerede er gjort). Husk at det ikke er din char eller din måde at spille på vi vurderer, men dig som person. Derfor har du mange muligheder for at gøre dig positivt bemærket. Udover at gøre dig positiv bemærket ingame og grupperer med SDer, kan du også hygge på vt, bruge forum eller fx deltage i et irl/ingame arrangement. Vigtigst er at du aktivt gør dit for at lære vores medlemmer at kende.

På et tidspunkt finder vi lige et tidspunkt og tager en sludder på Ventrilo - ganske uformelt. hold eventuelt øje med denne tråd, hvor jeg skriver, når jeg har mulighed for at snakke lidt med jer

Du er fortsat velkommen på vores vt. Husk at gøre opmærksom på, at du er ansøger når du spiller med medlemmere.

Hvis der skulle opstå spørgsmål, er undertegnede eller @chrella til rådighed.

// Trist
    Last edited by Tristanas; 12-09-2012 at 17:16. Reason: en lille stavebøf :)