Page 1 of 2 12 LastLast
Results 1 to 25 of 32

Thread: Ansøgning til Guild Wars 2 - Grymok

SD Medlem Forum Apprentice

Default Ansøgning til Guild Wars 2 - Grymok

Navn: Mikkel Østergaard
    Alder: 19 sommer gammel
    By: Lystrup/Århus og Viborg når jeg er på skole
    Nick: Grymok

Jeg har Læst Regler for optagelse, forum regler og acceptere de 5 gode værdier!

Personen bag
    Jeg er en glad og smilende, aktiv person, altid frisk på en god spøj. Jeg fungerer bedst omgivet at venner og familie, det er trods alt dem der driver dagen fremad.
    Jeg går rigtig meget op i computer, både hardware mæssigt og software delen, også derfor jeg er i gang med den uddannelse jeg er. Derudover har jeg en lille passion indenfor HIFI, god lyd fra musik, film eller spil kommer man nu længst med, er kræsen på det punkt. Derfra stammer så også, at jeg er ved at købe et mindre surround setup til film og musik, og så headphones til når der games

Men der er jo selvfølgelig ALTID tid til at komme ned og give den gas i trænings centeret!!!. Må indrømme jeg går lidt op i min krop, også derfor jeg styrketræner 4 gange om ugen, og daamn i looave it. Dog har jeg anskaffet mig et par knæ skader som stammer langt tilbage, som jeg er i gang med genoptræning af, og plus en tennisalbue. Denne tennisalbue gør desværre jeg ikke kan sidde alt for længe og spille ad gangen, lige for tiden. Øv bøv.

Mit arbejde kan ikke blive bedre, da det er min hobby . Jeg er i lære som Datatekniker med Speciale i programmering. Kort fortalt, så drejer det sig om at hjælpe og løse problemer som vores IT kunder oplever med deres computere(meget kort fortalt, og kun første del af uddannelsen). Efter noget tid kommer jeg så i gang med at skulle programmerer, applikationer til det udstyr vi forhandler, dette forgår i Java, Csharp, C++, C+ og flere.

Tiden med Spil
    Hejsa Semper Danica.
    Jeg har længe haft SD inden for sigte kornet, siden jeg så et opslag angående guild i SWTOR, men blev desværre ikke til mere. Har dog fulgt med i ny og næ.
    Jeg er en Loyal og hjælpsom medspiller, som fortrækker at spille sammen med folk det meste af tiden, jeg er det man virkelig kan kalde for en hold spiller, på max plan. Selve spiller aktivitets mæssigt er jeg stadie mellem seriøs og hardcore spiller, når det gælder raids og lignende(selvfølgelig når ikke der er skole etc.). Tidligere har jeg været mest fokuseret på raiding og PVE delen i dvs. mmo'er jeg har spillet, men tror nu World vs World vil kunne ændrer lidt på det punkt.
    Jeg er af den aktive spiller i Guild chat, VT, forum etc. Jeg er mere en person, hvor jeg helst skal snakke eller skrive med nogen når jeg spiller, ellers synes jeg det bliver lidt kedeligt og "asocialt"

Kommer fra Wow tilbage fra 2008 TBC, patch 2.2 tror jeg det var. Har raidet en del op til SSC 5/6 og 3/4 TK, 4/5 MH og tror en 4/11 i BT. Videre til WotLK hvor jeg gik seriøst raider og migratede server til Turalyon(ally) hvor jeg joinede Forte Danica, for at raid 3-4 gange om ugen semi-hardcore, hvor vi cleared op til 1-2 bosser før LK hc.
    Min main har været Shaman resto siden WotLK :P
    Dertil har jeg været forbi AoC, Aion, SWTOR, og en masse andre F2P.
    Derudover vil jeg også lige nævne at jeg i længere tid har spillet på Wow Feenix TBC 2.4.3 private server. Grunden til TBC er at jeg synes det er KLART det bedste tidspunkt i wows levetid. Tilpas med grinding, godt med sværhed. Folk der har spillet TBC ved hvad jeg snakker om.

Udover MMORPG basen indenfor spil genren tilbringer jeg også tiden med noget BF3, som jeg selv vil mene jeg er over middel god til . Det bedste FPS spil til dato :P
    Jeg har også spillet noget D3, men må nok indrømme det er lidt et flop for mig, men dog stadigvæk et fint spil.

Forventninger/ønsker
    Jeg forventer/ser frem til en masse, meget sociale og sjove spillere at spille sammen med.
    Jeg ønsker en guild med en masse aktivitet både på events og player niveau.

Min krop tilbyder
    Når den er ledig hjælper jeg gerne guildies med dvs. problemer som f.eks group quests, instances, pvp, raid og alt det løse der nu er.
    Min krop er ALTID ledig når det gælder guild events, guild groups and such.
    Min krop vil for det meste være bosat på VT, hvor den har brug for noget social omgang med guilden.

Hvis der evt. skulle være noget i er i tvivl om, eller bare har spørgsmål, så kommer jeg gerne på VT og uddyber

Jeg er indforstået med at de 10 trials er fundet, men venter gerne til de er blevet optaget eller i værstefald falder fra.
    P.S. Undskyld for det lange indlæg, men kan slet ikke stoppe når jeg først er i gang

Med Venlig Hilsen
    Mikkel Østergaard
    Aka Grymok
    Last edited by Grymok; 24-08-2012 at 20:32.

SD Medlem Forum Disciple chrella's Avatar

Hej @grymok

Fed ansøgning du har lavede, du er kommet godt omkring dig som person, hvilket er det vi går op i her i SD. Som du selv skriver så har vi lige nogle trials der skal ind først, før nogle nye får chancen. Defor bliver du sat på standby og får besked når vi åbner for din ansøgninger igen. Indtil da er du velkommen til at bruge vores åbne forum og vores VT http://www.semperdanica.dk/threads/2...lo-Information
    Er svaret ikke gaffatape, er spørgsmålet stillet forkert.

SD Medlem Forum Convert Borias's Avatar

En god ansøgning held og lykke med den @grymok

Tak for det guys
    Må bare tage mig i skindet og vente

Forum Elder Mortor's Avatar

Hej Mikkel.

Tak for sin rigtig flotte ansøgning, den er virkelig god. Som du selv er inde på så har vi på nuværende tidspunkt de ansøgere som vi max vil have på en gang, men jeg sætter dig på standby indtil vi har plads igen. Indtil da skal du været mere end velkommen til at benytte vores åbne forum og hoppe på VT så du kan få hilst på dine måske kommende guild mates.

Der vil nok være godt gang den granite morgen af, så kom på VT og spille sammen med os.

Ellers vil jeg bare sige velkommen til

/Mortor

Edit: Når jeg var for langsom, kan se at du allerede er blevet budt velkommen og sat på standby
    Last edited by Mortor; 24-08-2012 at 20:55.

Forum Apprentice Víe's Avatar

Hej Mikkel/@grymok

Jeg ville også (sry for skabelon) lige smide en lille hilsen her, mens jeg stadig husker det.

Du virkede som en rigtig flink gut, de gange jeg har talt med dig, på Ventrilo

Så når vi kommer op i lvl, og tingene fungerer lidt bedre, må vi se om vi kan få spillet lidt sammen.

På gensyn,

Víe/Marie
    C'est la Vie ! <3

Glæder jeg mig da til :P.
    Det guardian pjat, det er for feeed
    Du må sige til hvis du er frisk på noget pvp eller et eller andet andet :P. (Vie)

Haft en hyggelig aften sammen med @genoside , @Soulmonkey i World vs World og på VT.
    Det må vi snart gøre igen .

Forum Apprentice Soulmonkey's Avatar

Ja det var hyggeligt, vi må gøre det igen en anden dag hvor der er flere der kan være med

SD Medlem Forum Knight Tristanas's Avatar

Selvom du er på standby til at blive ansøger, synes jeg din dedikation for at lære vores medlemmere, selvom du ikke er officiel ansøgere endnu, er bemærkelsesværdig.
    @grymok var både med i guild PvE jumping puzzle event, samt altid online på vores VT. Jeg har flere gange sidde i samme rum og snakket med ham. Der er altid fornøjelig, og han er yderst hjælpsom, når en noob som mig selv bevæger mig ind i WvW. herfra på baggrund af de hyggelige samtaler og din deltagelse i jumping puzzle event. Jeg håber du holder ved indtil din ansøgning officelt går igang og fortsætter den gode stil.

// Trist

WoW: Tristánas, Paladin Tank (MAIN) // Tristanas, Hunter
    Diablo 3: Tristanas#2716

Hej @grymok.

Vi har nu fået et par pladser, og det er en speciel fornøjelse at kunne tilbyde dig den første spot. Da vi snakkede sammen allerede igår - ved jeg at du stadig er interesseret i at ansøge SD.

Vejen ind i SD for dig er nu, at gøre sig positivt bemærket (ligesom du allerede har gjort) og samle en masse anbefalinger. Husk at det ikke er din char eller din måde at spille på vi vurderer, men dig som person. Derfor har du mange muligheder for at gøre dig positivt bemærket. Udover at gøre dig positiv bemærket ingame og grupperer med SDer, kan du også hygge på vt, bruge forum eller fx deltage i et irl/ingame arrangement. Vigtigst er at du aktivt gør dit for at lære vores medlemmer at kende.

På et tidspunkt finder vi lige et tidspunkt og tager en sludder på Ventrilo - ganske uformelt. hold eventuelt øje med denne tråd, hvor jeg skriver, når jeg har mulighed for at snakke lidt med jer

Spørgsmål - så fanger du bare mig eller @chrella ingame eller via PM på forum

// Trist

Så har jeg været med mit første næsten fuld guild run i lvl 60 dungeon, med @dragonslair @Voxofsd @Mushizo . Super hyggeligt.
    Sværhedsgraden blev lige pimpet lidt op, med nogle lækre dejlige bugs Men sådan er det jo altid .
    Tak for run, og en hyggelig samtale på VT
    Last edited by Grymok; 16-09-2012 at 11:20.

herfra virker flink og hjælpsom og virker som om han vil passe godt ind i SD
    Don't take life too seriously; you'll never get out of it alive

Endnu et hyggelig run overstået med noget jumping puzzles, med vores gode herre @Desoco som leader Rigtig hyggelig.
    Og @Mustapha og jeg er vist lige gode/dårlige om at hoppe eller falde, går vist begge veje
    Og tak til resten også

Tak for god hopning var lidt med på sidelinjen et par enkelte steder faldt lidt tilfældigt over eventet hyggeligt at være i gruppe med dig.

Tak for VT-samtale i dag. Som aftalt ændrer vi din status til trial.

Brug lidt tid på at læse de interne info-tråde. Det kan godt være lidt overvældende med meget info i starten, så bare tag en tråd af gangen bare hiv fat i mig, hvis du har spørgmål..

// Trist

Forum Apprentice Soulmonkey's Avatar

Grymok er en fin fyr, han får en thumbs up herfra

Super tak for en hyggelig aften til PVE jumping puzzle event!
    Det bliver man aldrig træt af

Takker for de thumps up der er kommet indtil nu

SD Medlem Forum Adept

herfra deltog på VT og i mine Jumping puzzles Events, hyggelig og rar!

Forum Initiate

nu har jeg været på VT med @grymok et par er en super fin fyr så får lige en herfra

SD Medlem Forum Acolyte

mig og grymok grpede igår i orr og rendte rundt og lavede Dynamic events. Skide hyggeligt men næste gang kom lige på vt, har en sjov tendens til at overse chatten nogen gange anyways var sq sjovt så du får lige en

Jeg var i wvw sammen med Grymok. Vi havde en sjov og hyggelig aften Herfra

SD Medlem Marquis of the Board Nerror's Avatar

Nu har vi spillet en del gange sammen og jeg har haft chancen for lige at se ham an, så Grymok får også lige en herfra.

Asocialt Medlem Forum Elder Drek Durshell's Avatar

Kan også give min

"This is the worst kind of discrimination. The kind against me!"

SD Medlem Forum Disciple chrella's Avatar

For en hyggeligt tur i WvW.
    Er svaret ikke gaffatape, er spørgsmålet stillet forkert.